eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Nowy Tomyśl › Administrowanie strefą płatnego parkowania na terenie miasta Nowy Tomyśl

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2020-02-15

Ogłoszenie nr 550028165-N-2020 z dnia 15-02-2020 r.

Nowy Tomyśl: Administrowanie strefą płatnego parkowania na terenie miasta Nowy Tomyśl OGŁOSZENIE O ZAMIARZE ZAWARCIA UMOWY -

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

nie


Postępowanie przeprowadza centralny zamawiający

nie

Postępowanie przeprowadza podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania

nie


Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie przez zamawiających

nie


Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej

nie


Informacje dodatkowe:

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Urząd Miejski, Krajowy numer identyfikacyjny 52693700000000, ul. ul. Poznańska 33, 64-300 Nowy Tomyśl, woj. wielkopolskie, państwo Polska, tel. 61 4426600, 4426641, e-mail zamowienia@nowytomysl.pl, faks 614 422 754.
Adres strony internetowej (url): www.bip.nowytomysl.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Administracja samorządowa


SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Administrowanie strefą płatnego parkowania na terenie miasta Nowy Tomyśl
Numer referencyjny ZP.271.3.2020

Przed wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia nie przeprowadzono dialogu technicznego


II.2) Rodzaj zamówienia

Usługi


II.3) Informacja o możliwości składania ofert częściowych:
Zamówienie podzielone jest na części:

Nie



II.4) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań):
Określenie wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest wykonywanie usługi administrowania strefą płatnego parkowania na terenie miast Nowy Tomyśl, która obejmuje w szczególności następujący zakres : 1) utrzymanie parkometrów w czystości i w stałej sprawności technicznej - codzienny przegląd parkometrów i prowadzenie bieżącej konserwacji, 2) dozór techniczny i naprawa parkometrów maksymalnie w czasie dwóch dni od chwili stwierdzenia usterki, 3) w przypadku potrzeby wymiany parkometrów, czas usuwania usterki nie może być dłuższy niż czas dostawy parkometru, 4) zapewnienie na własny koszt wszelkich niezbędnych materiałów eksploatacyjnych oraz części zamiennych do prawidłowego funkcjonowania urządzeń, 5) codzienna ciągła kontrola pojazdów przez kontrolerów parkingowych w zakresie sprawdzenia opłaconego czasu parkowania w godzinach obowiązywania Strefy tj. od 10.00 do 18.00. 6) pobieranie utargów z parkometrów, przekazywanie ich i dokonywanie wpłat w zamkniętych kopertach na konto wskazane przez Zleceniodawcę, 7) wystawianie wezwań - raportów do uiszczenia opłat za nieopłacony postój lub postój ponad opłacony czas, 8) utrzymywanie czystości i porządku w obrębie parkometrów w strefie płatnego parkowania , 9) udział osób upoważnionych przez Zleceniobiorcę we wspólnych z Zleceniodawcą kontrolach skuteczności egzekwowania wnoszonej opłaty parkingowej przez korzystających ze strefy płatnego parkowania, 10) przekazywanie Zleceniodawcy do 15 każdego miesiąca i ostatniego roboczego dnia danego miesiąca rozliczeń z pozostałych przychodów z opłat pobranych w strefie płatnego parkowania. 11) Zleceniobiorca zobowiązany jest na każdorazowe wezwanie Zleceniodawcy udostępnić niezwłocznie ( nie później niż następnego dnia ) wszelkie dokumenty finansowe między innymi dowody wpłat.

II.5) Główny Kod CPV: 63.71.24.00 - Usługi w zakresie obsługi parkingów


II.6) Całkowita wartość zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT: 130609
Waluta:
PLN

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) Tryb udzielenia zamówienia:

Zamówienie z wolnej ręki

III.2) Podstawa prawna
Postępowanie wszczęte zostało na podstawie art. 66 oraz art. 67 ust. 1 pkt 12 ustawy Pzp.
III.3 Uzasadnienia wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami:
Podstawa prawna: art. 66 oraz art. 67 ust. 1 pkt 12) ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. - Prawo zamówień publicznych (tekst jedn. DZ.U. 2019r. poz. 1843) Uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu z wolnej ręki : Podstawą wyboru trybu udzielenia zamówienia "z wolnej ręki" jest art. 67 ust. 1 pkt 12) ustawy Prawo zamówień publicznych (t.j. Dz.U. z 2019 r., poz. 1843), zwane dalej "ustawa Pzp" Zgodnie z dyspozycją wskazanego przepisu: Zamówienie udzielane jest przez Zamawiającego, o którym mowa w art. 3 ust. 1 pkt 1 - 3a, osobie prawnej, jeżeli spełnione są łącznie następujące warunki: a) zamawiający sprawuje nad tą osobą bezpośrednią kontrolę, odpowiadającą kontroli sprawowanej nad własnymi jednostkami, polegającą na dominującym wpływie na cele strategiczne oraz istotne decyzje dotyczące zarządzania sprawami tej osoby prawnej; warunek ten jest również spełniony, gdy kontrolę taką sprawuje inna osoba prawna kontrolowana przez zamawiającego w taki sam spo-sób, b) ponad 90 % działalności kontrolowanej osoby prawnej dotyczy wykonywania zadań powierzo-nych jej przez zamawiającego sprawującego kontrolę lub przez inną osobę prawną, nad którą ten zamawiający sprawuje kontrolę, o której mowa w lit. A, c) w kontrolowanej osobie prawnej nie ma bezpośredniego udziału kapitału prywatnego. Podmiotem, któremu Zamawiający zamierza udzielić przedmiotowego zamówienia jest Przedsię-biorstwem Usługowym Zakładem Gospodarki Mieszkaniowej w Nowym Tomyślu, ul. Komunalna 2, 64-300 Nowy Tomyśl , POLSKA, która jest spółką jednoosobową utworzoną przez Gminę Nowy Tomyśl. Przedsiębiorstwo Usługowe Zakład Gospodarki Mieszkaniowej w Nowym Tomyślu zostało powołane aktem notarialnym Repertorium A Nr 955/2007 z dnia 31 stycznia 2007r. Spółka została wpisana do Krajowego Rejestru Sądowego dnia 13 marca 2007r. Gmina Nowy Tomyśl objęła 100% udziałów w Spółce. Tak więc powyższy stan faktyczny wskazuje, że spełnione zostały przesłanki ustawowe do udziele-nia planowanego zamówienia. Przedsiębiorstwo Usługowe Zakład Gospodarki Mieszkaniowej w Nowym Tomyślu ul. Komunalna 2, 64-300 Nowy Tomyśl jest osobą prawną, nad którą Gmina Nowy Tomyśl sprawuje bezpośrednią kontrolę, odpowiadającą kontroli sprawowanej nad własnymi jednostkami, polegającą na dominującym wpływie na cele strategiczne oraz istotne decyzje doty-czące zarządzania sprawami tej osoby prawnej. Jak wynika z aktu założycielskiego spółki oraz danych z KRS - Gmina Nowy Tomyśl jest właścicielem 100 % udziałów wskazanej wyżej spółki oraz posiada dominujący wpływ na cele strategiczne oraz istotne decyzje dotyczące zarządzania sprawami tej osoby prawnej. Burmistrz Nowego Tomyśl pełni funkcję zgromadzenia wspólników. W związku z bezpośrednim nadzorem Gminy Nowy Tomyśl oraz dominującym jej wpływem na cele strategiczne, Przedsiębiorstwo Usługowe Zakład Gospodarki Mieszkaniowej w Nowym Tomyślu ul. Komunalna 2, 64-300 Nowy Tomyśl jest wykonawcą zapewniającym bezpieczeństwo w zakresie sytuacji ekonomicznej, a co za tym idzie gwarantuje ciągłość wykonywanych zadań. Jed-nocześnie ponad 90 % działalności wskazanej wyżej spółki dotyczy zadań powierzonych jej przez Gminę Nowy Tomyśl. Powyższe ustalono na podstawie średniego przychodu osiągniętego przez spółkę w odniesieniu do usług, dostaw i robót budowlanych za lata 2017-2019 to jest trzy lata po-przedzające udzielenie zamówienia. W spółce brak również bezpośredniego udziału kapitału prywatnego. Wykazany stan faktyczny oraz prawny (,który zostanie potwierdzony w protokole z postępowania oraz w dokumentacji postępowania) wskazuje na spełnienie przesłanek ustawowych udzielenia niniejszego zamówienia. Udzielenie przedmiotowego zamówienie mając na uwadze powyższe oraz fakt, że Spółka spełnia wymagania przewidziane w art. 67ust.1 pkt 12) lit. a) do lit c) ustawy Prawo zamówień publicznych jest prawnie uzasadnione i konieczne. Wobec powyższego uznać należy, iż udzielenie zamówienia w trybie art. 67 ust. 1 pkt 12) Ustawy Pzp jest możliwe i uzasadnione.


SEKCJA IV: ZAMIAR UDZIELENIA ZAMÓWIENIA


NAZWA I ADRES WYKONAWCY KTÓREMU ZAMAWIAJĄCY ZAMIERZA UDZIELIĆ ZAMÓWIENIA:

Przedsiębiorstwo Usługowe Zakład Gospodarki Mieszkaniowej w Nowym Tomyślu Sp. z o.o., puzgm@zgm.nowytomysl.pl, ul. Komunalna 2, 64-300, Nowy Tomyśl, kraj/woj. wielkopolskie


 

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.