eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Ścinawa › Sporządzanie operatów szacunkowych wycen wartości nieruchomości niezbędnych do realizacji zadań gminy wynikających z ustawy z dnia 21 sierpnia 1997r. o gospodarce nieruchomościami (t. j. Dz.U. z 2004r., Nr 261, poz.2603 ze zm.) i innych ustaw zgodnie z po

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych


To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2009-03-24

Ścinawa: Sporządzanie operatów szacunkowych wycen wartości nieruchomości niezbędnych do realizacji zadań gminy wynikających z ustawy z dnia 21 sierpnia 1997r. o gospodarce nieruchomościami (t. j. Dz.U. z 2004r. Nr 261, poz.2603 ze zm.) i innych ustaw zgodnie z polskimi normami, normami branżowymi i przepisami obowiązującymi w Polsce.
Numer ogłoszenia: 54405 - 2009; data zamieszczenia: 24.03.2009
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 41911 - 2009r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Ścinawa, Rynek 17, Ścinawa, woj. dolnośląskie, tel. 076 8412600, faks 076 8412601.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Sporządzanie operatów szacunkowych wycen wartości nieruchomości niezbędnych do realizacji zadań gminy wynikających z ustawy z dnia 21 sierpnia 1997r. o gospodarce nieruchomościami (t. j. Dz.U. z 2004r. Nr 261, poz.2603 ze zm.) i innych ustaw zgodnie z polskimi normami, normami branżowymi i przepisami obowiązującymi w Polsce..

II.1.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Sporządzanie operatów szacunkowych wycen wartości nieruchomości niezbędnych do realizacji zadań gminy wynikających z ustawy z dnia 21 sierpnia 1997r. o gospodarce nieruchomościami (t. j. Dz.U. z 2004r. Nr 261, poz.2603 ze zm.) i innych ustaw zgodnie z polskimi normami, normami branżowymi i przepisami obowiązującymi w Polsce. Opis przedmiotu zamówienia: 1. Przez wykonanie przedmiotu zamówienia rozumie się dostarczanie Zamawiającemu opracowań w postaci operatów szacunkowych wyceny wartości budynków, budowli, lokali, gruntów, zasiewów i upraw, zespołu pałacowo-parkowego a także ich aktualizację, wycenę wartości prawa użytkowania wieczystego działki, wycenę opłaty należnej z tytułu przekształcenia prawa użytkowania wieczystego w prawo własności lub należności z tytułu sprzedaży gruntu użytkownikowi wieczystemu tego gruntu, określenie wartości nieruchomości według stanu przed wybudowaniem urządzeń infrastruktury technicznej i po ich wybudowaniu w celu wydania decyzji o ustaleniu opłaty adiacenckiej, ustalenie wzrostu wartości nieruchomości w związku z uchwaleniem planu miejscowego albo jego zmianą, w celu pobrania jednorazowej opłaty, jeżeli właściciel lub użytkownik wieczysty zbywa tę nieruchomość. 2. Operat wyceny wartości lokali winien zawierać, między innymi, rozliczenie udziałów w nieruchomości na podstawie obmiaru z natury wykonanego przez Wykonawcę, charakterystykę ogólną elementów obiektu budowlanego (rodzaj elementów, opis elementów, ocenę zużycia technicznego, rok budowy, powierzchnię zabudowy w przypadku wyceny budynków i powierzchnię zabudowy budynku, w którym znajduje się lokal w przypadku wyceny lokali, kubaturę, powierzchnię użytkową w rozbiciu na powierzchnie użytkowe poszczególnych pomieszczeń w lokalu czy budynku, wyciąg z operatu, opis wycenianego lokalu). Winien być on sporządzony na bazie uprzednio sporządzonej przez Wykonawcę inwentaryzacji budynku, w którym lokal jest położony (obmiaru z natury wszystkich lokali i pomieszczeń do nich przynależnych) w celu określenia przez Wykonawcę udziałów wszystkich lokali położonych w budynku wraz z pomieszczeniami do nich przynależnymi w nieruchomości wspólnej (określenie udziałów w nieruchomości wspólnej) i winien zawierać szkice niezbędne do uzyskania zaświadczenia o samodzielności lokalu. Ponadto wykonawca dokona zaznaczeń, o których mowa w art.2 ust.5 ustawy z dnia 24 czerwca 1994r. o własności lokali (t. j. Dz.U. z 2000r, Nr 80, poz.903 ze zm.). 3. Operat wyceny wartości budynków, budowli, zespołu pałacowo-parkowego winien zawierać, między innymi, opis elementów, ocenę zużycia technicznego, rok budowy, powierzchnię zabudowy w przypadku wyceny budynków. 4. Zakres rzeczowo-ilościowy zamówienia określa (Tabela cenowa) zawarta w Formularzu Ofertowym (zał. nr 1 do SIWZ). 5. Szacunkowa wielkość zamówienia, która została określona przez Zamawiającego w (Tabeli cenowej) Formularza ofertowego służy wyłącznie do obliczenia maksymalnej wartości nominalnej zobowiązania oraz porównania ofert. Nie jest ona wielkością stałą i może ulegać zmianie w zależności od potrzeb Zamawiającego. 6. Czynności objęte zamówieniem zlecane będą przez Zamawiającego sukcesywnie w miarę wynikających potrzeb. 7. Wykonawca zobowiązany jest dostarczyć sporządzone operaty szacunkowe do siedziby Zamawiającego w 2 egz. 8. Wykonawca w ofercie określi ceny jednostkowe na wszystkie rodzaje operaty zawarte w (Tabeli cenowej) Formularza ofertowego, które będą obowiązywały w niezmiennej stawce do końca obowiązującej umowy. 9. Do sporządzenia danej wyceny Zamawiający udostępni Wykonawcy przedmiot wyceny. 10. Zamówienie należy zrealizować zgodnie z ustawą z dnia 21 sierpnia 1997r. o gospodarce nieruchomościami (t. j. Dz.U. z 2004r., Nr 261, poz.2603 ze zm.) oraz Rozporządzenia Rady Ministrów z dnia 21 września 2004r. w sprawie wyceny nieruchomości i sporządzania operatu szacunkowego (Dz.U. Nr 207, poz.2109 z 2004r.)..

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 70.00.00.00 - Usługi w zakresie nieruchomości .

II.1.5) Całkowita końcowa wartość zamówienia (bez VAT) obejmująca wszystkie zamówienia i części: 45550.00 PLN.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

IV.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA V: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

V.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 24.03.2009.

V.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 2.

V.3) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • EKSPERT Biuro Rzeczoznawstwa Budowlanego i Majątkowego Maciej Śrutwa, ul. Piastowska 2, 59-300 Lubin, kraj/woj. dolnośląskie.

V.4) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O NIE PODLEGAJĄCYCH ODRZUCENIU OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ
I NAJWYŻSZĄ CENĄ
(bez VAT)

  • Cena wybranej oferty: 45550,00
  • Oferta z najniższą ceną: 45550,00 oferta z najwyższą ceną: 77800,00
  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.