eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Olsztyn › Usługa zorganizowania przejazdu i pobytu uczestników 2-dniowej sesji terenowej(warsztaty) oraz 3-dniowych zajęć terenowych na potrzeby realizacji projektu pt. Kierunek zamawiany receptą na najlepszych ekspertów ochrony środowiska (Program Operacyjny Kapitał Ludzki, nr projektuPOKL.04.01.02-00-114/10), współfinansowanego przez Unię Europejską ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2013-04-11

Olsztyn: Usługa zorganizowania przejazdu i pobytu uczestników 2-dniowej sesji terenowej(warsztaty) oraz 3-dniowych zajęć terenowych na potrzeby realizacji projektu pt. Kierunek zamawiany receptą na najlepszych ekspertów ochrony środowiska (Program Operacyjny Kapitał Ludzki, nr projektu: POKL.04.01.02-00-114/10), współfinansowanego przez Unię Europejską ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego
Numer ogłoszenia: 54711 - 2013; data zamieszczenia: 11.04.2013
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Uniwersytet Warmińsko-Mazurski w Olsztynie , ul. Oczapowskiego 2, 10-719 Olsztyn, woj. warmińsko-mazurskie, tel. 089 5233420, faks (089) 5233278.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: uwm.edu.pl/zamowienia

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Uczelnia publiczna.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Usługa zorganizowania przejazdu i pobytu uczestników 2-dniowej sesji terenowej(warsztaty) oraz 3-dniowych zajęć terenowych na potrzeby realizacji projektu pt. Kierunek zamawiany receptą na najlepszych ekspertów ochrony środowiska (Program Operacyjny Kapitał Ludzki, nr projektu: POKL.04.01.02-00-114/10), współfinansowanego przez Unię Europejską ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1.Zorganizowanie przejazdu dwudziestu uczestników i dwóch opiekunów 2-dniowej sesji terenowej warsztatów (22 uczestników): a)Szacunkowy termin świadczenia usługi maj-czerwiec 2013 r. b)Zorganizowanie przejazdu autokarem klimatyzowanym według poniższej trasy: Dzień pierwszy: Olsztyn - Łeba-Smołdzino-Łeba; nocleg w Łebie (długość trasy około 350 km) Dzień drugi: Łeba - Smołdzino - Kluki - Smołdzino - Olsztyn (długość trasy około 420 km). Autokar powinien posiadać czynną toaletę i GPS - mapę (nawigację satelitarną). W usługę transportową proszę wliczyć nocleg i wyżywienie kierowcy. 2. Zorganizowanie zakwaterowania dwudziestu uczestników i dwóch opiekunów podczas 2-dniowej sesji terenowej warsztatów (22 uczestników): a)Szacunkowy termin świadczenia usługi maj-czerwiec 2013 r. b)Zapewnienie 1 noclegu w Łebie w pensjonacie lub hotelu o standardzie minimum trzy gwiazdki zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Gospodarki i Pracy w sprawie obiektów hotelarskich i innych obiektów, w których są świadczone usługi hotelarskie stanowiącym Załącznik nr 1 a do SIWZ. z restauracją i zabezpieczenie 10 pokoi dwuosobowych i 2 pokoje jednoosobowe dla studentów i studentek oraz opiekunów. Obiekt powinien się znajdować nie dalej niż 300 m od morza i 150 m od centrum miasta. Pokoje powinny być wyposażone w pełny węzeł sanitarny (z całodobowym dostępem do zimnej i ciepłej wody) i telewizor oraz powinny mieć zapewniony bezpłatny dostęp do internetu (przewodowy lub wi-fi). W pokojach wymagane są oddzielne łóżka dla każdej z zakwaterowanych osób 3.Zorganizowanie wyżywienia dwudziestu uczestników i dwóch opiekunów podczas 2-dniowej sesji terenowej warsztatów (22 uczestników): a)Szacunkowy termin świadczenia usługi maj-czerwiec 2013. b)Zapewnienie wyżywienia w miejscu noclegu dla 20 studentów-ek i 2 opiekunów obejmującego: Dzień pierwszy- obiad: -obiad w formie bufetu (w ilości adekwatnej do liczby uczestników) składającego się z: -zupy -ryby lub dania mięsne do wyboru -dodatki (ziemniaki lub frytki) -surówki -deser - dwa ciasta do wyboru -napoje: kawa (różnorodna- z expresu, rozpuszczalna, z mlekiem) herbata (różnorodna: czarna, zielona, owocowa) woda, sok owocowy Dzień pierwszy- kolacja: w formie bufetu szwedzkiego (w ilości adekwatnej do liczby uczestników) składająca się z: -dania na ciepło (3 do wyboru) -wędlin (różnorodne, minimum 5 rodzajów); -serów (różnorodne- żółte, pleśniowe, białe); -warzyw (świeże i konserwowe); -pieczywa (różnorodne- jasne, ciemne, bagietki); -napojów: kawa (różnorodna- z expresu, rozpuszczalna, z mlekiem) herbata (różnorodna- czarna, zielona, owocowa) woda (gazowana i niegazowana), soki owocowe Dzień drugi: śniadanie w formie bufetu bez ograniczeń ilościowych (w ilości adekwatnej do liczby uczestników) składające się z: -posiłku na ciepło (3 rodzaje do wyboru, np. jajecznica, parówki, kiełbaski); -wędlin (różnorodne- minimum 5 rodzajów); -serów (różnorodne- żółte, pleśniowe, białe); -dżemów (minimum dwa do wyboru); -jajek -płatki śniadaniowe, muesli; -mleko (ciepłe i zimne); -jogurty; -świeże owoce; -pieczywo (różnorodne- jasne, ciemne, croissanty, bagietki) -napoje: kawa (różnorodna- z expresu, rozpuszczalna, z mlekiem); herbata (różnorodna: czarna, zielona, owocowa) woda (gazowana i niegazowana), soki owocowe (minimum trzy rodzaje) napoje bezalkoholowe gazowane (minimum trzy rodzaje) Dzień drugi - suchy prowiant: zapewnienie dla każdego uczestnika suchego prowiantu na podróż obejmującego: woda niegazowana 0,5l w plastikowej butelce, napój gazowany pomarańczowy 0,5l, jabłko, rogal z nadzieniem czekoladowym, bułka z sałatą i żółtym serem, bułka z sałatą, szynką i pomidorem. Dzień drugi: obiad w formie bufetu (w ilości adekwatnej do liczby uczestników) składającego się z: -zupy; -ryby lub dania mięsnego do wyboru; -dodatków (ziemniaki lub frytki); -surówek (minimum 3do wyboru); -deser - dwa ciasta do wyboru; -napoje: kawa (różnorodna- z expresu, rozpuszczalna, z mlekiem) herbata (różnorodna: czarna, zielona, owocowa) woda, sok owocowy c)Świadczenie usług żywienia odbywać powinno się wg Ustawy z dnia 25 sierpnia 2006r. o bezpieczeństwie żywności i żywienia (Dz. U. z 2006r. Nr 171 poz. 1225 z późn. zm.) wg Załącznika nr 1 b do SIWZ. 4.Zorganizowanie wstępu i wynajęcie przewodnika po terenach obiektów chronionych Słowińskiego Parku Narodowego podczas 2-dniowej sesji terenowej warsztatów: a)Szacunkowy termin świadczenia usługi maj-czerwiec 2013; b)Opłaty za wstęp i przewodnika obejmują koszty związane z pobytem na terenie Słowińskiego Parku Narodowego (SPN), w tym przynajmniej: -opłata za wstęp do SPN w obwodzie ochronnym Rąbka - wejście na wydmy -opłata za wstęp i przewodnika do Muzeum Przyrodniczego w Rąbce -opłata za wstęp i przewodnika do Muzeum Przyrodniczego w Smołdzinie (dla 22 osób) -opłata za edukacyjną projekcję multimedialną dla BO z pokazem slajdów do 2 godzin -opłata za wstęp i przewodnika po ścieżce edukacyjnej OO Rąbka wraz z opłatą za wejście na wyrzutnię rakiet c)Wykonawca zapewni zakup biletów na wstęp (zdefiniowany powyżej) i wynajmie przewodnika dla 20 studentów/-tek oraz 2 opiekunów (pracowników Uniwersytetu). 5.Zorganizowanie przejazdu dwudziestu uczestników i dwóch opiekunów 3-dniowych zajęć terenowych (22 uczestników): a)Szacunkowy termin świadczenia usługi maj-czerwiec 2013. b)Zorganizowanie przejazdu autokarem klimatyzowanym według poniższej trasy: Dzień pierwszy: Olsztyn - Zezuj - Malinowo - źródła rzeki Łyny - Dorotowo - Łajsy - Gierzwałd - Żabi Róg - Kretowiny; nocleg w Kretowinach; Długość trasy - 280 km Dzień drugi: Kretowiny - Budwity (rezerwat Zielony Mechacz) - Buczyniec - Rezerwat jezioro Drużno - Jegłownik - Fiszewo - Elbląg- Mierzeja Wiślana; Długość trasy - 200 km Dzień trzeci: Mierzeja Wiślana - Gdańsk-Wiślinka - Gniew - Olsztyn Długość trasy - około 320 km Należy uwzględnić w autobusie miejsce na sprzęt terenowy (łopaty, świdry, cylinderki metalowe o pojemności 100 cm3 i 250 cm3). Autokar powinien posiadać czynną toaletę i GPS-mapę (nawigację satelitarną). W usługę transportową należy wliczyć nocleg i wyżywienie kierowcy. 6.Transport statkiem dwudziestu uczestników dwóch opiekunów podczas 3-dniowych zajęć terenowych(22 uczestników): a)Szacunkowy termin świadczenia usługi maj-czerwiec 2013. b)Transport statkiem krajoznawczym Żeglugi Ostródzko-Elbląskiej na trasie rezerwatu Jezioro Drużno dla 20 studentów-studentek i 2 opiekunów. 7.Zorganizowanie zakwaterowania dwudziestu uczestników, dwóch opiekunów podczas 3-dniowych zajęć terenowych (22 osoby): a)Szacunkowy termin świadczenia usługi maj-czerwiec 2013. b)Ilość uczestników: 20 studentów-ek i 2 opiekunów,(22 osoby). c)Zapewnienie 2 noclegów: pierwszego w miejscowości Kretowiny, drugiego w miejscowości Stare Pole w pensjonacie lub hotelu o standardzie minimum trzy gwiazdki zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Gospodarki i Pracy w sprawie obiektów hotelarskich i innych obiektów, w których są świadczone usługi hotelarskie stanowiącym Załącznik nr 1 a do SIWZ. z restauracją i zabezpieczenie 11 pokoi dwuosobowych dla studentów i studentek oraz opiekunów. Pokoje powinny być wyposażone w pełny węzeł sanitarny (z całodobowym dostępem do zimnej i ciepłej wody) i telewizor oraz powinny mieć zapewniony dostęp do internetu (przewodowy lub wi-fi). W miejscowości Kretowiny, pensjonat lub hotel musi być wyposażony w salę konferencyjną i miejsce na ognisko dla 22 osób. W pokojach wymagane są oddzielne łóżka dla każdej z zakwaterowanych osób. 8.Zorganizowanie wyżywienia dwudziestu uczestników, dwóch opiekunów podczas 3-dniowych zajęć terenowych (22 osoby): a)Szacunkowy termin świadczenia usługi maj-czerwiec 2013. b)Pierwszy dzień- obiad: około 50 km od Olsztynka, składający się z: -zupy; -ryby lub dania mięsnego do wyboru; -dodatków (ziemniaki lub frytki); -surówek (minimum trzy do wyboru); -deser - dwa ciasta do wyboru; -napoje: kawa (różnorodna- z expresu, rozpuszczalna, z mlekiem) herbata (różnorodna: czarna, zielona, owocowa) woda, sok owocowy. c)Pierwszy dzień- kolacja: w miejscu noclegu w Kretowinach dla 20 studentów/-ek , 2 opiekunów w formie bufetu bez ograniczeń ilościowych (w ilości adekwatnej do liczby uczestników): obejmująca: -danie na ciepło (3 do wyboru); -wędliny (różnorodne, minimum 5 rodzajów); -sery (różnorodne- żółte, pleśniowe, białe) ; -warzywa (świeże i konserwowe); -pieczywo (różnorodne- jasne, ciemne, bagietki); -napoje: kawa (różnorodna- z expresu, rozpuszczalna, z mlekiem); herbata (różnorodna- czarna, zielona, owocowa) woda (gazowana i niegazowana), soki owocowe; -lub kolacja w formie ogniska (w sprzyjających warunkach pogodowych) z daniami na ciepło (bigos, kiełbaski), pieczywem (różnorodne- jasne, ciemne, bagietki) i napojami: kawa (różnorodna- z expresu, rozpuszczalna, z mlekiem) d)Drugi dzień: śniadanie w miejscu noclegu w Kretowinach w formie bufetu bez ograniczeń ilościowych (w ilości adekwatnej do liczby uczestników): -posiłek na ciepło (3 rodzaje do wyboru, np. jajecznica, parówki, kiełbaski); -wędliny (różnorodne- minimum 5 rodzajów); -sery (różnorodne- żółte, pleśniowe, białe); -dżemy (minimum dwa do wyboru); -jajka; -płatki śniadaniowe, muesli; -mleko (ciepłe i zimne); -jogurty; -świeże owoce; -pieczywo (różnorodne- jasne, ciemne, croissanty, bagietki); -napoje: kawa (różnorodna- z expresu, rozpuszczalna, z mlekiem);herbata (różnorodna: czarna, zielona, owocowa) woda (gazowana i niegazowana);soki owocowe (minimum trzy rodzaje) napoje bezalkoholowe gazowane (minimum trzy rodzaje). e)Drugi dzień - obiad: podczas rejsu statkiem na trasie kanału Elbląsko-Ostródzkiego, wybór dań z karty na statku f)Drugi dzień: kolacja w miejscu noclegu w Starym Polu dla 20 studentów/-ek , 2 opiekunów (22 osoby) w formie bufetu lub na wolnym powietrzu (w sprzyjających warunkach pogodowych) (w ilości adekwatnej do liczby uczestników) obejmująca: -danie na ciepło (3 do wyboru); -wędliny (różnorodne, minimum 5 rodzajów); -sery (różnorodne- żółte, pleśniowe, białe) ; -warzywa (świeże i konserwowe); -pieczywo (różnorodne- jasne, ciemne, bagietki); -napoje: kawa (różnorodna- z expresu, rozpuszczalna, z mlekiem);herbata (różnorodna- czarna, zielona, owocowa) woda (gazowana i niegazowana), soki owocowe; g)Trzeci dzień- śniadanie: w miejscu noclegu w Starym Polu w formie bufetu bez ograniczeń ilościowych (w ilości adekwatnej do liczby uczestników) : -posiłek na ciepło (3 rodzaje do wyboru, np. jajecznica, parówki, kiełbaski); -wędliny (różnorodne- minimum 5 rodzajów); -sery (różnorodne- żółte, pleśniowe, białe); -dżemy (minimum 2 do wyboru); -jajka; -płatki śniadaniowe, muesli; -mleko (ciepłe i zimne); -jogurty; -świeże owoce; -pieczywo (różnorodne- jasne, ciemne, croissanty, bagietki); -napoje: kawa (różnorodna- z expresu, rozpuszczalna, z mlekiem), herbata (różnorodna: czarna, zielona, owocowa),woda (gazowana i niegazowana), soki owocowe (minimum trzy rodzaje), napoje bezalkoholowe gazowane (minimum trzy rodzaje) h)Trzeci dzień- obiad: w Kątach Rybackich składający się z: -zupy; -ryby lub dania mięsnego do wyboru; -dodatków (ziemniaki lub frytki); -surówek (minimum 3 do wyboru); -deser - dwa ciasta do wyboru -napoje: kawa (różnorodna- z expresu, rozpuszczalna, z mlekiem) herbata (różnorodna: czarna, zielona, owocowa) woda, sok owocowy. i)Świadczenie usług żywienia odbywać powinno się wg Ustawy z dnia 25 sierpnia 2006r. o bezpieczeństwie żywności i żywienia (Dz. U. z 2006r. Nr 171 poz. 1225 z późn. zm.) wg Załącznika nr 1 b do SIWZ.

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 55.00.00.00 - Usługi hotelarskie, restauracyjne i handlu detalicznego 60.00.00.00 - Usługi transportowe (z wyłączeniem transportu odpadów) .

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 30.06.2013.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium

III.2) ZALICZKI

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

  • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

1. Pełnomocnictwo do podpisywania oferty i składania ewentualnych wyjaśnień, jeżeli osobą podpisującą nie jest osoba upoważniona na podstawie dokumentu rejestrowego; 2. Wypełniony i podpisany Opis przedmiotu zamówienia (sporządzony zgodnie z Załącznikiem nr 1 do SIWZ, zamieszczonym na stronie : www.uwm.edu.pl/zamowienia ); 3. Wypełniony i podpisany formularz oferty (sporządzony zgodnie z Załącznikiem nr 2 do SIWZ, zamieszczonym na stronie : www.uwm.edu.pl/zamowienia); 4. Oświadczenie z art. 22 sporządzone zgodnie z Załącznikiem nr 3 do SIWZ, zamieszczonym na stronie : www.uwm.edu.pl/zamowienia); 5. Oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia z postępowania sporządzone zgodnie z Załącznikiem nr 4 do SIWZ, zamieszczonym na stronie : www.uwm.edu.pl/zamowienia); 6. Oświadczenie z art. 24 ust. 2 pkt. 5 Ustawy Pzp sporządzony zgodnie z Załącznikiem nr 5 do SIWZ, zamieszczonym na stronie : www.uwm.edu.pl/zamowienia).

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.3) ZMIANA UMOWY

przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

Dopuszcza się zmianę postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty na podstawie, której dokonano wyboru Wykonawcy, jeżeli zmiany dotyczą zmiany terminu realizacji umowy, ze względu na wystąpienie okoliczności niedających się przewidzieć przed zawarciem umowy, np. działanie siły wyższej

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.uwm.edu.pl/zamowienia
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Uniwersytet Warmińsko-Mazurski w Olsztynie Dział Zamówień Publicznych ul. Oczapowskiego 2, pok. 305, 10-719 Olsztyn.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 19.04.2013 godzina 10:00, miejsce: Uniwersytet Warmińsko-Mazurski w Olsztynie Dział Zamówień Publicznych ul. Oczapowskiego 2, pok. 311, 10-719 Olsztyn.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: 1. Usługa zorganizowania przejazdu i pobytu uczestników 2-dniowej sesji terenowej(warsztaty) oraz 3-dniowych zajęć terenowych na potrzeby realizacji projektu pt. Kierunek zamawiany receptą na najlepszych ekspertów ochrony środowiska (Program Operacyjny Kapitał Ludzki, nr projektu: POKL.04.01.02-00-114/10), współfinansowanego przez Unię Europejską ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego. 2. Przewidywany termin wykonania zamówienia: maj-czerwiec 2013 r. Dokładny termin zostanie określony na 14 dni przez wykonaniem każdej usługi które składają się na przedmiot niniejszego postępowania. 3.Dokładne miejsca i czas wyjazdów zostaną uzgodnione w trakcie jej realizacji umowy..

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: tak

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.