Ostrowiec Świętokrzyski: Kompleksowa organizacja szkoleń, warsztatów i wyjazdów rehabilitacyjnych połączonych z warsztatami w ramach realizacji projektu
Numer ogłoszenia: 54181 - 2012; data zamieszczenia: 08.03.2012
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Powiatowe Centrum Pomocy Rodzinie , ul. Żabia 40, 27-400 Ostrowiec Świętokrzyski, woj. świętokrzyskie, tel. 41 265 12 94, faks 41 265 42 44.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Kompleksowa organizacja szkoleń, warsztatów i wyjazdów rehabilitacyjnych połączonych z warsztatami w ramach realizacji projektu.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem prowadzonego postępowania jest udzielenie zamówienia publicznego na przeprowadzenie n/w zajęć zwanych szkoleniami; Warsztaty komputerowe tworzenie i edycja prezentacji multimedialnych: dla 1 grupy 10 osobowej (tj. 30 godz.). Zajęcia odbywać się będą w okresie od miesiąca VII do VIII 2012 r. Warsztaty komputerowe tworzenie i edycja filmów dla 1 grupy 10 osobowej, (tj. 30 godz.). Zajęcia odbywać się będą w okresie od miesiąca V do VI 2012 r. Warsztaty komputerowe tworzenie, edycja i obsługa plików graficznych (dla osób niesłyszących) dla 1 grupy 10 osobowej (tj. 30 godz.). Zajęcia odbywać się będą w okresie od miesiąca III do IV 2012 r. Warsztaty origami dla 1 grupy 10 osobowej (tj. 30 godz.). Zajęcia dobywać się będą w miesiącu IV 2012 r. Warsztaty układanie kompozycji kwiatowych dla 2 grup 10-cio osobowych (po 30 godz. każda grupa tj. 60 godz. łącznie). Zajęcia odbywać się będą w okresie od miesiąca VI do VII 2012 r. Warsztaty ABC kwiaciarstwa dla 1 grupy 10-ciu osób niesłyszących (tj. 30 godz.). Warsztaty odbywać się będą w okresie od miesiąca XI do XII 2012 r. Warsztaty kucharz małej gastronomii z elementami cateringu dla 2 grup 10 osobowych (po 30 godz. dla każdej grupy tj. 60 godz.). Zajęcia odbywać się będą od miesiąca IX do XII 2012 r. Warsztaty ogrodnik terenów zielonych dla 2 grup 10 osobowych (po 30 godz. dla każdej grupy tj. 60 godz.). Zajęcia odbywać się będą w okresie od miesiąca III do IV 2012 r. i od VIII do IX 2012 r. Warsztaty z zakresu wizażu i stylizacji dla 1 grupy 10 osobowej(tj. 30 godz.) Warsztaty odbywać się będą w miesiącu V 2012 r. 7 dniowy wyjazd rehabilitacyjny połączony z warsztatami wizażu i stylizacji: dla 25 osób (20 BO +5 opiekunów) w miesiącu VI 2012 r. 7 dniowy wyjazd rehabilitacyjny połączony z warsztatami decoupage: dla 25 osób (20 BO +5 opiekunów) w miesiącu VIII 2012 r.. Wycieczka integracyjna do Bałtowa dla 50 osób (40 BO + 10 opiekunów) w m-cu V 2012 r., Wyjazd do teatru (spektakl dla młodzieży) dla 13 osób (10 BO+ 3 opiekunów) w m-cu V 2012 r., Warsztaty udzielania pierwszej pomocy dla 1 grupy 5 osobowej (20 godz.), zajęcia odbywać się będą w miesiącu IX 2012r. Kurs przedstawiciel handlowy + prawo jazdy kat. B dla 5 osób (30+30 prawo jazdy + 60 przedstawiciel) w okresie III-IX 2012 r. Indywidualne zajęcia psychologiczne dla 110 osób (po 1 godz. dla każdego uczestnika tj. 110 godz.). Realizacja w okresie od III do XII 2012 r. Indywidualne doradztwo zawodowe - dla 110 osób (po 1 godz. dla każdego uczestnika tj. 110 godz.). Realizacja w okresie od III do XII 2012 r. Indywidualne zajęcia psychologiczne dla 10 osób (po 1 godz. dla każdego uczestnika tj. 10 godz.). Realizacja w okresie od III do IV 2012 r. Indywidualne doradztwo zawodowe - dla 10 osób (po 1 godz. dla każdego uczestnika tj. 10 godz.). Realizacja w okresie od IV do V 2012 r..
II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak.
- Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających
- Zamawiający przewiduje wykonanie zamówień uzupełniających, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt. 6 ustawy do 50% zamówienia podstawowego
II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.53.00.00 - Usługi szkolenia zawodowego 80.41.12.00 - Usługi szkół nauki jazdy 80.57.00.00 - Usługi szkolenia w dziedzinie rozwoju osobistego .
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 30.11.2012.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: Wadium w wysokości 7 000,00 zł (siedem tys. zł) należy wnieść przed upływem terminu składania ofert
III.2) ZALICZKI
- Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Na potwierdzenie należy przedłożyć; Wykaz wykonanych usług szkoleniowych w okresie ostatnich 3 lat a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie z podaniem ich daty i miejsca. Zamawiający uzna warunek za spełniony jeżeli wykonawca wykonał minimum po jednym zakończonym warsztacie grupowym ze wskazanych w pkt.3.1 (grupa to min. 10 osób) na kwotę łączną nie mniejszą niż 100 tys. PLN oraz minimum 2 wyjazdy z elementami rehabilitacji o wartości o wartości łącznej 80 tys. PLN.
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Na potwierdzenie należy przedłożyć; wykazu narzędzi, wyposażenia zakładu i urządzeń technicznych dostępnych wykonawcy usługi w celu realizacji zamówienia wraz z informacją o podstawie dysponowania tymi zasobami; Nazwa szkolenia Wymagania minimalne w wykazie poza informacją o podstawie dysponowana, należy podać; 1 Warsztaty komputerowe tworzenie, edycja i obsługa plików graficznych zapewnić co najmniej 10 stanowisk komputerowych z łączem internetowym, oprogramowaniem tj.: system operacyjny Windows, Program graficzny Point standardowy, program Irfan View, cyfrowy aparat fotograficzny, drukarka z kolorowym tuszem, papier zwykły, 2 Warsztaty kucharz małej gastronomii z elementami cateringu zapewnić pracownię gastronomiczną wyposażoną w niezbędny sprzęt AGD, z dostępem do łazienek (damska, męska), spełniającą wymogi BHP, 3 Warsztaty ogrodnik terenów zielonych zapewnić poligon do przeprowadzenia zajęć praktycznych, odpowiednie narzędzia i sprzęt, 4 Warsztaty z zakresu wizażu i stylizacji zapewnić gabinet kosmetyczny wraz z pełnym wyposażeniem z dostępem do łazienek (damska, męska), spełniający wymogi BHP, 5 7 dniowy wyjazd rehabilitacyjny połączony z warsztatami wizażu i stylizacji Ośrodek w górskiej miejscowości, atrakcyjnej turystycznie, zakwaterowanie w ośrodku hotelowym, w pokojach 1, 2 osobowych, z pełnym węzłem sanitarnym i TV, gabinet kosmetyczny na terenie ośrodka wraz z pełnym wyposażeniem (w tym zabezpieczenie kosmetyków i niezbędnych środków do przeprowadzenia zajęć praktycznych), autokar (dowóz i przywóz) 6 7 dniowy wyjazd rehabilitacyjny połączony z warsztatami decoupage Ośrodek w górskiej miejscowości, atrakcyjnej turystycznie, zakwaterowanie w ośrodku hotelowym, w pokojach 1, 2 osobowych, z pełnym węzłem sanitarnym i TV, autokar (dowóz i przywóz), pomieszczeń szkoleniowych, 7 Kurs przedstawiciel handlowy + prawo jazdy kat. B zapewnić pojazd do przeprowadzenia praktycznej nauki jazdy na kursie prawa jazdy kat. B Poza w/w informacjami należy określić ogólny wymóg dysponowania salami do prowadzenia zajęć został określony w opisie przedmiotu zamówienia i warunkach ogólnych w oparciu o te zasady wykonawca zobowiązany jest przedstawić w formie wykazu następujące informacje: adres lokalu przystosowanego dla osób niepełnosprawnych ze wskazaniem prawa do jego dysponowania, wskazanie ilości sal do zajęć z ilością miejsc, ilość pomieszczeń socjalnych oraz ilość WC. (minimalne wymagania lokalowe to; cztery sale dydaktyczne każda z sal dla minimum 10 osób jedno pomieszczenie gosodarcze i dwa sanitariaty WC)
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Na potwierdzenie należy przedłożyć; 7.2.3.1 wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych i doświadczenia ( przez doświadczenie należy rozumieć udział, jako wykładowca/trener w jednym zakończonym szkoleniu grupowym) oraz informacji o podstawie do dysponowania tymi osobami - Potwierdzeniem spełniania warunku będzie przedstawienie wykazu zawierającego nie mniej niż; Lp. Nazwa szkolenia/warsztatu Wymagania minimalne kadry dydaktycznej 1 Warsztaty komputerowe tworzenie i edycja prezentacji multimedialnych 2 osoby posiadające wykształcenie wyższe informatyczne lub studia podyplomowe z informatyki, doświadczenie w przeprowadzeniu minimum jednego szkolenia grupowego z tematu będącego przedmiotem zamówienia. Wymienione osoby muszą posiadać uprawnienia pedagogiczne oraz co najmniej 2 letnie doświadczenie w pracy z osobami niepełnosprawnymi. 2 Warsztaty komputerowe tworzenie i edycja filmów 2 osoby posiadające wykształcenie wyższe informatyczne lub studia podyplomowe z informatyki, doświadczenie w przeprowadzeniu minimum jednego szkolenia grupowego z tematu będącego przedmiotem zamówienia. Wymienione osoby muszą posiadać uprawnienia pedagogiczne oraz co najmniej 2 letnie doświadczenie w pracy z osobami niepełnosprawnymi. 3 Warsztaty komputerowe tworzenie, edycja i obsługa plików graficznych 2 osoby posiadające wykształcenie wyższe informatyczne lub studia podyplomowe z informatyki, doświadczenie w przeprowadzeniu minimum jednego szkolenia grupowego z tematu będącego przedmiotem zamówienia. Wymienione osoby muszą posiadać uprawnienia pedagogiczne oraz co najmniej 2 letnie doświadczenie w pracy z osobami niepełnosprawnymi. 1 osoba jako tłumacz języka migowego. 4 Warsztaty origami 1 osoba posiadająca wykształcenie wyższe, doświadczenie w prowadzeniu warsztatów z danego tematu dla jednego szkolenia grupowego. Wymieniona osoba musi posiadać uprawnienia pedagogiczne oraz co najmniej 2 letnie doświadczenie w pracy z osobami niepełnosprawnymi. 5 Warsztaty układanie kompozycji kwiatowych 2 osoby posiadające: wykształcenie minimum średnie ogrodnicze lub udokumentowane kursy w tematyce prowadzonych warsztatów , doświadczenie w prowadzeniu warsztatów z danego zakresu w jednym szkoleniu grupowym. Jedna z wymienionych osób musi posiadać uprawnienia pedagogiczne oraz co najmniej 2 letnie doświadczenie w pracy z osobami niepełnosprawnymi . 6 Warsztaty ABC kwiaciarstwa 2 osoby posiadające: wykształcenie minimum średnie ogrodnicze lub udokumentowane kursy w tematyce prowadzonych warsztatów , doświadczenie w prowadzeniu warsztatów z danego zakresu w jednym szkoleniu grupowym. Jedna z wymienionych osób musi posiadać uprawnienia pedagogiczne oraz co najmniej 2 letnie doświadczenie w pracy z osobami niepełnosprawnymi ,1 osoba jako tłumacz języka migowego 7 Warsztaty kucharz małej gastronomii z elementami cateringu 2 osoby posiadające wykształcenie minimum średnie gastronomiczne, doświadczenie w prowadzeniu jednych warsztatów grupowych z danego zakresu. Jedna z wymienionych osób musi posiadać uprawnienia pedagogiczne oraz co najmniej 2 letnie doświadczenie w pracy z osobami niepełnosprawnymi 8 Warsztaty ogrodnik terenów zielonych 2 osoby posiadające: wykształcenie minimum średnie ogrodnicze lub udokumentowane kursy w tematyce prowadzonych warsztatów , doświadczenie w prowadzeniu warsztatów z danego zakresu w jednym szkoleniu grupowym. Jedna z wymienionych osób musi posiadać uprawnienia pedagogiczne oraz co najmniej 2 letnie doświadczenie w pracy z osobami niepełnosprawnymi 9 Warsztaty z zakresu wizażu i stylizacji 2 osoby posiadające wykształcenie minimum średnie kosmetyczne lub udokumentowane kursy w tematyce prowadzonych warsztatów , doświadczenie w prowadzeniu warsztatów z danego zakresu w jednym szkoleniu grupowym. Jedna z wymienionych osób musi posiadać uprawnienia pedagogiczne oraz co najmniej 2 letnie doświadczenie w pracy z osobami niepełnosprawnymi 10 7 dniowy wyjazd rehabilitacyjny połączony z warsztatami wizażu i stylizacji - 1 Osoba posiadająca wykształcenie minimum średnie kosmetyczne, doświadczenie w prowadzeniu warsztatów z danego zakresu. Wymieniona osoba musi posiadać uprawnienia pedagogiczne - 1 Osoba posiadająca wykształcenie medyczne i prawo wykonywania zawodu pielęgniarki oraz min 2 letnie doświadczenie w pracy z osobami niepełnosprawnymi - 1 Osoba posiadająca wykształcenie wyższe, kwalifikacje fizjoterapeuty Wymieniona osoba musi posiadać co najmniej 2 letnie doświadczenie w pracy z osobami niepełnosprawnymi 11 7 dniowy wyjazd rehabilitacyjny połączony z warsztatami decoupage - 1 Osoba posiadająca uprawniające do przeprowadzenia zajęć z decoupage, doświadczenie w przeprowadzeniu zajęć w jednym grupowym szkoleniu z danego zakresu. Wymieniona osoba musi posiadać uprawnienia pedagogiczne - 1 Osoba posiadająca wykształcenie medyczne i prawo wykonywania zawodu pielęgniarki oraz min 2 letnie doświadczenie w pracy z osobami niepełnosprawnymi - 1 Osoba posiadająca wykształcenie wyższe, kwalifikacje fizjoterapeuty Wymieniona osoba musi posiadać co najmniej 2 letnie doświadczenie w pracy z osobami niepełnosprawnymi - 1 osoba jako tłumacz ze znajomością języka migowego 12 Wycieczka integracyjna do Bałtowa - 1 osoba - pilot i przewodnik doświadczenie w jednej zorganizowanej wycieczce 13 Wyjazd do teatru (spektakl dla młodzieży) - 1 osoba- pilot i przewodnik doświadczenie w jednej zorganizowanej wycieczce 14 Warsztaty udzielania pierwszej pomocy 1 osoba posiadające wykształcenie medyczne, doświadczenie w jednym grupowym szkoleniu z danego zakresu. 15 Kurs przedstawiciel handlowy + prawo jazdy kat. B - 1 osoba posiadająca wykształcenie minimum średnie, doświadczenie w prowadzeniu jednego szkolenia grupowego na szkoleniu przedstawiciel handlowy . Wymieniona osoba musi posiadać uprawnienia pedagogiczne. - 2 instruktorów posiadających uprawnienia do nauki jazdy na prawo jazdy kat. B 16 Indywidualne zajęcia psychologiczne 2 osoby posiadające wykształcenie psychologiczne, wymienione osoby muszą posiadać min. 2 lata doświadczenia w pracy z osobami niepełnosprawnymi w temacie prowadzonych zajęć 17 Indywidualne doradztwo zawodowe 2 osoby posiadające wykształcenie wyższe z kwalifikacjami doradcy zawodowego, wymienione osoby muszą posiadać min. 2 lata doświadczenia w pracy z osobami niepełnosprawnymi w temacie prowadzonego doradztwa
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Na potwierdzenie należy przedłożyć; Informację z banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, w których wykonawca posiada rachunek, potwierdzającej posiadanie minimum 150 tys. PLN lub zdolność kredytową wykonawcy w tej samej wysokości, wystawionej nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
-
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:
- wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie
- wykaz narządzi, wyposażenia zakładu i urządzeń technicznych dostępnych wykonawcy usług lub robót budowlanych w celu realizacji zamówienia wraz z informacją o podstawie dysponowania tymi zasobami
- wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami
- informację banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, w których wykonawca posiada rachunek, potwierdzającą wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową wykonawcy, wystawioną nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
Wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełnienia warunków udziału w postępowaniu na zdolność finansową innych podmiotów, przedkłada informację banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, dotyczącą podmiotu, z którego zdolności finansowej korzysta na podstawie art. 26 ust. 2b ustawy, potwierdzającą wysokość posiadanych przez ten podmiot środków finansowych lub jego zdolność kredytową, wystawioną nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert.
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
- aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
- aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
- aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
- wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na potencjał innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.
-
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
- nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:
- 1 - Cena - 60
- 2 - doświadczenie - 30
- 3 - posiadany certyfikat w zakresie, jakości usług szkoleniowych - 10
IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) ZMIANA UMOWY
Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
Zmiana postanowień umowy na skutek zmian technicznych i organizacyjnych, spowodowanych następującymi okolicznościami; 1) Zmiana wykazanego do zajęć praktycznych pojazdu, sprzętu informatycznego, innych pomocy dydaktycznych. Zmieniony pojazd, sprzęt informatyczny, inne pomoce dydaktyczne mają posiadać parametry tożsame lub lepsze od przyjętych w ofercie. Zamiana następuje za zgodą zamawiającego i jest możliwa tylko w okolicznościach powstałych, na które niemiał wpływu wykonawca. 2) Zamiana wskazanego w ofercie wykładowcy tylko na wykładowcę o kwalifikacjach i doświadczeniu tożsamym lub lepszym. Zamiana następuje za zgodą zamawiającego i jest możliwa tylko w okolicznościach powstałych, na które niemiał wpływu wykonawca. 3) Zmiana lokalu wskazanego w ofercie do zajęć szkoleniowych tylko w przypadku klęski żywiołowej. 4) Zmianę terminu zakończenia szkoleń w sytuacji nie zależnej i niemożliwej do przewidzenia przez strony umowy.
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: wwwaktywniewdoroslosc.onecik.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: POWIATOWE CENTRUM POMOCY RODZINIE W OSTROWCU
27-400 Ostrowiec Św., ul. Świętokrzyska 22
sekretariat Dyrektora.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 16.03.2012 godzina 10:00, miejsce: POWIATOWE CENTRUM POMOCY RODZINIE W OSTROWCU 27-400 Ostrowiec Św., ul. Świętokrzyska 22 sekretariat Dyrektora.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: współfinansowanego przez Unię Europejską ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki Priorytet VII. Promocja integracji społecznej Działanie 7.1. Rozwój i upowszechnienie aktywnej integracji Poddziałanie 7.1.2 Rozwój i upowszechnianie aktywnej integracji przez powiatowe centra pomocy rodzinie Tytuł projektu: AKTYWNA DOROSŁOŚĆ.
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
INNE PRZETARGI Z OSTROWCA ŚWIĘTOKRZYSKIEGO
- Usługa prowadzenia zajęć warsztatowych, pozalekcyjnych oraz indywidualnego doradztwa zawodowego na potrzeby projektu pn.: AKCJA@ EDUKACJA
- Opracowanie dokumentacji projektowej rozbudowy drogi powiatowej nr 1624T - ul. Rudzka w Ostrowcu Świętokrzyskim
- Opracowanie dokumentacji projektowej przebudowy budynku mieszkalnego wielorodzinnego wraz z instalacjami wewnętrznymi oraz przyłączami, zlokalizowanego przy ul. Kuźnia 48 w Ostrowcu Świętokrzyskim.
- Remont dachów na wybranych budynkach oświatowych Powiatu Ostrowieckiego
- Zagospodarowanie terenu przy stawie w Częstocicach w Ostrowcu Świętokrzyskim
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Kurs kosmetyczny
- Kierowca operator wózków jezdniowych podnośnikowych z mechanicznym napędem podnoszenia z wyłączeniem wózków z wysięgnikiem oraz wózków z osobą obsługującą podnoszoną wraz z ładunkiem
- Przeprowadzenie kursów zawodowych oraz kursów prawa jazdy kat. B dla uczestników projektu pn. "Zdobądź nowe umiejętności" , Fundusze Europejskie dla Małopolski 2021-2027
- Zorganizowanie i przeprowadzenie kursów prowadzących do uzyskania dodatkowych umiejętności i kwalifikacji dla uczestników projektu "Młodzi przyszłością regionu!"
- Usługa przeprowadzenia kursów specjalistycznych prowadzących do zdobycia/podniesienia kwalifikacji/kompetencji zawodowych dla uczniów szkół branżowych i techników - w podziale na 12 zadań.
- Wykonanie usługi zorganizowania i przeprowadzenia szkoleń i kursów zawodowych dla młodzieży OHP w wieku 17-25 lat oraz młodzieży ze środowiska lokalnego w wieku 18-25 lat
więcej: Usługi szkół nauki jazdy »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.