eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Cieszyn › Dostawy materiałów eksploatacyjnych do drukarek igłowych, atramentowych, laserowych oraz kserokopiarek - ZP 137/15.

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2015-04-20

Cieszyn: Dostawy materiałów eksploatacyjnych do drukarek igłowych, atramentowych, laserowych oraz kserokopiarek - ZP 137/15.
Numer ogłoszenia: 54773 - 2015; data zamieszczenia: 20.04.2015
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 13413 - 2015r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Zespół Zakładów Opieki Zdrowotnej w Cieszynie, ul. Bielska 4, 43-400 Cieszyn, woj. śląskie, tel. 33 852 05 11 wew. 252, faks 33 852 12 24.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawy materiałów eksploatacyjnych do drukarek igłowych, atramentowych, laserowych oraz kserokopiarek - ZP 137/15..

II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia są sukcesywne dostawy materiałów eksploatacyjnych do drukarek igłowych, atramentowych, laserowych oraz kserokopiarek. Pełny wykaz materiałów eksploatacyjnych, które objęte są niniejszym zamówieniem wraz z przewidywanym zapotrzebowaniem zawarto w Formularzu cenowym - załączniku nr 2 do Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia. 2. W przypadku materiałów określanych w Formularzu cenowym jako zamiennik, dopuszcza się zaoferowanie materiału regenerowanego. 3. W ramach realizacji zamówienia Wykonawca zobowiązany jest do: a) sukcesywnych dostaw na własny koszt i ryzyko do Zespołu Magazynów ZZOZ w Cieszynie, dopuszczonych do obrotu, zgodnie z obowiązującymi przepisami, materiałów eksploatacyjnych. Dostawy odbywać będą się w godzinach od 7:30 - 14:30, w terminie zaoferowanym w ofercie (Zaoferowany termin dostawy może wynosić minimum - 3 dni, maksimum - 5 dni ), licząc od daty złożenia pisemnego zamówienia przesłanego telefaksem/ e-mailem. Jeżeli dostawa wypada w dniu wolnym od pracy, to wtedy nastąpi ona w pierwszym dniu roboczym po wyznaczonym terminie. Dostawy materiałów eksploatacyjnych muszą odbywać się transportem zapewniającym należyte zabezpieczenie ich przed czynnikami zewnętrznymi, w opakowaniach fabrycznie zabezpieczających je przed zniszczeniem lub uszkodzeniem. Termin ważności dla oferowanych materiałów eksploatacyjnych nie może być krótszy niż 12 miesięcy, licząc od dnia ich dostawy. b) odbioru zużytych materiałów eksploatacyjnych na własny koszt i ryzyko, na podstawie protokołu - karty przekazania odpadu, zgodnej z Rozporządzeniem Ministra Środowiska z dnia 12 grudnia 2014 r. w sprawie wzorów dokumentów stosowanych na potrzeby ewidencji odpadów (Dz. U. 2014 r., poz. 1973). Karta przekazania odpadu zostanie dostarczona Zamawiającemu w terminie 5 dni roboczych od dnia odbioru zużytych materiałów od Zamawiającego, c) naprawy urządzenia Zamawiającego, w przypadku jego uszkodzenia, spowodowanego zastosowaniem dostarczanych materiałów eksploatacyjnych. Wykonawca pokryje wszelkie koszty związane z naprawą urządzenia, przywracając jego pełną sprawność oraz pokryje koszty transportu. Jeżeli naprawa urządzenia nie będzie możliwa, Wykonawca zobowiązany będzie do wymiany urządzenia na nowe, o nie gorszych parametrach.

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.12.51.00 - Wkłady barwiące 30.19.23.20 - Taśmy do drukarek .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 18.03.2015.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 3.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Imagine s.c. Dorula, Dorula, ul. Lea 114, 30-133 Kraków, kraj/woj. małopolskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 124204,06 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 70265,55

  • Oferta z najniższą ceną: 70265,55 / Oferta z najwyższą ceną: 78765,51

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.