eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Lwówek Śląski › Pakiet I - Przebudowa drogi dz. nr 869, 863, 866/2, 864/2 o dł. ok. 144 m w miejscowości Niwnice Pakiet II -Przebudowa drogi dz. nr 66, 68 o dł. ok. 210 m w miejscowości Mojesz

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych


Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2015-03-11

Lwówek Śląski: Pakiet I - Przebudowa drogi dz. nr 869, 863, 866/2, 864/2 o dł. ok. 144 m w miejscowości Niwnice Pakiet II -Przebudowa drogi dz. nr 66, 68 o dł. ok. 210 m w miejscowości Mojesz
Numer ogłoszenia: 54144 - 2015; data zamieszczenia: 11.03.2015
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Lwówek Śląski , al. Wojska Polskiego 25A, 59-600 Lwówek Śląski, woj. dolnośląskie, tel. 075 6477888, faks 075 6477889.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.lwowekslaski.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Pakiet I - Przebudowa drogi dz. nr 869, 863, 866/2, 864/2 o dł. ok. 144 m w miejscowości Niwnice Pakiet II -Przebudowa drogi dz. nr 66, 68 o dł. ok. 210 m w miejscowości Mojesz.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: PAKIET I - Przebudowa drogi dz. nr 869, 863, 866/2, 864/2 o dł. ok. 144 m w miejscowości Niwnice Przedmiotem przebudowy drogi jest wykonanie robót spełniających nw. min. wymagania i parametry: 1. Warstwa ścieralna z betonu asfaltowego gr. 4 cm. - pow. ok. 394 m2 2. Warstwa wiążąca z betonu asfaltowego gr. 4 cm - pow. ok. 394 m2 3. Podbudowa z kruszywa łamanego gr. 20 cm - pow. ok. 394 m2 4. Podbudowa z gruntu stabilizowanego cementem Rm =1,5 MPa gr. po zagęszczeniu 15 cm - pow. ok. 133 m 2 5. Podbudowa z gruntu stabilizowanego cementem Rm = 2,5 Mpa gr. po zagęszczeniu 15 cm - pow. ok. 133 m2 6. Wykonanie i zagęszczenie warstwy odsączającej gr. 10 cm - pow. 133 m2 7. Pobocza utwardzone kruszywem łamanym gr. 10 cm - pow. ok. 91 m2 8. Krawężniki betonowe o wym. 15x30 cm - ok. 278 m 9. Drenaż sączki poprzeczne, rura drenarska śr. 100 mm z tworzywa sztucznego w otulinie - ok. 36 m 10. Studzienka ściekowa betonowa śr. 500 mm z osadnikiem - 1 szt. 11. Oznakowanie pionowe - 3 szt. PAKIET II - Przebudowa drogi dz. nr 68, 66 o dł. ok. 210 m w miejscowości Mojesz Przedmiotem remontu drogi jest wykonanie robót spełniających nw. min. wymagania i parametry: 1. Warstwa ścieralna z betonu asfaltowego AC11S gr. 5 cm. - pow. ok. 1175 m2 2. Warstwa wiążąca z betonu asfaltowego AC16W gr. 6 cm - pow. ok. 1175 m2 3. Podbudowa z betonu asfaltowego AC22P gr. 7 cm - pow. ok. 1175 m2 4. Podbudowa z kruszywa łamanego gr. 20 cm - pow. ok. 1175 m2 5. Pobocza utwardzone kruszywem łamanym gr. 10 cm - pow. ok 400 m2 6. Krawężniki betonowe o wym. 15x30 cm - ok. 430 m 7. Oznakowanie pionowe - 2 szt. Zamówienie obejmuje również wykonanie w formie zaprojektuj i wybuduj oświetlenia drogi na odcinku A-B tj. odcinku przebudowywanej w ramach zadania drogi zgodnie z dokumentacją projektową w tym w szczególności: 1. Opracowanie dokumentacji projektowej wraz z uzyskaniem pozwolenia na budowę. 2. Budowa linii zasilającej z istniejącego obwodu oświetlenia zlokalizowanego w przyległej drodze lub w przyległej ścieżce pieszo-rowerowej. 3. Zabudowa linii kablowej YAKYS 4x35 mm2 wraz z przewodem uziemiającym. 4. Linie kablowe należy układać w rurach ochronnych typu AROT. 5. Zabudowa fundamentów prefabrykowanych betonowych przeznaczonych do słupów stalowych. 6. Montaż słupów stalowych ocynkowanych, sześciokątnych o wys. 5 m. 7. Montaż opraw typu ZSD z wysokoprężną lampą sodową o mocy 70W. 8. Zabudowanie na słupach oświetlenia tabliczek bezpiecznikowych z wkładami bezpiecznikowymi. 9. Uruchomienie oświetlenia wraz z wykonaniem prób i pomiarów..

II.1.5) przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:

  • Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających
  • Roboty budowlane drogowe o wartości do 50% umowy podstawowej.

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.56.65.00-1, 45.23.31.20-6, 45.31.61.10-9.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 2.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Pakiet I - 2000 PLN Pakiet II - 2000 PLN

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie zadanych wymagań, których spełnienie Wykonawca zobowiązany jest wykazać w sposób szczególny.

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Wykonawca winien wykazać, że: 1. w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonał minimum 1 realizację, której przedmiotem była przebudowa lub budowa drogi o nawierzchni bitumicznej: dla pakietu I o powierzchni min. 200 m2 i wartości robót nie mniejszej niż 50.000 zł brutto, dla pakietu II o powierzchni min. 500 m2 wraz z oświetleniem drogowym i wartości robót nie mniejszej niż 100.000 zł brutto (u Wykonawców zagranicznych Zamawiający dokona przeliczenia waluty obcej na PLN według średniego kursu ogłoszonego przez Narodowy Bank Polski na dzień otwarcia ofert).

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie zadanych wymagań, których spełnienie Wykonawca zobowiązany jest wykazać w sposób szczególny.

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Wykonawca winien wykazać, że: dysponuje osobą do pełnienia funkcji kierownika budowy, która posiada uprawnienia budowlane (lub równoważne wystawione na podstawie obowiązujących przepisów) do kierowania robotami budowlanymi w specjalności drogowej i jest członkiem właściwej terytorialnie Izby Inżynierów Budownictwa, który ma posiadać co najmniej 5-letnie doświadczenie polegające na kierowaniu lub nadzorowaniu robót w ramach budowy przynajmniej jednej zakończonej inwestycji drogowej o wartości robót co najmniej 50.000 zł. dla pakietu I i II, kierownika robót, która posiada uprawnienia budowlane (lub równoważne wystawione na podstawie obowiązujących przepisów) do kierowania robotami budowlanymi w specjalności elektroenergetycznej i jest członkiem właściwej terytorialnie Izby Inżynierów Budownictwa, który ma posiadać co najmniej 5-letnie doświadczenie polegające na kierowaniu lub nadzorowaniu robót w ramach budowy przynajmniej jednej zakończonej inwestycji polegającej na budowie oświetlenia drogowego o wartości robót co najmniej 50.000 zł. dla pakietu II.

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Wykonawca winien wykazać, że: a) jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na wartość nie mniejszą niż 200.000,00zł. b) posiada wolne środki finansowe lub zdolność kredytową nie mniejszą niż: dla pakietu I - 50.000 zł., dla pakietu II - 200.000,00 zł

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

  • wykaz robót budowlanych wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz z załączeniem dowodów dotyczących najważniejszych robót, określających, czy roboty te zostały wykonane w sposób należyty oraz wskazujących, czy zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone;
  • wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;
  • oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień;
  • informację banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej potwierdzającą wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową wykonawcy, wystawioną nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert albo składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia;
  • opłaconą polisę, a w przypadku jej braku, inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia.

Wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełnienia warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust. 1 pkt 4 ustawy, na zasoby innych podmiotów przedkłada następujące dokumenty dotyczące podmiotów, zasobami których będzie dysponował wykonawca:

  • informację banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej potwierdzającej wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową innego podmiotu, wystawioną nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert albo składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia;
  • opłaconą polisę, a w przypadku jej braku, inny dokument potwierdzający, że inny podmiot jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia;

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na zasoby innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

  • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

  • 1 - Cena - 95
  • 2 - Gwarancja - 5

IV.3) ZMIANA UMOWY

przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

1.Zamawiający dopuszcza wprowadzenie do umowy wyłącznie wymienionych w pkt 21 SIWZ zmian w drodze aneksu, poprzedzonych pisemnym umotywowanym wnioskiem strony zainteresowanej wprowadzeniem wnioskowanych zmian z uwzględnieniem warunków ich wprowadzenia: 1.1.Dopuszczalna jest zmiana wynagrodzenia wykonawcy: 1.1.1.w sytuacji wejścia Polski do strefy euro pod warunkiem, że będzie wprowadzone w drodze ustawy a nieuwzględnienie ich w wartości wynagrodzenia wykonawcy będzie mu groziło rażącą stratą. Warunkiem wprowadzenia zmiany jest przedstawienie przez Wykonawcę wyliczenia wskazującego na poniesienie rażącej straty. 1.1.2.w przypadku zmiany w okresie obowiązywania umowy stawki podatku VAT, wynagrodzenie brutto ulegnie zmianie stosownie do zmiany tej stawki, przy czym wynagrodzenie netto pozostaje bez zmian. 1.2.Zmiana określonego w umowie kierownika robót może nastąpić: 1.2.1.w przypadku śmierci lub długotrwałej choroby (udokumentowanych odpowiednio aktem zgonu lub zwolnieniem na druku ZUS ZLA). Za długotrwałą chorobę Zamawiający rozumie chorobę, która wymaga długotrwałego leczenia stałego lub przez długi okres, mającą długotrwały przebieg (choroby przewlekłe, nieuleczalne, wrodzone), 1.3.Na wniosek Zamawiającego dopuszczalna jest zmiana terminu wykonania umowy w sytuacji: 1.3.1.zawieszenia robót budowlanych przez Zamawiającego z przyczyn niezależnych od Wykonawcy, 1.3.2. zmian dokumentacji projektowej, dokonywanych na wniosek Zamawiającego lub zgłaszanych i zaakceptowanych przez Zamawiającego, 1.3.3.zmian dokonanych na podstawie art. 23 pkt 1 ustawy Prawo budowlane - zmiana w rozwiązaniach projektowych - jeżeli są one uzasadnione koniecznością zwiększenia bezpieczeństwa realizacji robót budowlanych lub usprawnienia procesu budowy; 1.3.4.zmian terminów wynikających z umowy o dofinansowanie;

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://www.bip.lwowekslaski.pl/wiadomosci/6733/lista/zamowienia_publiczne
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Gminy i Miasta Lwówek Śląski Al. Wojska Polskiego 25A 59-600 Lwówek Śląski pok. nr 1.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 26.03.2015 godzina 14:00, miejsce: Urząd Gminy i Miasta Lwówek Śląski Al. Wojska Polskiego 25A 59-600 Lwówek Śląski Sekretariat pok. nr 21.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Przebudowa drogi dz. nr 869, 863, 866/2, 864/2 o dł. ok. 144 m w miejscowości Niwnice.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem przebudowy drogi jest wykonanie robót spełniających nw. min. wymagania i parametry: 1. Warstwa ścieralna z betonu asfaltowego gr. 4 cm. - pow. ok. 394 m2 2. Warstwa wiążąca z betonu asfaltowego gr. 4 cm - pow. ok. 394 m2 3. Podbudowa z kruszywa łamanego gr. 20 cm - pow. ok. 394 m2 4. Podbudowa z gruntu stabilizowanego cementem Rm =1,5 MPa gr. po zagęszczeniu 15 cm - pow. ok. 133 m 2 5. Podbudowa z gruntu stabilizowanego cementem Rm = 2,5 Mpa gr. po zagęszczeniu 15 cm - pow. ok. 133 m2 6. Wykonanie i zagęszczenie warstwy odsączającej gr. 10 cm - pow. 133 m2 7. Pobocza utwardzone kruszywem łamanym gr. 10 cm - pow. ok. 91 m2 8. Krawężniki betonowe o wym. 15x30 cm - ok. 278 m 9. Drenaż sączki poprzeczne, rura drenarska śr. 100 mm z tworzywa sztucznego w otulinie - ok. 36 m 10. Studzienka ściekowa betonowa śr. 500 mm z osadnikiem - 1 szt. 11. Oznakowanie pionowe - 3 szt..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.32.00-1, 45.23.31.20-6.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.06.2015.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 95
    • 2. Gwarancja - 5

CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Przebudowa drogi dz. nr 66, 68 o dł. ok. 210 m w miejscowości Mojesz.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem remontu drogi jest wykonanie robót spełniających nw. min. wymagania i parametry: 1. Warstwa ścieralna z betonu asfaltowego AC11S gr. 5 cm. - pow. ok. 1175 m2 2. Warstwa wiążąca z betonu asfaltowego AC16W gr. 6 cm - pow. ok. 1175 m2 3. Podbudowa z betonu asfaltowego AC22P gr. 7 cm - pow. ok. 1175 m2 4. Podbudowa z kruszywa łamanego gr. 20 cm - pow. ok. 1175 m2 5. Pobocza utwardzone kruszywem łamanym gr. 10 cm - pow. ok 400 m2 6. Krawężniki betonowe o wym. 15x30 cm - ok. 430 m 7. Oznakowanie pionowe - 2 szt. Zamówienie obejmuje również wykonanie w formie zaprojektuj i wybuduj oświetlenia drogi na odcinku A-B tj. odcinku przebudowywanej w ramach zadania drogi zgodnie z dokumentacją projektową w tym w szczególności: 1. Opracowanie dokumentacji projektowej wraz z uzyskaniem pozwolenia na budowę. 2. Budowa linii zasilającej z istniejącego obwodu oświetlenia zlokalizowanego w przyległej drodze lub w przyległej ścieżce pieszo-rowerowej. 3. Zabudowa linii kablowej YAKYS 4x35 mm2 wraz z przewodem uziemiającym. 4. Linie kablowe należy układać w rurach ochronnych typu AROT. 5. Zabudowa fundamentów prefabrykowanych betonowych przeznaczonych do słupów stalowych. 6. Montaż słupów stalowych ocynkowanych, sześciokątnych o wys. 5 m. 7. Montaż opraw typu ZSD z wysokoprężną lampą sodową o mocy 70W. 8. Zabudowanie na słupach oświetlenia tabliczek bezpiecznikowych z wkładami bezpiecznikowymi. 9. Uruchomienie oświetlenia wraz z wykonaniem prób i pomiarów..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.32.00-1, 45.23.31.20-6, 45.31.61.10-9.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.08.2015.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 95
    • 2. Gwarancja - 5

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.