eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Lipno › "Budowa dwóch boisk wielofunkcyjnych z nawierzchnią poliuretanową oraz zagospodarowanie terenu na działce o nr ewid. 1940/2 zgodnie z zatwierdzoną koncepcją przy Zespole Szkół Technicznych im. Ziemi Dobrzyńskiej w Lipnie"

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2017-03-30

Ogłoszenie nr 54737 - 2017 z dnia 2017-03-30 r.

Lipno: "Budowa dwóch boisk wielofunkcyjnych z nawierzchnią poliuretanową oraz zagospodarowanie terenu na działce o nr ewid. 1940/2 zgodnie z zatwierdzoną koncepcją przy Zespole Szkół Technicznych im. Ziemi Dobrzyńskiej w Lipnie"
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA -

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

nie

Nazwa projektu lub programu

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak
Numer ogłoszenia: 23328-2017


Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych: nie


SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

Postępowanie zostało przeprowadzone przez centralnego zamawiającego

nie

Postępowanie zostało przeprowadzone przez podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania

nie

Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie przez zamawiających

nie

Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej

nie

W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej - mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych::
Informacje dodatkowe:

I. 1) NAZWA I ADRES: Zespół Szkół Technicznych im. Ziemi Dobrzyńskiej, krajowy numer identyfikacyjny 18925600000, ul. ul. Okrzei  3, 87600   Lipno, państwo Polska, woj. kujawsko-pomorskie, tel. 542 873 321, faks 542 872 794, e-mail ewa.juszczyk@vp.pl
Adres strony internetowej (URL): http://bip.lipnowski.powiat.pl/

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Administracja samorządowa

I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):

Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego udzielania zamówienia, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (jeżeli zamówienie zostało udzielone przez każdego z zamawiających indywidualnie informacja w sekcji I jest podawana przez każdego z zamawiających, jeżeli zamówienie zostało udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających w sekcji I należy wskazać który z zamawiających zawarł umowę):

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

"Budowa dwóch boisk wielofunkcyjnych z nawierzchnią poliuretanową oraz zagospodarowanie terenu na działce o nr ewid. 1940/2 zgodnie z zatwierdzoną koncepcją przy Zespole Szkół Technicznych im. Ziemi Dobrzyńskiej w Lipnie"

Numer referencyjny (jeżeli dotyczy):

ZST.271.1.2017

II.2) Rodzaj zamówienia:

Roboty budowlane

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

Przedmiotem zamówienia są roboty budowlane obejmujące budowę dwóch boisk wielofunkcyjnego wraz z drenażem przy Zespole Szkół Technicznych im. Ziemi Dobrzyńskiej w Lipnie, zgodnie z dokumentacją projektową wykonaną przez Pracownię Projektowania i Nadzorów Budowlanych, ul. Jasna 18 B/4 we Włocławku, w 2016 roku. Dokumentacja projektowa szczegółowo opisuje przedmiot zamówienia a wymagania wyszczególnione choćby w jednym miejscu są obowiązujące dla Wykonawcy tak, jakby zawarte były w całej dokumentacji. Wykonawca nie może wykorzystywać błędów lub opuszczeń w dokumentach, a o ich wykryciu winien natychmiast powiadomić inspektora nadzoru, który dokona odpowiednich zmian oraz poprawek. Zamawiający dopuszcza ujęcie w ofercie i następnie zastosowanie innych materiałów i urządzeń niż podane w dokumentacji projektowej , pod warunkiem zapewnienia parametrów nie gorszych niż określone w tej dokumentacji. W takiej sytuacji wymaga się złożenia dokumentów uwiarygodniających te materiały i urządzenia oraz dokumentujące ich parametry techniczne. Wszystkie wymienione w dokumentacji technicznej materiały i urządzenia mogą być zastąpione przez inne równoważne (posiadające te same parametry użytkowe, funkcjonalne i techniczne co materiały i urządzenia określone przez Zamawiającego) lecz nie gorsze. Oznacza to, że zgodnie z art. 29 ust.3 ustawy Prawo zamówień publicznych, że Zamawiający dopuszcza składanie ofert równoważnych. Obowiązek udowodnienia powyższego leży po stronie Wykonawcy. W przypadku, gdy zastosowanie tych materiałów lub urządzeń wymagać będzie zmiany dokumentacji projektowej, koszty przeprojektowania poniesie oferent. Wykonawca zobowiązany jest, przed złożeniem oferty, zapoznać się z miejscem realizacji zamówienia, dokonać wizji lokalnej na terenie planowanych prac łącznie z dokonaniem obmiaru robót, będących przedmiotem zamówienia. W przypadku zaistnienia jakichkolwiek wątpliwości czy rozbieżności co do opisu przedmiotu zamówienia, pojawiających się zarówno na etapie postępowania przetargowego jaki i w trakcie realizacji zamówienia Wykonawca zobowiązany jest wskazać je Zamawiającemu na piśmie. Wykonawca jest zobowiązany dokonać wizji lokalnej placu budowy, w celu zapoznania się z warunkami wykonania robót. Ryzyko nie dopełnienia tego obowiązku obciążą Wykonawcę.

II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie podzielone jest na części:

Nie


II.5) Główny Kod CPV: 45212200-8
Dodatkowe kody CPV:

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów

III.3) Informacje dodatkowe:

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

Postępowanie/część zostało unieważnione nie
Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania:
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 21/03/2017
IV.2 Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT396244.47
WalutaPLN


IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert15
w tym
Liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 15
Liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
Liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0


IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 1
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
SOLID-STET SP z o.o. Sp K,  biuro@solidstet.com,  ul. Arkońska - Stadion ,  71-245 ,  Szczecin,  kraj/woj. zachodniopomorskie
Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą: tak
Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej: nie
Skrót literowy nazwy państwa:
Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej: nie
Skrót literowy nazwy państwa:

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 487380.70
Oferta z najniższą ceną/kosztem 487380.70
> Oferta z najwyższą ceną/kosztem 679866.58
Waluta: PLN


IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom Tak
Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: 198254,71
IV.8) Informacje dodatkowe: P.P.H.U SZEWBUD Inowrocław, ul. Poznańska 241


IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ

IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie  przetargu nieograniczonego  na podstawie art. 39 - 46  ustawy Pzp.

IV.9.2) Uzasadnienia wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
Oferta spełnia wymogi ustawy Prawo zamówień publicznych oraz warunki Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia (SIWZ). Oferta została uznana za najkorzystniejszą przy zastosowaniu kryteriów oceny ofert określonych w SIWZ, tj. Cena - 60 %, Wydłużenie okresu gwarancji - 40 % Wybrany Wykonawca zaproponował najniższą cenę, oraz maksymalny okres gwarancji. Oferta ta uzyskała maksymalną ilość punktów możliwych do uzyskania w obu kryteriach (tj. łącznie 100 pkt) obliczonych zgodnie z postanowieniem pkt 14 Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia i zamieszczonym tam wzorem matematycznym. Ponadto Wykonawca spełnia wszystkie warunki oraz wymagania postawione przez Zamawiającego w SIWZ.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.