eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Białystok › Usługa promocji Miasta Białegostoku podczas 10. jubileuszowej edycji międzynarodowego wydarzenia tanecznego Fair Play Dance Camp / Worldwide Dance Event 2016 oraz poprzez działania członków grupy tanecznej Fair Play Crew.

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2016-05-17

Białystok: Usługa promocji Miasta Białegostoku podczas 10. jubileuszowej edycji międzynarodowego wydarzenia tanecznego Fair Play Dance Camp / Worldwide Dance Event 2016 oraz poprzez działania członków grupy tanecznej Fair Play Crew.
Numer ogłoszenia: 54749 - 2016; data zamieszczenia: 17.05.2016
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 108444 - 2016r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Miasto Białystok, ul. Słonimska 1, 15-950 Białystok, woj. podlaskie, tel. 085 869 60 02, faks 085 869 62 65.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Usługa promocji Miasta Białegostoku podczas 10. jubileuszowej edycji międzynarodowego wydarzenia tanecznego Fair Play Dance Camp / Worldwide Dance Event 2016 oraz poprzez działania członków grupy tanecznej Fair Play Crew..

II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Usługa obejmuje w szczególności: 1) Przygotowanie koncepcji kampanii promującej Miasto Białystok: a) kampania będzie realizowana w ramach komunikacji związanej z działalnością grupy tanecznej Fair Play Crew, w szczególności z organizacją 10. jubileuszowej edycji międzynarodowego edukacyjnego festiwalu Fair Play Dance Camp / Worldwide Dance Event 2016 (komunikaty przed, w trakcie i po festiwalu); b) główny przekaz kampanii będzie stanowić informacja o tym, że w Białymstoku tkwią korzenie najpopularniejszej polskiej formacji tanecznej - stąd bierze się energia, która pozwoliła białostockim tancerzom na realizację ambitnych marzeń i realizację największego w Europie edukacyjnego festiwalu tanecznego; c) przekaz kampanii będzie również zawierał informację o tym, że Białystok to miasto przyjazne młodym ludziom, ośrodek akademicki, w którym warto studiować i mieszkać. 2) Przyznanie Miastu Białystok tytułu Partnera wydarzenia Fair Play Dance Camp / Worldwide Dance Event 2016; 3) Opracowanie koncepcji, scenariusza i produkcję dwóch filmów (spotów) promujących Miasto Białystok: a) filmu dokumentującego 10-tą edycję festiwalu z uwzględnieniem kontekstowego lokowania Miasta Białystok w scenariuszu; b) filmu (spotu) o długości nie przekraczającej 2 minut, promującego Miasto Białystok jako ośrodek akademicki, w którym warto studiować i mieszkać; 4) Opracowanie identyfikacji wizualnej z wykorzystaniem hasła Białystok - polska stolica tańca / Białystok - city of dance i wykorzystywanie jej w ramach komunikacji wydarzeń tanecznych organizowanych przez członków grupy tanecznej Fair Play Crew, w tym Fair Play Dance Camp / Worldwide Dance Event 2016; 5) Umieszczenie logotypu Wschodzący Białystok we wszelkich materiałach informacyjno-promocyjnych wyprodukowanych na potrzeby Fair Play Dance Camp / Worldwide Dance Event 2016, w szczególności: a) na stronie internetowej www.fpdancecamp.com - logotyp i informacja o tym, że Miasto Białystok jest Partnerem wydarzenia Fair Play Dance Camp / Worldwide Dance Event 2016; b) w mediach społecznościowych: - Facebook - dedykowany post z grafiką informujący o tym, że Miasto Białystok jest Partnerem wydarzenia Fair Play Dance Camp / Worldwide Dance Event 2016 oraz lokowanie Miasta w galeriach zdjęć; - YouTube - lokowanie Miasta w filmach i umieszczenie logo Wschodzący Białystok na planszach we wszystkich materiałach video tworzonych przed, w trakcie i po festiwalu; - Instagram - dedykowana grafika dotycząca partnerstwa i wizerunku Miasta jako Polskiej Stolicy Tańca; - Twitter - dedykowane wpisy dotyczące partnerstwa i wizerunku Miasta jako Polskiej Stolicy Tańca; - Snapchat - seria publicznych wiadomości pokazujących Białystok jako miasto, z którego pochodzi grupa taneczna Fair Play Crew; c) na plakatach, ulotkach, identyfikatorach i innych materiałach przeznaczonych dla uczestników Fair Play Dance Camp / Worldwide Dance Event 2016; d) w informacjach prasowych kierowanych do mediów; e) na innych gadżetach reklamowych. 6) Umożliwienie dystrybucji materiałów promocyjno-informacyjnych Miasta Białystok w pakietach startowych przeznaczonych dla uczestników Fair Play Dance Camp / Worldwide Dance Event 2016; 7) Udzielanie informacji słownej o tym, że Miasto Białystok jest Partnerem wydarzenia Fair Play Dance Camp / Worldwide Dance Event 2016 w wywiadach medialnych przeprowadzanych z organizatorami wydarzenia; 8) Przekazanie Zamawiającemu pakietu minimum 10 pojedynczych wejściówek na warsztaty taneczne oraz minimum 4 pojedynczych zaproszeń na galę Fair Play Dance Camp SHOWCASE (biletowany pokaz taneczny z udziałem gwiazd); 9) Powitanie reprezentantów Zamawiającego ze sceny i podziękowania Miastu Białystok jako Partnerowi wydarzenia w trakcie gali Fair Play Dance Camp SHOWCASE; 10) Przyznanie Zamawiającemu tytułu partnera tytularnego specjalnego wyróżnienia dla uczestnika festiwalu oraz umożliwienie przedstawicielowi Zamawiającego wręczenia tego wyróżnienia podczas festiwalu; 11) Udostępnienie relacji fotograficznej i filmowej z wręczenia nagrody, o której mowa w pkt. 10) w kanałach społecznościowych festiwalu oraz przekazanie jej Zamawiającemu celem wykorzystania we własnych kanałach społecznościowych i na stronach internetowych Zamawiającego; 12) Emisja filmu (spotu), o którym mowa w pkt. 3) lit. b): a) podczas Fair Play Dance Camp / Worldwide Dance Event 2016 - minimum 10 emisji; b) na stronach internetowych Wykonawcy; c) na profilach prowadzonych przez Wykonawcę na portalach społecznościowych..

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 79.34.22.00 - Usługi w zakresie promocji .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Zamówienie z wolnej ręki

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 11.05.2016.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • FAIR PLAY WOJCIECH BLASZKO, ul. Chmielna 18 lok. 23, 15-473 Białystok, kraj/woj. podlaskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 162601,63 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 162601,63

  • Oferta z najniższą ceną: 162601,63 / Oferta z najwyższą ceną: 162601,63

  • Waluta: PLN .


ZAŁĄCZNIK I

Uzasadnienie udzielenia zamówienia w trybie negocjacji bez ogłoszenia, zamówienia z wolnej ręki albo zapytania o cenę

  • 1. Podstawa prawna

    Postępowanie prowadzone jest w trybie zamówienie z wolnej ręki na podstawie art. 67 ust. 1 pkt 1 lit. a, art. 67 ust. 1 pkt 1 lit. b ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. - Prawo zamówień publicznych.

  • 2. Uzasadnienia wyboru trybu

    Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

    Zgodnie z art. 67 ust. 1 pkt 1 lit. a) i lit. b) ustawy Prawo zamówień publicznych, Zamawiający może udzielić zamówienia z wolnej ręki, jeżeli usługa może być świadczona tylko przez jednego wykonawcę z przyczyn technicznych o obiektywnym charakterze oraz z przyczyn związanych z ochroną praw wyłącznych, wynikających z odrębnych przepisów. Pan Wojciech Blaszko prowadzący działalność gospodarczą pod nazwą FAIR PLAY WOJCIECH BLASZKO, jest członkiem grupy tanecznej Fair Play Crew, a jednocześnie pomysłodawcą i wyłącznym organizatorem międzynarodowego wydarzenia tanecznego Fair Play Dance Camp / Worldwide Dance Event 2016. Jest to największy edukacyjny taneczny festiwal w Europie, współtworzony przez najlepszych nauczycieli, wybitnych artystów i uczestników z całego świata. Warsztaty taneczne i panele prowadzą światowe gwiazdy tańca i choreografii, występujące na co dzień z artystami światowego formatu, jak Beyonce, Justin Timberlake czy Justin Bieber. Swój udział w tegorocznej edycji imprezy zgłosiło ponad 1200 uczestników z całego świata. Celem i misją festiwalu jest przede wszystkim promowanie tańca oraz stwarzanie tancerzom możliwości profesjonalnego rozwoju na najwyższym, międzynarodowym poziomie. Marka Fair Play Dance Camp cieszy się w środowisku tancerzy i choreografów dużą rozpoznawalnością i dobrą renomą. Relacje z wydarzenia (transmisje na żywo oraz filmy podsumowujące wydarzenie) docierają do setek tysięcy fanów tańca za pośrednictwem patronujących wydarzeniu mediów oraz własnych kanałów społecznościowych (13,5 mln wyświetleń na YouTube na kanale własnym, łączne zasięgi miesięczne w social media na poziomie 300-500 tys.). Tegoroczna, dziesiąta edycja festiwalu będzie posiadać wyjątkową, jubileuszową oprawę. Impreza odbywać się będzie pod patronatem medialnym m.in. ogólnopolskiej telewizji TVN, Gazety Wyborczej, Radia Eska, magazynów Womens Health i Mens Health. Przedstawiona wyżej koncepcja jest wyłącznym, autorskim projektem Fair Play Wojciech Blaszko. Przedsiębiorca posiada duże doświadczenie w realizacji tego typu projektów oraz dysponuje niezbędnym zapleczem merytorycznym i organizacyjnym. Współpraca w zakresie działań reklamowo-promocyjnych z organizatorem Fair Play Dance Camp / Worldwide Dance Event 2016 będzie gwarantem dotarcia z promocją Miasta Białystok do społeczności międzynarodowej, w szczególności do młodzieży. Komunikacja marketingowo-promocyjna będzie mieć na celu wykreowanie pozytywnego wizerunku Białegostoku jako miasta pełnego energii, twórczych pomysłów, przyjaznego młodym ludziom i sprzyjającego rozwijaniu ich talentów, pasji itp. Siłę przekazu promocyjnego wzmocnią ponadto inne działania grupy tanecznej Fair Play Crew realizowane przez jej członków, np. podczas warsztatów, obozów tanecznych i wypowiedzi publicznych (wywiady dla mediów, wpisy na portalach społecznościowych itp.). Fair Play Crew to marka znana i rozpoznawana, nie tylko w skali kraju, ale także na arenie międzynarodowej. Członkowie grupy Fair Play Crew to osoby znane i obecne w mediach - telewizji, radiu, prasie. Ostatnio zespół został twarzą TVP Rozrywka, co wiąże się z obecnością w spotach reklamowych stacji. Komunikat o tym, że Białystok to dobre miejsce do życia, realizacji swoich pasji i rozwijania talentów płynący z ust członków grupy Fair Play Crew z pewnością przyczyni się do wzrostu rozpoznawalności marki Miasta i jego pozytywnego wizerunku. Przytoczone wyżej argumenty wyczerpują dyspozycję zawartą w art. 67 ust. 1 pkt 1 lit a) i lit b) ustawy Prawo zamówień publicznych.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.