eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Bialystok › Adaptacja na przedszkole czê¶ci budynku XIV LO w Bia³ymstoku, os. S³oneczny Stok, ul. Upalna 26

To jest wynik przetargu. Zobacz tak¿e tre¶æ przetargu, którego dotyczy to og³oszenie



Og³oszenie z dnia 2020-07-27

Og³oszenie nr 510136785-N-2020 z dnia 27-07-2020 r.

XIV Liceum Ogólnokszta³c±ce im. Ryszarda Kaczorowskiego w Bialymstoku: Adaptacja na przedszkole czê¶ci budynku XIV LO w Bia³ymstoku, os. S³oneczny Stok, ul. Upalna 26

OG£OSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane

Zamieszczanie og³oszenia:

obowi±zkowe

Og³oszenie dotyczy:

zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu wspó³finansowanego ze ¶rodków Unii Europejskiej

nie

Zamówienie by³o przedmiotem og³oszenia w Biuletynie Zamówieñ Publicznych:

tak
Numer og³oszenia: 543258-N-2020

Og³oszenie o zmianie og³oszenia zosta³o zamieszczone w Biuletynie Zamówieñ Publicznych:

tak
Numer og³oszenia: 540099361-N-2020


SEKCJA I: ZAMAWIAJ¡CY

Postêpowanie zosta³o przeprowadzone przez podmiot, któremu zamawiaj±cy powierzy³/powierzyli przeprowadzenie postêpowania

tak

Informacje na temat podmiotu, któremu zamawiaj±cy powierzy³/powierzyli prowadzenie postêpowania:

ACTUS Zamówienia Publiczne Daniel Ambro¿ej


I. 1) NAZWA I ADRES:

XIV Liceum Ogólnokszta³c±ce im. Ryszarda Kaczorowskiego w Bialymstoku, Krajowy numer identyfikacyjny 05055161700000, ul. Upalna 26, 15-668 Bialystok, woj. podlaskie, pañstwo Polska, tel. +48856612902, +48856613229, e-mail lo14@um.bialystok.pl, faks +48856613279.
Adres strony internetowej (url): www.14lobialystok.pl

I.2) RODZAJ ZAMAWIAJ¡CEGO:

Inny: samorz±dowa jednostka bud¿etowa

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiaj±cego:

Adaptacja na przedszkole czê¶ci budynku XIV LO w Bia³ymstoku, os. S³oneczny Stok, ul. Upalna 26

Numer referencyjny(je¿eli dotyczy):

26.3.20

II.2) Rodzaj zamówienia:

Roboty budowlane

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielko¶æ, zakres, rodzaj i ilo¶æ dostaw, us³ug lub robót budowlanych lub okre¶lenie zapotrzebowania i wymagañ ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - okre¶lenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, us³ugê lub roboty budowlane:

1. Przedmiotem zamówienia jest opracowanie kompletnej dokumentacji projektowej i wykonanie niezbêdnych robót budowlanych w celu zmiany sposobu u¿ytkowania budynku liceum na przedszkole. Adaptacji podlega 6 sal lekcyjnych, 2 pomieszczenia socjalne, WC dziewcz±t, WC ch³opców, WC personelu, korytarz, bieg klatki schodowej na parterze oraz przedsionek. XIV LO im. Ryszarda Kaczorowskiego w Bia³ymstoku zlokalizowane jest przy ul. Upalnej 26 w Bia³ymstoku. Z uwagi na niewystarczaj±c± ilo¶æ miejsc w oddzia³ach przedszkolnych zaplanowano inwestycjê polegaj±c± na adaptacji czê¶ci budynku liceum na przedszkole. Inwestycja pozwoli na zapewnienie miejsca w oddzia³ach przedszkolnych dla dzieci z terenu nie tylko osiedla S³oneczny Stok, ale i s±siednich. 2. Przedmiot zamówienia obejmuje: 1) opracowanie dokumentacji projektowej, która powinna zawieraæ: a) projekt budowlany (5 egz.), b) projekty wykonawcze (po 3 egz., oddzielnie ka¿da bran¿a i instalacja), c) przedmiary robót (po 2 egz., oddzielnie ka¿da bran¿a i instalacja), d) specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót (po 3 egz., oddzielnie ka¿da bran¿a i instalacja), e) kosztorysy uproszczone (po 2 egz., oddzielnie ka¿da bran¿a i instalacja), f) wersjê elektroniczn± opracowania w formacie pdf*, a przedmiary w PDF*, ath*, g) pisemn± akceptacjê inwestora przed wykonaniem robót w zakresie zgodno¶ci projektów z programem funkcjonalno-u¿ytkowym, 2) uzyskanie wszelkich koniecznych materia³ów i dokumentacji do zrealizowania przedmiotu zamówienia np. aktualna mapa geodezyjna, decyzje, warunki zasilania, opinie, uzgodnienia wymagane przepisami, 3) uzyskanie pozwolenia na przebudowê czê¶ci budynku oraz zmianê sposobu u¿ytkowania, 4) wykonanie robót na podstawie opracowanej dokumentacji projektowej wraz z: a) organizacj± i zabezpieczeniem budowy oraz czynno¶ciami i dokumentami niezbêdnymi do odbioru koñcowego inwestycji i oddania obiektu do u¿ytkowania, z zapewnieniem ci±g³ego dostêpu do obiektu w trakcie jej realizacji (realizacja przy czynnym obiekcie), b) wyp³at± odszkodowañ za wszelkie zniszczenia, które powsta³y w trakcie wykonywania przedmiotu umowy, c) przeprowadzeniem wymaganych pomiarów, prób i badañ, 5) zapewnienie nadzoru autorskiego w okresie realizacji robót budowlanych, w ilo¶ci min. 6 pobytów na budowie. 6) wykonanie inwentaryzacji wewnêtrznej ca³ego budynku (wraz z instalacjami) po zrealizowaniu adaptacji na przedszkole (3 egz.). 3. Szczegó³owy opis przedmiotu zamówienia przedstawiono w programie funkcjonalno - u¿ytkowym, stanowi±cym za³±cznik nr 8 do SIWZ. 4. Wykonawca powinien zg³osiæ w trakcie postêpowania przetargowego wszelkie uwagi i zastrze¿enia do tre¶ci SIWZ oraz programu funkcjonalno - u¿ytkowego i wyst±piæ do zamawiaj±cego o rozstrzygniêcie. 5. Zamawiaj±cy wymaga udzielenia, min. 5 - letniej gwarancji na wykonane roboty. 6. Wykonawca ponosi odpowiedzialno¶æ za nale¿yte zabezpieczenie terenu robót i odpowiada za wszelkie szkody wyrz±dzone zamawiaj±cemu i osobom trzecim. 7. Wykonawca robót (kierownik budowy) w pe³ni odpowiada za bezpieczeñstwo i higienê pracy w miejscu realizacji robót oraz za zachowanie bezpieczeñstwa po¿arowego. 8. Kierownicy robót powinni posiadaæ uprawnienia budowlane do kierowania robotami w specjalno¶ci konstrukcyjno - budowlanej, a tak¿e specjalno¶ci instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urz±dzeñ elektrycznych i elektroenergetycznych oraz aktualn± przynale¿no¶æ do w³a¶ciwej izby samorz±du zawodowego. 9. Roboty nale¿y prowadziæ zgodnie z Rozporz±dzeniem Ministra Infrastruktury z dnia 6 lutego 2003 r. (Dz.U. z 2003 r., Nr 47, poz. 401) w sprawie bezpieczeñstwa i higieny pracy podczas wykonywania robót budowlanych. 10. Wykonawca zobowi±zany jest pokryæ koszty zu¿ycia energii elektrycznej, wody oraz odprowadzania ¶cieków zwi±zane z potrzebami wynikaj±cymi w trakcie realizacji zadania. 11. Wykonawca jest zobowi±zany wykonywaæ roboty budowlane zgodnie z przepisami prawa budowlanego, zg³aszaæ do odbioru roboty zanikaj±ce i ulegaj±ce zakryciu. 12. Materia³y pochodz±ce z rozbiórki posegregowaæ wg rodzaju i grupy. Materia³y zaklasyfikowane jako odpady Wykonawca, który w ¶wietle ustawy o odpadach jest wytwórc± odpadu, zagospodaruje we w³asnym zakresie zgodnie z ustaw±. Koszty zagospodarowania odpadów ponosi Wykonawca. Odpady - surowce wtórne (¿elazo, mied¼, mosi±dz, itp.), nale¿y przekazaæ do skupu z³omu. W przypadku wytworzenia przez Wykonawcê w czasie prac odpadów niebezpiecznych nale¿y dostarczyæ Zamawiaj±cemu Kartê Przekazania Odpadów (KPO) w celu poinformowania o sposobie zagospodarowania tych odpadów. Powsta³e w wyniku prac budowlanych nieczysto¶ci p³ynne (zlewki, pop³uczyny, itp.) Wykonawca gromadzi w szczelnych pojemnikach i wywozi na w³asny koszt poza teren Zamawiaj±cego. 13. Wykonawca zabezpieczy teren prowadzenia robót na czas trwania realizacji zadania a¿ do zakoñczenia i odbioru ostatecznego robót na w³asny koszt. 14. Wykonawca po zakoñczeniu robót zobowi±zany jest do uporz±dkowania terenu. 15. Zamawiaj±cy na podstawie art. 29 ust. 3a ustawy PZP wymaga zatrudnienia przez Wykonawcê lub Podwykonawcê na podstawie umowy o pracê zgodnie z ustaw± z dnia 26 czerwca 1974 r. - Kodeks Pracy (Dz. U. z 2019 r., poz. 1040 z pó¼n. zm.), zwan± dalej: Kodeks Pracy, w pe³nym wymiarze czasu pracy, zawartej co najmniej na czas realizacji zamówienia osób wykonuj±cych w szczególno¶ci czynno¶ci: roboty rozbiórkowe, przy czym: 15.1 W zakresie, w jakim Wykonawca w ofercie zobowi±za³ siê wykonywaæ przedmiot zamówienia przy pomocy osób zatrudnionych na podstawie umowy o pracê, Wykonawca gwarantuje, ¿e osoby wykonuj±ce przedmiot zamówienia bêd± zatrudnione na podstawie umowy o pracê w rozumieniu Kodeksu pracy. 15.2 Obowi±zek realizacji przedmiotu zamówienia przy pomocy osób zatrudnionych na podstawie umowy o pracê dotyczy równie¿ realizacji zamówienia przy pomocy podwykonawców. W dniu przekazania terenu budowy, dla osób wchodz±cych w sk³ad personelu Wykonawcy, w stosunku, do którego Wykonawca w ofercie zobowi±za³ siê wykonywaæ przedmiot umowy przy pomocy osób zatrudnionych na podstawie umowy o pracê, Wykonawca przed³o¿y Zamawiaj±cemu kopie umów o pracê. 15.3 W przypadku zmiany sk³adu osobowego personelu Wykonawcy, w stosunku, do którego Wykonawca w ofercie zobowi±za³ siê wykonywaæ przedmiot umowy przy pomocy osób zatrudnionych na podstawie umowy o pracê, przed dopuszczeniem tych osób do wykonywania poszczególnych prac Wykonawca obowi±zany jest przed³o¿yæ Zamawiaj±cemu kopie umów o pracê z tymi osobami. 15.4 Na ka¿de ¿±danie Zamawiaj±cego - w terminie 3 dni od daty dorêczenia wezwania - Wykonawca zobowi±zany jest przed³o¿yæ Zamawiaj±cemu imienny wykaz pracowników zatrudnionych na podstawie umowy o pracê na wymaganych w SIWZ stanowiskach z po¶wiadczeniem ich ubezpieczenia spo³ecznego i zdrowotnego w okresie wykonywania zamówienia przez w³a¶ciwy inspektorat ZUS (formularz ZUS RCA). Wymóg ten dotyczy personelu Wykonawcy i Podwykonawców. 15.5 Nieprzed³o¿enie dokumentów, o których mowa w pkt 15.3 i 15.4 powy¿ej stanowi przypadek naruszenia obowi±zku realizacji przedmiotu umowy przy pomocy osób zatrudnionych na podstawie umowy o pracê, co skutkowaæ bêdzie naliczeniem kary umownej zgodnie z zapisami zawartymi w projekcie umowy. 15.6 Wykonawca zobowi±zuje siê do wykonywania przedmiotu umowy przez osoby wskazane w ofercie. Zamawiaj±cy dopuszcza mo¿liwo¶æ zmiany osób, o których mowa w zdaniu poprzednim, na inne posiadaj±ce co najmniej tak± sam± wiedzê, do¶wiadczenie i kwalifikacje, jakich wymaga³ Zamawiaj±cy i w swej ofercie wskaza³ Wykonawca oraz wymagane zgodnie z zapisami SIWZ zatrudnienie. O planowanej zmianie osób, przy pomocy, których Wykonawca wykonuje przedmiot umowy, Wykonawca zobowi±zany jest powiadomiæ Zamawiaj±cego na pi¶mie przed dopuszczeniem tych osób do wykonywania prac wraz z dostarczeniem dokumentów, o których mowa - odpowiednio -w pkt. 15.3 i 15.4 powy¿ej oraz w SIWZ. 16. Wykonawca powinien przygotowaæ zadanie do przekazania, wykonaæ do dnia odbioru i przedstawiæ Zamawiaj±cemu komplet dokumentów budowy wymagany przepisami prawa budowlanego. 17. Wykonawca ponosi odpowiedzialno¶æ za nale¿yte zabezpieczenie terenu robót i odpowiada za wszelkie szkody wyrz±dzone zamawiaj±cemu i osobom trzecim. 18. W przypadku u¿ycia w SIWZ lub za³±cznikach odniesieñ do norm, europejskich ocen technicznych, aprobat, specyfikacji technicznych i systemów referencji technicznych, o których mowa w art. 30 ust. 1 pkt 2 i ust. 3 ustawy PZP, Zamawiaj±cy dopuszcza rozwi±zania równowa¿ne. Wykonawca analizuj±c dokumentacjê projektow± powinien za³o¿yæ, ¿e ka¿demu odniesieniu, o którym mowa w art. 30 ust. 1 pkt 2 i ust. 3 PZP u¿ytemu w dokumentacji projektowej towarzyszy wyraz "lub równowa¿ne". 19. W przypadku, gdy w SIWZ lub za³±cznikach zosta³y u¿yte znaki towarowe, oznacza to, ¿e s± podane przyk³adowo i okre¶laj± jedynie minimalne oczekiwane parametry jako¶ciowe oraz wymagany standard. Wykonawca mo¿e zastosowaæ materia³y lub urz±dzenia równowa¿ne, lecz o parametrach technicznych i jako¶ciowych podobnych lub lepszych, których zastosowanie w ¿aden sposób nie wp³ynie negatywnie na prawid³owe funkcjonowanie rozwi±zañ przyjêtych w dokumentacji projektowej. 20. Wykonawca, który zastosuje urz±dzenia lub materia³y równowa¿ne bêdzie obowi±zany wykazaæ w trakcie realizacji zamówienia, ¿e zastosowane przez niego urz±dzenia i materia³y spe³niaj± wymagania okre¶lone przez Zamawiaj±cego. 21. U¿ycie w SIWZ lub za³±cznikach oznakowania w rozumieniu art. 2 pkt 16 ustawy PZP oznacza, ¿e Zamawiaj±cy akceptuje tak¿e wszystkie inne oznakowania potwierdzaj±ce, ¿e dane roboty budowlane, dostawy lub us³ugi spe³niaj± równowa¿ne wymagania. 22. W przypadku, gdy wykonawca z przyczyn od niego niezale¿nych nie mo¿e uzyskaæ okre¶lonego przez Zamawiaj±cego oznakowania lub oznakowania potwierdzaj±cego, ¿e dane roboty budowlane, dostawy lub us³ugi spe³niaj± równowa¿ne wymagania, Zamawiaj±cy w terminie przez siebie wyznaczonym akceptuje inne odpowiednie ¶rodki dowodowe, w szczególno¶ci dokumentacjê techniczn± producenta, o ile dany wykonawca udowodni, ¿e roboty budowlane, dostawy lub us³ugi, które maj± zostaæ przez niego wykonane, spe³niaj± wymagania okre¶lonego oznakowania lub okre¶lone wymagania wskazane przez Zamawiaj±cego. U¿ycie w SIWZ lub za³±cznikach wymogu posiadania certyfikatu wydanego przez jednostkê oceniaj±c± zgodno¶æ lub sprawozdania z badañ przeprowadzonych przez tê jednostkê, jako ¶rodka dowodowego potwierdzaj±cego zgodno¶æ z wymaganiami lub cechami okre¶lonymi w opisie przedmiotu zamówienia, kryteriach oceny ofert lub warunkach realizacji zamówienia oznacza, ¿e Zamawiaj±cy akceptuje równie¿ certyfikaty wydane przez inne równowa¿ne jednostki oceniaj±ce zgodno¶æ. Zamawiaj±cy akceptuje tak¿e inne odpowiednie ¶rodki dowodowe, w szczególno¶ci dokumentacjê techniczn± producenta, w przypadku, gdy dany wykonawca nie ma ani dostêpu do certyfikatów lub sprawozdañ z badañ, ani mo¿liwo¶ci ich uzyskania w odpowiednim terminie, o ile ten brak dostêpu nie mo¿e byæ przypisany danemu wykonawcy, oraz pod warunkiem, ¿e dany wykonawca udowodni, ¿e wykonywane przez niego roboty budowlane, dostawy lub us³ugi spe³niaj± wymogi lub kryteria okre¶lone w opisie przedmiotu zamówienia, kryteriach oceny ofert lub warunkach realizacji zamówienia. Je¿eli w opisie przedmiotu zamówienia ujêto zapis wskazuj±cy na konieczno¶æ wykorzystywania przy realizacji zamówienia konkretnego sprzêtu o konkretnych parametrach Zamawiaj±cy dopuszcza u¿ywanie innego sprzêtu o ile zapewni to osi±gniêcie zak³adanych parametrów projektowych i nie spowoduje ryzyka niezgodno¶ci wykonanych prac z dokumentacj± projektow±. 23. Zamawiaj±cy, w dniu zamieszczenia niniejszej SIWZ, na realizacjê przedmiotowego zamówienia zamierza przeznaczyæ kwotê (brutto): 490 000,00 PLN Podanie powy¿szej kwoty nie stanowi naruszenia art. 86 ust. 3 ustawy PZP, bowiem bezpo¶rednio przed otwarciem ofert Zamawiaj±cy poinformuje wykonawców o kwocie, jak± przeznaczy na sfinansowanie zamówienia. 24. Planowane zebranie Wykonawców odbêdzie siê w dniu: 03.06.2020 r. o godz. 09:00: p. Ewa Grygoruk, tel. (85) 661-29-02. Zebranie, o którym mowa powy¿ej, nie jest zebraniem wykonawców, o którym mowa w art. 38 ust. 3 ustawy PZP. Prowadzenie jakichkolwiek ustaleñ z ww. osob± nie jest wi±¿±ce. Wszelkie merytoryczne zapytania, które nasun± siê w trakcie jak i po zebraniu wykonawców nale¿y kierowaæ do Zamawiaj±cego z zachowaniem formy pisemnej.

II.4) Informacja o czê¶ciach zamówienia:
Zamówienie by³o podzielone na czê¶ci:

nie

II.5) G³ówny Kod CPV: 71220000-6


Dodatkowe kody CPV: 45214100-1

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony

III.2) Og³oszenie dotyczy zakoñczenia dynamicznego systemu zakupów

nie

III.3) Informacje dodatkowe:

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 02/07/2020
IV.2) Ca³kowita warto¶æ zamówienia

Warto¶æ bez VAT 452292.83
Waluta PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 4
w tym:
liczba otrzymanych ofert od ma³ych i ¶rednich przedsiêbiorstw: 4
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych pañstw cz³onkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z pañstw niebêd±cych cz³onkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drog± elektroniczn±: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zosta³o udzielone wykonawcom wspólnie ubiegaj±cym siê o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: KOMPLEKS BUDOWNICTWO Tomasz W±do³owski
Email wykonawcy:
Adres pocztowy: ul. J. Soplicy 7
Kod pocztowy: 15-521
Miejscowo¶æ: Za¶cianki
Kraj/woj.: podlaskie

Wykonawca jest ma³ym/¶rednim przedsiêbiorc±:

tak

Wykonawca pochodzi z innego pañstwa cz³onkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego pañstwa nie bêd±cego cz³onkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTO¦CI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNI¯SZ¡ I NAJWY¯SZ¡ CEN¡/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/warto¶æ umowy 482059.00
Oferta z najni¿sz± cen±/kosztem 482059.00
Oferta z najwy¿sz± cen±/kosztem 556575.00
Waluta: PLN

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania czê¶ci zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Warto¶æ lub procentowa czê¶æ zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:


IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OG£OSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RÊKI ALBO ZAPYTANIA O CENÊ


IV.9.1) Podstawa prawna

Postêpowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.

IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu

Nale¿y podaæ uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyja¶niæ, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

 

Podziel siê

Poleæ ten przetarg znajomemu poleæ

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstaw± prezentowanych tutaj informacji s± dane publikowane przez Urz±d Zamówieñ Publicznych w Biuletynie Zamówieñ Publicznych. Tre¶æ og³oszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z tre¶ci± tego¿ og³oszenia dostêpn± w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dok³ada wszelkich starañ, aby zamieszczone tutaj informacje by³y kompletne i zgodne z prawd±. Nie mo¿e jednak zagwarantowaæ ich poprawno¶ci i nie ponosi ¿adnej odpowiedzialno¶ci za jakiekolwiek szkody powsta³e w wyniku korzystania z nich.


Je¶li chcesz dodaæ og³oszenie do serwisu, zapoznaj siê z nasz± ofert±:

chcê zamieszczaæ og³oszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwê miasta, dla którego chcesz znale¼æ jednostkê ZUS.