eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Zielona Góra › Pełnienie funkcji Inżyniera Kontraktu przy przygotowywaniu i prawidłowej realizacji zamierzenia inwestycyjnego pn. Rewitalizacja zdegradowanych przestrzeni na terenie miasta Zielona Góra - Wzgórza Piastowskie

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2017-08-25

Ogłoszenie nr 500018724-N-2017 z dnia 25-08-2017 r.

Miejski Ośrodek Sportu i Rekreacji: Pełnienie funkcji Inżyniera Kontraktu przy przygotowywaniu i prawidłowej realizacji zamierzenia inwestycyjnego pn. Rewitalizacja zdegradowanych przestrzeni na terenie miasta Zielona Góra - Wzgórza Piastowskie

OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi

Zamieszczanie ogłoszenia:

obowiązkowe

Ogłoszenie dotyczy:

zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

tak
Nazwa projektu lub programu
Regionalny Program Operacyjny - Lubuskie 2020, Oś Priorytetowa 9 Infrastruktura społeczna, Działanie 9.2 Rozwój obszarów zmarginalizowanych, Poddziałanie 9.2.3 Rozwój obszarów zmarginalizowanych - ZIT Zielona Góra tytuł projektu: "Rewitalizacja zdegradowanych przestrzeni na terenie miasta Zielona Góra - Wzgórza Piastowskie"

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:

tak
Numer ogłoszenia: 543138-N-2017

Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:

nie


SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY


I. 1) NAZWA I ADRES:

Miejski Ośrodek Sportu i Rekreacji, Krajowy numer identyfikacyjny 98692300000, ul. ul. Sulechowska 41, 65022 Zielona Góra, woj. lubuskie, państwo Polska, tel. 68 412 50 01, e-mail mosir@mosir.zgora.pl, faks 68 412 50 09.
Adres strony internetowej (url): www.mosir.zgora.pl

I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Jednostki organizacyjne administracji samorządowej

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

Pełnienie funkcji Inżyniera Kontraktu przy przygotowywaniu i prawidłowej realizacji zamierzenia inwestycyjnego pn. Rewitalizacja zdegradowanych przestrzeni na terenie miasta Zielona Góra - Wzgórza Piastowskie

Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):

A.2300.3.2017

II.2) Rodzaj zamówienia:

Usługi

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

1.Zamawiający informuję, iż zamierzenie inwestycyjne pn. Rewitalizacja zdegradowanych przestrzeni na terenie miasta Zielona Góra - Wzgórza Piastowskie realizowana będzie w formule "zaprojektuj i wybuduj". 2. Przedmiot zamówienia objęty zamierzeniem inwestycyjnym, o którym mowa w pkt 3.2. SIWZ zgodnie z art. 32 ust. 4 ustawy pzp udzielany będzie w częściach (zadaniach inwestycyjnych), przy czym dopuszcza się możliwość realizacji wielu zadań inwestycyjnych przez jednego Wykonawcę robót budowlanych, zwanych dalej "Wykonawcami zadań inwestycyjnych". W ramach inwestycji realizowane będą następujące zadania inwestycyjne, które dotyczą niniejszego postępowania: 2.1.Zadanie nr 1 - Rewitalizacja i rewaloryzacja istniejących ciągów pieszych, pieszo-jezdnych i rowerowych, budowa nowych dróg pożarowych, montaż małej architektury; 2.2. Zadanie nr 2 - Budowa wieży widokowej wraz z dojściami do wieży (kładki piesze w koronach drzew); 2.3. Zadanie nr 3 - Budowa parku linowego; 2.4. Zadanie nr 4 - Zagospodarowanie terenu Górki Tatrzańskiej; 2.5 Zadanie nr 5 - Budowa obiektu usługowego. 3. Przez określenie "Inżynier Kontraktu" Zamawiający rozumie Wykonawcę (w rozumieniu art. 2 pkt 11 ustawy pzp) sprawującego nadzór nad realizacją zamierzenia inwestycyjnego, o którym mowa w pkt 3.2. SIWZ w imieniu Inwestora (Zamawiającego). 4. W ramach pełnienia funkcji Inżyniera Kontraktu Wykonawca pełnić będzie nadzór inwestorski obejmujący m.in.: 4.1.nadzór nad robotami budowlanymi w branży: konstrukcyjno - budowlanej, drogowej, sanitarnej, elektrycznej, telekomunikacyjnej oraz 4.2.nadzór przyrodniczy i konserwatorski (nad parkami wpisanymi do rejestru zabytków) oraz 4.3.nadzór nad budową monitoringu wizyjnego oraz 4.4.prace nadzoru w czasie trwania okresu gwarancyjnego i rękojmi przy realizacji zamierzenia inwestycyjnego o którym mowa w pkt 3.2. SIWZ. 5. Zakres prac Inżyniera Kontraktu, oprócz standardowego zakresu obowiązków wynikającego z ustawy Prawo budowlane, o których mowa w pkt 3.5. SIWZ obejmował będzie również wszelkie działania zmierzające do merytorycznej oceny dokumentacji projektowej (obejmującej branże: architektura krajobrazu, architektura obiektów kubaturowych, konstrukcje nośne, drogi, instalacje: sanitarne, elektryczne, teletechniczne) stworzonej przez poszczególnych Wykonawców zadań inwestycyjnych, oraz takiej koordynacji wszelkich rozwiązań projektowych poszczególnych Wykonawców zadań inwestycyjnych, która pozwoli, aby dokumenty projektowe opracowane dla poszczególnych zadań inwestycyjnych tworzyły wspólnie całość zamierzenia inwestycyjnego (inwestycji) dla zagospodarowania obszaru Wzgórz Piastowskich (na każdym etapie realizacji). 6. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w załączniku nr I.3 do SIWZ. 7. Zamawiający wymaga, aby osoby wskazane przez Wykonawcę, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia posiadały biegłą znajomość języka polskiego. W przypadku gdy ww. osoby nie będą posiadały biegłej znajomości języka polskiego na okres i dla potrzeb realizacji przedmiotu zamówienia Wykonawca zobowiązany jest zapewnić tłumacza na własny koszt i własnym staraniem. 8. Wyłoniony Wykonawca zobowiązany jest przedłożyć Zamawiającemu przed podpisaniem umowy kopię aktualnej polisy ubezpieczenia odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej obejmującej okres realizacji i wartość min. 1.000.000,00 zł. Ubezpieczenie OC winno obejmować również szkody wyrządzone przez wszystkich podwykonawców. W przypadku, gdy termin obowiązywania polisy będzie się kończył przed zakończeniem realizacji zamierzenia inwestycyjnego, Wykonawca na 14 dni przed upływem tego terminu, ma obowiązek przedłożyć Zamawiającemu dokument o kontynuacji ubezpieczenia, z zachowaniem postanowień, o których mowa w zdaniu poprzednim.

II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie było podzielone na części:

nie

II.5) Główny Kod CPV: 71.24.70.00 - Nadzór nad robotami budowlanymi


SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów

nie

III.3) Informacje dodatkowe:

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 01/08/2017
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 390000.00
Waluta

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 1
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 1
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT:

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: Przedsiębiorstwo Usług Inwestycyjnych Piotr Owsiński
Email wykonawcy: piotr.owsinski@nadzory.net
Adres pocztowy: Dekoracyjna 3 P5/2
Kod pocztowy: 65-722
Miejscowość: Zielona Góra
Kraj/woj.: lubuskie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

tak

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 977850,00
Oferta z najniższą ceną/kosztem 977850,00
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 977850,00
Waluta: zł

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:


IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ


IV.9.1) Podstawa prawna

Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.

IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu

Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

 

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.