eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi P³oñsk › "Adaptacja i przebudowa lokali u¿ytkowych po³o¿onych na parterze budynku przy ul. P³ockiej 86 w P³oñsku na lokale mieszkalne", realizowana w ramach zadania inwestycyjnego pn.: "Adaptacja i przebudowa lokali u¿ytkowych po³o¿onych na parterze budynku przy ul. P³ockiej 86 w P³oñsku na lokale mieszkalne wraz z dokumentacj± projektow±".

Porêczenia kontraktowe dla firm startuj±cych w przetargach publicznych


Ten przetarg zosta³ ju¿ zakoñczony. Zobacz wynik tego przetargu



Og³oszenie z dnia 2020-05-21



Og³oszenie nr 542505-N-2020 z dnia 2020-05-21 r.

Zak³ad Gospodarki Mieszkaniowej w P³oñsku: "Adaptacja i przebudowa lokali u¿ytkowych po³o¿onych na parterze budynku przy ul. P³ockiej 86 w P³oñsku na lokale mieszkalne", realizowana w ramach zadania inwestycyjnego pn.: "Adaptacja i przebudowa lokali u¿ytkowych po³o¿onych na parterze budynku przy ul. P³ockiej 86 w P³oñsku na lokale mieszkalne wraz z dokumentacj± projektow±".
OG£OSZENIE O ZAMÓWIENIU - Roboty budowlane

Zamieszczanie og³oszenia: Zamieszczanie obowi±zkowe

Og³oszenie dotyczy: Zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu wspó³finansowanego ze ¶rodków Unii Europejskiej

Nie


Nazwa projektu lub programu

O zamówienie mog± ubiegaæ siê wy³±cznie zak³ady pracy chronionej oraz wykonawcy, których dzia³alno¶æ, lub dzia³alno¶æ ich wyodrêbnionych organizacyjnie jednostek, które bêd± realizowa³y zamówienie, obejmuje spo³eczn± i zawodow± integracjê osób bêd±cych cz³onkami grup spo³ecznie marginalizowanych

Nie


Nale¿y podaæ minimalny procentowy wska¼nik zatrudnienia osób nale¿±cych do jednej lub wiêcej kategorii, o których mowa w art. 22 ust. 2 ustawy Pzp, nie mniejszy ni¿ 30%, osób zatrudnionych przez zak³ady pracy chronionej lub wykonawców albo ich jednostki (w %)

SEKCJA I: ZAMAWIAJ¡CY

Postêpowanie przeprowadza centralny zamawiaj±cy

Nie

Postêpowanie przeprowadza podmiot, któremu zamawiaj±cy powierzy³/powierzyli przeprowadzenie postêpowania

Nie

Informacje na temat podmiotu któremu zamawiaj±cy powierzy³/powierzyli prowadzenie postêpowania:
Postêpowanie jest przeprowadzane wspólnie przez zamawiaj±cych

Nie


Je¿eli tak, nale¿y wymieniæ zamawiaj±cych, którzy wspólnie przeprowadzaj± postêpowanie oraz podaæ adresy ich siedzib, krajowe numery identyfikacyjne oraz osoby do kontaktów wraz z danymi do kontaktów:

Postêpowanie jest przeprowadzane wspólnie z zamawiaj±cymi z innych pañstw cz³onkowskich Unii Europejskiej

Nie

W przypadku przeprowadzania postêpowania wspólnie z zamawiaj±cymi z innych pañstw cz³onkowskich Unii Europejskiej - maj±ce zastosowanie krajowe prawo zamówieñ publicznych:
Informacje dodatkowe:

I. 1) NAZWA I ADRES: Zak³ad Gospodarki Mieszkaniowej w P³oñsku, krajowy numer identyfikacyjny 13000063400000, ul. ul. Zajazd  5 , 09-100  P³oñsk, woj. mazowieckie, pañstwo Polska, tel. 236 628 527, , e-mail zamowienia@zgmplonsk.pl, , faks 236 626 447.
Adres strony internetowej (URL): www.zgmplonsk.pl
Adres profilu nabywcy:
Adres strony internetowej pod którym mo¿na uzyskaæ dostêp do narzêdzi i urz±dzeñ lub formatów plików, które nie s± ogólnie dostêpne

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJ¡CEGO: Jednostki organizacyjne administracji samorz±dowej

I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (je¿eli dotyczy):

Podzia³ obowi±zków miêdzy zamawiaj±cymi w przypadku wspólnego przeprowadzania postêpowania, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postêpowania z zamawiaj±cymi z innych pañstw cz³onkowskich Unii Europejskiej (który z zamawiaj±cych jest odpowiedzialny za przeprowadzenie postêpowania, czy i w jakim zakresie za przeprowadzenie postêpowania odpowiadaj± pozostali zamawiaj±cy, czy zamówienie bêdzie udzielane przez ka¿dego z zamawiaj±cych indywidualnie, czy zamówienie zostanie udzielone w imieniu i na rzecz pozosta³ych zamawiaj±cych):

I.4) KOMUNIKACJA:
Nieograniczony, pe³ny i bezpo¶redni dostêp do dokumentów z postêpowania mo¿na uzyskaæ pod adresem (URL)

Nie


Adres strony internetowej, na której zamieszczona bêdzie specyfikacja istotnych warunków zamówienia

Tak
www.zgmplonsk.pl


Dostêp do dokumentów z postêpowania jest ograniczony - wiêcej informacji mo¿na uzyskaæ pod adresem

Nie


Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu nale¿y przesy³aæ:
Elektronicznie

Nie
adres


Dopuszczone jest przes³anie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu w inny sposób:
Nie
Inny sposób:

Wymagane jest przes³anie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu w inny sposób:
Tak
Inny sposób:
Oferty nale¿y sk³adaæ w jezyku polskim z zachowaniem formy pisemnej pod rygorem niewa¿no¶ci, za po¶rednictwem operatora pocztowego w rozumieniu ustawy z dnia 23 listopada 2012r. - Prawo pocztowe (Dz. U. z 2018 r., poz. 2188, z pó¼n. zm.), osobi¶cie, za po¶rednictwem pos³añca.
Adres:
Zak³ad Gospodarki Mieszkaniowej w P³oñsku, 09-100 P³oñsk, ul. Zajazd 5, pokój. nr 4


Komunikacja elektroniczna wymaga korzystania z narzêdzi i urz±dzeñ lub formatów plików, które nie s± ogólnie dostêpne

Nie
Nieograniczony, pe³ny, bezpo¶redni i bezp³atny dostêp do tych narzêdzi mo¿na uzyskaæ pod adresem: (URL)

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA


II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiaj±cego: "Adaptacja i przebudowa lokali u¿ytkowych po³o¿onych na parterze budynku przy ul. P³ockiej 86 w P³oñsku na lokale mieszkalne", realizowana w ramach zadania inwestycyjnego pn.: "Adaptacja i przebudowa lokali u¿ytkowych po³o¿onych na parterze budynku przy ul. P³ockiej 86 w P³oñsku na lokale mieszkalne wraz z dokumentacj± projektow±".
Numer referencyjny: ZP.07.26.4.2020
Przed wszczêciem postêpowania o udzielenie zamówienia przeprowadzono dialog techniczny

Nie


II.2) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
II.3) Informacja o mo¿liwo¶ci sk³adania ofert czê¶ciowych
Zamówienie podzielone jest na czê¶ci:

Nie
Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu mo¿na sk³adaæ w odniesieniu do:

Zamawiaj±cy zastrzega sobie prawo do udzielenia ³±cznie nastêpuj±cych czê¶ci lub grup czê¶ci:

Maksymalna liczba czê¶ci zamówienia, na które mo¿e zostaæ udzielone zamówienie jednemu wykonawcy:



II.4) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielko¶æ, zakres, rodzaj i ilo¶æ dostaw, us³ug lub robót budowlanych lub okre¶lenie zapotrzebowania i wymagañ ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - okre¶lenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, us³ugê lub roboty budowlane: 1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót budowlanych pod nazw±: "Adaptacja i przebudowa lokali u¿ytkowych po³o¿onych na parterze budynku przy ul. P³ockiej 86 w P³oñsku na lokale mieszkalne", realizowana w ramach zadania inwestycyjnego pn.: "Adaptacja i przebudowa lokali u¿ytkowych po³o¿onych na parterze budynku przy ul. P³ockiej 86 w P³oñsku na lokale mieszkalne wraz z dokumentacj± projektow±". Przedmiot zamówienia obejmuje rozbudowê, nadbudowê oraz przebudowê wraz ze zmian± sposobu u¿ytkowania lokali u¿ytkowych po³o¿onych na parterze budynku przy ul. P³ockiej 86 w P³oñsku na lokale mieszkalne wraz z niezbêdn± infrastruktur± techniczn±; pow. zab. - 537,00 m2 (w tym pow. rozb. - 84,00 m2), pow. u¿ytk. - 441,80 m2 (w tym pow. u¿ytk. rozb.- 42,90 m2), kub. - 7717,00 m3 (w tym kub. rozb. - 331,00 m3) oraz budowê parkingu w ilo¶ci 10 miejsc postojowych na dzia³kach nr ewid. 601/1, 600/4, 601/2, 602, po³o¿onych w mie¶cie P³oñsk, przy ul. P³ockiej 86, gmina Miasto P³oñsk. Zakres prac obejmuje odpowiednio roboty budowlane z bran¿y: ogólnobudowlanej, sanitarnej i elektrycznej oraz zagospodarowanie terenu wokó³ budynku, zgodnie z za³±czon± dokumentacj± techniczn±. Szczegó³owy zakres robót do wykonania zosta³ opisany w projekcie budowlanym - za³±cznik nr 8d do SIWZ oraz Specyfikacji Technicznej Wykonania i Odbioru robót - za³±cznik nr 8b do SIWZ, a tak¿e pomocniczo w przedmiarze robót - za³±cznik nr 8a do SIWZ. W niniejszym przetargu przewidziano rozliczenie rycza³towe, st±d za³±czone do SIWZ, jako za³±cznik nr 8a. Przedmiary robót pe³ni± rolê pomocnicz±. W ¶wietle powy¿szego obowi±zkiem Wykonawcy jest uwzglêdnienie w cenie rycza³towej wszystkich kosztów niezbêdnych do wykonania przedmiotu zamówienia, w tym wynikaj±cych z za³±czonej dokumentacji projektowej. 2. Wykonawca zobowi±zany jest do wykonania przedmiotu zamówienia zgodnie z projektem budowlanym a tak¿e zasadami wiedzy technicznej i sztuki budowlanej, obowi±zuj±cymi przepisami prawa budowlanego, normami, przepisami w zakresie bezpieczeñstwa i higieny pracy, przepisami przeciwpo¿arowymi oraz stosuj±c siê do poleceñ Inspektora Nadzoru Inwestorskiego i zgodnie z warunkami umowy. 3. Zgodnie z zakresem dokumentacji budowlanej zaprojektowane roboty budowlane uwzglêdniaj± wymagania w zakresie dostêpno¶ci dla wszystkich u¿ytkowników w tym osób niepe³nosprawnych. 4. Wykonawca realizuj±c przedmiot zamówienia zobowi±zany jest przestrzegaæ postanowieñ decyzji administracyjnych oraz uzgodnieñ uzyskanych przez Zamawiaj±cego na etapie przygotowania zadania do realizacji. 5. Je¿eli w opisie przedmiotu zamówienia u¿yte zosta³y znaki towarowe, patenty lub pochodzenie, ¼ród³o lub szczególny proces, który charakteryzuje produkty lub us³ugi dostarczone przez konkretnego Wykonawcê, maj± one wy³±cznie charakter przyk³adowy, okre¶laj± minimalne parametry jako¶ciowe i cechy u¿ytkowe, jakim musz± odpowiadaæ materia³y, aby spe³niaæ wymagania stawiane przez Zamawiaj±cego. Nale¿y przyj±æ, ¿e stanowi± one tylko wskazania i maj± na celu jedynie doprecyzowanie oczekiwañ Zamawiaj±cego w stosunku do okre¶lonego rozwi±zania, a Wykonawca nie jest zobowi±zany do ich stosowania. Zamawiaj±cy dopuszcza produkty o parametrach jako¶ciowych i cechach u¿ytkowych (równowa¿nych), tj. nie gorszych ni¿ parametry wskazanego produktu, materia³u, urz±dzenia, elementu, rozwi±zania i uzna ka¿dy produkt o wskazanych lub lepszych parametrach. 6. Wykonawca zapewnia materia³y i urz±dzenia niezbêdne do wykonania przedmiotu umowy, posiadaj±ce aktualne atesty i certyfikaty pozwalaj±ce na ich stosowanie. Materia³y u¿yte do wykonania zamówienia musz± byæ dopuszczone do obrotu w krajach UE zgodnie z ustaw± z dnia 16 kwietnia 2004 r. o wyrobach budowlanych (Dz. U. z 2019r., poz. 266 ze zm.) wraz z aktami wykonawczymi i do powszechnego stosowania w budownictwie. 7. Zaleca siê, aby Wykonawca zapozna³ siê z miejscem Wykonywania robót budowlanych i pozyska³ dla siebie, na swoj± odpowiedzialno¶æ i ryzyko, wszelkie informacje, które mog± byæ niezbêdne w przygotowaniu oferty oraz przy zawieraniu umowy na przedmiot zamówienia. Koszty takiej wizyty ponosi Wykonawca. 8. Transport materia³ów na plac budowy (miejsce wykonywania zamówienia) oraz dostarczenie i eksploatacja maszyn i urz±dzeñ niezbêdnych do prawid³owego wykonania zamówienia obci±¿aj± Wykonawcê. 9. Wykonawca w razie wytworzenia odpadów jest zobowi±zany do postêpowania okre¶lonego przepisami ustawy z dnia 14 grudnia 2012 r. o odpadach (tekst jedn. Dz. U. z 2019r., poz. 701 ze zm.) Wykonawca zobowi±zany jest ponadto zabezpieczyæ we w³asnym zakresie i na w³asny koszt, pojemniki do sk³adowania materia³ów (odpadów) z prowadzonych robót budowlanych i prac rozbiórkowych ( demonta¿owych). 10. Materia³y nadaj±ce siê do ponownego wbudowania (np. drzwi, okna, lampy, armatura sanitarna, grzejniki c.o., itp.) pozostaj± w³asno¶ci± inwestora. 11. Wykonawca zobowi±zany bêdzie do zapewnienia obs³ugi geodezyjnej przez uprawnione s³u¿by geodezyjne, w tym wykonanie inwentaryzacji powykonawczej. 12. Dodatkowe warunki realizacji robót w czynnych budynkach mieszkalnych: 12.1. Zamawiaj±cy wymaga od Wykonawcy zapewnienia podczas realizacji robót zachowania ci±g³o¶ci i nieuci±¿liwo¶ci w komunikacji do wszystkich pomieszczeñ znajduj±cych siê w budynku, w którym prowadzone bêd± roboty budowlane. 12.2. Zamawiaj±cy zobowi±zuje Wykonawcê do zabezpieczenia na czas realizacji robót, wszystkich elementów wewnêtrznych i zewnêtrznych budynku, które mog± byæ nara¿one na zabrudzenie, zniszczenie lub uszkodzenie w trakcie prowadzenia robót, takich jak np. drzwi wej¶ciowe do budynku, okna w czê¶ciach wspólnych budynku, schody i balustrady w ci±gach komunikacyjnych itp. 12.3. Zamawiaj±cy wymaga od Wykonawcy codziennego sprz±tania po wykonanych robotach wszystkich ci±gów komunikacyjnych w budynku (zamiatanie, zmywanie na mokro itp.). Ponadto Zamawiaj±cy zobowi±zuje Wykonawcê do zabezpieczenia we w³asnym zakresie i na w³asny koszt (w ramach wynagrodzenia ofertowego) - pojemników na odpady, do sk³adowania materia³ów (odpadów) z prowadzonych robót budowlanych. 12.4. Zamawiaj±cy zobowi±zuje Wykonawcê do usuwania wszelkich szkód i awarii spowodowanych przez Wykonawcê w trakcie realizacji robót. 12.5. Wykonawca na czas realizacji robót wykona na koszt w³asny zaplecze techniczne stosownie do potrzeb robót oraz bêdzie ponosi³ koszty jego utrzymania. 12.6. Wykonawca na w³asny koszt doprowadzi do miejsca robót wodê i energiê elektryczn±. 12.7. Wykonawca zainstaluje urz±dzenia pomiarowe i bêdzie ponosi³ koszty zu¿ycia wody i energii elektrycznej. 12.8. Wykonawca zobowi±zuje siê do wykonania i ustawienia znaków oraz tablic informacyjnych w zakresie wymaganym Prawem budowlanym a po zakoñczeniu robót do ich usuniêcia. 12.9. Wykonawca na w³asny koszt wykona i bêdzie utrzymywa³ w nale¿ytym stanie technicznym ogrodzenie terenu robót i bêdzie strzec mienia znajduj±cego siê na terenie robót oraz zapewni warunki bezpieczeñstwa. 12.10. Roboty wymagaj±ce czasowego od³±czenia ciep³a, pr±du i wody musz± byæ zorganizowane zawsze po uprzednim poinformowaniu Zamawiaj±cego co najmniej z dwudniowym wyprzedzeniem. 12.11. Po zakoñczeniu realizacji robót budowlanych przed dokonaniem odbioru przedmiotu zamówienia, Wykonawca zobowi±zany jest w ramach umowy uporz±dkowaæ pomieszczenia i obszar na zewn±trz wchodz±cy w plac budowy tj. miedzy innymi umyæ w stolarce zewnêtrznej i wewnêtrznej ramy i powierzchnie szklane, umyæ pod³ogi wewnêtrzne, umyæ ¶ciany wy³o¿one p³ytkami i pozosta³± armaturê ( baterie, umywalki, brodziki itp.). 13. Szczegó³owy opis przedmiotu zamówienia ( rodzaj robót objêtych zamówieniem) okre¶la dokumentacja techniczna stanowi±ca za³±czniki do SIWZ obejmuj±ca: Przedmiar robót - za³±cznik nr 8a; Specyfikacja Techniczna Wykonania i Odbioru Robót budowlanych - za³±cznik nr 8b;Decyzja pozwolenie na budowê Nr 53/2019 z dnia 15.02.2019 r. Znak AB.6740.731.2018 - za³±cznik nr 8c; Projekt budowlany rozbudowy, nadbudowy i przebudowy wraz ze zmian± sposobu u¿ytkowania lokali u¿ytkowych po³o¿onych na parterze budynku przy ul. P³ockiej 86 w P³oñsku na lokale mieszkalne wraz z niezbêdn± infrastruktur± techniczna oraz zagospodarowaniem terenu - tj. za³±cznik do ww. decyzji o pozwoleniu na budowê - za³±cznik nr 8d. 14. Zamawiaj±cy nie przewiduje zebrania Wykonawców w trybie art. 38 ust. 3 ustawy Pzp. 15. Zamawiaj±cy nie przewiduje zawarcia umowy ramowej, ustanowienia dynamicznego systemu zakupów ani wyboru najkorzystniejszej oferty z zastosowaniem aukcji elektronicznej. 16. Zamawiaj±cy nie przewiduje udzielenia zamówieñ, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 ustawy Prawo zamówieñ publicznych. 17. Wykonawca mo¿e powierzyæ wykonanie zamówienia Podwykonawcom. W takim przypadku zobowi±zany jest do wskazania powierzonej czê¶ci zamówienia w pkt 13 o¶wiadczenia, sporz±dzonego na wzorze Formularza oferty, stanowi±cego Za³±cznik nr 1 do SIWZ. 18 Wymagania wynikaj±ce z art. 29 ust. 3a ustawy Pzp 18.1. Zamawiaj±cy, stosownie do art. 29 ust. 3a ustawy Pzp wymaga zatrudnienia na podstawie umowy o pracê przez wykonawcê lub podwykonawcê osób wykonuj±cych czynno¶ci w zakresie realizacji zamówienia, o ile czynno¶ci te polegaj± na wykonywaniu pracy w sposób okre¶lony w art. 22 § 1 ustawy z dnia 26.06.1974 r. - Kodeks pracy (Dz.U. z 2019, poz. 1040 ze zm.). Wymóg dotyczy wszystkich osób realizuj±cych przedmiot zamówienia, z wy³±czeniem czynno¶ci wykonywanych przez kierownika budowy, kierowników robót. Pojêcie pracy fizycznej nie obejmuje wykonywania czynno¶ci administracyjno-biurowych. 18.2. W trakcie realizacji zamówienia Zamawiaj±cy uprawniony jest do wykonywania czynno¶ci kontrolnych wobec Wykonawcy odno¶nie spe³niania przez Wykonawcê lub Podwykonawcê wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracê osób wykonuj±cych czynno¶ci, o których mowa w pkt 1). Zamawiaj±cy uprawniony jest w szczególno¶ci do: a) ¿±dania o¶wiadczenia wykonawcy lub podwykonawcy o zatrudnieniu pracownika na podstawie umowy o pracê, b) ¿±dania po¶wiadczonej za zgodno¶æ z orygina³em kopii umowy o pracê zatrudnionego pracownika, c) ¿±dania innych dokumentów zawieraj±cych informacje, w tym dane osobowe, niezbêdne do weryfikacji zatrudnienia na podstawie umowy o pracê, w szczególno¶ci imiê i nazwisko zatrudnionego pracownika, datê zawarcia umowy o pracê, rodzaj umowy o pracê oraz zakres obowi±zków pracownika. d) ¿±dania wyja¶nieñ w przypadku w±tpliwo¶ci w zakresie potwierdzenia ww. wymogu, e) przeprowadzenia kontroli na miejscu wykonywania robót budowlanych. 18.3. W trakcie realizacji zamówienia, na wezwanie Zamawiaj±cego i w wyznaczonym w tym wezwaniu terminie, Wykonawca zobowi±zany jest przed³o¿yæ Zamawiaj±cemu wskazane poni¿ej dowody w celu potwierdzenia spe³nienia wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracê przez Wykonawcê lub Podwykonawcê osób wykonuj±cych wskazane w pkt 1 czynno¶ci: a) o¶wiadczenie Wykonawcy lub podwykonawcy o zatrudnieniu na podstawie umowy o pracê osób wykonuj±cych czynno¶ci, których dotyczy wezwanie Zamawiaj±cego. O¶wiadczenie to powinno zawieraæ w szczególno¶ci: dok³adne okre¶lenie podmiotu sk³adaj±cego o¶wiadczenie, datê z³o¿enia o¶wiadczenia, wskazanie, ¿e objête wezwaniem czynno¶ci wykonuj± osoby zatrudnione na podstawie umowy o pracê wraz ze wskazaniem liczby tych osób, imion i nazwisk tych osób, rodzaju umowy o pracê, wymiaru etatu oraz podpis osoby uprawnionej do z³o¿enia o¶wiadczenia w imieniu Wykonawcy lub podwykonawcy. Osoby wskazane w o¶wiadczeniu musz± braæ udzia³ w realizacji zamówienia. Wykonawca lub Podwykonawca zobowi±zany jest do bie¿±cej aktualizacji ww. wykazu - Wykonawca przedstawia Zamawiaj±cemu zaktualizowany wykaz niezw³ocznie, nie pó¼niej ni¿ w ci±gu 5 dni roboczych po zmianie osób ujêtych w wykazie, b) po¶wiadczon± za zgodno¶æ z orygina³em odpowiednio przez Wykonawcê lub Podwykonawcê kopiê umowy/umów o pracê osób wykonuj±cych w trakcie realizacji zamówienia czynno¶ci, których dotyczy ww. o¶wiadczenie wykonawcy lub podwykonawcy (wraz z dokumentem reguluj±cym zakres obowi±zków, je¿eli zosta³ sporz±dzony). Kopia umowy/umów powinna zostaæ zanonimizowana w sposób zapewniaj±cy ochronê danych osobowych pracowników, zgodnie z w³a¶ciwymi przepisami prawa, a w szczególno¶ci - ustawy z dnia 10.05.2018 r. o ochronie danych osobowych (Dz.U. z 2019, poz. 1781) oraz Rozporz±dzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w zwi±zku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przep³ywu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (RODO), tj. w szczególno¶ci bez adresów, nr PESEL pracowników. Imiê i nazwisko pracownika nie podlega anonimizacji. Informacje takie jak: data zawarcia umowy, rodzaj umowy o pracê i wymiar etatu powinny byæ mo¿liwe do zidentyfikowania, c) za¶wiadczenie w³a¶ciwego oddzia³u ZUS, potwierdzaj±ce op³acanie przez Wykonawcê lub Podwykonawcê sk³adek na ubezpieczenia spo³eczne i zdrowotne z tytu³u zatrudnienia na podstawie umów o pracê za ostatni okres rozliczeniowy, d) po¶wiadczon± za zgodno¶æ z orygina³em odpowiednio przez Wykonawcê lub Podwykonawcê kopiê dowodu potwierdzaj±cego zg³oszenie pracownika przez pracodawcê do ubezpieczeñ, zanonimizowan± w sposób zapewniaj±cy ochronê danych osobowych pracowników, zgodnie z przepisami, o których mowa powy¿ej w pkt b). Imiê i nazwisko pracownika nie podlega anonimizacji. 18.4. Z tytu³u niespe³nienia przez wykonawcê lub podwykonawcê wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracê osób wykonuj±cych wskazane w punkcie 18.1 czynno¶ci zamawiaj±cy przewiduje sankcjê w postaci obowi±zku zap³aty przez wykonawcê kary umownej w wysoko¶ci okre¶lonej w projekcie umowy w sprawie zamówienia publicznego. Niez³o¿enie przez wykonawcê w wyznaczonym przez zamawiaj±cego terminie ¿±danych przez zamawiaj±cego dowodów w celu potwierdzenia spe³nienia przez Wykonawcê lub Podwykonawcê wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracê traktowane bêdzie jako niespe³nienie przez Wykonawcê lub Podwykonawcê wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracê osób wykonuj±cych wskazane w punkcie 18.1 czynno¶ci. 18.5. W przypadku uzasadnionych w±tpliwo¶ci, co do przestrzegania prawa pracy przez Wykonawcê lub Podwykonawcê, Zamawiaj±cy mo¿e zwróciæ siê o przeprowadzenie kontroli przez Pañstwow± Inspekcjê Pracy.

II.5) G³ówny kod CPV: 45000000-7
Dodatkowe kody CPV:
Kod CPV
45110000-1
45262520-2
45262310-7
45223100-7
45261100-5
45261210-9
45450000-6
45421152-4
45421100-5
45410000-4
45442100-8
45432110-8
45332200-5
45331100-7
45332300-6
45310000-3
45233222-1


II.6) Ca³kowita warto¶æ zamówienia (je¿eli zamawiaj±cy podaje informacje o warto¶ci zamówienia):
Warto¶æ bez VAT:
Waluta:


(w przypadku umów ramowych lub dynamicznego systemu zakupów - szacunkowa ca³kowita maksymalna warto¶æ w ca³ym okresie obowi±zywania umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów)


II.7) Czy przewiduje siê udzielenie zamówieñ, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 i 7 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp: Nie
Okre¶lenie przedmiotu, wielko¶ci lub zakresu oraz warunków na jakich zostan± udzielone zamówienia, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp:
II.8) Okres, w którym realizowane bêdzie zamówienie lub okres, na który zosta³a zawarta umowa ramowa lub okres, na który zosta³ ustanowiony dynamiczny system zakupów:
miesi±cach:    lub dniach:
lub
data rozpoczêcia:   lub zakoñczenia: 2020-12-10

II.9) Informacje dodatkowe:

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI UDZIA£U W POSTÊPOWANIU

III.1.1) Kompetencje lub uprawnienia do prowadzenia okre¶lonej dzia³alno¶ci zawodowej, o ile wynika to z odrêbnych przepisów
Okre¶lenie warunków:
Informacje dodatkowe
III.1.2) Sytuacja finansowa lub ekonomiczna
Okre¶lenie warunków:
Informacje dodatkowe
III.1.3) Zdolno¶æ techniczna lub zawodowa
Okre¶lenie warunków: 1. w zakresie do¶wiadczenia: Zamawiaj±cy okre¶la, ¿e ww. warunek zostanie spe³niony, je¶li wykonawca ubiegaj±cy siê o udzielenie zamówienia na roboty budowlane wyka¿e, ¿e w okresie ostatnich 5 lat przed up³ywem terminu sk³adania ofert (a je¿eli okres prowadzenia dzia³alno¶ci jest krótszy - w tym okresie), wykona³ nale¿ycie: co najmniej jedn± (1) robotê budowlan± polegaj±c± na budowie/ przebudowie lub remoncie budynku/lokalu o ³±cznej powierzchni u¿ytkowej nie mniejszej ni¿ 400, 00 m2 i warto¶ci brutto co najmniej 700 000, 00 z³. Pod pojêciem "remontu" Zamawiaj±cy rozumie wykonanie w istniej±cym obiekcie budowlanym robót budowlanych polegaj±cych na odtworzeniu stanu pierwotnego, a niestanowi±cych bie¿±cej konserwacji, przy czym dopuszcza siê stosowanie wyrobów budowlanych innych ni¿ u¿yto w stanie pierwotnym. Do przeliczenia warto¶ci robót podanych w innej walucie ni¿ PLN Zamawiaj±cy zastosuje ¶redni kurs Narodowego Banku Polskiego z dnia opublikowania og³oszenia o zamówieniu w Biuletynie Zamówieñ Publicznych. 2. w zakresie potencja³u osób skierowanych przez Wykonawcê do realizacji zamówienia: Zamawiaj±cy uzna warunek za spe³niony, je¶li Wykonawca dysponuje lub bêdzie dysponowa³ na czas realizacji zamówienia: 1) jedn± osob± posiadaj±c±: a) uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w specjalno¶ci konstrukcyjno- budowlanej bez ograniczeñ oraz b) minimum roczne do¶wiadczenie w kierowaniu robotami budowlanymi w specjalno¶ci konstrukcyjno-budowlanej, - osoba ta bêdzie pe³niæ funkcje kierownika budowy 2) jedn± osob± posiadaj±c±: a) uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w specjalno¶ci instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urz±dzeñ elektrycznych i elektroenergetycznych bez ograniczeñ oraz b) minimum roczne do¶wiadczenie w kierowaniu robotami budowlanymi w specjalno¶ci instalacyjnej w zakresie instalacji elektrycznych - osoba ta bêdzie pe³niæ funkcje kierownika robót instalacji elektrycznych 3) jedn± osob± posiadaj±c±: a) uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urz±dzeñ cieplnych, wentylacyjnych, gazowych, wodoci±gowych i kanalizacyjnych bez ograniczeñ oraz b) minimum roczne do¶wiadczenie w kierowaniu robotami budowlanymi w specjalno¶ci instalacyjnej w zakresie sieci , instalacji sanitarnych i urz±dzeñ sanitarnych. - osoba ta bêdzie pe³niæ funkcje kierownika robót instalacji sanitarnych 3.Osoby wskazane przez Wykonawcê w wykazie osób musz± braæ udzia³ w realizacji zamówienia. Zmiana tych osób jest mo¿liwa tylko w okoliczno¶ciach i na warunkach okre¶lonych we wzorze umowy. Zamawiaj±cy wymaga od Wykonawców wskazania w za³±czniku nr 6 do SIWZ imion i nazwisk osób wykonuj±cych czynno¶ci przy realizacji zamówienia wraz z informacj± o kwalifikacjach zawodowych, wykszta³ceniu oraz do¶wiadczeniu. 4. Zamawiaj±cy dopuszcza wskazanie jednej osoby posiadaj±cej uprawnienia zarówno w specjalno¶ci konstrukcyjno-budowlanej jak i specjalno¶ci w zakresie instalacji elektrycznych oraz bran¿y sanitarnej. 5. W przypadku uprawnieñ budowlanych Zamawiaj±cy uznaje wymagane uprawnienia do kierowania robotami budowlanymi okre¶lone w rozporz±dzeniu Ministra Inwestycji i Rozwoju z dnia 29 kwietnia 2019 r. w sprawie przygotowania zawodowego do wykonywania samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie (Dz.U. z 2019 r. poz. 831) oraz uprawnienia obowi±zuj±ce wydane na podstawie wcze¶niej obowi±zuj±cych przepisów prawnych, a tak¿e zgodnie z art. 12a ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. - Prawo budowlane (t.j. Dz. U. z 2019 r., poz. 1186 ze zm.), Zamawiaj±cy uznaje równie¿ wymagane uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi nabyte w innych ni¿ Rzeczpospolita Polska pañstwach cz³onkowskich Unii Europejskiej, pañstwach cz³onkowskich Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA) - stronach umowy o Europejskim Obszarze Gospodarczym, Konfederacji Szwajcarskiej, na zasadach okre¶lonych w ustawie z dnia 22 grudnia 2015 r. o zasadach uznawania kwalifikacji zawodowych nabytych w pañstwach cz³onkowskich Unii Europejskiej (Dz. U. z 2018 r., poz. 2272 ze zm.). 6. W przypadku osób, które s± obywatelami pañstw cz³onkowskich Unii Europejskiej, Konfederacji Szwajcarskiej oraz pañstw cz³onkowskich Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA) - stron umowy o Europejskim Obszarze Gospodarczym (w rozumieniu art. 4a ust. 2 ustawy z dnia 15 grudnia 2000 r. o samorz±dach zawodowych architektów oraz in¿ynierów budownictwa - t. j. Dz. U. z 2019 r. poz. 1117), osoby wyznaczone do realizacji zamówienia posiadaj± uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi, je¿eli: a) naby³y kwalifikacje zawodowe do wykonywania dzia³alno¶ci w budownictwie, równoznacznej wykonywaniu samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie na terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, odpowiadaj±ce posiadaniu uprawnieñ budowlanych do kierowania robotami budowlanymi, oraz b) posiadaj± odpowiedni± decyzjê o uznaniu kwalifikacji zawodowych lub w przypadku braku decyzji o uznaniu kwalifikacji zawodowych - zosta³y spe³nione w stosunku do tych osób wymagania, o których mowa w art. 20a ust. 2-6 ustawy z dnia 15 grudnia 2000 r. o samorz±dach zawodowych architektów oraz in¿ynierów budownictwa, dotycz±ce ¶wiadczenia us³ug transgranicznych. 7. Wykonawca przyjmuje do wiadomo¶ci i stosowania nastêpuj±c± zasadê wyra¿on± w orzecznictwie:"(...) Wykonawca udostêpniaj±cy swoje zdolno¶ci oraz do¶wiadczenie mo¿e uczyniæ to jedynie w zakresie, w którym sam je naby³. Je¶li do¶wiadczenie zosta³o nabyte w ramach konsorcjum to przekazaniu podlegaj± zasoby powsta³e jedynie w granicach wykonania prac przez dany podmiot. Zasada równego traktowania wykonawców nie dopuszcza, by wykonawca bior±cy indywidualnie udzia³ w postêpowaniu o udzielenie zamówienia publicznego polega³ na do¶wiadczeniu grupy wykonawców, której by³ cz³onkiem przy innym zamówieniu publicznym, je¿eli faktycznie i konkretnie nie uczestniczy³ w jego realizacji (...)" - wyrok sygn. akt KIO 905/17, sygn. Akt KIO 925/17, sygn. Akt KIO 933/17, wyrok Trybuna³u Sprawiedliwo¶ci UE w sprawie C-387/14 Esaprojekt. 8. Zamawiaj±cy mo¿e, na ka¿dym etapie postêpowania, uznaæ, ¿e Wykonawca nie posiada wymaganych zdolno¶ci, je¿eli zaanga¿owanie zasobów technicznych lub zawodowych Wykonawcy w inne przedsiêwziêcia gospodarcze Wykonawcy mo¿e mieæ negatywny wp³yw na realizacjê zamówienia. 8.1. W przypadku Wykonawców polegaj±cych na zasobach innych podmiotów, na zasadach okre¶lonych w art. 22a Pzp - inny podmiot, na zasobach którego polega Wykonawca na zasadach okre¶lonych w art. 22a Pzp, musi wzi±æ udzia³ w realizacji zamówienia. 8.2. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia: - warunki okre¶lone w 5.1.3. SIWZ zostan± spe³nione je¿eli co najmniej jeden z Wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o zamówienie potwierdzi, i¿ spe³nia ww. warunki lub Wykonawcy wspólnie potwierdz±, ¿e spe³niaj± powy¿sze warunki.
Zamawiaj±cy wymaga od wykonawców wskazania w ofercie lub we wniosku o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu imion i nazwisk osób wykonuj±cych czynno¶ci przy realizacji zamówienia wraz z informacj± o kwalifikacjach zawodowych lub do¶wiadczeniu tych osób: Tak
Informacje dodatkowe:

III.2) PODSTAWY WYKLUCZENIA

III.2.1) Podstawy wykluczenia okre¶lone w art. 24 ust. 1 ustawy Pzp
III.2.2) Zamawiaj±cy przewiduje wykluczenie wykonawcy na podstawie art. 24 ust. 5 ustawy Pzp Nie Zamawiaj±cy przewiduje nastêpuj±ce fakultatywne podstawy wykluczenia:







III.3) WYKAZ O¦WIADCZEÑ SK£ADANYCH PRZEZ WYKONAWCÊ W CELU WSTÊPNEGO POTWIERDZENIA, ¯E NIE PODLEGA ON WYKLUCZENIU ORAZ SPE£NIA WARUNKI UDZIA£U W POSTÊPOWANIU ORAZ SPE£NIA KRYTERIA SELEKCJI

O¶wiadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz spe³nianiu warunków udzia³u w postêpowaniu
Tak
O¶wiadczenie o spe³nianiu kryteriów selekcji
Nie

III.4) WYKAZ O¦WIADCZEÑ LUB DOKUMENTÓW , SK£ADANYCH PRZEZ WYKONAWCÊ W POSTÊPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNO¦CI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 3 USTAWY PZP:

O¶wiadczenia Wykonawcy o przynale¿no¶ci albo braku przynale¿no¶ci do tej samej grupy kapita³owej w przypadku przynale¿no¶ci do tej samej grupy kapita³owej Wykonawca mo¿e z³o¿yæ wraz z o¶wiadczeniem zgodnie z art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy Pzp: dokumenty b±d¼ informacje potwierdzaj±ce, ¿e powi±zania z innym Wykonawc± nie prowadz± do zak³ócenia konkurencji w postêpowaniu. Przedmiotowe o¶wiadczenie Wykonawca, sk³ada do Zamawiaj±cego w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji z otwarcia ofert (wg wzoru stanowi±cego za³±cznik nr 4 do SIWZ).

III.5) WYKAZ O¦WIADCZEÑ LUB DOKUMENTÓW SK£ADANYCH PRZEZ WYKONAWCÊ W POSTÊPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNO¦CI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 1 USTAWY PZP

III.5.1) W ZAKRESIE SPE£NIANIA WARUNKÓW UDZIA£U W POSTÊPOWANIU:
W celu potwierdzenia spe³nienia przez Wykonawcê warunków udzia³u w postêpowaniu dotycz±cych zdolno¶ci technicznej lub zawodowej (pkt 5.1.3 SIWZ) Zamawiaj±cy ¿±da: 1) na potwierdzenie warunku zdolno¶ci technicznej lub zawodowej w zakresie do¶wiadczenia: a) wykaz robót budowlanych wykonanych nie wcze¶niej ni¿ w okresie ostatnich 5 lat przed up³ywem terminu sk³adania ofert , a je¿eli okres prowadzenia dzia³alno¶ci jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju, warto¶ci, daty, miejsca wykonania i podmiotów, na rzecz których roboty te zosta³y wykonane, z za³±czeniem dowodów okre¶laj±cych czy te roboty budowlane zosta³y wykonane nale¿ycie, w szczególno¶ci informacji o tym, czy roboty zosta³y wykonane zgodnie z przepisami prawa budowlanego i prawid³owo ukoñczone, przy czym dowodami, o których mowa, s± referencje b±d¼ inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego roboty budowlane by³y wykonywane, a je¿eli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze Wykonawca nie jest w stanie uzyskaæ tych dokumentów - inne dokumenty. Wykaz sporz±dza siê wed³ug wzoru stanowi±cego za³±cznik nr 5 do SIWZ. 2) na potwierdzenie warunku zdolno¶ci technicznej lub zawodowej w zakresie potencja³u osób skierowanych przez Wykonawcê do realizacji zamówienia: a) wykazu osób, skierowanych przez Wykonawcê do realizacji zamówienia publicznego, w szczególno¶ci odpowiedzialnych za kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnieñ, do¶wiadczenia i wykszta³cenia niezbêdnych do wykonania zamówienia publicznego, a tak¿e zakresu wykonywanych przez nie czynno¶ci, oraz informacj± o podstawie do dysponowania tymi osobami. Wykaz sporz±dza siê wed³ug wzoru stanowi±cego za³±cznik nr 6 do SIWZ.
III.5.2) W ZAKRESIE KRYTERIÓW SELEKCJI:

III.6) WYKAZ O¦WIADCZEÑ LUB DOKUMENTÓW SK£ADANYCH PRZEZ WYKONAWCÊ W POSTÊPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNO¦CI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 2 USTAWY PZP

III.7) INNE DOKUMENTY NIE WYMIENIONE W pkt III.3) - III.6)

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) OPIS
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: Przetarg nieograniczony
IV.1.2) Zamawiaj±cy ¿±da wniesienia wadium:

Nie
Informacja na temat wadium


IV.1.3) Przewiduje siê udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:

Nie
Nale¿y podaæ informacje na temat udzielania zaliczek:


IV.1.4) Wymaga siê z³o¿enia ofert w postaci katalogów elektronicznych lub do³±czenia do ofert katalogów elektronicznych:

Nie
Dopuszcza siê z³o¿enie ofert w postaci katalogów elektronicznych lub do³±czenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Informacje dodatkowe:


IV.1.5.) Wymaga siê z³o¿enia oferty wariantowej:

Nie
Dopuszcza siê z³o¿enie oferty wariantowej
Nie
Z³o¿enie oferty wariantowej dopuszcza siê tylko z jednoczesnym z³o¿eniem oferty zasadniczej:
Nie


IV.1.6) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostan± zaproszeni do udzia³u w postêpowaniu
(przetarg ograniczony, negocjacje z og³oszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne)

Liczba wykonawców  
Przewidywana minimalna liczba wykonawców
Maksymalna liczba wykonawców  
Kryteria selekcji wykonawców:


IV.1.7) Informacje na temat umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów:

Umowa ramowa bêdzie zawarta:

Czy przewiduje siê ograniczenie liczby uczestników umowy ramowej:

Przewidziana maksymalna liczba uczestników umowy ramowej:

Informacje dodatkowe:

Zamówienie obejmuje ustanowienie dynamicznego systemu zakupów:

Adres strony internetowej, na której bêd± zamieszczone dodatkowe informacje dotycz±ce dynamicznego systemu zakupów:

Informacje dodatkowe:

W ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów dopuszcza siê z³o¿enie ofert w formie katalogów elektronicznych:

Przewiduje siê pobranie ze z³o¿onych katalogów elektronicznych informacji potrzebnych do sporz±dzenia ofert w ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów:


IV.1.8) Aukcja elektroniczna
Przewidziane jest przeprowadzenie aukcji elektronicznej (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z og³oszeniem)
Nale¿y podaæ adres strony internetowej, na której aukcja bêdzie prowadzona:

Nale¿y wskazaæ elementy, których warto¶ci bêd± przedmiotem aukcji elektronicznej:
Przewiduje siê ograniczenia co do przedstawionych warto¶ci, wynikaj±ce z opisu przedmiotu zamówienia:

Nale¿y podaæ, które informacje zostan± udostêpnione wykonawcom w trakcie aukcji elektronicznej oraz jaki bêdzie termin ich udostêpnienia:
Informacje dotycz±ce przebiegu aukcji elektronicznej:
Jaki jest przewidziany sposób postêpowania w toku aukcji elektronicznej i jakie bêd± warunki, na jakich wykonawcy bêd± mogli licytowaæ (minimalne wysoko¶ci post±pieñ):
Informacje dotycz±ce wykorzystywanego sprzêtu elektronicznego, rozwi±zañ i specyfikacji technicznych w zakresie po³±czeñ:
Wymagania dotycz±ce rejestracji i identyfikacji wykonawców w aukcji elektronicznej:
Informacje o liczbie etapów aukcji elektronicznej i czasie ich trwania:


Czas trwania:

Czy wykonawcy, którzy nie z³o¿yli nowych post±pieñ, zostan± zakwalifikowani do nastêpnego etapu:
Warunki zamkniêcia aukcji elektronicznej:


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert:
IV.2.2) Kryteria
KryteriaZnaczenie
cena60,00
Okres gwarancji40,00

IV.2.3) Zastosowanie procedury, o której mowa w art. 24aa ust. 1 ustawy Pzp (przetarg nieograniczony)
Tak
IV.3) Negocjacje z og³oszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne
IV.3.1) Informacje na temat negocjacji z og³oszeniem
Minimalne wymagania, które musz± spe³niaæ wszystkie oferty:

Przewidziane jest zastrze¿enie prawa do udzielenia zamówienia na podstawie ofert wstêpnych bez przeprowadzenia negocjacji
Przewidziany jest podzia³ negocjacji na etapy w celu ograniczenia liczby ofert:
Nale¿y podaæ informacje na temat etapów negocjacji (w tym liczbê etapów):

Informacje dodatkowe


IV.3.2) Informacje na temat dialogu konkurencyjnego
Opis potrzeb i wymagañ zamawiaj±cego lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu:

Informacja o wysoko¶ci nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwi±zania stanowi±ce podstawê do sk³adania ofert, je¿eli zamawiaj±cy przewiduje nagrody:

Wstêpny harmonogram postêpowania:

Podzia³ dialogu na etapy w celu ograniczenia liczby rozwi±zañ:
Nale¿y podaæ informacje na temat etapów dialogu:


Informacje dodatkowe:

IV.3.3) Informacje na temat partnerstwa innowacyjnego
Elementy opisu przedmiotu zamówienia definiuj±ce minimalne wymagania, którym musz± odpowiadaæ wszystkie oferty:

Podzia³ negocjacji na etapy w celu ograniczeniu liczby ofert podlegaj±cych negocjacjom poprzez zastosowanie kryteriów oceny ofert wskazanych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia:

Informacje dodatkowe:

IV.4) Licytacja elektroniczna
Adres strony internetowej, na której bêdzie prowadzona licytacja elektroniczna:

Adres strony internetowej, na której jest dostêpny opis przedmiotu zamówienia w licytacji elektronicznej:

Wymagania dotycz±ce rejestracji i identyfikacji wykonawców w licytacji elektronicznej, w tym wymagania techniczne urz±dzeñ informatycznych:

Sposób postêpowania w toku licytacji elektronicznej, w tym okre¶lenie minimalnych wysoko¶ci post±pieñ:

Informacje o liczbie etapów licytacji elektronicznej i czasie ich trwania:

Czas trwania:

Wykonawcy, którzy nie z³o¿yli nowych post±pieñ, zostan± zakwalifikowani do nastêpnego etapu:

Termin sk³adania wniosków o dopuszczenie do udzia³u w licytacji elektronicznej:
Data: godzina:
Termin otwarcia licytacji elektronicznej:

Termin i warunki zamkniêcia licytacji elektronicznej:


Istotne dla stron postanowienia, które zostan± wprowadzone do tre¶ci zawieranej umowy w sprawie zamówienia publicznego, albo ogólne warunki umowy, albo wzór umowy:


Wymagania dotycz±ce zabezpieczenia nale¿ytego wykonania umowy:


Informacje dodatkowe:

IV.5) ZMIANA UMOWY
Przewiduje siê istotne zmiany postanowieñ zawartej umowy w stosunku do tre¶ci oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: Tak
Nale¿y wskazaæ zakres, charakter zmian oraz warunki wprowadzenia zmian:
1. Inicjatorem zmiany mo¿e byæ zarówno Zamawiaj±cy, jak i Wykonawca. Warunkiem dokonania n/w zmiany umowy jest z³o¿enie pisemnego wniosku przez stronê inicjuj±c± zmianê zawieraj±cego opis propozycji zmiany, uzasadnienie zmiany (przyczynê), opis wp³ywu zmiany na wykonanie zamówienia. 2. Zamawiaj±cy dopuszcza mo¿liwo¶æ zmiany postanowieñ niniejszej umowy w zakresie zmiany terminu realizacji umowy o okres nieprzekraczaj±cy czasu trwania przeszkody w wykonaniu zamówienia, 1) w zwi±zku z konieczno¶ci± realizacji postulatów osób trzecich nieuwzglêdnionych na etapie podpisania umowy, a ze wzglêdów spo³ecznych koniecznych do spe³nienia, lub 2) z przyczyn niemo¿liwych wcze¶niej do przewidzenia, w szczególno¶ci z powodu dzia³añ administracyjnych, zawieszenia umowy lub okoliczno¶ci zwi±zanych z wyst±pieniem COVID-19, które mog± wp³yn±æ lub wp³ywaj± na nale¿yte wykonanie umowy ( art. 15 r. ustawy z dnia 2 marca 2020r. o szczególnych rozwi±zaniach zwi±zanych z zapobieganiem, przeciwdzia³aniem i zwalczaniem COVID-19, innych chorób zaka¼nych oraz wy³onionych nimi sytuacji kryzysowych). 3. Zamawiaj±cy przewiduje mo¿liwo¶æ wprowadzenia istotnych zmian postanowieñ zawartej umowy w formie aneksu do umowy w przypadku: 1) si³y wy¿szej uniemo¿liwiaj±cej wykonanie przedmiotu umowy zgodnie z ofert± i SIWZ; przez si³ê wy¿sz± strony rozumiej± klêski ¿ywio³owe, stan wyj±tkowy, dzia³ania terrorystyczne, strajk powszechny, nowe akty prawne lub decyzje w³a¶ciwych w³adz, a tak¿e dzia³ania lub zaniechania dzia³ania organów pañstwowych, samorz±dowych lub osób trzecich uniemo¿liwiaj±cych terminow± realizacjê zamówienia, 2) zmian wynikaj±cych z przepisów prawa, 3) zmian wynikaj±cych z konieczno¶ci uwzglêdnienia robót dodatkowych, których wcze¶niej nie mo¿na by³o przewidzieæ lub robót zamiennych, co mo¿e skutkowaæ zmian± wynagrodzenia lub zmian± terminu realizacji robót, 4) zmian wynikaj±cych z decyzji lub wytycznych organów administracji lub nadzoru budowlanego, wydanych po up³ywie terminu sk³adania ofert w przedmiotowym postêpowaniu, co mo¿e skutkowaæ zmian± wynagrodzenia lub zmian± terminu realizacji robót, 5) zmian w dokumentacji projektowej lub przekazania nowej dokumentacji Wykonawcy ju¿ po zawarciu umowy, co mo¿e skutkowaæ zmian± wynagrodzenia lub zmian± terminu realizacji robót. 6) wyst±pienia nieprzewidzianych zdarzeñ, le¿±cych po stronie Zamawiaj±cego i niewynikaj±cych z winy Wykonawcy, co mo¿e skutkowaæ zmian± wynagrodzenia lub zmian± terminu realizacji robót, 7) wyst±pienia warunków geologicznych, geotechnicznych lub hydrologicznych odbiegaj±cych w sposób istotny od przyjêtych w dokumentacji projektowej, rozpoznania terenu w zakresie znalezisk archeologicznych, wystêpowania niewybuchów lub niewypa³ów, co mo¿e skutkowaæ zmian± wynagrodzenia lub zmian± terminu realizacji robót, 8) gdy konieczno¶æ zmiany umowy spowodowana jest okoliczno¶ciami, których zamawiaj±cy, dzia³aj±c z nale¿yt± staranno¶ci±, nie móg³ przewidzieæ a warto¶æ zmiany nie przekracza 50% warto¶ci zamówienia okre¶lonej pierwotnie w umowie, 9) gdy ³±czna warto¶æ zmian jest mniejsza ni¿ kwoty okre¶lone w przepisach wydanych na podstawie art. 11 ust. 8 ustawy Pzp i jest mniejsza od 15 % warto¶ci zamówienia okre¶lonej pierwotnie w umowie, bez konieczno¶ci uzasadnienia. 4. Ponadto Zamawiaj±cy przewiduje mo¿liwo¶æ zmiany terminu realizacji w przypadku: 1) zaistnienia nieprzewidzianych utrudnieñ, zwi±zanych z konstrukcj± budynku oraz w przypadku nieprzewidzianych, dodatkowych robót budowlanych, 2) w przypadku sporz±dzenia protoko³u konieczno¶ci na wykonanie robót koniecznych lub dodatkowych, wykonanie których sta³o siê niezbêdne do prawid³owego wykonania przedmiotu umowy zgodnie ze sztuk± budowlan±, 3) konieczno¶ci wykonania robót zamiennych, niezbêdnych dla prawid³owego i zgodnego z prawem budowlanym wykonania przedmiotu umowy, 4) wstrzymania realizacji umowy przez Zamawiaj±cego z przyczyn le¿±cych po jego stronie, 5) wprowadzenia zmian do dokumentacji projektowej lub przekazania nowej dokumentacji Wykonawcy ju¿ po zawarciu umowy, 6) wyst±pienia okoliczno¶ci, których strony umowy nie by³y w stanie przewidzieæ, pomimo zachowania nale¿ytej staranno¶ci, 7) wstrzymania robót lub przerw w pracach powsta³ych z przyczyn le¿±cych po stronie Zamawiaj±cego, 8) dzia³añ osób trzecich uniemo¿liwiaj±cych wykonanie prac, które to dzia³ania nie s± konsekwencj± winy którejkolwiek ze stron, 9) wyst±pienia niekorzystnych warunków atmosferycznych, potwierdzonych przez Zamawiaj±cego, uniemo¿liwiaj±cych wykonanie robót zgodnie ze sztuk± budowlan± i dokumentacj± projektow±. 5. Przesuniêcie terminu wykonania przedmiotu umowy mo¿e nast±piæ o sumê ilo¶ci dni dla ka¿dej z przyczyn, o których mowa w ust.4 6. Zmiany, o których mowa w ust.4 mog± równie¿ stanowiæ podstawê do zmiany wielko¶ci p³atno¶ci, o których mowa w § 7 ust. 1 na korzy¶æ Wykonawcy. 7. Zamawiaj±cy dopuszcza wprowadzenie zamiany materia³ów i urz±dzeñ przedstawionych w ofercie przetargowej pod warunkiem, ¿e zmiany te bêd± korzystne dla Zamawiaj±cego. Bêd± to, w szczególno¶ci, okoliczno¶ci: 1) powoduj±ce poprawienie parametrów technicznych, 2) wynikaj±ce z aktualizacji rozwi±zañ z uwagi na postêp technologiczny lub zmiany obowi±zuj±cych przepisów, 3) dodatkowo mo¿liwa jest zmiana producenta poszczególnych materia³ów i urz±dzeñ przedstawionych w ofercie przetargowej, pod warunkiem, ¿e zmiana ta nie spowoduje obni¿enia parametrów tych materia³ów lub urz±dzeñ. 8. Zmiany te musz± byæ ka¿dorazowo zatwierdzone przez Zamawiaj±cego, na podstawie uzgodnieñ przeprowadzonych z projektantem. 9. Umowa podlega uniewa¿nieniu w czê¶ci wykraczaj±cej poza okre¶lenie przedmiotu zamówienia zawartego w specyfikacji istotnych warunków zamówienia. 10. Zmiany umowy wymagaj± zachowania formy pisemnej pod rygorem niewa¿no¶ci w postaci aneksu do umowy.
IV.6) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.6.1) Sposób udostêpniania informacji o charakterze poufnym (je¿eli dotyczy):

¦rodki s³u¿±ce ochronie informacji o charakterze poufnym

IV.6.2) Termin sk³adania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu:
Data: 2020-06-05, godzina: 10:00,
Skrócenie terminu sk³adania wniosków, ze wzglêdu na piln± potrzebê udzielenia zamówienia (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z og³oszeniem):

Wskazaæ powody:

Jêzyk lub jêzyki, w jakich mog± byæ sporz±dzane oferty lub wnioski o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu
> jêzyk polski
IV.6.3) Termin zwi±zania ofert±: do: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu sk³adania ofert)
IV.6.4) Przewiduje siê uniewa¿nienie postêpowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania ¶rodków, które mia³y byæ przeznaczone na sfinansowanie ca³o¶ci lub czê¶ci zamówienia:
IV.6.5) Informacje dodatkowe:

ZA£¡CZNIK I - INFORMACJE DOTYCZ¡CE OFERT CZʦCIOWYCH







Podziel siê

Poleæ ten przetarg znajomemu poleæ

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstaw± prezentowanych tutaj informacji s± dane publikowane przez Urz±d Zamówieñ Publicznych w Biuletynie Zamówieñ Publicznych. Tre¶æ og³oszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z tre¶ci± tego¿ og³oszenia dostêpn± w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dok³ada wszelkich starañ, aby zamieszczone tutaj informacje by³y kompletne i zgodne z prawd±. Nie mo¿e jednak zagwarantowaæ ich poprawno¶ci i nie ponosi ¿adnej odpowiedzialno¶ci za jakiekolwiek szkody powsta³e w wyniku korzystania z nich.


Je¶li chcesz dodaæ og³oszenie do serwisu, zapoznaj siê z nasz± ofert±:

chcê zamieszczaæ og³oszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwê miasta, dla którego chcesz znale¼æ jednostkê ZUS.