eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Nowy Tomyśl › Administrowanie strefą płatnego parkowania na terenie miasta Nowy Tomyśl

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2020-03-18

Ogłoszenie nr 510049735-N-2020 z dnia 18-03-2020 r.

Urząd Miejski: Administrowanie strefą płatnego parkowania na terenie miasta Nowy Tomyśl

OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi

Zamieszczanie ogłoszenia:

obowiązkowe

Ogłoszenie dotyczy:

zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

nie

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:

tak
Numer ogłoszenia: 550028165-N-2020550028165-N-2020

Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:

nie


SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY


I. 1) NAZWA I ADRES:

Urząd Miejski, Krajowy numer identyfikacyjny 52693700000000, ul. ul. Poznańska 33, 64-300 Nowy Tomyśl, woj. wielkopolskie, państwo Polska, tel. 61 4426600, 4426641, e-mail zamowienia@nowytomysl.pl, faks 614 422 754.
Adres strony internetowej (url): www.bip.nowytomysl.pl

I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Administracja samorządowa

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

Administrowanie strefą płatnego parkowania na terenie miasta Nowy Tomyśl

Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):

ZP.271.3.2020

II.2) Rodzaj zamówienia:

Usługi

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

Przedmiotem zamówienia jest wykonywanie usługi administrowania strefą płatnego parkowania na terenie miast Nowy Tomyśl, która obejmuje w szczególności następujący zakres : 1) utrzymanie parkometrów w czystości i w stałej sprawności technicznej - codzienny przegląd parkometrów i prowadzenie bieżącej konserwacji, 2) dozór techniczny i naprawa parkometrów maksymalnie w czasie dwóch dni od chwili stwierdzenia usterki, 3) w przypadku potrzeby wymiany parkometrów, czas usuwania usterki nie może być dłuższy niż czas dostawy parkometru, 4) zapewnienie na własny koszt wszelkich niezbędnych materiałów eksploatacyjnych oraz części zamiennych do prawidłowego funkcjonowania urządzeń, 5) codzienna ciągła kontrola pojazdów przez kontrolerów parkingowych w zakresie sprawdzenia opłaconego czasu parkowania w godzinach obowiązywania Strefy tj. od 10.00 do 18.00. 6) pobieranie utargów z parkometrów, przekazywanie ich i dokonywanie wpłat w zamkniętych kopertach na konto wskazane przez Zleceniodawcę, 7) wystawianie wezwań - raportów do uiszczenia opłat za nieopłacony postój lub postój ponad opłacony czas, 8) utrzymywanie czystości i porządku w obrębie parkometrów w strefie płatnego parkowania , 9) udział osób upoważnionych przez Zleceniobiorcę we wspólnych z Zleceniodawcą kontrolach skuteczności egzekwowania wnoszonej opłaty parkingowej przez korzystających ze strefy płatnego parkowania, 10) przekazywanie Zleceniodawcy do 15 każdego miesiąca i ostatniego roboczego dnia danego miesiąca rozliczeń z pozostałych przychodów z opłat pobranych w strefie płatnego parkowania. 11) Zleceniobiorca zobowiązany jest na każdorazowe wezwanie Zleceniodawcy udostępnić niezwłocznie ( nie później niż następnego dnia ) wszelkie dokumenty finansowe między innymi dowody wpłat.

II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie było podzielone na części:

nie

II.5) Główny Kod CPV: 63.71.24.00 - Usługi w zakresie obsługi parkingów


SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

Zamówienie z wolnej ręki

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów

nie

III.3) Informacje dodatkowe:

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 02/03/2020
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 130609
Waluta PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 1
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 1
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: Przedsiębiorstwo Usługowe Zakład Gospodarki Mieszkaniowej w Nowym Tomyślu Sp. z o.o.,
Email wykonawcy: puzgm@zgm.nowytomysl.pl,
Adres pocztowy: ul. Komunalna 2,
Kod pocztowy: 64-300
Miejscowość: Nowy Tomyśl
Kraj/woj.: wielkopolskie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

tak

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 160649.07
Oferta z najniższą ceną/kosztem 160649.07
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 160649.07
Waluta: PLN

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:


IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ


IV.9.1) Podstawa prawna

Postępowanie prowadzone jest w trybie zamówienia z wolnej ręki na podstawie art. art. 66 oraz art. 67 ust. 1 pkt 12 ustawy Pzp.

IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu

Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
Podstawa prawna: art. 66 oraz art. 67 ust. 1 pkt 12) ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. - Prawo zamówień publicznych (tekst jedn. DZ.U. 2019r. poz. 1843) Uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu z wolnej ręki : Podstawą wyboru trybu udzielenia zamówienia "z wolnej ręki" jest art. 67 ust. 1 pkt 12) ustawy Prawo zamówień publicznych (t.j. Dz.U. z 2019 r., poz. 1843), zwane dalej "ustawa Pzp" Zgodnie z dyspozycją wskazanego przepisu: Zamówienie udzielane jest przez Zamawiającego, o którym mowa w art. 3 ust. 1 pkt 1 - 3a, osobie prawnej, jeżeli spełnione są łącznie następujące warunki: a) zamawiający sprawuje nad tą osobą bezpośrednią kontrolę, odpowiadającą kontroli sprawowanej nad własnymi jednostkami, polegającą na dominującym wpływie na cele strategiczne oraz istotne decyzje dotyczące zarządzania sprawami tej osoby prawnej; warunek ten jest również spełniony, gdy kontrolę taką sprawuje inna osoba prawna kontrolowana przez zamawiającego w taki sam spo-sób, b) ponad 90 % działalności kontrolowanej osoby prawnej dotyczy wykonywania zadań powierzo-nych jej przez zamawiającego sprawującego kontrolę lub przez inną osobę prawną, nad którą ten zamawiający sprawuje kontrolę, o której mowa w lit. A, c) w kontrolowanej osobie prawnej nie ma bezpośredniego udziału kapitału prywatnego. Podmiotem, któremu Zamawiający zamierza udzielić przedmiotowego zamówienia jest Przedsię-biorstwem Usługowym Zakładem Gospodarki Mieszkaniowej w Nowym Tomyślu, ul. Komunalna 2, 64-300 Nowy Tomyśl , POLSKA, która jest spółką jednoosobową utworzoną przez Gminę Nowy Tomyśl. Przedsiębiorstwo Usługowe Zakład Gospodarki Mieszkaniowej w Nowym Tomyślu zostało powołane aktem notarialnym Repertorium A Nr 955/2007 z dnia 31 stycznia 2007r. Spółka została wpisana do Krajowego Rejestru Sądowego dnia 13 marca 2007r. Gmina Nowy Tomyśl objęła 100% udziałów w Spółce. Tak więc powyższy stan faktyczny wskazuje, że spełnione zostały przesłanki ustawowe do udziele-nia planowanego zamówienia. Przedsiębiorstwo Usługowe Zakład Gospodarki Mieszkaniowej w Nowym Tomyślu ul. Komunalna 2, 64-300 Nowy Tomyśl jest osobą prawną, nad którą Gmina Nowy Tomyśl sprawuje bezpośrednią kontrolę, odpowiadającą kontroli sprawowanej nad własnymi jednostkami, polegającą na dominującym wpływie na cele strategiczne oraz istotne decyzje doty-czące zarządzania sprawami tej osoby prawnej. Jak wynika z aktu założycielskiego spółki oraz danych z KRS - Gmina Nowy Tomyśl jest właścicielem 100 % udziałów wskazanej wyżej spółki oraz posiada dominujący wpływ na cele strategiczne oraz istotne decyzje dotyczące zarządzania sprawami tej osoby prawnej. Burmistrz Nowego Tomyśl pełni funkcję zgromadzenia wspólników. W związku z bezpośrednim nadzorem Gminy Nowy Tomyśl oraz dominującym jej wpływem na cele strategiczne, Przedsiębiorstwo Usługowe Zakład Gospodarki Mieszkaniowej w Nowym Tomyślu ul. Komunalna 2, 64-300 Nowy Tomyśl jest wykonawcą zapewniającym bezpieczeństwo w zakresie sytuacji ekonomicznej, a co za tym idzie gwarantuje ciągłość wykonywanych zadań. Jed-nocześnie ponad 90 % działalności wskazanej wyżej spółki dotyczy zadań powierzonych jej przez Gminę Nowy Tomyśl. Powyższe ustalono na podstawie średniego przychodu osiągniętego przez spółkę w odniesieniu do usług, dostaw i robót budowlanych za lata 2017-2019 to jest trzy lata poprzedzające udzielenie zamówienia. W spółce brak również bezpośredniego udziału kapitału prywatnego. Wykazany stan faktyczny oraz prawny (,który zostanie potwierdzony w protokole z postępowania oraz w dokumentacji postępowania) wskazuje na spełnienie przesłanek ustawowych udzielenia niniejszego zamówienia. Udzielenie przedmiotowego zamówienie mając na uwadze powyższe oraz fakt, że Spółka spełnia wymagania przewidziane w art. 67ust.1 pkt 12) lit. a) do lit c) ustawy Prawo zamówień publicznych jest prawnie uzasadnione i konieczne. Wobec powyższego uznać należy, iż udzielenie zamówienia w trybie art. 67 ust. 1 pkt 12) Ustawy Pzp jest możliwe i uzasadnione

 

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.