Zobacz treść przetargu, którego dotyczy to sprostowanie
Ogłoszenie z dnia 2019-12-17
Ogłoszenie nr 540275735-N-2019 z dnia 17-12-2019 r.
Pruszków:
OGŁOSZENIE O ZMIANIE OGŁOSZENIA
OGŁOSZENIE DOTYCZY:
Ogłoszenia o zamówieniu
INFORMACJE O ZMIENIANYM OGŁOSZENIU
Numer: 632924-N-2019
Data: 05/12/2019
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
Samodzielny Publiczny Zespół Zakładów Opieki Zdrowotnej, Krajowy numer identyfikacyjny 31029000000000,
ul. ul. Armii Krajowej
42404,
05-800
Pruszków, woj.
mazowieckie, państwo
Polska, tel.
227 588 002, e-mail
zamowienia@szpitalnawrzesinie.pl, faks
227 287 138.
Adres strony internetowej (url): www.szpitalnawrzesinie.pl
SEKCJA II: ZMIANY W OGŁOSZENIU
II.1) Tekst, który należy zmienić:
Miejsce, w którym znajduje się zmieniany tekst:
Numer sekcji:
IV
Punkt:
6.2)
W ogłoszeniu jest:
Termin składania ofert 2019-12-20 godzina 10:00
W ogłoszeniu powinno być:
Termin składania ofert 2019-12-23 godzina 10:00
II.2) Tekst, który należy dodać
Miejsce, w którym należy dodać tekst:
Numer sekcji:
zalacznik nr 1
Punkt:
Informacje dotyczace czesci zamowiania
Tekst, który należy dodać w ogłoszeniu:
Część nr 39b. 1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa wyrobów jednorazowego użytku, których szczegółowy opis, asortyment, szacunkowe ilości oraz wymagania określone zostały w Załączniku nr 5 do SIWZ.
2. Niespełnienie chociażby jednego z wymagań określonych w Załączniku nr 5 do SIWZ spowoduje odrzucenie oferty.
3. Zamawiający wymaga, aby zaoferowany asortyment spełniał wymagania dotyczące wyrobów medycznych zawarte w ustawie z dnia 20 maja 2010 roku o wyrobach medycznych (tj. Dz.U. z 2019 r., poz. 175 z późn. zm.) oraz w wydanych na podstawie tejże ustawy, aktach wykonawczych.
4. Dostawa wyrobów jednorazowych będzie realizowana na podstawie zamówień częściowych. Maksymalny termin dostawy: nie dłużej niż 3 dni robocze od daty złożenia zamówienia składanego faksem, telefonicznie lub drogą e-mail przez Zamawiającego. Jeżeli dostawa wypada w dni wolne od pracy dostawa nastąpi w pierwszym dniu roboczym po wyznaczonym terminie.
5. Zamawiany asortyment Wykonawca zobowiązany będzie dostarczyć na własny koszt i ryzyko.
6. Zamawiający zaznacza, iż podane w Załączniku nr 5 do SIWZ ilości są szacunkowym zapotrzebowaniem na okres trwania umowy. Zamawiający zastrzega sobie prawo do wykorzystania niepełnej ilości asortymentu. Zamawiający wykorzysta 80% ilości produktów określonych w pakiecie. Pozostałe 20 % ilości produktów Zamawiający wykorzysta w razie zaistnienia takiej potrzeby. Z tytułu nie wykorzystania pełnej ilości asortymentu nie przysługują Wykonawcy wobec Zamawiającego roszczenia odszkodowawcze.
7. Zamawiający dopuszcza składanie ofert częściowych. Pod pojęciem oferty częściowej rozumie się pojedyncze Pakiety ustalone w Załączniku nr 5 do SIWZ. Wykonawca może złożyć ofertę na jeden, kilka lub wszystkie Pakiety.
8. Zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych, nie przewiduje zawarcia umowy ramowej, ustanowienia dynamicznego systemu zakupów ani zastosowania aukcji elektronicznej.
9. Opakowanie zbiorcze dostarczonego produktu musi być oznakowane w sposób identyfikujący produkt.
CPV: 33190000-8
Czas trwania 12 miesięcy
Kryteria oceny
Cena 60%
Termin dostawy 40%
Miejsce, w którym należy dodać tekst:
Numer sekcji:
Załącznik nr 1
Punkt:
Informacje dotyczące częśći zamówienia
Tekst, który należy dodać w ogłoszeniu:
Część nr 3b. 1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa wyrobów jednorazowego użytku, których szczegółowy opis, asortyment, szacunkowe ilości oraz wymagania określone zostały w Załączniku nr 5 do SIWZ.
2. Niespełnienie chociażby jednego z wymagań określonych w Załączniku nr 5 do SIWZ spowoduje odrzucenie oferty.
3. Zamawiający wymaga, aby zaoferowany asortyment spełniał wymagania dotyczące wyrobów medycznych zawarte w ustawie z dnia 20 maja 2010 roku o wyrobach medycznych (tj. Dz.U. z 2019 r., poz. 175 z późn. zm.) oraz w wydanych na podstawie tejże ustawy, aktach wykonawczych.
4. Dostawa wyrobów jednorazowych będzie realizowana na podstawie zamówień częściowych. Maksymalny termin dostawy: nie dłużej niż 3 dni robocze od daty złożenia zamówienia składanego faksem, telefonicznie lub drogą e-mail przez Zamawiającego. Jeżeli dostawa wypada w dni wolne od pracy dostawa nastąpi w pierwszym dniu roboczym po wyznaczonym terminie.
5. Zamawiany asortyment Wykonawca zobowiązany będzie dostarczyć na własny koszt i ryzyko.
6. Zamawiający zaznacza, iż podane w Załączniku nr 5 do SIWZ ilości są szacunkowym zapotrzebowaniem na okres trwania umowy. Zamawiający zastrzega sobie prawo do wykorzystania niepełnej ilości asortymentu. Zamawiający wykorzysta 80% ilości produktów określonych w pakiecie. Pozostałe 20 % ilości produktów Zamawiający wykorzysta w razie zaistnienia takiej potrzeby. Z tytułu nie wykorzystania pełnej ilości asortymentu nie przysługują Wykonawcy wobec Zamawiającego roszczenia odszkodowawcze.
7. Zamawiający dopuszcza składanie ofert częściowych. Pod pojęciem oferty częściowej rozumie się pojedyncze Pakiety ustalone w Załączniku nr 5 do SIWZ. Wykonawca może złożyć ofertę na jeden, kilka lub wszystkie Pakiety.
8. Zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych, nie przewiduje zawarcia umowy ramowej, ustanowienia dynamicznego systemu zakupów ani zastosowania aukcji elektronicznej.
9. Opakowanie zbiorcze dostarczonego produktu musi być oznakowane w sposób identyfikujący produkt.
CPV: 33190000-8
Czas trwania 12 miesięcy
Kryteria oceny
Cena 60%
Termin dostawy 40%
INNE PRZETARGI Z PRUSZKOWA
- Konserwacja nawierzchni dróg powiatowych - nakładki (tu: wykonanie remontu drogi serwisowej w pasie drogowym drogi powiatowej nr 3145W Al. Krakowskiej w Sękocinie Nowym, dł. ok. 960 mb)
- Kompleksowe, stałe utrzymanie porządku i czystości w budynku zlokalizowanym przy ulicy Drzymały 30 w Pruszkowie, zajmowanym przez komórki organizacyjne Starostwa Powiatowego w Pruszkowie
- Świadczenie usług transportu sanitarnego medycznym środkiem transportu wraz z ratownikiem medycznym posiadającym uprawnienia do prowadzenia pojazdów uprzywilejowanych, na rzecz pacjentów MSCZ.
- Utrzymanie czystości, porządku oraz konserwacja zieleni na terenach miejskich - 2 części/rejony
- Budowa instalacji wentylacji mechanicznej wraz z montażem kabin wc w łazienkach w budynku Przedszkola Miejskiego nr 2 w Pruszkowie.
- Budowa sieci wod. - kan. a.Budowa wodociągu w ul. Monte Cassino w Pruszkowie b.Budowa kanalizacji sanitarnej w ul. Monte Cassino w Pruszkowie c.Budowa wodociągu w ul. Brygady Karpackiej w Pruszkowie
więcej: przetargi w Pruszkowie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
więcej: »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.