eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Bialystok › Adaptacja na przedszkole czê¶ci budynku XIV LO w Bia³ymstoku, os. S³oneczny Stok, ul. Upalna 26

Ten przetarg zosta³ ju¿ zakoñczony. Zobacz wynik tego przetargu



Og³oszenie z dnia 2020-05-25



Og³oszenie nr 543258-N-2020 z dnia 2020-05-25 r.

XIV Liceum Ogólnokszta³c±ce im. Ryszarda Kaczorowskiego w Bialymstoku: Adaptacja na przedszkole czê¶ci budynku XIV LO w Bia³ymstoku, os. S³oneczny Stok, ul. Upalna 26
OG£OSZENIE O ZAMÓWIENIU - Roboty budowlane

Zamieszczanie og³oszenia: Zamieszczanie obowi±zkowe

Og³oszenie dotyczy: Zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu wspó³finansowanego ze ¶rodków Unii Europejskiej

Nie


Nazwa projektu lub programu

O zamówienie mog± ubiegaæ siê wy³±cznie zak³ady pracy chronionej oraz wykonawcy, których dzia³alno¶æ, lub dzia³alno¶æ ich wyodrêbnionych organizacyjnie jednostek, które bêd± realizowa³y zamówienie, obejmuje spo³eczn± i zawodow± integracjê osób bêd±cych cz³onkami grup spo³ecznie marginalizowanych

Nie


Nale¿y podaæ minimalny procentowy wska¼nik zatrudnienia osób nale¿±cych do jednej lub wiêcej kategorii, o których mowa w art. 22 ust. 2 ustawy Pzp, nie mniejszy ni¿ 30%, osób zatrudnionych przez zak³ady pracy chronionej lub wykonawców albo ich jednostki (w %)

SEKCJA I: ZAMAWIAJ¡CY

Postêpowanie przeprowadza centralny zamawiaj±cy

Nie

Postêpowanie przeprowadza podmiot, któremu zamawiaj±cy powierzy³/powierzyli przeprowadzenie postêpowania

Tak

Informacje na temat podmiotu któremu zamawiaj±cy powierzy³/powierzyli prowadzenie postêpowania: ACTUS Zamówienia Publiczne Daniel Ambro¿ej tel. 601 611 353
Postêpowanie jest przeprowadzane wspólnie przez zamawiaj±cych

Nie


Je¿eli tak, nale¿y wymieniæ zamawiaj±cych, którzy wspólnie przeprowadzaj± postêpowanie oraz podaæ adresy ich siedzib, krajowe numery identyfikacyjne oraz osoby do kontaktów wraz z danymi do kontaktów:

Postêpowanie jest przeprowadzane wspólnie z zamawiaj±cymi z innych pañstw cz³onkowskich Unii Europejskiej

Nie

W przypadku przeprowadzania postêpowania wspólnie z zamawiaj±cymi z innych pañstw cz³onkowskich Unii Europejskiej - maj±ce zastosowanie krajowe prawo zamówieñ publicznych:
Informacje dodatkowe:

I. 1) NAZWA I ADRES: XIV Liceum Ogólnokszta³c±ce im. Ryszarda Kaczorowskiego w Bialymstoku, krajowy numer identyfikacyjny 05055161700000, ul. Upalna   26 , 15-668  Bialystok, woj. podlaskie, pañstwo Polska, tel. +48856612902, +48856613229, e-mail lo14@um.bialystok.pl, faks +48856613279.
Adres strony internetowej (URL): lo14@um.bialystok.pl
Adres profilu nabywcy:
Adres strony internetowej pod którym mo¿na uzyskaæ dostêp do narzêdzi i urz±dzeñ lub formatów plików, które nie s± ogólnie dostêpne

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJ¡CEGO: Administracja samorz±dowa

I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (je¿eli dotyczy):

Podzia³ obowi±zków miêdzy zamawiaj±cymi w przypadku wspólnego przeprowadzania postêpowania, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postêpowania z zamawiaj±cymi z innych pañstw cz³onkowskich Unii Europejskiej (który z zamawiaj±cych jest odpowiedzialny za przeprowadzenie postêpowania, czy i w jakim zakresie za przeprowadzenie postêpowania odpowiadaj± pozostali zamawiaj±cy, czy zamówienie bêdzie udzielane przez ka¿dego z zamawiaj±cych indywidualnie, czy zamówienie zostanie udzielone w imieniu i na rzecz pozosta³ych zamawiaj±cych):

I.4) KOMUNIKACJA:
Nieograniczony, pe³ny i bezpo¶redni dostêp do dokumentów z postêpowania mo¿na uzyskaæ pod adresem (URL)

Tak
lo14@um.bialystok.pl


Adres strony internetowej, na której zamieszczona bêdzie specyfikacja istotnych warunków zamówienia

Tak
lo14@um.bialystok.pl


Dostêp do dokumentów z postêpowania jest ograniczony - wiêcej informacji mo¿na uzyskaæ pod adresem

Nie


Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu nale¿y przesy³aæ:
Elektronicznie

Nie
adres


Dopuszczone jest przes³anie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu w inny sposób:
Tak
Inny sposób:
OPERATOR POCZTOWY
Wymagane jest przes³anie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu w inny sposób:
Nie
Inny sposób:

Adres:
XIV Liceum Ogólnokszta³c±ce im. Ryszarda Kaczorowskiego w Bia³ymstoku; ul. Upalna 26; 15-668 Bia³ystok


Komunikacja elektroniczna wymaga korzystania z narzêdzi i urz±dzeñ lub formatów plików, które nie s± ogólnie dostêpne

Nie
Nieograniczony, pe³ny, bezpo¶redni i bezp³atny dostêp do tych narzêdzi mo¿na uzyskaæ pod adresem: (URL)

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA


II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiaj±cego: Adaptacja na przedszkole czê¶ci budynku XIV LO w Bia³ymstoku, os. S³oneczny Stok, ul. Upalna 26
Numer referencyjny: 26.3.20
Przed wszczêciem postêpowania o udzielenie zamówienia przeprowadzono dialog techniczny

Nie


II.2) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
II.3) Informacja o mo¿liwo¶ci sk³adania ofert czê¶ciowych
Zamówienie podzielone jest na czê¶ci:

Nie
Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu mo¿na sk³adaæ w odniesieniu do:
wszystkich czê¶ci

Zamawiaj±cy zastrzega sobie prawo do udzielenia ³±cznie nastêpuj±cych czê¶ci lub grup czê¶ci:

Maksymalna liczba czê¶ci zamówienia, na które mo¿e zostaæ udzielone zamówienie jednemu wykonawcy:



II.4) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielko¶æ, zakres, rodzaj i ilo¶æ dostaw, us³ug lub robót budowlanych lub okre¶lenie zapotrzebowania i wymagañ ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - okre¶lenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, us³ugê lub roboty budowlane: 1. Przedmiotem zamówienia jest opracowanie kompletnej dokumentacji projektowej i wykonanie niezbêdnych robót budowlanych w celu zmiany sposobu u¿ytkowania budynku liceum na przedszkole. Adaptacji podlega 6 sal lekcyjnych, 2 pomieszczenia socjalne, WC dziewcz±t, WC ch³opców, WC personelu, korytarz, bieg klatki schodowej na parterze oraz przedsionek. XIV LO im. Ryszarda Kaczorowskiego w Bia³ymstoku zlokalizowane jest przy ul. Upalnej 26 w Bia³ymstoku. Z uwagi na niewystarczaj±c± ilo¶æ miejsc w oddzia³ach przedszkolnych zaplanowano inwestycjê polegaj±c± na adaptacji czê¶ci budynku liceum na przedszkole. Inwestycja pozwoli na zapewnienie miejsca w oddzia³ach przedszkolnych dla dzieci z terenu nie tylko osiedla S³oneczny Stok, ale i s±siednich. 2. Przedmiot zamówienia obejmuje: 1) opracowanie dokumentacji projektowej, która powinna zawieraæ: a) projekt budowlany (5 egz.), b) projekty wykonawcze (po 3 egz., oddzielnie ka¿da bran¿a i instalacja), c) przedmiary robót (po 2 egz., oddzielnie ka¿da bran¿a i instalacja), d) specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót (po 3 egz., oddzielnie ka¿da bran¿a i instalacja), e) kosztorysy uproszczone (po 2 egz., oddzielnie ka¿da bran¿a i instalacja), f) wersjê elektroniczn± opracowania w formacie pdf*, a przedmiary w PDF*, ath*, g) pisemn± akceptacjê inwestora przed wykonaniem robót w zakresie zgodno¶ci projektów z programem funkcjonalno-u¿ytkowym, 2) uzyskanie wszelkich koniecznych materia³ów do zrealizowania przedmiotu zamówienia np. aktualna mapa geodezyjna, decyzje, warunki zasilania, opinie, uzgodnienia wymagane przepisami (w tym uzgodnienie ppo¿.), ekspertyza techniczna budynku (niezbêdna do zmiany sposobu u¿ytkowania budynku), 3) uzyskanie pozwolenia na przebudowê czê¶ci budynku oraz zmianê sposobu u¿ytkowania, 4) wykonanie robót na podstawie opracowanej dokumentacji projektowej wraz z: a) organizacj± i zabezpieczeniem budowy oraz czynno¶ciami i dokumentami niezbêdnymi do odbioru koñcowego inwestycji i oddania obiektu do u¿ytkowania, z zapewnieniem ci±g³ego dostêpu do obiektu w trakcie jej realizacji (realizacja przy czynnym obiekcie), b) wyp³at± odszkodowañ za wszelkie zniszczenia, które powsta³y w trakcie wykonywania przedmiotu umowy, c) przeprowadzeniem wymaganych pomiarów, prób i badañ, 5) zapewnienie nadzoru autorskiego w okresie realizacji robót budowlanych, w ilo¶ci min. 6 pobytów na budowie. 6) wykonanie inwentaryzacji wewnêtrznej ca³ego budynku (wraz z instalacjami) po zrealizowaniu adaptacji na przedszkole (3 egz.). 3. Szczegó³owy opis przedmiotu zamówienia przedstawiono w programie funkcjonalno - u¿ytkowym, stanowi±cym za³±cznik nr 8 do SIWZ. 4. Wykonawca powinien zg³osiæ w trakcie postêpowania przetargowego wszelkie uwagi i zastrze¿enia do tre¶ci SIWZ oraz programu funkcjonalno - u¿ytkowego i wyst±piæ do zamawiaj±cego o rozstrzygniêcie. 5. Zamawiaj±cy wymaga udzielenia, min. 5 - letniej gwarancji na wykonane roboty. 6. Wykonawca ponosi odpowiedzialno¶æ za nale¿yte zabezpieczenie terenu robót i odpowiada za wszelkie szkody wyrz±dzone zamawiaj±cemu i osobom trzecim. 7. Wykonawca robót (kierownik budowy) w pe³ni odpowiada za bezpieczeñstwo i higienê pracy w miejscu realizacji robót oraz za zachowanie bezpieczeñstwa po¿arowego. 8. Kierownicy robót powinni posiadaæ uprawnienia budowlane do kierowania robotami w specjalno¶ci konstrukcyjno - budowlanej, a tak¿e specjalno¶ci instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urz±dzeñ elektrycznych i elektroenergetycznych oraz aktualn± przynale¿no¶æ do w³a¶ciwej izby samorz±du zawodowego. 9. Roboty nale¿y prowadziæ zgodnie z Rozporz±dzeniem Ministra Infrastruktury z dnia 6 lutego 2003 r. (Dz.U. z 2003 r., Nr 47, poz. 401) w sprawie bezpieczeñstwa i higieny pracy podczas wykonywania robót budowlanych. 10. Wykonawca zobowi±zany jest pokryæ koszty zu¿ycia energii elektrycznej, wody oraz odprowadzania ¶cieków zwi±zane z potrzebami wynikaj±cymi w trakcie realizacji zadania. 11. Wykonawca jest zobowi±zany wykonywaæ roboty budowlane zgodnie z przepisami prawa budowlanego, zg³aszaæ do odbioru roboty zanikaj±ce i ulegaj±ce zakryciu. 12. Materia³y pochodz±ce z rozbiórki posegregowaæ wg rodzaju i grupy. Materia³y zaklasyfikowane jako odpady Wykonawca, który w ¶wietle ustawy o odpadach jest wytwórc± odpadu, zagospodaruje we w³asnym zakresie zgodnie z ustaw±. Koszty zagospodarowania odpadów ponosi Wykonawca. Odpady - surowce wtórne (¿elazo, mied¼, mosi±dz, itp.), nale¿y przekazaæ do skupu z³omu. W przypadku wytworzenia przez Wykonawcê w czasie prac odpadów niebezpiecznych nale¿y dostarczyæ Zamawiaj±cemu Kartê Przekazania Odpadów (KPO) w celu poinformowania o sposobie zagospodarowania tych odpadów. Powsta³e w wyniku prac budowlanych nieczysto¶ci p³ynne (zlewki, pop³uczyny, itp.) Wykonawca gromadzi w szczelnych pojemnikach i wywozi na w³asny koszt poza teren Zamawiaj±cego. 13. Wykonawca zabezpieczy teren prowadzenia robót na czas trwania realizacji zadania a¿ do zakoñczenia i odbioru ostatecznego robót na w³asny koszt. 14. Wykonawca po zakoñczeniu robót zobowi±zany jest do uporz±dkowania terenu. 15. Zamawiaj±cy na podstawie art. 29 ust. 3a ustawy PZP wymaga zatrudnienia przez Wykonawcê lub Podwykonawcê na podstawie umowy o pracê zgodnie z ustaw± z dnia 26 czerwca 1974 r. - Kodeks Pracy (Dz. U. z 2019 r., poz. 1040 z pó¼n. zm.), zwan± dalej: Kodeks Pracy, w pe³nym wymiarze czasu pracy, zawartej co najmniej na czas realizacji zamówienia osób wykonuj±cych w szczególno¶ci czynno¶ci: roboty rozbiórkowe, przy czym: 15.1 W zakresie, w jakim Wykonawca w ofercie zobowi±za³ siê wykonywaæ przedmiot zamówienia przy pomocy osób zatrudnionych na podstawie umowy o pracê, Wykonawca gwarantuje, ¿e osoby wykonuj±ce przedmiot zamówienia bêd± zatrudnione na podstawie umowy o pracê w rozumieniu Kodeksu pracy. 15.2 Obowi±zek realizacji przedmiotu zamówienia przy pomocy osób zatrudnionych na podstawie umowy o pracê dotyczy równie¿ realizacji zamówienia przy pomocy podwykonawców. W dniu przekazania terenu budowy, dla osób wchodz±cych w sk³ad personelu Wykonawcy, w stosunku, do którego Wykonawca w ofercie zobowi±za³ siê wykonywaæ przedmiot umowy przy pomocy osób zatrudnionych na podstawie umowy o pracê, Wykonawca przed³o¿y Zamawiaj±cemu kopie umów o pracê. 15.3 W przypadku zmiany sk³adu osobowego personelu Wykonawcy, w stosunku, do którego Wykonawca w ofercie zobowi±za³ siê wykonywaæ przedmiot umowy przy pomocy osób zatrudnionych na podstawie umowy o pracê, przed dopuszczeniem tych osób do wykonywania poszczególnych prac Wykonawca obowi±zany jest przed³o¿yæ Zamawiaj±cemu kopie umów o pracê z tymi osobami. 15.4 Na ka¿de ¿±danie Zamawiaj±cego - w terminie 3 dni od daty dorêczenia wezwania - Wykonawca zobowi±zany jest przed³o¿yæ Zamawiaj±cemu imienny wykaz pracowników zatrudnionych na podstawie umowy o pracê na wymaganych w SIWZ stanowiskach z po¶wiadczeniem ich ubezpieczenia spo³ecznego i zdrowotnego w okresie wykonywania zamówienia przez w³a¶ciwy inspektorat ZUS (formularz ZUS RCA). Wymóg ten dotyczy personelu Wykonawcy i Podwykonawców. 15.5 Nieprzed³o¿enie dokumentów, o których mowa w pkt 15.3 i 15.4 powy¿ej stanowi przypadek naruszenia obowi±zku realizacji przedmiotu umowy przy pomocy osób zatrudnionych na podstawie umowy o pracê, co skutkowaæ bêdzie naliczeniem kary umownej zgodnie z zapisami zawartymi w projekcie umowy. 15.6 Wykonawca zobowi±zuje siê do wykonywania przedmiotu umowy przez osoby wskazane w ofercie. Zamawiaj±cy dopuszcza mo¿liwo¶æ zmiany osób, o których mowa w zdaniu poprzednim, na inne posiadaj±ce co najmniej tak± sam± wiedzê, do¶wiadczenie i kwalifikacje, jakich wymaga³ Zamawiaj±cy i w swej ofercie wskaza³ Wykonawca oraz wymagane zgodnie z zapisami SIWZ zatrudnienie. O planowanej zmianie osób, przy pomocy, których Wykonawca wykonuje przedmiot umowy, Wykonawca zobowi±zany jest powiadomiæ Zamawiaj±cego na pi¶mie przed dopuszczeniem tych osób do wykonywania prac wraz z dostarczeniem dokumentów, o których mowa - odpowiednio - w pkt. 15.3 i 15.4 powy¿ej oraz w SIWZ. 16. Wykonawca powinien przygotowaæ zadanie do przekazania, wykonaæ do dnia odbioru i przedstawiæ Zamawiaj±cemu komplet dokumentów budowy wymagany przepisami prawa budowlanego. 17. Wykonawca ponosi odpowiedzialno¶æ za nale¿yte zabezpieczenie terenu robót i odpowiada za wszelkie szkody wyrz±dzone zamawiaj±cemu i osobom trzecim. 18. W przypadku u¿ycia w SIWZ lub za³±cznikach odniesieñ do norm, europejskich ocen technicznych, aprobat, specyfikacji technicznych i systemów referencji technicznych, o których mowa w art. 30 ust. 1 pkt 2 i ust. 3 ustawy PZP, Zamawiaj±cy dopuszcza rozwi±zania równowa¿ne. Wykonawca analizuj±c dokumentacjê projektow± powinien za³o¿yæ, ¿e ka¿demu odniesieniu, o którym mowa w art. 30 ust. 1 pkt 2 i ust. 3 PZP u¿ytemu w dokumentacji projektowej towarzyszy wyraz "lub równowa¿ne". 19. W przypadku, gdy w SIWZ lub za³±cznikach zosta³y u¿yte znaki towarowe, oznacza to, ¿e s± podane przyk³adowo i okre¶laj± jedynie minimalne oczekiwane parametry jako¶ciowe oraz wymagany standard. Wykonawca mo¿e zastosowaæ materia³y lub urz±dzenia równowa¿ne, lecz o parametrach technicznych i jako¶ciowych podobnych lub lepszych, których zastosowanie w ¿aden sposób nie wp³ynie negatywnie na prawid³owe funkcjonowanie rozwi±zañ przyjêtych w dokumentacji projektowej. 20. Wykonawca, który zastosuje urz±dzenia lub materia³y równowa¿ne bêdzie obowi±zany wykazaæ w trakcie realizacji zamówienia, ¿e zastosowane przez niego urz±dzenia i materia³y spe³niaj± wymagania okre¶lone przez Zamawiaj±cego. 21. U¿ycie w SIWZ lub za³±cznikach oznakowania w rozumieniu art. 2 pkt 16 ustawy PZP oznacza, ¿e Zamawiaj±cy akceptuje tak¿e wszystkie inne oznakowania potwierdzaj±ce, ¿e dane roboty budowlane, dostawy lub us³ugi spe³niaj± równowa¿ne wymagania. 22. W przypadku, gdy wykonawca z przyczyn od niego niezale¿nych nie mo¿e uzyskaæ okre¶lonego przez Zamawiaj±cego oznakowania lub oznakowania potwierdzaj±cego, ¿e dane roboty budowlane, dostawy lub us³ugi spe³niaj± równowa¿ne wymagania, Zamawiaj±cy w terminie przez siebie wyznaczonym akceptuje inne odpowiednie ¶rodki dowodowe, w szczególno¶ci dokumentacjê techniczn± producenta, o ile dany wykonawca udowodni, ¿e roboty budowlane, dostawy lub us³ugi, które maj± zostaæ przez niego wykonane, spe³niaj± wymagania okre¶lonego oznakowania lub okre¶lone wymagania wskazane przez Zamawiaj±cego. U¿ycie w SIWZ lub za³±cznikach wymogu posiadania certyfikatu wydanego przez jednostkê oceniaj±c± zgodno¶æ lub sprawozdania z badañ przeprowadzonych przez tê jednostkê, jako ¶rodka dowodowego potwierdzaj±cego zgodno¶æ z wymaganiami lub cechami okre¶lonymi w opisie przedmiotu zamówienia, kryteriach oceny ofert lub warunkach realizacji zamówienia oznacza, ¿e Zamawiaj±cy akceptuje równie¿ certyfikaty wydane przez inne równowa¿ne jednostki oceniaj±ce zgodno¶æ. Zamawiaj±cy akceptuje tak¿e inne odpowiednie ¶rodki dowodowe, w szczególno¶ci dokumentacjê techniczn± producenta, w przypadku, gdy dany wykonawca nie ma ani dostêpu do certyfikatów lub sprawozdañ z badañ, ani mo¿liwo¶ci ich uzyskania w odpowiednim terminie, o ile ten brak dostêpu nie mo¿e byæ przypisany danemu wykonawcy, oraz pod warunkiem, ¿e dany wykonawca udowodni, ¿e wykonywane przez niego roboty budowlane, dostawy lub us³ugi spe³niaj± wymogi lub kryteria okre¶lone w opisie przedmiotu zamówienia, kryteriach oceny ofert lub warunkach realizacji zamówienia. Je¿eli w opisie przedmiotu zamówienia ujêto zapis wskazuj±cy na konieczno¶æ wykorzystywania przy realizacji zamówienia konkretnego sprzêtu o konkretnych parametrach Zamawiaj±cy dopuszcza u¿ywanie innego sprzêtu o ile zapewni to osi±gniêcie zak³adanych parametrów projektowych i nie spowoduje ryzyka niezgodno¶ci wykonanych prac z dokumentacj± projektow±. 23. Zamawiaj±cy, w dniu zamieszczenia niniejszej SIWZ, na realizacjê przedmiotowego zamówienia zamierza przeznaczyæ kwotê (brutto): 490 000,00 PLN Podanie powy¿szej kwoty nie stanowi naruszenia art. 86 ust. 3 ustawy PZP, bowiem bezpo¶rednio przed otwarciem ofert Zamawiaj±cy poinformuje wykonawców o kwocie, jak± przeznaczy na sfinansowanie zamówienia. 24. Planowane zebranie Wykonawców odbêdzie siê w dniu: 03.06.2020 r. o godz. 09:00: p. Ewa Grygoruk, tel. (85) 661-29-02. Zebranie, o którym mowa powy¿ej, nie jest zebraniem wykonawców, o którym mowa w art. 38 ust. 3 ustawy PZP. Prowadzenie jakichkolwiek ustaleñ z ww. osob± nie jest wi±¿±ce. Wszelkie merytoryczne zapytania, które nasun± siê w trakcie jak i po zebraniu wykonawców nale¿y kierowaæ do Zamawiaj±cego z zachowaniem formy pisemnej.

II.5) G³ówny kod CPV: 71220000-6
Dodatkowe kody CPV:
Kod CPV
45214100-1


II.6) Ca³kowita warto¶æ zamówienia (je¿eli zamawiaj±cy podaje informacje o warto¶ci zamówienia):
Warto¶æ bez VAT:
Waluta:


(w przypadku umów ramowych lub dynamicznego systemu zakupów - szacunkowa ca³kowita maksymalna warto¶æ w ca³ym okresie obowi±zywania umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów)


II.7) Czy przewiduje siê udzielenie zamówieñ, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 i 7 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp: Nie
Okre¶lenie przedmiotu, wielko¶ci lub zakresu oraz warunków na jakich zostan± udzielone zamówienia, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp:
II.8) Okres, w którym realizowane bêdzie zamówienie lub okres, na który zosta³a zawarta umowa ramowa lub okres, na który zosta³ ustanowiony dynamiczny system zakupów:
miesi±cach:    lub dniach:
lub
data rozpoczêcia:   lub zakoñczenia: 2020-08-14

II.9) Informacje dodatkowe: 1. Wymagany termin realizacji zamówienia - do dnia 14.08.2020 r., w tym: 1) opracowanie dokumentacji projektowej w terminie do 30 dni kalendarzowych od dnia podpisania umowy, 2) uzyskanie pozwolenia na budowê w terminie do 50 dni kalendarzowych od dnia podpisania umowy. 2. Data wykonania przedmiotu umowy (zakoñczenia budowy) jest to¿sama z dat± podpisania protoko³u odbioru koñcowego. 3. Termin skutecznego zg³oszenia przedmiotu umowy do odbioru jest to¿samy z terminem przekazania Zamawiaj±cemu niniejszego zg³oszenia wraz z dostarczeniem: 1) o¶wiadczenia kierownika budowy, o którym mowa w art. 57 ust. 1 pkt 2 ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane (Dz. U. z 2019 r. poz. 1186 z pó¼n. zm.), zwanej dalej: Prawo budowlane; 2) o¶wiadczenia inspektora nadzoru w formie pisemnej, potwierdzaj±cego gotowo¶æ przedmiotu umowy do odbioru; 3) dokumentacji powykonawczej zawieraj±cej obmiar wykonanych robót z podzia³em na poszczególne elementy konstrukcyjne zgodne z dokumentacj± projektow± (w wersji papierowej i elektronicznej), 4) dowodów po¶wiadczaj±cych udzia³ innego podmiotu, (na którego zasoby Wykonawca powo³ywa³ siê na zasadach okre¶lonych w art. 22a ust. 1 ustawy PZP, w celu wykazania spe³niania warunków udzia³u w postêpowaniu) w realizacji zamówienia.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI UDZIA£U W POSTÊPOWANIU

III.1.1) Kompetencje lub uprawnienia do prowadzenia okre¶lonej dzia³alno¶ci zawodowej, o ile wynika to z odrêbnych przepisów
Okre¶lenie warunków: Zamawiaj±cy nie stawia szczególnych wymagañ w zakresie spe³nienia tego warunku. Wykonawca potwierdza spe³nienie warunku poprzez z³o¿enie o¶wiadczenia.
Informacje dodatkowe
III.1.2) Sytuacja finansowa lub ekonomiczna
Okre¶lenie warunków: Zamawiaj±cy nie stawia szczególnych wymagañ w zakresie spe³nienia tego warunku. Wykonawca potwierdza spe³nienie warunku poprzez z³o¿enie o¶wiadczenia.
Informacje dodatkowe
III.1.3) Zdolno¶æ techniczna lub zawodowa
Okre¶lenie warunków: 1) Wykonawca skieruje do realizacji zamówienia: - co najmniej 1 osobê posiadaj±c± uprawnienia budowlane do projektowania w rozumieniu Prawa budowlanego lub odpowiadaj±ce im uprawnienia budowlane wydane na podstawie wcze¶niej obowi±zuj±cych przepisów albo uprawnieñ do sprawowania samodzielnej funkcji, na podstawie odrêbnych przepisów prawa w specjalno¶ciach: * architektonicznej, * konstrukcyjno-budowlanej, * instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urz±dzeñ elektrycznych i elektroenergetycznych, - co najmniej 1 osobê posiadaj±c± uprawnienia budowlane do kierowania robotami w specjalno¶ci konstrukcyjno - budowlanej, (wymagana aktualna przynale¿no¶æ do Izby In¿ynierów Budownictwa oraz dokument potwierdzaj±cy uprawnienia). - co najmniej 1 osobê posiadaj±c± uprawnienia budowlane do kierowania robotami w specjalno¶ci instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urz±dzeñ elektrycznych i elektroenergetycznych. Je¿eli potwierdzenie przynale¿no¶ci traci wa¿no¶æ w okresie obowi±zywania umowy, wykonawca zobowi±zuje siê przedstawiæ nowe potwierdzenie, wa¿ne na czas trwania umowy lub wska¿e inn± osobê posiadaj±c± przynajmniej takie same uprawnienia (aktualnie przynale¿n± do w³a¶ciwej Izby In¿ynierów Budownictwa) - pod rygorem wstrzymania prac, do czasu uzupe³nienia powy¿szych braków. Koszty wynikaj±ce ze wstrzymania robót obci±¿± Wykonawcê. Zamawiaj±cy dopuszcza dysponowanie osobami posiadaj±cymi uprawnienia budowlane do projektowania i kierowania robotami budowlanymi jednocze¶nie w ww. specjalno¶ciach. 2) w okresie ostatnich piêciu lat przed up³ywem terminu sk³adania ofert, a je¿eli okres prowadzenia dzia³alno¶ci jest krótszy - w tym okresie, nale¿ycie wykona³ lub wykonuje: co najmniej dwie roboty budowlane polegaj±ce na: budowie, przebudowie lub remoncie budynku z instalacjami, o warto¶ci nie mniejszej ni¿ 220 000,00 z³ brutto (ka¿da), (z podaniem warto¶ci przedmiotu, dat wykonania i podmiotów na rzecz których us³ugi zosta³y wykonane oraz z za³±czeniem dowodów czy us³ugi te zosta³y wykonane nale¿ycie).
Zamawiaj±cy wymaga od wykonawców wskazania w ofercie lub we wniosku o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu imion i nazwisk osób wykonuj±cych czynno¶ci przy realizacji zamówienia wraz z informacj± o kwalifikacjach zawodowych lub do¶wiadczeniu tych osób: Tak
Informacje dodatkowe:

III.2) PODSTAWY WYKLUCZENIA

III.2.1) Podstawy wykluczenia okre¶lone w art. 24 ust. 1 ustawy Pzp
III.2.2) Zamawiaj±cy przewiduje wykluczenie wykonawcy na podstawie art. 24 ust. 5 ustawy Pzp Tak Zamawiaj±cy przewiduje nastêpuj±ce fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak (podstawa wykluczenia okre¶lona w art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy Pzp)






Tak (podstawa wykluczenia okre¶lona w art. 24 ust. 5 pkt 8 ustawy Pzp)

III.3) WYKAZ O¦WIADCZEÑ SK£ADANYCH PRZEZ WYKONAWCÊ W CELU WSTÊPNEGO POTWIERDZENIA, ¯E NIE PODLEGA ON WYKLUCZENIU ORAZ SPE£NIA WARUNKI UDZIA£U W POSTÊPOWANIU ORAZ SPE£NIA KRYTERIA SELEKCJI

O¶wiadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz spe³nianiu warunków udzia³u w postêpowaniu
Tak
O¶wiadczenie o spe³nianiu kryteriów selekcji
Nie

III.4) WYKAZ O¦WIADCZEÑ LUB DOKUMENTÓW , SK£ADANYCH PRZEZ WYKONAWCÊ W POSTÊPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNO¦CI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 3 USTAWY PZP:

W celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia wykonawcy z udzia³u w postêpowaniu zamawiaj±cy ¿±da nastêpuj±cych dokumentów i o¶wiadczeñ: 1) za¶wiadczenia w³a¶ciwego naczelnika urzêdu skarbowego potwierdzaj±cego, ¿e wykonawca nie zalega z op³acaniem podatków, wystawionego nie wcze¶niej ni¿ 3 miesi±ce przed up³ywem terminu sk³adania ofert, lub innego dokumentu potwierdzaj±cego, ¿e wykonawca zawar³ porozumienie z w³a¶ciwym organem podatkowym w sprawie sp³at tych nale¿no¶ci wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami, w szczególno¶ci uzyska³ przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub roz³o¿enie na raty zaleg³ych p³atno¶ci lub wstrzymanie w ca³o¶ci wykonania decyzji w³a¶ciwego organu; 2) za¶wiadczenia w³a¶ciwej terenowej jednostki organizacyjnej Zak³adu Ubezpieczeñ Spo³ecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Spo³ecznego albo innego dokumentu potwierdzaj±cego, ¿e wykonawca nie zalega z op³acaniem sk³adek na ubezpieczenia spo³eczne lub zdrowotne, wystawionego nie wcze¶niej ni¿ 3 miesi±ce przed up³ywem terminu sk³adania ofert, lub innego dokumentu potwierdzaj±cego, ¿e wykonawca zawar³ porozumienie z w³a¶ciwym organem w sprawie sp³at tych nale¿no¶ci wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami, w szczególno¶ci uzyska³ przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub roz³o¿enie na raty zaleg³ych p³atno¶ci lub wstrzymanie w ca³o¶ci wykonania decyzji w³a¶ciwego organu; 3) odpis z w³a¶ciwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o dzia³alno¶ci gospodarczej, je¿eli odrêbne przepisy wymagaj± wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 PZP z postêpowania o udzielenie zamówienia Zamawiaj±cy wykluczy Wykonawcê, w stosunku do którego otwarto likwidacjê w zatwierdzonym przez S±d uk³adzie w postêpowaniu restrukturyzacyjnym jest przewidziane zaspokojenie wierzycieli przez likwidacjê jego maj±tku lub s±d zarz±dzi³ likwidacjê jego maj±tku w trybie art. 332 ust. 1 ustawy z dnia 15 maja 2015 r. - Prawo restrukturyzacyjne (Dz.U. z 2019 r. poz. 243 z pó¼n. zm.) lub którego upad³o¶æ og³oszono, z wyj±tkiem wykonawcy, który po og³oszeniu upad³o¶ci zawar³ uk³ad zatwierdzony prawomocnym postanowieniem s±du, je¿eli uk³ad nie przewiduje zaspokojenia wierzycieli przez likwidacjê maj±tku upad³ego, chyba, ¿e s±d zarz±dzi³ likwidacjê jego maj±tku w trybie art. 366 ust. 1 Prawa upad³o¶ciowego;

III.5) WYKAZ O¦WIADCZEÑ LUB DOKUMENTÓW SK£ADANYCH PRZEZ WYKONAWCÊ W POSTÊPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNO¦CI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 1 USTAWY PZP

III.5.1) W ZAKRESIE SPE£NIANIA WARUNKÓW UDZIA£U W POSTÊPOWANIU:

III.5.2) W ZAKRESIE KRYTERIÓW SELEKCJI:

III.6) WYKAZ O¦WIADCZEÑ LUB DOKUMENTÓW SK£ADANYCH PRZEZ WYKONAWCÊ W POSTÊPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNO¦CI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 2 USTAWY PZP

W celu potwierdzenia spe³niania warunku dotycz±cego zdolno¶ci technicznej lub zawodowej, zamawiaj±cy ¿±da od wykonawcy przed³o¿enia: 1) wykazu osób, skierowanych przez wykonawcê do realizacji zamówienia publicznego, odpowiedzialnych za realizacjê robót, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, do¶wiadczenia i wykszta³cenia niezbêdnych do wykonania zamówienia publicznego, a tak¿e zakresu wykonywanych przez nie czynno¶ci oraz informacj± o podstawie do dysponowania tymi osobami - Za³±cznik nr 4 do SIWZ. 2) wykazu robót budowlanych wykonanych w okresie ostatnich piêciu lat przed up³ywem terminu sk³adania ofert, a je¿eli okres prowadzenia dzia³alno¶ci jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju, warto¶ci, daty, miejsca wykonania i podmiotów, na rzecz których roboty te zosta³y wykonane, z za³±czeniem dowodów okre¶laj±cych czy te roboty budowlane zosta³y wykonane nale¿ycie, w szczególno¶ci informacji o tym czy roboty zosta³y wykonane zgodnie z przepisami prawa budowlanego i prawid³owo ukoñczone, przy czym dowodami, o których mowa, s± referencje b±d¼ inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego roboty budowlane by³y wykonywane, a je¿eli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskaæ tych dokumentów - inne dokumenty - Za³±cznik nr 6 do SIWZ.

III.7) INNE DOKUMENTY NIE WYMIENIONE W pkt III.3) - III.6)

1. Wraz z ofert± Wykonawca sk³ada: 1.1. Formularz ofertowy - Za³±cznik nr 1 do SIWZ. 1.2. Aktualne na dzieñ sk³adania ofert o¶wiadczenie - Za³±cznik nr 2 do SIWZ. Informacje zawarte w o¶wiadczeniu bêd± stanowiæ wstêpne potwierdzenie, ¿e Wykonawca nie podlega wykluczeniu oraz spe³nia warunki udzia³u w postêpowaniu. Uwaga! Powy¿sze o¶wiadczenie dotyczy równie¿ ka¿dego z wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o zamówienie. 1.3. O¶wiadczenie wymagane od Wykonawcy w zakresie wype³nienia obowi±zków informacyjnych przewidzianych w art. 13 lub art. 14 RODO - Za³±cznik nr 3 do SIWZ. 1.4. Dowód wniesienia wadium. 2. Zgodnie z art. 24 ust. 11 ustawy PZP wykonawca, w terminie 3 dni od zamieszczenia przez Zamawiaj±cego na stronie internetowej informacji o której mowa w art. 86 ust. 5, przekazuje zamawiaj±cemu o¶wiadczenie o przynale¿no¶ci lub braku przynale¿no¶ci do tej samej grupy kapita³owej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy PZP. Wraz ze z³o¿eniem o¶wiadczenia, wykonawca mo¿e przedstawiæ dowody, ¿e powi±zania z innym wykonawc± nie prowadz± do zak³ócenia konkurencji w postêpowaniu o udzielenie zamówienia. 3. Zgodnie z art. 24 aa ustawy PZP Zamawiaj±cy najpierw dokona oceny ofert, a nastêpnie zbada, czy Wykonawca, którego oferta zosta³a oceniona jako najkorzystniejsza zgodnie z kryteriami okre¶lonymi w SIWZ nie podlega wykluczeniu oraz spe³nia warunki udzia³u w postêpowaniu.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) OPIS
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: Przetarg nieograniczony
IV.1.2) Zamawiaj±cy ¿±da wniesienia wadium:

Tak
Informacja na temat wadium
1. Przystêpuj±c do postêpowania pn.: "Adaptacja na przedszkole czê¶ci budynku XIV LO w Bia³ymstoku, os. S³oneczny Stok ul. Upalna 26" ka¿dy z Wykonawców zobowi±zany jest do wniesienia wadium w wysoko¶ci: - 6 000,00 z³ (s³ownie: sze¶æ tys. z³otych). 1.1. Prawid³owo z³o¿one wadium wnosi siê przed up³ywem terminu sk³adania ofert. 1.2. Za skutecznie wniesione wadium w pieni±dzu Zamawiaj±cy uwa¿a wadium, które w oznaczonym wy¿ej terminie znajdzie siê na koncie Zamawiaj±cego (widnieje jako zaksiêgowane). 1.3. Wadium mo¿e byæ wnoszone w jednej lub w kilku nastêpuj±cych formach: - pieni±dzu; - porêczeniach bankowych lub porêczeniach Spó³dzielczej Kasy Oszczêdno¶ciowo-Kredytowej, z tym, ¿e porêczenie kasy jest zawsze porêczeniem pieniê¿nym; - gwarancjach bankowych; - gwarancjach ubezpieczeniowych; - porêczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt. 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiêbiorczo¶ci (Dz.U. z 2020 r., poz. 299). 2. Wadium wniesione w pieni±dzu Wykonawca wp³aca na rachunek bankowy Zamawiaj±cego prowadzony przez: Bank PKO S.A. nr konta 90 1240 1154 1111 0010 4661 7638 z dopiskiem "wadium sygn.: 26.3.20". 3. Do oferty nale¿y do³±czyæ kserokopiê dowodu bankowego potwierdzaj±cego wniesienie wadium w pieni±dzu. W przypadku realizowania przez Wykonawcê rozliczeñ bankowych w formie elektronicznej do oferty nale¿y za³±czyæ potwierdzenie wykonania operacji bankowej w formie kserokopii wydruku operacji. UWAGA: W orzecznictwie Krajowej Izby Odwo³awczej uznaje siê, i¿ wniesienie wadium jest skuteczne tylko w przypadku uznania rachunku bankowego zamawiaj±cego nale¿n± kwot± wadium. Kwota wadium wnoszonego w formie pieniê¿nej winna znale¼æ siê na rachunku zamawiaj±cego przed up³ywem terminu z³o¿enia oferty. Zlecenie przelewu kwoty wadium - przed up³ywem terminu sk³adania ofert - nie ma znaczenia dla dotrzymania wymogów zwi±zanych z terminem jego wniesienia, liczy siê termin zarachowania ¶rodków na koncie zamawiaj±cego. Wykonawca, który nie wniesie wadium do up³ywu terminu sk³adania ofert podlega bezwzglêdnie wykluczeniu z udzia³u w przetargu. Dzieje siê tak nawet w sytuacji, gdy spó¼nienie wynosi kilka minut i wynika z operacji bankowych zwi±zanych z uznaniem rachunku zamawiaj±cego. 4. Wadium (orygina³ dokumentu) wnoszone w pozosta³ych formach, nale¿y z³o¿yæ w sekretariacie Zamawiaj±cego, w kopercie zapewniaj±cej nienaruszalno¶æ dokumentu. Kopiê dokumentu nale¿y za³±czyæ do oferty. 5. W przypadku sk³adania oferty wspólnej, wadium wniesione przez jednego z Wykonawców uwa¿a siê za wniesione prawid³owo. 6. Oferta wykonawcy, który nie wniesie wadium lub wniesie w sposób nieprawid³owy zostanie odrzucona. 7. Okoliczno¶ci i zasady zwrotu wadium, jego przepadku oraz zasady jego zaliczania na poczet zabezpieczenia nale¿ytego wykonania umowy okre¶la ustaw PZP.


IV.1.3) Przewiduje siê udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:

Nie
Nale¿y podaæ informacje na temat udzielania zaliczek:


IV.1.4) Wymaga siê z³o¿enia ofert w postaci katalogów elektronicznych lub do³±czenia do ofert katalogów elektronicznych:

Nie
Dopuszcza siê z³o¿enie ofert w postaci katalogów elektronicznych lub do³±czenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Informacje dodatkowe:


IV.1.5.) Wymaga siê z³o¿enia oferty wariantowej:

Nie
Dopuszcza siê z³o¿enie oferty wariantowej
Nie
Z³o¿enie oferty wariantowej dopuszcza siê tylko z jednoczesnym z³o¿eniem oferty zasadniczej:
Nie


IV.1.6) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostan± zaproszeni do udzia³u w postêpowaniu
(przetarg ograniczony, negocjacje z og³oszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne)

Liczba wykonawców  
Przewidywana minimalna liczba wykonawców
Maksymalna liczba wykonawców  
Kryteria selekcji wykonawców:


IV.1.7) Informacje na temat umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów:

Umowa ramowa bêdzie zawarta:

Czy przewiduje siê ograniczenie liczby uczestników umowy ramowej:
Nie
Przewidziana maksymalna liczba uczestników umowy ramowej:

Informacje dodatkowe:

Zamówienie obejmuje ustanowienie dynamicznego systemu zakupów:
Nie
Adres strony internetowej, na której bêd± zamieszczone dodatkowe informacje dotycz±ce dynamicznego systemu zakupów:

Informacje dodatkowe:

W ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów dopuszcza siê z³o¿enie ofert w formie katalogów elektronicznych:
Nie
Przewiduje siê pobranie ze z³o¿onych katalogów elektronicznych informacji potrzebnych do sporz±dzenia ofert w ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów:
Nie


IV.1.8) Aukcja elektroniczna
Przewidziane jest przeprowadzenie aukcji elektronicznej (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z og³oszeniem) Nie
Nale¿y podaæ adres strony internetowej, na której aukcja bêdzie prowadzona:

Nale¿y wskazaæ elementy, których warto¶ci bêd± przedmiotem aukcji elektronicznej:
Przewiduje siê ograniczenia co do przedstawionych warto¶ci, wynikaj±ce z opisu przedmiotu zamówienia:
Nie
Nale¿y podaæ, które informacje zostan± udostêpnione wykonawcom w trakcie aukcji elektronicznej oraz jaki bêdzie termin ich udostêpnienia:
Informacje dotycz±ce przebiegu aukcji elektronicznej:
Jaki jest przewidziany sposób postêpowania w toku aukcji elektronicznej i jakie bêd± warunki, na jakich wykonawcy bêd± mogli licytowaæ (minimalne wysoko¶ci post±pieñ):
Informacje dotycz±ce wykorzystywanego sprzêtu elektronicznego, rozwi±zañ i specyfikacji technicznych w zakresie po³±czeñ:
Wymagania dotycz±ce rejestracji i identyfikacji wykonawców w aukcji elektronicznej:
Informacje o liczbie etapów aukcji elektronicznej i czasie ich trwania:


Czas trwania:

Czy wykonawcy, którzy nie z³o¿yli nowych post±pieñ, zostan± zakwalifikowani do nastêpnego etapu: Nie
Warunki zamkniêcia aukcji elektronicznej:


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert:
IV.2.2) Kryteria
KryteriaZnaczenie
cena60,00
termin gwarancji40,00

IV.2.3) Zastosowanie procedury, o której mowa w art. 24aa ust. 1 ustawy Pzp (przetarg nieograniczony)
Tak
IV.3) Negocjacje z og³oszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne
IV.3.1) Informacje na temat negocjacji z og³oszeniem
Minimalne wymagania, które musz± spe³niaæ wszystkie oferty:

Przewidziane jest zastrze¿enie prawa do udzielenia zamówienia na podstawie ofert wstêpnych bez przeprowadzenia negocjacji Nie
Przewidziany jest podzia³ negocjacji na etapy w celu ograniczenia liczby ofert: Nie
Nale¿y podaæ informacje na temat etapów negocjacji (w tym liczbê etapów):

Informacje dodatkowe


IV.3.2) Informacje na temat dialogu konkurencyjnego
Opis potrzeb i wymagañ zamawiaj±cego lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu:

Informacja o wysoko¶ci nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwi±zania stanowi±ce podstawê do sk³adania ofert, je¿eli zamawiaj±cy przewiduje nagrody:

Wstêpny harmonogram postêpowania:

Podzia³ dialogu na etapy w celu ograniczenia liczby rozwi±zañ: Nie
Nale¿y podaæ informacje na temat etapów dialogu:


Informacje dodatkowe:

IV.3.3) Informacje na temat partnerstwa innowacyjnego
Elementy opisu przedmiotu zamówienia definiuj±ce minimalne wymagania, którym musz± odpowiadaæ wszystkie oferty:

Podzia³ negocjacji na etapy w celu ograniczeniu liczby ofert podlegaj±cych negocjacjom poprzez zastosowanie kryteriów oceny ofert wskazanych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia:
Nie
Informacje dodatkowe:

IV.4) Licytacja elektroniczna
Adres strony internetowej, na której bêdzie prowadzona licytacja elektroniczna:

Adres strony internetowej, na której jest dostêpny opis przedmiotu zamówienia w licytacji elektronicznej:

Wymagania dotycz±ce rejestracji i identyfikacji wykonawców w licytacji elektronicznej, w tym wymagania techniczne urz±dzeñ informatycznych:

Sposób postêpowania w toku licytacji elektronicznej, w tym okre¶lenie minimalnych wysoko¶ci post±pieñ:

Informacje o liczbie etapów licytacji elektronicznej i czasie ich trwania:

Czas trwania:

Wykonawcy, którzy nie z³o¿yli nowych post±pieñ, zostan± zakwalifikowani do nastêpnego etapu: Nie

Termin sk³adania wniosków o dopuszczenie do udzia³u w licytacji elektronicznej:
Data: godzina:
Termin otwarcia licytacji elektronicznej:

Termin i warunki zamkniêcia licytacji elektronicznej:


Istotne dla stron postanowienia, które zostan± wprowadzone do tre¶ci zawieranej umowy w sprawie zamówienia publicznego, albo ogólne warunki umowy, albo wzór umowy:


Wymagania dotycz±ce zabezpieczenia nale¿ytego wykonania umowy:


Informacje dodatkowe:

IV.5) ZMIANA UMOWY
Przewiduje siê istotne zmiany postanowieñ zawartej umowy w stosunku do tre¶ci oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: Tak
Nale¿y wskazaæ zakres, charakter zmian oraz warunki wprowadzenia zmian:
1. Wszelkie zmiany niniejszej umowy wymagaj± dla swej wa¿no¶ci formy pisemnej pod rygorem niewa¿no¶ci i bêd± dopuszczalne w granicach unormowania art. 144 ustawy Pzp. 2. Strony maj± prawo do przed³u¿enia terminu zakoñczenia robót o okres trwania przyczyn, z powodu których bêdzie zagro¿one dotrzymanie terminu zakoñczenia robót, w nastêpuj±cych sytuacjach: 1) je¿eli przyczyny, z powodu których bêdzie zagro¿one dotrzymanie terminu zakoñczenia robót bêd± nastêpstwem okoliczno¶ci, za które odpowiedzialno¶ci nie ponosi Wykonawca, w szczególno¶ci: bêd± nastêpstwem nieterminowego przekazania terenu budowy, wyst±pienia kolizji z innymi równolegle prowadzonymi inwestycjami, konieczno¶ci zmian dokumentacji projektowej w zakresie, w jakim ww. okoliczno¶ci mia³y lub bêd± mog³y mieæ wp³yw na dotrzymanie terminu zakoñczenia robót, 2) gdy wyst±pi konieczno¶æ wykonania robót zamiennych lub innych robót niezbêdnych do wykonania przedmiotu umowy ze wzglêdu na zasady wiedzy technicznej lub udzielenia zamówieñ dodatkowych, które wstrzymuj± lub opó¼niaj± realizacjê przedmiotu umowy lub wyst±pienia niebezpieczeñstwa kolizji z planowanymi lub równolegle prowadzonymi przez inne podmioty inwestycjami w zakresie niezbêdnym do unikniêcia lub usuniêcia tych kolizji, 3) wyst±pi± opó¼nienia w dokonaniu okre¶lonych czynno¶ci lub ich zaniechanie przez w³a¶ciwe organy administracji pañstwowej, które nie s± nastêpstwem okoliczno¶ci, za które Wykonawca ponosi odpowiedzialno¶æ, 4) gdy wyst±pi± opó¼nienia w wydawaniu decyzji, warunków technicznych, zezwoleñ, uzgodnieñ, itp., do wydania których w³a¶ciwe organy s± zobowi±zane na mocy przepisów prawa, je¿eli opó¼nienie przekroczy okres, przewidziany w przepisach prawa, w którym ww. decyzje powinny zostaæ wydane oraz nie s± nastêpstwem okoliczno¶ci, za które Wykonawca ponosi odpowiedzialno¶æ, 5) je¿eli wyst±pi brak mo¿liwo¶ci wykonywania robót z powodu nie dopuszczania do ich wykonywania przez uprawniony organ lub nakazania ich wstrzymania przez uprawniony organ, z przyczyn niezale¿nych od Wykonawcy, 6) wyst±pienia si³y wy¿szej uniemo¿liwiaj±cej wykonanie przedmiotu umowy zgodnie z jej postanowieniami, 7) z uwagi na interes spo³eczny, poprawê bezpieczeñstwa, przyczyny technologiczne lub techniczne o obiektywnym charakterze. 3. Strony dopuszczaj± mo¿liwo¶æ zmiany umowy w zakresie materia³ów, parametrów technicznych, technologii wykonania robót budowlanych, sposobu i zakresu wykonania przedmiotu umowy w stosunku do za³o¿eñ i rozwi±zañ projektowych PFU, stanowi±cego za³±cznik do umowy, w nastêpuj±cych sytuacjach: 1) w przypadku ograniczenia zakresu robót przy jednoczesnym zmniejszeniu wynagrodzenia Wykonawcy, je¿eli oka¿e siê, ¿e niektóre elementy robót bêd± zbêdne z punktu widzenia procesu inwestycyjnego lub technologicznego, 2) wyst±pienia niebezpieczeñstwa kolizji z planowanymi lub równolegle prowadzonymi przez inne podmioty inwestycjami w zakresie niezbêdnym do unikniêcia lub usuniêcia tych kolizji, 3) wyst±pienia si³y wy¿szej uniemo¿liwiaj±cej wykonanie przedmiotu umowy zgodnie z jej postanowieniami, 4) z uwagi na interes spo³eczny, poprawê bezpieczeñstwa, przyczyny technologiczne lub techniczne o obiektywnym charakterze. 4. W przypadku okoliczno¶ci, o których mowa w ust. 3 dopuszcza siê zmianê wynagrodzenia. W takim przypadku Wykonawca powinien przed³o¿yæ do akceptacji Zamawiaj±cego kalkulacjê cen jednostkowych robót nie wy¿szych od ¶rednich cen publikowanych w wydawnictwie Sekocenbud obowi±zuj±cych w miesi±cu, w którym kalkulacja jest sporz±dzana oraz nak³adów rzeczowych okre¶lonych w Katalogach Nak³adów Rzeczowych (KNR), a w przypadku robót dla których nie okre¶lono nak³adów rzeczowych w KNR, wg innych ogólnie stosowanych katalogów lub nak³adów w³asnych zaakceptowanych przez Zamawiaj±cego. 5. Strony dopuszczaj± mo¿liwo¶æ zmiany umowy w zakresie innego podmiotu i osób wskazanych w ofercie, pod warunkiem wyra¿enia zgody Zamawiaj±cego na tak± zmianê oraz spe³nieniu warunków okre¶lonych odpowiednio w § 12 umowy. 6. Warunkiem dokonania zmiany, o której mowa w ust. 2 - 5, jest z³o¿enie uzasadnionego wniosku przez stronê inicjuj±c± zmianê lub sporz±dzenie przez strony stosownego protoko³u wraz z opisem zdarzenia lub okoliczno¶ci stanowi±cych podstawê do ¿±dania takiej zmiany.
IV.6) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.6.1) Sposób udostêpniania informacji o charakterze poufnym (je¿eli dotyczy):

¦rodki s³u¿±ce ochronie informacji o charakterze poufnym

IV.6.2) Termin sk³adania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu:
Data: 2020-06-10, godzina: 09:00,
Skrócenie terminu sk³adania wniosków, ze wzglêdu na piln± potrzebê udzielenia zamówienia (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z og³oszeniem):

Wskazaæ powody:

Jêzyk lub jêzyki, w jakich mog± byæ sporz±dzane oferty lub wnioski o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu
> pl
IV.6.3) Termin zwi±zania ofert±: do: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu sk³adania ofert)
IV.6.4) Przewiduje siê uniewa¿nienie postêpowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania ¶rodków, które mia³y byæ przeznaczone na sfinansowanie ca³o¶ci lub czê¶ci zamówienia: Nie
IV.6.5) Informacje dodatkowe:

ZA£¡CZNIK I - INFORMACJE DOTYCZ¡CE OFERT CZʦCIOWYCH







Podziel siê

Poleæ ten przetarg znajomemu poleæ

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstaw± prezentowanych tutaj informacji s± dane publikowane przez Urz±d Zamówieñ Publicznych w Biuletynie Zamówieñ Publicznych. Tre¶æ og³oszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z tre¶ci± tego¿ og³oszenia dostêpn± w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dok³ada wszelkich starañ, aby zamieszczone tutaj informacje by³y kompletne i zgodne z prawd±. Nie mo¿e jednak zagwarantowaæ ich poprawno¶ci i nie ponosi ¿adnej odpowiedzialno¶ci za jakiekolwiek szkody powsta³e w wyniku korzystania z nich.


Je¶li chcesz dodaæ og³oszenie do serwisu, zapoznaj siê z nasz± ofert±:

chcê zamieszczaæ og³oszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwê miasta, dla którego chcesz znale¼æ jednostkê ZUS.