eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Zielona Góra › Pełnienie funkcji Inżyniera Kontraktu przy przygotowywaniu i prawidłowej realizacji zamierzenia inwestycyjnego pn. Rewitalizacja zdegradowanych przestrzeni na terenie miasta Zielona Góra - Wzgórza Piastowskie

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych


Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2017-06-30



Ogłoszenie nr 543138-N-2017 z dnia 2017-06-30 r.

Miejski Ośrodek Sportu i Rekreacji: Pełnienie funkcji Inżyniera Kontraktu przy przygotowywaniu i prawidłowej realizacji zamierzenia inwestycyjnego pn. Rewitalizacja zdegradowanych przestrzeni na terenie miasta Zielona Góra - Wzgórza Piastowskie
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - Usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: Zamieszczanie obowiązkowe

Ogłoszenie dotyczy: Zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

Tak


Nazwa projektu lub programu
Regionalny Program Operacyjny - Lubuskie 2020, Oś Priorytetowa 9 Infrastruktura społeczna, Działanie 9.2 Rozwój obszarów zmarginalizowanych, Poddziałanie 9.2.3 Rozwój obszarów zmarginalizowanych - ZIT Zielona Góra tytuł projektu: "Rewitalizacja zdegradowanych przestrzeni na terenie miasta Zielona Góra - Wzgórza Piastowskie"

O zamówienie mogą ubiegać się wyłącznie zakłady pracy chronionej oraz wykonawcy, których działalność, lub działalność ich wyodrębnionych organizacyjnie jednostek, które będą realizowały zamówienie, obejmuje społeczną i zawodową integrację osób będących członkami grup społecznie marginalizowanych

Nie


Należy podać minimalny procentowy wskaźnik zatrudnienia osób należących do jednej lub więcej kategorii, o których mowa w art. 22 ust. 2 ustawy Pzp, nie mniejszy niż 30%, osób zatrudnionych przez zakłady pracy chronionej lub wykonawców albo ich jednostki (w %)

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

Postępowanie przeprowadza centralny zamawiający

Nie

Postępowanie przeprowadza podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania

Nie

Informacje na temat podmiotu któremu zamawiający powierzył/powierzyli prowadzenie postępowania:
Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie przez zamawiających

Nie


Jeżeli tak, należy wymienić zamawiających, którzy wspólnie przeprowadzają postępowanie oraz podać adresy ich siedzib, krajowe numery identyfikacyjne oraz osoby do kontaktów wraz z danymi do kontaktów:

Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej

Nie

W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej - mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych:
Informacje dodatkowe:

I. 1) NAZWA I ADRES: Miejski Ośrodek Sportu i Rekreacji, krajowy numer identyfikacyjny 98692300000, ul. ul. Sulechowska  41 , 65022   Zielona Góra, woj. lubuskie, państwo Polska, tel. 68 412 50 01, , e-mail mosir@mosir.zgora.pl, , faks 68 412 50 09.
Adres strony internetowej (URL): www.mosir.zgora.pl
Adres profilu nabywcy:
Adres strony internetowej pod którym można uzyskać dostęp do narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Jednostki organizacyjne administracji samorządowej

I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):

Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (który z zamawiających jest odpowiedzialny za przeprowadzenie postępowania, czy i w jakim zakresie za przeprowadzenie postępowania odpowiadają pozostali zamawiający, czy zamówienie będzie udzielane przez każdego z zamawiających indywidualnie, czy zamówienie zostanie udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających):

I.4) KOMUNIKACJA:
Nieograniczony, pełny i bezpośredni dostęp do dokumentów z postępowania można uzyskać pod adresem (URL)

Nie


Adres strony internetowej, na której zamieszczona będzie specyfikacja istotnych warunków zamówienia

Tak
www.mosir-bip.e-partner.pl


Dostęp do dokumentów z postępowania jest ograniczony - więcej informacji można uzyskać pod adresem

Nie


Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu należy przesyłać:
Elektronicznie

Nie
adres


Dopuszczone jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
Nie
Inny sposób:

Wymagane jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
Tak
Inny sposób:
w formie pisemnej
Adres:
w siedzibie Zamawiającego tj., w Miejskim Ośrodku Sportu i Rekreacji, 65-022 Zielona Góra, ul. Sulechowska 41, pokój 05- sekretariat.


Komunikacja elektroniczna wymaga korzystania z narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne

Nie
Nieograniczony, pełny, bezpośredni i bezpłatny dostęp do tych narzędzi można uzyskać pod adresem: (URL)

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA


II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Pełnienie funkcji Inżyniera Kontraktu przy przygotowywaniu i prawidłowej realizacji zamierzenia inwestycyjnego pn. Rewitalizacja zdegradowanych przestrzeni na terenie miasta Zielona Góra - Wzgórza Piastowskie
Numer referencyjny: A.2300.3.2017
Przed wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia przeprowadzono dialog techniczny

Nie


II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi
II.3) Informacja o możliwości składania ofert częściowych
Zamówienie podzielone jest na części:

Nie
Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu można składać w odniesieniu do:

Zamawiający zastrzega sobie prawo do udzielenia łącznie następujących części lub grup części:

Maksymalna liczba części zamówienia, na które może zostać udzielone zamówienie jednemu wykonawcy:



II.4) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane: 1.Zamawiający informuję, iż zamierzenie inwestycyjne pn. Rewitalizacja zdegradowanych przestrzeni na terenie miasta Zielona Góra - Wzgórza Piastowskie realizowana będzie w formule "zaprojektuj i wybuduj". 2. Przedmiot zamówienia objęty zamierzeniem inwestycyjnym, o którym mowa w pkt 3.2. SIWZ zgodnie z art. 32 ust. 4 ustawy pzp udzielany będzie w częściach (zadaniach inwestycyjnych), przy czym dopuszcza się możliwość realizacji wielu zadań inwestycyjnych przez jednego Wykonawcę robót budowlanych, zwanych dalej "Wykonawcami zadań inwestycyjnych". W ramach inwestycji realizowane będą następujące zadania inwestycyjne, które dotyczą niniejszego postępowania: 2.1.Zadanie nr 1 - Rewitalizacja i rewaloryzacja istniejących ciągów pieszych, pieszo-jezdnych i rowerowych, budowa nowych dróg pożarowych, montaż małej architektury; 2.2. Zadanie nr 2 - Budowa wieży widokowej wraz z dojściami do wieży (kładki piesze w koronach drzew); 2.3. Zadanie nr 3 - Budowa parku linowego; 2.4. Zadanie nr 4 - Zagospodarowanie terenu Górki Tatrzańskiej; 2.5 Zadanie nr 5 - Budowa obiektu usługowego. 3. Przez określenie "Inżynier Kontraktu" Zamawiający rozumie Wykonawcę (w rozumieniu art. 2 pkt 11 ustawy pzp) sprawującego nadzór nad realizacją zamierzenia inwestycyjnego, o którym mowa w pkt 3.2. SIWZ w imieniu Inwestora (Zamawiającego). 4. W ramach pełnienia funkcji Inżyniera Kontraktu Wykonawca pełnić będzie nadzór inwestorski obejmujący m.in.: 4.1.nadzór nad robotami budowlanymi w branży: konstrukcyjno - budowlanej, drogowej, sanitarnej, elektrycznej, telekomunikacyjnej oraz 4.2.nadzór przyrodniczy i konserwatorski (nad parkami wpisanymi do rejestru zabytków) oraz 4.3.nadzór nad budową monitoringu wizyjnego oraz 4.4.prace nadzoru w czasie trwania okresu gwarancyjnego i rękojmi przy realizacji zamierzenia inwestycyjnego o którym mowa w pkt 3.2. SIWZ. 5. Zakres prac Inżyniera Kontraktu, oprócz standardowego zakresu obowiązków wynikającego z ustawy Prawo budowlane, o których mowa w pkt 3.5. SIWZ obejmował będzie również wszelkie działania zmierzające do merytorycznej oceny dokumentacji projektowej (obejmującej branże: architektura krajobrazu, architektura obiektów kubaturowych, konstrukcje nośne, drogi, instalacje: sanitarne, elektryczne, teletechniczne) stworzonej przez poszczególnych Wykonawców zadań inwestycyjnych, oraz takiej koordynacji wszelkich rozwiązań projektowych poszczególnych Wykonawców zadań inwestycyjnych, która pozwoli, aby dokumenty projektowe opracowane dla poszczególnych zadań inwestycyjnych tworzyły wspólnie całość zamierzenia inwestycyjnego (inwestycji) dla zagospodarowania obszaru Wzgórz Piastowskich (na każdym etapie realizacji). 6. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w załączniku nr I.3 do SIWZ. 7. Zamawiający wymaga, aby osoby wskazane przez Wykonawcę, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia posiadały biegłą znajomość języka polskiego. W przypadku gdy ww. osoby nie będą posiadały biegłej znajomości języka polskiego na okres i dla potrzeb realizacji przedmiotu zamówienia Wykonawca zobowiązany jest zapewnić tłumacza na własny koszt i własnym staraniem. 8. Wyłoniony Wykonawca zobowiązany jest przedłożyć Zamawiającemu przed podpisaniem umowy kopię aktualnej polisy ubezpieczenia odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej obejmującej okres realizacji i wartość min. 1.000.000,00 zł. Ubezpieczenie OC winno obejmować również szkody wyrządzone przez wszystkich podwykonawców. W przypadku, gdy termin obowiązywania polisy będzie się kończył przed zakończeniem realizacji zamierzenia inwestycyjnego, Wykonawca na 14 dni przed upływem tego terminu, ma obowiązek przedłożyć Zamawiającemu dokument o kontynuacji ubezpieczenia, z zachowaniem postanowień, o których mowa w zdaniu poprzednim.

II.5) Główny kod CPV: 71247000-1
Dodatkowe kody CPV:
Kod CPV
71248000-8
71520000-9
71541000-2


II.6) Całkowita wartość zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:


(w przypadku umów ramowych lub dynamicznego systemu zakupów - szacunkowa całkowita maksymalna wartość w całym okresie obowiązywania umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów)


II.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 i 7 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp: Nie
Określenie przedmiotu, wielkości lub zakresu oraz warunków na jakich zostaną udzielone zamówienia, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp:
II.8) Okres, w którym realizowane będzie zamówienie lub okres, na który została zawarta umowa ramowa lub okres, na który został ustanowiony dynamiczny system zakupów:
miesiącach:    lub dniach:
lub
data rozpoczęcia:   lub zakończenia: 2018-12-31

II.9) Informacje dodatkowe: Okres, w którym realizowane będzie zamówienie: do dnia zakończenia i rozliczenia rzeczowo - finansowego zamierzenia inwestycyjnego, nie dłużej niż do 31 grudnia 2018 r.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU

III.1.1) Kompetencje lub uprawnienia do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów
Określenie warunków:
Informacje dodatkowe
III.1.2) Sytuacja finansowa lub ekonomiczna
Określenie warunków:
Informacje dodatkowe
III.1.3) Zdolność techniczna lub zawodowa
Określenie warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy Spełniający warunki zawarte w art. 22 ust. 1b ustawy pzp oraz spełniający minimalne warunki udziału w postępowaniu umożliwiające realizację zamówienia na odpowiednim poziomie, dotyczące: 1. zdolności technicznej (w zakresie doświadczenia) tj. w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonali (zakończyli) co najmniej: 1.1 trzy zadania (usługi) w zakresie pełnienia funkcji Inżyniera Kontraktu lub równoważnej związanej z nadzorem nad wykonaniem robót budowlanych realizowanych w formule "zaprojektuj i wybuduj" polegających na zaprojektowaniu oraz budowie lub przebudowie lub rozbudowie obiektu budowlanego, w tym co najmniej jedno zadanie o wartości nadzorowanych robót budowlanych minimum 20.000.000,00 zł brutto; 1.2. jedno zadanie (usługę) w zakresie pełnienia nadzoru nad robotami budowlanych polegającymi na wykonaniu zagospodarowania terenów parku lub terenów zielonych, obejmującego montaż lub budowę obiektów małej architektury w rozumieniu art. 3 pkt 4 ustawy Prawo budowlane wraz z nasadzeniem lub pielęgnacją zieleni, o wartości nadzorowanych robót budowlanych minimum 2.000.000,00 zł brutto; 1.3. jedno zadanie (usługę) w zakresie pełnienia nadzoru nad robotami budowlanych polegającymi na wykonaniu budowy lub przebudowy oświetlenia parku lub placu lub drogi, o wartości nadzorowanych robót budowlanych w ww. zakresie minimum 200.000,00 zł brutto; 1.4. jedno zadanie (usługę) w zakresie pełnienia nadzoru nad budową monitoringu wizyjnego, o wartości nadzorowanych prac w ww. zakresie minimum 200.000,00 zł brutto; 1.5. jedno zadanie (usługę) w zakresie pełnienia nadzoru nad robotami budowlanych polegającymi na wykonaniu budowy lub przebudowy instalacji wodociągowej, o wartości nadzorowanych robót budowlanych w ww. zakresie minimum 100.000,00 zł brutto; 1.6. jedno zadanie (usługę) w zakresie pełnienia nadzoru przyrodniczego obejmującego oddziaływanie na środowisko przyrodnicze; - potwierdzone dowodami określającymi czy te usługi zostały wykonane należycie. Uwaga: 1) Zamawiający nie dopuszcza sumowania zadań celem uzyskania wymaganych warunków kwotowych, o których mowa w pkt 5.1.1.1. - 5.1.1.6. SIWZ; 2) Zamawiający uzna za spełnione warunki pkt 5.1.1. SIWZ również w przypadku, gdy: a) doświadczenie wykazane przez Wykonawcę obejmuje szerszy zakres i wartość usług od wymaganych w pkt 5.1.1. SIWZ - Zamawiający wymaga, aby w wykazie usług (wg załącznika nr III.1 do SIWZ) wyodrębnione zostały wartość i zakres wykonanych usług spełniających wymagania pkt 5.1.1. SIWZ, które Wykonawca wykonał w ramach innych wielozakresowych zadań; b) Wykonawca posiada doświadczenie w realizacji co najmniej jednego zadania, które łącznie spełnia wymagania (zakres i wartość), o których mowa w pkt 5.1.1.1. - 5.1.1.6. SIWZ oraz dwóch zadań spełniających wymagania pkt 5.1.1.1. SIWZ - Zamawiający wymaga, aby w wykazie usług (wg załącznika nr III.1 do SIWZ) wyodrębnione zostały wartość i zakres wykonanych usług spełniających wymagania pkt 5.1.1. SIWZ, które Wykonawca wykonał w ramach tych trzech zadań; c) doświadczenie Wykonawcy w zakresach i wartościach, o których mowa w pkt 5.1.1. SIWZ zostało zdobyte w mniejszej ilość zadań niż określona w pkt 5.1.1. SIWZ, pod warunkiem, że ich przedmiot odpowiada wszystkim wymaganiom (zakres i wartość), o których mowa w pkt 5.1.1.1. - 5.1.1.6. SIWZ - Zamawiający wymaga, aby w wykazie usług (wg załącznika nr III.1 do SIWZ) wyodrębnione zostały wartość i zakres wykonanych usług spełniających wymagania pkt 5.1.1. SIWZ, które Wykonawca wykonał w ramach innych wielozakresowych zadań; 3) Jako wykonanie (zakończenie) zadań, o których mowa w pkt 5.1.1 SIWZ należy rozumieć podpisanie Protokołu odbioru ostatecznego wykonania robót/prac, których dotyczył nadzór lub równoważnego dokumentu. 2. zdolności zawodowej (w zakresie personelu) tj. do realizacji zamówienia skierowane zostaną przez Wykonawcę nw. osoby: 1. Kierownik Zespołu - min. 1 osoba posiadająca co najmniej: a) uprawnienia do kierowania robotami budowlanymi w specjalności konstrukcyjno - budowlanej bez ograniczeń zgodnie z ustawą Prawo budowlane lub odpowiadające im równoważne uprawnienia budowlane, które zostały wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów; b) 10- letnie doświadczenie zawodowe, w tym minimum 3-letnie doświadczenie obejmujące pełnienie funkcji Kierownika Zespołu lub Inżyniera Kontraktu lub Inżyniera Koordynatora lub Inżyniera Rezydenta lub innego równoważnego, obejmującej nadzór przy realizacji co najmniej dwóch zakończonych inwestycji, polegających na zaprojektowaniu oraz budowie lub przebudowie lub rozbudowie obiektów budowlanych, realizowanych w formule "zaprojektuj i wybuduj", o wartości minimum 10.000.000,00 zł brutto każde 2. Inspektor nadzoru w branży konstrukcyjno - budowlanej - min. 1 osoba posiadająca co najmniej: a) uprawnienia do kierowania robotami budowlanymi w specjalności konstrukcyjno - budowlanej bez ograniczeń zgodnie z ustawą Prawo budowlane lub odpowiadające im równoważne uprawnienia budowlane, które zostały wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów; b) 5- letnie doświadczenie zawodowe, po uzyskaniu ww. uprawnień, w kierowaniu lub nadzorowaniu robót konstrukcyjno-budowlanych; c) doświadczenie w pełnieniu funkcji Inspektora Nadzoru w co najmniej dwóch zadaniach polegających na nadzorze nad realizacją zakończonych inwestycji, o wartości tych inwestycji min. 10.000.000,00 zł brutto każda; 3. Inspektor nadzoru w branży drogowej - min. 1 osoba posiadająca co najmniej: a) uprawnienia do kierowania robotami budowlanymi w specjalności inżynieryjnej drogowej bez ograniczeń zgodnie z ustawą Prawo budowlane lub odpowiadające im równoważne uprawnienia budowlane, które zostały wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów; b) 5- letnie doświadczenie zawodowe, po uzyskaniu ww. uprawnień, w kierowaniu lub nadzorowaniu robót drogowych; c) doświadczenie w pełnieniu funkcji Inspektora Nadzoru w co najmniej jednym zadaniu polegającym na nadzorze nad realizacją zakończonej inwestycji, o wartości tej inwestycji min. 10.000.000,00 zł brutto; d) doświadczenie w pełnieniu funkcji Inspektora Nadzoru w co najmniej jednym zadaniu o wartości robót drogowych min. 5.000.000,00 zł brutto; 4. Inspektor nadzoru w branży sanitarnej - min. 1 osoba posiadająca co najmniej: a) uprawnienia do kierowania robotami budowlanymi w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, gazowych, wodociągowych i kanalizacyjnych bez ograniczeń zgodnie z ustawą Prawo budowlane lub odpowiadające im równoważne uprawnienia budowlane niezbędne przy nadzorze budowy sieci, instalacji i urządzeń wentylacyjnych, wodociągowych i kanalizacyjnych, które zostały wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów; b) 2- letnie doświadczenie zawodowe, po uzyskaniu ww. uprawnień, w kierowaniu lub nadzorowaniu robót sieci i instalacji sanitarnych; c) doświadczenie w pełnieniu funkcji Inspektora Nadzoru w co najmniej jednym zadaniu polegającym na nadzorze nad realizacją zakończonej inwestycji, o wartości tej inwestycji min. 10.000.000,00 zł brutto; 5. Inspektor nadzoru w branży elektrycznej - min. 1 osoba posiadająca co najmniej: a) uprawnienia do kierowania robotami budowlanymi w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych bez ograniczeń zgodnie z ustawą Prawo budowlane lub odpowiadające im równoważne uprawnienia budowlane, które zostały wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów; b) 2- letnie doświadczenie zawodowe, po uzyskaniu ww. uprawnień, w kierowaniu lub nadzorowaniu robót elektrycznych; c) doświadczenie w pełnieniu funkcji Inspektora Nadzoru w co najmniej jednym zadaniu polegającym na nadzorze nad realizacją zakończonej inwestycji, o wartości tej inwestycji min. 10.000.000,00 zł brutto; 6. Inspektor nadzoru w branży telekomunikacyjnej - min. 1 osoba posiadająca co najmniej: a) uprawnienia do kierowania robotami budowlanymi w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń telekomunikacyjnych bez ograniczeń zgodnie z ustawą Prawo budowlane lub odpowiadające im równoważne uprawnienia budowlane niezbędne przy nadzorowaniu robót w zakresie linii, instalacji i urządzeń w telekomunikacji przewodowej wraz z infrastrukturą telekomunikacyjną, które zostały wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów; b) 2- letnie doświadczenie zawodowe, po uzyskaniu ww. uprawnień, w kierowaniu lub nadzorowaniu robót telekomunikacyjnych; 7. Projektant w specjalności architekt krajobrazu - min. 1 osoba posiadająca co najmniej: a) wykształcenie wyższe (dyplom ukończenia uczelni) b) 5-letnią praktykę zawodową zdobytą po uzyskaniu ww. wykształcenia w projektowaniu terenów parków lub terenów zielonych w zakresie niezbędnym do realizacji przedmiotu zamówienia. 8. Projektant w specjalności architekt obiektów kubaturowych - min. 1 osoba posiadająca co najmniej: a) uprawnienia do projektowania w specjalności konstrukcyjno - budowlanej bez ograniczeń zgodnie z ustawą Prawo budowlane lub odpowiadające im równoważne uprawnienia budowlane, które zostały wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów; b) 5- letnie doświadczenie zawodowe, po uzyskaniu ww. uprawnień, w sporządzaniu projektów 9. Projektant w specjalności konstrukcji nośnych - min. 1 osoba posiadająca co najmniej: a) uprawnienia w specjalności architektonicznej bez ograniczeń zgodnie z ustawą Prawo budowlane lub odpowiadające im równoważne uprawnienia budowlane, które zostały wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów; b) 3- letnie doświadczenie zawodowe, po uzyskaniu ww. uprawnień, w sporządzaniu projektów; 10. Projektant w specjalności drogowej - min. 1 osoba posiadająca co najmniej: a) uprawnienia do projektowania w specjalności inżynieryjnej drogowej bez ograniczeń zgodnie z ustawą Prawo budowlane lub odpowiadające im równoważne uprawnienia budowlane, które zostały wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów; b) 3- letnie doświadczenie zawodowe, po uzyskaniu ww. uprawnień, w sporządzaniu projektów; 11. Projektant w specjalności instalacji sanitarnych - min. 1 osoba posiadająca co najmniej: a) uprawnienia do projektowania w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, gazowych, wodociągowych i kanalizacyjnych bez ograniczeń zgodnie z ustawą Prawo budowlane lub odpowiadające im równoważne uprawnienia budowlane niezbędne przy nadzorze budowy sieci, instalacji i urządzeń wentylacyjnych, wodociągowych i kanalizacyjnych, które zostały wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów; b) 3- letnie doświadczenie zawodowe, po uzyskaniu ww. uprawnień, w sporządzaniu projektów. 12. Projektant w specjalności elektrycznej - min. 1 osoba posiadająca co najmniej: a) uprawnienia do projektowania w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych bez ograniczeń zgodnie z ustawą Prawo budowlane lub odpowiadające im równoważne uprawnienia budowlane, które zostały wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów; b) 3- letnie doświadczenie zawodowe, po uzyskaniu ww. uprawnień, w sporządzaniu projektów. 13. Specjalista do spraw konserwacji parków wpisanych do rejestru zabytków - min. 1 osoba posiadająca ukończone studia wyższe (dyplom ukończenia uczelni), obejmujące wiadomości z zakresu prac konserwatorskich oraz prac restauratorskich polegających na zabezpieczeniu, uzupełnieniu, rekonstrukcji lub konserwacji parków wpisanych do rejestru zabytków albo innego rodzaju zorganizowanej zieleni wpisanej do rejestru zabytków oraz odbyła po ukończeniu studiów co najmniej 12-miesięczną praktykę zawodową przy konserwacji i pielęgnacji tego rodzaju zabytków wpisanych do rejestru zabytków; 14. 1 osoba z wykształceniem wyższym ogrodniczym lub architektury krajobrazu (dyplom ukończenia uczelni) - osoba ta musi posiadać 2-letnią praktykę zawodową zdobytą po uzyskaniu ww. wykształcenia w zakresie niezbędnym do realizacji przedmiotu zamówienia; 15. Inspektor nadzoru przyrodniczego - min. 1 osoba z wykształceniem wyższym (dyplom ukończenia uczelni) o kierunku biologia lub ochrona środowiska lub pokrewne - osoba ta musi posiadać doświadczenie zdobyte po uzyskaniu ww. wykształcenia w sprawowaniu co najmniej jednego nadzoru przyrodniczego obejmującego nadzór nad fauną i florą; 16. Specjalista do nadzoru i weryfikacji projektu w zakresie implementacji infrastruktury serwerowej i oprogramowania - min. 1 osoba posiadająca co najmniej: a) wiedzę i doświadczenie w realizacji lub nadzorze lub projektowaniu przynajmniej dwóch zakończonych projektów teleinformatycznych o wartości co najmniej 1.000.000,00 zł brutto każdy - wymagany inżynier w zakresie implementacji sprzętu i oprogramowania takich jak serwery, serwerowe systemy operacyjne (Windows, Linux i inne); 17. Specjalista do nadzoru i weryfikacji projektu w zakresie implementacji urządzeń aktywnych i systemów bezpieczeństwa sieci - min. 1 osoba posiadająca co najmniej: a) wiedzę i doświadczenie w realizacji lub nadzorze lub projektowaniu przynajmniej jednego zakończonego projektu o wartości co najmniej 1.000.000,00 zł brutto - wymagany inżynier w zakresie implementacji urządzeń aktywnych i pasywnych sieci LAN/WAN/WLAN; 18. Specjalista do nadzoru i weryfikacji projektu w zakresie okablowania strukturalnego - min. 1 osoba posiadająca co najmniej: a) wiedzę i doświadczenie w projektowaniu systemów okablowania strukturalnego - wymagany certyfikowany inżynier w zakresie projektowania systemów okablowania strukturalnego miedzianego i światłowodowego; 19. Specjalista do nadzoru i weryfikacji projektu w zakresie systemów CCTV - min. 1 osoba posiadająca co najmniej: a) wiedzę i doświadczenie w projektowaniu systemów CCTV - wymagany certyfikowany inżynier w zakresie projektowania systemów CCTV; Uwaga: 1) Zamawiający określając wymogi w zakresie posiadanych uprawnień budowlanych, dopuszcza odpowiadające im uprawnienia budowlane, które zostały wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów lub odpowiadające im uprawnienia wydane obywatelom państw Europejskiego Obszaru Gospodarczego oraz Konfederacji Szwajcarskiej, z zastrzeżeniem art. 12a oraz innych przepisów ustawy Prawo budowlane oraz ustawy z dnia 22 grudnia 2015 r. o zasadach uznawania kwalifikacji zawodowych nabytych w państwach członkowskich Unii Europejskiej (Dz. U. z 2016 r. poz. 65); 2) Zamawiający dopuszcza łączenie kilku funkcji przez osoby wskazane przez Wykonawcę, pod warunkiem, że osoby te spełniają łącznie wymagania odpowiednio w ww. zakresach uprawnień budowlanych, doświadczeniu lub praktyce, wykształceniu, o których mowa w pkt 5.1.2. SIWZ. 3) jako wykonanie (zakończenie) inwestycji lub projektów, o których mowa w pkt 5.1.2 SIWZ należy rozumieć wystawienie co najmniej Świadectwa Przejęcia (dla kontraktów realizowanych zgodnie z warunkami FIDIC) lub podpisanie Protokołu odbioru robót lub równoważnego dokumentu (w przypadku zamówień, w których nie wystawia się Świadectwa Przejęcia); 4) przez doświadczenie lub praktykę osób, o których mowa w pkt 5.1.2 SIWZ określone jako okres czasu (np. 2 lata, 12 miesięcy) należy rozumieć łączny okres liczony jako suma okresów kalendarzowych, w których były zdobywane doświadczenie lub praktyka, przy czym przez 1 rok Zamawiający rozumie łącznie pełnych 12 miesięcy. Zamawiający nie dopuszcza sumowania okresów doświadczenia lub praktyki zdobywanych przy realizacji różnych zadań toczących się równolegle, w tym samym czasie.
Zamawiający wymaga od wykonawców wskazania w ofercie lub we wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu imion i nazwisk osób wykonujących czynności przy realizacji zamówienia wraz z informacją o kwalifikacjach zawodowych lub doświadczeniu tych osób: Tak
Informacje dodatkowe:

III.2) PODSTAWY WYKLUCZENIA

III.2.1) Podstawy wykluczenia określone w art. 24 ust. 1 ustawy Pzp
III.2.2) Zamawiający przewiduje wykluczenie wykonawcy na podstawie art. 24 ust. 5 ustawy Pzp Tak Zamawiający przewiduje następujące fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy Pzp)







III.3) WYKAZ OŚWIADCZEŃ SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W CELU WSTĘPNEGO POTWIERDZENIA, ŻE NIE PODLEGA ON WYKLUCZENIU ORAZ SPEŁNIA WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ SPEŁNIA KRYTERIA SELEKCJI

Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz spełnianiu warunków udziału w postępowaniu
Tak
Oświadczenie o spełnianiu kryteriów selekcji
Nie

III.4) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW , SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 3 USTAWY PZP:

1) odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy pzp; 2) oświadczenie Wykonawcy o braku wydania wobec niego prawomocnego wyroku sądu lub ostatecznej decyzji administracyjnej o zaleganiu z uiszczaniem podatków, opłat lub składek na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne albo - w przypadku wydania takiego wyroku lub decyzji - dokumentów potwierdzających dokonanie płatności tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami lub zawarcie wiążącego porozumienia w sprawie spłat tych należności wg załącznika Nr III.3 do SIWZ; 3) oświadczenie Wykonawcy o braku orzeczenia wobec niego tytułem środka zapobiegawczego zakazu ubiegania się o zamówienie publiczne wg załącznika Nr III.4 do SIWZ;

III.5) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 1 USTAWY PZP

III.5.1) W ZAKRESIE SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU:
1) wykaz usług wykonanych okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, daty wykonania i podmiotów, na rzecz których te usługi zostały wykonane wg załącznika nr III.1 do SIWZ, z załączeniem dowodów określających czy te usługi zostały wykonane należycie, z zastrzeżeniem pkt 7.6. SIWZ - na potwierdzenie spełnienia warunku określonego w pkt 5.1.1. SIWZ; 2) wykaz osób skierowanych przez Wykonawcę do realizacji zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnień, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie dysponowania tymi osobami wg załącznika nr III.2 do SIWZ - na potwierdzenie spełnienia warunku określonego w pkt 5.1.2. SIWZ; 3) pisemne zobowiązanie lub inne dokumenty, o których mowa w pkt 6.3. SIWZ, o ile Wykonawca polega na zdolnościach technicznych lub zawodowych lub sytuacji finansowej lub ekonomicznej innych podmiotów na zasadach określonych w art. 22a ustawy pzp wraz z pełnomocnictwem lub innym dokumentem określającym zakres umocowania do reprezentowania podmiotu zobowiązanego;
III.5.2) W ZAKRESIE KRYTERIÓW SELEKCJI:

III.6) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 2 USTAWY PZP

1.Dokumenty i oświadczenia wymagane od Wykonawcy składającego ofertę: 1) wypełniony formularz oferty wg załącznika Nr I.1 do SIWZ; 2) wypełnione i podpisane oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu oraz braku podstaw do wykluczenia wg załącznika Nr I.2 do SIWZ; 3) Tabela Elementów Rozliczeniowych wg załącznika Nr I.5 do SIWZ; 4) pełnomocnictwo lub inny dokument określający zakres umocowania do reprezentowania Wykonawcy, o ile ofertę składa pełnomocnik Wykonawcy; 2. Oświadczenie wymagane od Wykonawcy, który złożył ofertę - przekazane Zamawiającemu bez wezwania w terminie 3 dni od zamieszczenia na stronie internetowej www.mosir bip.e partner.pl informacji z sesji otwarcia ofert: 1) oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów (Dz. U. z 2015 r., poz. 184, 1618 i 1634) z Wykonawcami, którzy złożyli oferty w niniejszym postępowaniu wg załącznika nr II.1 do SIWZ oraz w przypadku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, dokumenty lub informacje potwierdzające, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w niniejszym postępowaniu; 3. Dokumenty i oświadczenia wymagane od Wykonawcy, którego oferta została najwyżej oceniona: 1) wykaz usług wykonanych okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, daty wykonania i podmiotów, na rzecz których te usługi zostały wykonane wg załącznika nr III.1 do SIWZ, z załączeniem dowodów określających czy te usługi zostały wykonane należycie, z zastrzeżeniem pkt 7.6. SIWZ - na potwierdzenie spełnienia warunku określonego w pkt 5.1.1. SIWZ; 2) wykaz osób skierowanych przez Wykonawcę do realizacji zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnień, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie dysponowania tymi osobami wg załącznika nr III.2 do SIWZ - na potwierdzenie spełnienia warunku określonego w pkt 5.1.2. SIWZ; 3) pisemne zobowiązanie lub inne dokumenty, o których mowa w pkt 6.3. SIWZ, o ile Wykonawca polega na zdolnościach technicznych lub zawodowych lub sytuacji finansowej lub ekonomicznej innych podmiotów na zasadach określonych w art. 22a ustawy pzp wraz z pełnomocnictwem lub innym dokumentem określającym zakres umocowania do reprezentowania podmiotu zobowiązanego; 4) odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy pzp; 5) oświadczenie Wykonawcy o braku wydania wobec niego prawomocnego wyroku sądu lub ostatecznej decyzji administracyjnej o zaleganiu z uiszczaniem podatków, opłat lub składek na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne albo - w przypadku wydania takiego wyroku lub decyzji - dokumentów potwierdzających dokonanie płatności tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami lub zawarcie wiążącego porozumienia w sprawie spłat tych należności wg załącznika nr III.3 do SIWZ; 6) oświadczenie Wykonawcy o braku orzeczenia wobec niego tytułem środka zapobiegawczego zakazu ubiegania się o zamówienie publiczne wg załącznika nr III.4 do SIWZ;UWAGA: 4. Dokumenty i oświadczenia wymienione w: 1) pkt 7.1. SIWZ - składają wraz z ofertą wszyscy Wykonawcy zainteresowani udziałem w postępowaniu - dokumenty i oświadczenia muszą być aktualne na dzień złożenia oferty; 2) pkt 7.2. SIWZ - w terminie 3 dni od zamieszczenia na stronie www.mosir bip.e partner.pl informacji z sesji otwarcia ofert, o której mowa w pkt 28.4) SIWZ składają wszyscy Wykonawcy, którzy złożyli oferty, z wyjątkiem przypadku gdy w postępowaniu złożono tylko jedną ofertę lub złożono tylko jedną ofertę częściową na daną część zamówienia; 3) pkt 7.3. SIWZ - składa Wykonawca, którego oferta została najwyżej oceniona w terminie wyznaczonym w wezwaniu, o którym mowa w pkt 32.3. SIWZ - dokumenty i oświadczenia muszą być aktualne na dzień ich złożenia. 5. Jeżeli Wykonawca, wykazując spełnianie warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w pkt 5.1. SIWZ polega na zdolnościach technicznych lub zawodowych lub sytuacji finansowej lub ekonomicznej innych podmiotów na zasadach określonych w art. 22a ustawy pzp: a) zamieszcza w oświadczeniu o którym mowa w pkt 7.1.2) SIWZ informacje potwierdzające brak podstaw do wykluczenia tych podmiotów oraz spełnienie warunków udziału w postępowaniu w zakresie w jakim Wykonawca powołuje się na ich zasoby, z zastrzeżeniem pkt 7.4. SIWZ, oraz b) zobowiązany jest w odniesieniu do tych podmiotów przedstawić dokumenty i oświadczenia, o których mowa w pkt 7.3.4) - 7.3.6) SIWZ, z zastrzeżeniem pkt 7.4. i 8 - 9 SIWZ; 6. Dowodami, o których mowa w pkt 7.3.1) SIWZ, są: a) dla robot budowlanych - referencje lub inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego te roboty budowlane były wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnych charakterze Wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów - inne dokumenty; b) dla dostaw i usług - referencje lub inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego dostawy lub usługi były wykonywane, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych są wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnych charakterze Wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów - oświadczenie Wykonawcy. W przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych nadal wykonywanych referencje lub inne dokumenty potwierdzające ich należyte wykonywanie powinny być wydane nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składani ofert. 7. Z treści dokumentów i oświadczeń, o których mowa w pkt 7.1. - 7.6. SIWZ musi wynikać jednoznacznie, iż postawione przez Zamawiającego warunki i wymagania zostały spełnione.

III.7) INNE DOKUMENTY NIE WYMIENIONE W pkt III.3) - III.6)

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) OPIS
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: Przetarg nieograniczony
IV.1.2) Zamawiający żąda wniesienia wadium:

Tak
Informacja na temat wadium
Wykonawca jest zobowiązany wraz ze złożeniem oferty do wniesienia wadium w wysokości 10.000,00 złotych (słownie: dziesięć tysięcy złotych 00/100),


IV.1.3) Przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:

Nie
Należy podać informacje na temat udzielania zaliczek:


IV.1.4) Wymaga się złożenia ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:

Nie
Dopuszcza się złożenie ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Informacje dodatkowe:


IV.1.5.) Wymaga się złożenia oferty wariantowej:

Nie
Dopuszcza się złożenie oferty wariantowej
Nie
Złożenie oferty wariantowej dopuszcza się tylko z jednoczesnym złożeniem oferty zasadniczej:


IV.1.6) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu
(przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne)

Liczba wykonawców  
Przewidywana minimalna liczba wykonawców
Maksymalna liczba wykonawców  
Kryteria selekcji wykonawców:


IV.1.7) Informacje na temat umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów:

Umowa ramowa będzie zawarta:

Czy przewiduje się ograniczenie liczby uczestników umowy ramowej:

Przewidziana maksymalna liczba uczestników umowy ramowej:

Informacje dodatkowe:

Zamówienie obejmuje ustanowienie dynamicznego systemu zakupów:

Adres strony internetowej, na której będą zamieszczone dodatkowe informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów:

Informacje dodatkowe:

W ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów dopuszcza się złożenie ofert w formie katalogów elektronicznych:

Przewiduje się pobranie ze złożonych katalogów elektronicznych informacji potrzebnych do sporządzenia ofert w ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów:


IV.1.8) Aukcja elektroniczna
Przewidziane jest przeprowadzenie aukcji elektronicznej (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem)
Należy podać adres strony internetowej, na której aukcja będzie prowadzona:

Należy wskazać elementy, których wartości będą przedmiotem aukcji elektronicznej:
Przewiduje się ograniczenia co do przedstawionych wartości, wynikające z opisu przedmiotu zamówienia:

Należy podać, które informacje zostaną udostępnione wykonawcom w trakcie aukcji elektronicznej oraz jaki będzie termin ich udostępnienia:
Informacje dotyczące przebiegu aukcji elektronicznej:
Jaki jest przewidziany sposób postępowania w toku aukcji elektronicznej i jakie będą warunki, na jakich wykonawcy będą mogli licytować (minimalne wysokości postąpień):
Informacje dotyczące wykorzystywanego sprzętu elektronicznego, rozwiązań i specyfikacji technicznych w zakresie połączeń:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w aukcji elektronicznej:
Informacje o liczbie etapów aukcji elektronicznej i czasie ich trwania:


Czas trwania:

Czy wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
Warunki zamknięcia aukcji elektronicznej:


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert:
IV.2.2) Kryteria
KryteriaZnaczenie
cena60,00
doświadczenie nadzoru40,00

IV.2.3) Zastosowanie procedury, o której mowa w art. 24aa ust. 1 ustawy Pzp (przetarg nieograniczony)
Tak
IV.3) Negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne
IV.3.1) Informacje na temat negocjacji z ogłoszeniem
Minimalne wymagania, które muszą spełniać wszystkie oferty:

Przewidziane jest zastrzeżenie prawa do udzielenia zamówienia na podstawie ofert wstępnych bez przeprowadzenia negocjacji
Przewidziany jest podział negocjacji na etapy w celu ograniczenia liczby ofert:
Należy podać informacje na temat etapów negocjacji (w tym liczbę etapów):

Informacje dodatkowe


IV.3.2) Informacje na temat dialogu konkurencyjnego
Opis potrzeb i wymagań zamawiającego lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu:

Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody:

Wstępny harmonogram postępowania:

Podział dialogu na etapy w celu ograniczenia liczby rozwiązań:
Należy podać informacje na temat etapów dialogu:


Informacje dodatkowe:

IV.3.3) Informacje na temat partnerstwa innowacyjnego
Elementy opisu przedmiotu zamówienia definiujące minimalne wymagania, którym muszą odpowiadać wszystkie oferty:

Podział negocjacji na etapy w celu ograniczeniu liczby ofert podlegających negocjacjom poprzez zastosowanie kryteriów oceny ofert wskazanych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia:

Informacje dodatkowe:

IV.4) Licytacja elektroniczna
Adres strony internetowej, na której będzie prowadzona licytacja elektroniczna:

Adres strony internetowej, na której jest dostępny opis przedmiotu zamówienia w licytacji elektronicznej:

Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w licytacji elektronicznej, w tym wymagania techniczne urządzeń informatycznych:

Sposób postępowania w toku licytacji elektronicznej, w tym określenie minimalnych wysokości postąpień:

Informacje o liczbie etapów licytacji elektronicznej i czasie ich trwania:

Czas trwania:

Wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:

Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w licytacji elektronicznej:
Data: godzina:
Termin otwarcia licytacji elektronicznej:

Termin i warunki zamknięcia licytacji elektronicznej:


Istotne dla stron postanowienia, które zostaną wprowadzone do treści zawieranej umowy w sprawie zamówienia publicznego, albo ogólne warunki umowy, albo wzór umowy:


Wymagania dotyczące zabezpieczenia należytego wykonania umowy:


Informacje dodatkowe:

IV.5) ZMIANA UMOWY
Przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: Tak
Należy wskazać zakres, charakter zmian oraz warunki wprowadzenia zmian:
Zgodnie z pkt 45 SIWZ
IV.6) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.6.1) Sposób udostępniania informacji o charakterze poufnym (jeżeli dotyczy):

Środki służące ochronie informacji o charakterze poufnym

IV.6.2) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu:
Data: 2017-07-10, godzina: 09:30,
Skrócenie terminu składania wniosków, ze względu na pilną potrzebę udzielenia zamówienia (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem):

Wskazać powody:

Język lub języki, w jakich mogą być sporządzane oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu
> polski
IV.6.3) Termin związania ofertą: do: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
IV.6.4) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: Tak
IV.6.5) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, jeżeli środki służące sfinansowaniu zamówień na badania naukowe lub prace rozwojowe, które zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia, nie zostały mu przyznane
IV.6.6) Informacje dodatkowe:
Komisja dokona otwarcia ofert w dniu 10 lipca 2017 roku o godz. 09:45 w siedzibie Zamawiającego tzn. w Miejskim Ośrodku Sportu i Rekreacji, ul. Sulechowska 41, 65-022 Zielona Góra, pokój nr 12; Ogłoszenie o zamówieniu zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych w dniu 30 czerwca 2017 r.

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH







Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.