eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Siedlce › Zagospodarowanie placu zabaw przy Miejskim Przedszkolu Nr 6 w Siedlcach przy ul. Pułaskiego 59

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2016-03-10

Siedlce: Zagospodarowanie placu zabaw przy Miejskim Przedszkolu Nr 6 w Siedlcach przy ul. Pułaskiego 59
Numer ogłoszenia: 54486 - 2016; data zamieszczenia: 10.03.2016
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 27098 - 2016r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Miasto Siedlce, Skwer Niepodległości 2, 08-110 Siedlce, woj. mazowieckie, tel. 25 794 37 86, faks 25 794 37 18.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Zagospodarowanie placu zabaw przy Miejskim Przedszkolu Nr 6 w Siedlcach przy ul. Pułaskiego 59.

II.2) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest zadanie inwestycyjne pn.: Zagospodarowanie placu zabaw przy Miejskim Przedszkolu Nr 6 w Siedlcach przy ul. Pułaskiego 59. Zakres zamówienia: 1.Roboty rozbiórkowe (w tym m.in. rozbiórki nawierzchni z płytek chodnikowych; demontaż urządzeń na placu zabaw). 2.Wykonanie nawierzchni (w tym m.in. wykonanie nawierzchni z poliuretanu, wykonanie nawierzchni z kostki betonowej brukowej). 3.Wyposażenie placu zbaw (w tym m.in. dostawa i montaż nowych urządzeń, renowacja istniejącego wyposażenia). 4.Zieleń (w tym m.in. wykonanie trawnika). 5.Ogrodzenie (w tym m.in. wymiana części ogrodzenia, renowacja części ogrodzenia). Dodatkowe informacje dotyczące przedmiotu zamówienia. 1.Wykonawca powinien: a)zapewnić szczególne warunki bezpieczeństwa przy realizacji robót określone w opisie technicznym dokumentacji projektowej i specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót budowlanych; b)zapewnić materiały o parametrach technicznych porównywalnych, lecz nie gorszych od opisanych w specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót i dokumentacji projektowej; c)prowadzić dokumentację budowy (dziennik robót); d)wykonać roboty zgodnie z dokumentacją, sztuką budowlaną, specyfikacjami szczegółowymi obowiązującymi przy wykonaniu robót oraz warunkami bezpieczeństwa i ochrony zdrowia; e)uzyskać protokoły prób i badań wymaganych w odrębnych przepisach; 2.Materiały uzyskane z rozbiórki stanowią własność Wykonawcy i jego obowiązkiem jest ich wywiezienie i utylizacja. 3.Przed przystąpieniem do złożenia oferty wskazana jest wizja w terenie. 4.Zamawiający zwraca uwagę na utrudniony dojazd do terenu inwestycji (droga osiedlowa - zgodnie z rys. nr 3/10 Zagospodarowanie Terenu w Projekcie budowlanym). Uwaga: szczegółowy zakres robót przedstawiony jest w dokumentacji projektowej (projekt budowlany, specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót), będącej załącznikiem do specyfikacji, natomiast przedmiary robót należy traktować jak załącznik dodatkowy, pomocniczy. Wszędzie tam, gdzie w przedmiocie zamówienia występuje konkretna norma, aprobata, specyfikacja techniczna i techniczne systemy odniesienia ustanowione przez europejskie organy normalizacyjne, Zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne opisywanym. Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne opisywanym przez Zamawiającego jest obowiązany wykazać, że oferowane przez niego roboty budowlane spełniają wymagania określone przez Zamawiającego.

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.11.13.00 - Roboty rozbiórkowe 45.21.41.00 - Roboty budowlane w zakresie budowy przedszkolnych obiektów budowlanych .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 09.03.2016.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 13.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 1.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • GRUPA HYDRO Sp. z o.o. SK, ul. Farbiarska 28, 62-050 Mosina, kraj/woj. wielkopolskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 190860,26 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 152253,49

  • Oferta z najniższą ceną: 148215,00 / Oferta z najwyższą ceną: 216979,92

  • Waluta: PLN .


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.