To jest wynik przetargu. Zobacz tak¿e tre¶æ przetargu, którego dotyczy to og³oszenie
Og³oszenie z dnia 2020-07-27
Og³oszenie nr 510136785-N-2020 z dnia 27-07-2020 r.
XIV Liceum Ogólnokszta³c±ce im. Ryszarda Kaczorowskiego w Bialymstoku: Adaptacja na przedszkole czê¶ci budynku XIV LO w Bia³ymstoku, os. S³oneczny Stok, ul. Upalna 26
OG£OSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane
Zamieszczanie og³oszenia:
obowi±zkowe
Og³oszenie dotyczy:
zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu wspó³finansowanego ze ¶rodków Unii Europejskiej
nie
Zamówienie by³o przedmiotem og³oszenia w Biuletynie Zamówieñ Publicznych:
tak
Numer og³oszenia: 543258-N-2020
Og³oszenie o zmianie og³oszenia zosta³o zamieszczone w Biuletynie Zamówieñ Publicznych:
tak
Numer og³oszenia: 540099361-N-2020
SEKCJA I: ZAMAWIAJ¡CY
Postêpowanie zosta³o przeprowadzone przez podmiot, któremu zamawiaj±cy powierzy³/powierzyli przeprowadzenie postêpowania
tak
ACTUS Zamówienia Publiczne Daniel Ambro¿ej
I. 1) NAZWA I ADRES:
XIV Liceum Ogólnokszta³c±ce im. Ryszarda Kaczorowskiego w Bialymstoku, Krajowy numer identyfikacyjny 05055161700000,
ul. Upalna
26,
15-668
Bialystok, woj.
podlaskie, pañstwo
Polska, tel.
+48856612902, +48856613229, e-mail
lo14@um.bialystok.pl, faks
+48856613279.
Adres strony internetowej (url): www.14lobialystok.pl
I.2) RODZAJ ZAMAWIAJ¡CEGO:
Inny: samorz±dowa jednostka bud¿etowa
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiaj±cego:
Adaptacja na przedszkole czê¶ci budynku XIV LO w Bia³ymstoku, os. S³oneczny Stok, ul. Upalna 26
Numer referencyjny(je¿eli dotyczy):26.3.20
II.2) Rodzaj zamówienia:
Roboty budowlane
II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielko¶æ, zakres, rodzaj i ilo¶æ dostaw, us³ug lub robót budowlanych lub okre¶lenie zapotrzebowania i wymagañ ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - okre¶lenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, us³ugê lub roboty budowlane:1. Przedmiotem zamówienia jest opracowanie kompletnej dokumentacji projektowej i wykonanie niezbêdnych robót budowlanych w celu zmiany sposobu u¿ytkowania budynku liceum na przedszkole. Adaptacji podlega 6 sal lekcyjnych, 2 pomieszczenia socjalne, WC dziewcz±t, WC ch³opców, WC personelu, korytarz, bieg klatki schodowej na parterze oraz przedsionek. XIV LO im. Ryszarda Kaczorowskiego w Bia³ymstoku zlokalizowane jest przy ul. Upalnej 26 w Bia³ymstoku. Z uwagi na niewystarczaj±c± ilo¶æ miejsc w oddzia³ach przedszkolnych zaplanowano inwestycjê polegaj±c± na adaptacji czê¶ci budynku liceum na przedszkole. Inwestycja pozwoli na zapewnienie miejsca w oddzia³ach przedszkolnych dla dzieci z terenu nie tylko osiedla S³oneczny Stok, ale i s±siednich. 2. Przedmiot zamówienia obejmuje: 1) opracowanie dokumentacji projektowej, która powinna zawieraæ: a) projekt budowlany (5 egz.), b) projekty wykonawcze (po 3 egz., oddzielnie ka¿da bran¿a i instalacja), c) przedmiary robót (po 2 egz., oddzielnie ka¿da bran¿a i instalacja), d) specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót (po 3 egz., oddzielnie ka¿da bran¿a i instalacja), e) kosztorysy uproszczone (po 2 egz., oddzielnie ka¿da bran¿a i instalacja), f) wersjê elektroniczn± opracowania w formacie pdf*, a przedmiary w PDF*, ath*, g) pisemn± akceptacjê inwestora przed wykonaniem robót w zakresie zgodno¶ci projektów z programem funkcjonalno-u¿ytkowym, 2) uzyskanie wszelkich koniecznych materia³ów i dokumentacji do zrealizowania przedmiotu zamówienia np. aktualna mapa geodezyjna, decyzje, warunki zasilania, opinie, uzgodnienia wymagane przepisami, 3) uzyskanie pozwolenia na przebudowê czê¶ci budynku oraz zmianê sposobu u¿ytkowania, 4) wykonanie robót na podstawie opracowanej dokumentacji projektowej wraz z: a) organizacj± i zabezpieczeniem budowy oraz czynno¶ciami i dokumentami niezbêdnymi do odbioru koñcowego inwestycji i oddania obiektu do u¿ytkowania, z zapewnieniem ci±g³ego dostêpu do obiektu w trakcie jej realizacji (realizacja przy czynnym obiekcie), b) wyp³at± odszkodowañ za wszelkie zniszczenia, które powsta³y w trakcie wykonywania przedmiotu umowy, c) przeprowadzeniem wymaganych pomiarów, prób i badañ, 5) zapewnienie nadzoru autorskiego w okresie realizacji robót budowlanych, w ilo¶ci min. 6 pobytów na budowie. 6) wykonanie inwentaryzacji wewnêtrznej ca³ego budynku (wraz z instalacjami) po zrealizowaniu adaptacji na przedszkole (3 egz.). 3. Szczegó³owy opis przedmiotu zamówienia przedstawiono w programie funkcjonalno - u¿ytkowym, stanowi±cym za³±cznik nr 8 do SIWZ. 4. Wykonawca powinien zg³osiæ w trakcie postêpowania przetargowego wszelkie uwagi i zastrze¿enia do tre¶ci SIWZ oraz programu funkcjonalno - u¿ytkowego i wyst±piæ do zamawiaj±cego o rozstrzygniêcie. 5. Zamawiaj±cy wymaga udzielenia, min. 5 - letniej gwarancji na wykonane roboty. 6. Wykonawca ponosi odpowiedzialno¶æ za nale¿yte zabezpieczenie terenu robót i odpowiada za wszelkie szkody wyrz±dzone zamawiaj±cemu i osobom trzecim. 7. Wykonawca robót (kierownik budowy) w pe³ni odpowiada za bezpieczeñstwo i higienê pracy w miejscu realizacji robót oraz za zachowanie bezpieczeñstwa po¿arowego. 8. Kierownicy robót powinni posiadaæ uprawnienia budowlane do kierowania robotami w specjalno¶ci konstrukcyjno - budowlanej, a tak¿e specjalno¶ci instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urz±dzeñ elektrycznych i elektroenergetycznych oraz aktualn± przynale¿no¶æ do w³a¶ciwej izby samorz±du zawodowego. 9. Roboty nale¿y prowadziæ zgodnie z Rozporz±dzeniem Ministra Infrastruktury z dnia 6 lutego 2003 r. (Dz.U. z 2003 r., Nr 47, poz. 401) w sprawie bezpieczeñstwa i higieny pracy podczas wykonywania robót budowlanych. 10. Wykonawca zobowi±zany jest pokryæ koszty zu¿ycia energii elektrycznej, wody oraz odprowadzania ¶cieków zwi±zane z potrzebami wynikaj±cymi w trakcie realizacji zadania. 11. Wykonawca jest zobowi±zany wykonywaæ roboty budowlane zgodnie z przepisami prawa budowlanego, zg³aszaæ do odbioru roboty zanikaj±ce i ulegaj±ce zakryciu. 12. Materia³y pochodz±ce z rozbiórki posegregowaæ wg rodzaju i grupy. Materia³y zaklasyfikowane jako odpady Wykonawca, który w ¶wietle ustawy o odpadach jest wytwórc± odpadu, zagospodaruje we w³asnym zakresie zgodnie z ustaw±. Koszty zagospodarowania odpadów ponosi Wykonawca. Odpady - surowce wtórne (¿elazo, mied¼, mosi±dz, itp.), nale¿y przekazaæ do skupu z³omu. W przypadku wytworzenia przez Wykonawcê w czasie prac odpadów niebezpiecznych nale¿y dostarczyæ Zamawiaj±cemu Kartê Przekazania Odpadów (KPO) w celu poinformowania o sposobie zagospodarowania tych odpadów. Powsta³e w wyniku prac budowlanych nieczysto¶ci p³ynne (zlewki, pop³uczyny, itp.) Wykonawca gromadzi w szczelnych pojemnikach i wywozi na w³asny koszt poza teren Zamawiaj±cego. 13. Wykonawca zabezpieczy teren prowadzenia robót na czas trwania realizacji zadania a¿ do zakoñczenia i odbioru ostatecznego robót na w³asny koszt. 14. Wykonawca po zakoñczeniu robót zobowi±zany jest do uporz±dkowania terenu. 15. Zamawiaj±cy na podstawie art. 29 ust. 3a ustawy PZP wymaga zatrudnienia przez Wykonawcê lub Podwykonawcê na podstawie umowy o pracê zgodnie z ustaw± z dnia 26 czerwca 1974 r. - Kodeks Pracy (Dz. U. z 2019 r., poz. 1040 z pó¼n. zm.), zwan± dalej: Kodeks Pracy, w pe³nym wymiarze czasu pracy, zawartej co najmniej na czas realizacji zamówienia osób wykonuj±cych w szczególno¶ci czynno¶ci: roboty rozbiórkowe, przy czym: 15.1 W zakresie, w jakim Wykonawca w ofercie zobowi±za³ siê wykonywaæ przedmiot zamówienia przy pomocy osób zatrudnionych na podstawie umowy o pracê, Wykonawca gwarantuje, ¿e osoby wykonuj±ce przedmiot zamówienia bêd± zatrudnione na podstawie umowy o pracê w rozumieniu Kodeksu pracy. 15.2 Obowi±zek realizacji przedmiotu zamówienia przy pomocy osób zatrudnionych na podstawie umowy o pracê dotyczy równie¿ realizacji zamówienia przy pomocy podwykonawców. W dniu przekazania terenu budowy, dla osób wchodz±cych w sk³ad personelu Wykonawcy, w stosunku, do którego Wykonawca w ofercie zobowi±za³ siê wykonywaæ przedmiot umowy przy pomocy osób zatrudnionych na podstawie umowy o pracê, Wykonawca przed³o¿y Zamawiaj±cemu kopie umów o pracê. 15.3 W przypadku zmiany sk³adu osobowego personelu Wykonawcy, w stosunku, do którego Wykonawca w ofercie zobowi±za³ siê wykonywaæ przedmiot umowy przy pomocy osób zatrudnionych na podstawie umowy o pracê, przed dopuszczeniem tych osób do wykonywania poszczególnych prac Wykonawca obowi±zany jest przed³o¿yæ Zamawiaj±cemu kopie umów o pracê z tymi osobami. 15.4 Na ka¿de ¿±danie Zamawiaj±cego - w terminie 3 dni od daty dorêczenia wezwania - Wykonawca zobowi±zany jest przed³o¿yæ Zamawiaj±cemu imienny wykaz pracowników zatrudnionych na podstawie umowy o pracê na wymaganych w SIWZ stanowiskach z po¶wiadczeniem ich ubezpieczenia spo³ecznego i zdrowotnego w okresie wykonywania zamówienia przez w³a¶ciwy inspektorat ZUS (formularz ZUS RCA). Wymóg ten dotyczy personelu Wykonawcy i Podwykonawców. 15.5 Nieprzed³o¿enie dokumentów, o których mowa w pkt 15.3 i 15.4 powy¿ej stanowi przypadek naruszenia obowi±zku realizacji przedmiotu umowy przy pomocy osób zatrudnionych na podstawie umowy o pracê, co skutkowaæ bêdzie naliczeniem kary umownej zgodnie z zapisami zawartymi w projekcie umowy. 15.6 Wykonawca zobowi±zuje siê do wykonywania przedmiotu umowy przez osoby wskazane w ofercie. Zamawiaj±cy dopuszcza mo¿liwo¶æ zmiany osób, o których mowa w zdaniu poprzednim, na inne posiadaj±ce co najmniej tak± sam± wiedzê, do¶wiadczenie i kwalifikacje, jakich wymaga³ Zamawiaj±cy i w swej ofercie wskaza³ Wykonawca oraz wymagane zgodnie z zapisami SIWZ zatrudnienie. O planowanej zmianie osób, przy pomocy, których Wykonawca wykonuje przedmiot umowy, Wykonawca zobowi±zany jest powiadomiæ Zamawiaj±cego na pi¶mie przed dopuszczeniem tych osób do wykonywania prac wraz z dostarczeniem dokumentów, o których mowa - odpowiednio -w pkt. 15.3 i 15.4 powy¿ej oraz w SIWZ. 16. Wykonawca powinien przygotowaæ zadanie do przekazania, wykonaæ do dnia odbioru i przedstawiæ Zamawiaj±cemu komplet dokumentów budowy wymagany przepisami prawa budowlanego. 17. Wykonawca ponosi odpowiedzialno¶æ za nale¿yte zabezpieczenie terenu robót i odpowiada za wszelkie szkody wyrz±dzone zamawiaj±cemu i osobom trzecim. 18. W przypadku u¿ycia w SIWZ lub za³±cznikach odniesieñ do norm, europejskich ocen technicznych, aprobat, specyfikacji technicznych i systemów referencji technicznych, o których mowa w art. 30 ust. 1 pkt 2 i ust. 3 ustawy PZP, Zamawiaj±cy dopuszcza rozwi±zania równowa¿ne. Wykonawca analizuj±c dokumentacjê projektow± powinien za³o¿yæ, ¿e ka¿demu odniesieniu, o którym mowa w art. 30 ust. 1 pkt 2 i ust. 3 PZP u¿ytemu w dokumentacji projektowej towarzyszy wyraz "lub równowa¿ne". 19. W przypadku, gdy w SIWZ lub za³±cznikach zosta³y u¿yte znaki towarowe, oznacza to, ¿e s± podane przyk³adowo i okre¶laj± jedynie minimalne oczekiwane parametry jako¶ciowe oraz wymagany standard. Wykonawca mo¿e zastosowaæ materia³y lub urz±dzenia równowa¿ne, lecz o parametrach technicznych i jako¶ciowych podobnych lub lepszych, których zastosowanie w ¿aden sposób nie wp³ynie negatywnie na prawid³owe funkcjonowanie rozwi±zañ przyjêtych w dokumentacji projektowej. 20. Wykonawca, który zastosuje urz±dzenia lub materia³y równowa¿ne bêdzie obowi±zany wykazaæ w trakcie realizacji zamówienia, ¿e zastosowane przez niego urz±dzenia i materia³y spe³niaj± wymagania okre¶lone przez Zamawiaj±cego. 21. U¿ycie w SIWZ lub za³±cznikach oznakowania w rozumieniu art. 2 pkt 16 ustawy PZP oznacza, ¿e Zamawiaj±cy akceptuje tak¿e wszystkie inne oznakowania potwierdzaj±ce, ¿e dane roboty budowlane, dostawy lub us³ugi spe³niaj± równowa¿ne wymagania. 22. W przypadku, gdy wykonawca z przyczyn od niego niezale¿nych nie mo¿e uzyskaæ okre¶lonego przez Zamawiaj±cego oznakowania lub oznakowania potwierdzaj±cego, ¿e dane roboty budowlane, dostawy lub us³ugi spe³niaj± równowa¿ne wymagania, Zamawiaj±cy w terminie przez siebie wyznaczonym akceptuje inne odpowiednie ¶rodki dowodowe, w szczególno¶ci dokumentacjê techniczn± producenta, o ile dany wykonawca udowodni, ¿e roboty budowlane, dostawy lub us³ugi, które maj± zostaæ przez niego wykonane, spe³niaj± wymagania okre¶lonego oznakowania lub okre¶lone wymagania wskazane przez Zamawiaj±cego. U¿ycie w SIWZ lub za³±cznikach wymogu posiadania certyfikatu wydanego przez jednostkê oceniaj±c± zgodno¶æ lub sprawozdania z badañ przeprowadzonych przez tê jednostkê, jako ¶rodka dowodowego potwierdzaj±cego zgodno¶æ z wymaganiami lub cechami okre¶lonymi w opisie przedmiotu zamówienia, kryteriach oceny ofert lub warunkach realizacji zamówienia oznacza, ¿e Zamawiaj±cy akceptuje równie¿ certyfikaty wydane przez inne równowa¿ne jednostki oceniaj±ce zgodno¶æ. Zamawiaj±cy akceptuje tak¿e inne odpowiednie ¶rodki dowodowe, w szczególno¶ci dokumentacjê techniczn± producenta, w przypadku, gdy dany wykonawca nie ma ani dostêpu do certyfikatów lub sprawozdañ z badañ, ani mo¿liwo¶ci ich uzyskania w odpowiednim terminie, o ile ten brak dostêpu nie mo¿e byæ przypisany danemu wykonawcy, oraz pod warunkiem, ¿e dany wykonawca udowodni, ¿e wykonywane przez niego roboty budowlane, dostawy lub us³ugi spe³niaj± wymogi lub kryteria okre¶lone w opisie przedmiotu zamówienia, kryteriach oceny ofert lub warunkach realizacji zamówienia. Je¿eli w opisie przedmiotu zamówienia ujêto zapis wskazuj±cy na konieczno¶æ wykorzystywania przy realizacji zamówienia konkretnego sprzêtu o konkretnych parametrach Zamawiaj±cy dopuszcza u¿ywanie innego sprzêtu o ile zapewni to osi±gniêcie zak³adanych parametrów projektowych i nie spowoduje ryzyka niezgodno¶ci wykonanych prac z dokumentacj± projektow±. 23. Zamawiaj±cy, w dniu zamieszczenia niniejszej SIWZ, na realizacjê przedmiotowego zamówienia zamierza przeznaczyæ kwotê (brutto): 490 000,00 PLN Podanie powy¿szej kwoty nie stanowi naruszenia art. 86 ust. 3 ustawy PZP, bowiem bezpo¶rednio przed otwarciem ofert Zamawiaj±cy poinformuje wykonawców o kwocie, jak± przeznaczy na sfinansowanie zamówienia. 24. Planowane zebranie Wykonawców odbêdzie siê w dniu: 03.06.2020 r. o godz. 09:00: p. Ewa Grygoruk, tel. (85) 661-29-02. Zebranie, o którym mowa powy¿ej, nie jest zebraniem wykonawców, o którym mowa w art. 38 ust. 3 ustawy PZP. Prowadzenie jakichkolwiek ustaleñ z ww. osob± nie jest wi±¿±ce. Wszelkie merytoryczne zapytania, które nasun± siê w trakcie jak i po zebraniu wykonawców nale¿y kierowaæ do Zamawiaj±cego z zachowaniem formy pisemnej.
II.4) Informacja o czê¶ciach zamówienia:Zamówienie by³o podzielone na czê¶ci:
nie
II.5) G³ówny Kod CPV: 71220000-6
Dodatkowe kody CPV: 45214100-1
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
Przetarg nieograniczony
III.2) Og³oszenie dotyczy zakoñczenia dynamicznego systemu zakupów
nie
III.3) Informacje dodatkowe:
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
|
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
02/07/2020 IV.2) Ca³kowita warto¶æ zamówienia
Warto¶æ bez VAT
452292.83
Liczba otrzymanych ofert:
4
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zosta³o udzielone wykonawcom wspólnie ubiegaj±cym siê o udzielenie:
nie
Nazwa wykonawcy: KOMPLEKS BUDOWNICTWO Tomasz W±do³owski
tak Wykonawca pochodzi z innego pañstwa cz³onkowskiego Unii Europejskiej:nie Wykonawca pochodzi z innego pañstwa nie bêd±cego cz³onkiem Unii Europejskiej:nie IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTO¦CI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNI¯SZ¡ I NAJWY¯SZ¡ CEN¡/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/warto¶æ umowy
482059.00
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania czê¶ci zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom nie Warto¶æ lub procentowa czê¶æ zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: IV.8) Informacje dodatkowe:
|
IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OG£OSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RÊKI ALBO ZAPYTANIA O CENÊ
IV.9.1) Podstawa prawna
Postêpowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.
IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu
Nale¿y podaæ uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyja¶niæ, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
INNE PRZETARGI BIALYSTOK
- Us³ugi sukcesywne informatyczno-graficznego opracowania materia³ów e-learningowych
- Dostawa, monta¿ oraz konfiguracja dwóch serwerów z oprogramowaniem na potrzeby Bia³ostockiego O¶rodka Sportu i Rekreacji
- Dostawa drobnego sprzêtu laboratoryjnego dla Uniwersytetu w Bia³ymstoku
- Dostawa panelu cyfrowego RTG DR z monta¿em oraz serwera PACS DX - R - archiwum zdjêæ RTG
- Roboty budowlane polegaj±ce na dostosowaniu pomieszczeñ na III piêtrze w budynku BCO nr 7/8 do potrzeb Pracowni Endoskopii
- "¦wiadczenie us³ugi transportu odpadów z ZUOK w Hryniewiczach do ZUOK w Bia³ymstoku"
wiêcej: przetargi BIALYSTOK »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Zaprojektowanie i budowa placu zabaw na terenie Kompleksu Sportowo - Rekreacyjnego ul. ¯wirki i Wigury 45 w Miko³owie (projekt i budowa)
- Opracowanie dokum. projekt. na dobud. przewodów wentyl. grawit. wraz z wykonaniem inwent. istniej±cych przewod. wentyl.-komin. w budynk. mieszkal. gminy oraz w mieszk. gminy w budynk. wspólnot.
- Opracowanie dokumentacji projektowo-kosztorysowej dla przebudowy DS Nestor
- Boisko Jesionowa - nawierzchnia g³adka i nowa. Asfaltowe boisko przy ul. Jesionowej, obok si³owni
- Rozbudowa placu zabaw w Orientarium ZOO £ód¼ (zaprojektuj i wybuduj)
- Wykonanie dokumentacji projektowych dla robót budowlanych w zakresie skateparku i budowy ogrodzenia placu zabaw oraz robót budowlanych w zakresie boiska do pi³ki no¿nej przy ul. Dedala w Gdyni
wiêcej: Roboty budowlane w zakresie budowy przedszkolnych obiektów budowlanych »
Uwaga: podstaw± prezentowanych tutaj informacji s± dane publikowane przez Urz±d Zamówieñ Publicznych w Biuletynie Zamówieñ Publicznych. Tre¶æ og³oszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z tre¶ci± tego¿ og³oszenia dostêpn± w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dok³ada wszelkich starañ, aby zamieszczone tutaj informacje by³y kompletne i zgodne z prawd±. Nie mo¿e jednak zagwarantowaæ ich poprawno¶ci i nie ponosi ¿adnej odpowiedzialno¶ci za jakiekolwiek szkody powsta³e w wyniku korzystania z nich.