eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Leśna › Zaciągnięcie kredytu długoterminowego.

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2008-03-18

Leśna: Zaciągnięcie kredytu długoterminowego.
Numer ogłoszenia: 54858 - 2008; data zamieszczenia: 18.03.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Leśna, Rynek 19, 59-820 Leśna, woj. dolnośląskie, tel. 075 7211239, fax 075 7242368.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.lesna.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OPIS

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Zaciągnięcie kredytu długoterminowego..

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Kredyt długoterminowy na zadania: 1) Modernizacja budynku Szkoły Podstawowej w Grabiszycach (instalacja elektryczna na parterze i części piętra) - kwota 40.000 zł, 2) Dotacja celowa dla OKiS na modernizację pomieszczeń OKiS (projekt na toalety i hol) - kwota 50.000 zł, 3) Termomodernizacja budynków szkolnych w Gimnazjum - I etap - kwota 225.000 zł, 4) Modernizacja hali sportowej w Szkole Podstawowej w Smolniku - kwota 100.000 zł, 5) Przebudowa ul. Rynek wraz z infrastrukturą w Leśnej - kwota 2.300.000 zł, 6) Budowa pawilonu sportowego w Pobiednej - kwota 400.000 zł, 7) Przebudowa drogi Baworowo - Smolnik - łącznik - kwota 95.000 zł, 8) Dotacja celowa na modernizację budynku OKiS (dach) - kwota 500.000 zł, 9) Budowa placu zabaw w Leśnej ul. Reja - kwota 100.000 zł, 10) Projekt na budowę kanalizacji sanitarnej i sieci wodociągowej w Szyszkowej - kwota 125.000 zł. - Kwota kredytu: 3.935.000 PLN - Okres kredytowania: 8 lat. - karencja w spłacie kredytu do 30 maja 2009 roku Spłata kredytu: - 60.000 30 maja 2009 r. - 50.000 20 maja 2010 r. - 201.274 30 maja 2011 r. - 200.000 20 sierpnia 2011 r. - 200.000 20 września 2011 r. - 200.000 20 lutego 2012 r. - 250.000 31 marca 2012 r. - 223.726 20 czerwca 2012 r. - 200.000 25 sierpnia 2012 r. - 200.000 20 września 2012 r. - 250.000 25 marca 2013 r. - 300.000 30 czerwca 2013r. - 250.000 20 marca 2014 r. - 250.000 25 maja 2014 r. - 250.000 20 kwietnia 2015 r. - 250.000 20 czerwca 2015 r. - 300.000 25 marca 2016 r. - 300.000 20 maja 2016 r. Spłata kredytu wraz z odsetkami nastąpi z dochodów własnych Zabezpieczeniem kredytu będzie weksel in blanco z deklaracją wekslową. Oprocentowanie: WIBOR sześciomiesięczny plus marża bankowa maksimum 2%. Termin postawienia do dyspozycji w okresie od kwietnia 2008 r. do 30 grudnia 2008 r. Opinię o możliwości spłaty kredytu długoterminowego, otrzyma Wykonawca który wygra przetarg na kredyt.

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 66.13.00.00 - Usługi udzielania kredytu3 Kod CPV wg słownika 2008: 66.11.30.00 - (3) Usługi udzielania kredytu .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: okres w miesiącach: 9.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

  • Informacja na temat wadium: Wadium nie jest wymagane.

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają warunki określone w art. 22 ust. 1 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 roku Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2007 r. Nr 223 poz. 1655), tj.: a) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, b) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, c)znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, d)nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia. Zamawiający na podstawie złożonych przez Wykonawcę dokumentów i oświadczeń, dokona oceny spełnienia warunków podmiotowych według reguły spełnia - nie spełnia. Nie spełnienie chociażby jednego warunku skutkować będzie wykluczeniem wykonawcy z postępowania. Ofertę Wykonawcy wykluczonego z postępowania uznaje się za odrzuconą.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1) Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospo-darczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, 2) Aktualne zaświadczenia właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzających odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, 3) Oświadczenie, że wykonawca spełnia warunki udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego, określone w art. 22 ust. 1 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 roku Prawo zamówień publicznych.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:

  • 1. Cena - 90
  • 2. jednorazowa prowizja bankowa - 10

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://bip.lesna.tensoft.pl/

Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Miejski w Leśnej ul. Rynek 19, 59-820 Leśna.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 31.03.2008 godzina 10:00, miejsce: Urząd Miejski w Leśnej ul. Rynek 19, 59-820 Leśna pok. Nr 6 (sekretariat).

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.