Ogłoszenie nr 540182320-N-2019 z dnia 30-08-2019 r.
Kosakowo:
OGŁOSZENIE O ZMIANIE OGŁOSZENIA
OGŁOSZENIE DOTYCZY:
Ogłoszenia o zamówieniu
INFORMACJE O ZMIENIANYM OGŁOSZENIU
Numer: 587975-N-2019
Data: 20/08/2019
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
Urząd Gminy, Krajowy numer identyfikacyjny 00000000000000,
ul. ul. Żeromskiego
69,
81-198
Kosakowo, woj.
pomorskie, państwo
Polska, tel.
, e-mail
kosakowo@zgwrp.org.pl, faks
.
Adres strony internetowej (url): www.bip.kosakowo.pl
SEKCJA II: ZMIANY W OGŁOSZENIU
II.1) Tekst, który należy zmienić:
Miejsce, w którym znajduje się zmieniany tekst:
Numer sekcji:
II
Punkt:
3
W ogłoszeniu jest:
II.3) Informacja o możliwości składania ofert częściowych
Zamówienie podzielone jest na części:
Nie
Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu można składać w odniesieniu do:
Zamawiający zastrzega sobie prawo do udzielenia łącznie następujących części lub grup części:
Maksymalna liczba części zamówienia, na które może zostać udzielone zamówienie jednemu wykonawcy:
W ogłoszeniu powinno być:
II.3) Informacja o możliwości składania ofert częściowych
Zamówienie podzielone jest na części:
TAK
Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu można składać w odniesieniu do: każdej części
Zamawiający zastrzega sobie prawo do udzielenia łącznie następujących części lub grup części:
Maksymalna liczba części zamówienia, na które może zostać udzielone zamówienie jednemu wykonawcy: 2
Miejsce, w którym znajduje się zmieniany tekst:
Numer sekcji:
II
Punkt:
4)
W ogłoszeniu jest:
II.4) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane: 1) Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót budowlanych polegających na wymianie pokrycia dachu zawierającego azbest (w tym miedzy innymi demontaż azbestowego pokrycia dachowego i jego depozyt na składowisku odpadów niebezpiecznych) , wzmocnieniu uszkodzonych elementów konstrukcji dachu oraz naprawie uszkodzeń ścian zewnętrznych "starego" budynku szkoły podstawowej w Dębogórzu, gm. Kosakowo. W tej części szkoły należy wykonać instalację sygnalizacji pożaru i instalację oświetlenia ewakuacyjnego. 2) Roboty należy wykonać zgodnie z Decyzją pozwolenia na budowę nr AB/RW - 6740/95/18/K z 10.04.2018r., na podstawie Projektu Architektoniczno-Budowlany "Przebudowy dachu oraz renowacji elewacji starej części Szkoły Podstawowej Dębogórze w gm. Kosakowo, dz.nr 141/3" wykonanego przez Biuro Architektoniczne ATRIO Sp. z o.o. oraz projektu "Zmian sposobu użytkowania sal szkolnych na sale przedszkolne oraz warunków ochrony przeciwpożarowej" wykonanego przez Firmę PLANER Autorską Pracownię Architektury, Wiesław Redzimski - w zakresie instalacji SSP i instalacji oświetlenia ewakuacyjnego. 3) Przed przystąpieniem do przetargu Wykonawca dokona dokładnego rozpoznania co do ryzyka trudności jakie mogą wpłynąć na wykonawstwo przyjętych robót. 4) Wszelkie zmiany przedmiotu i ilości robót możliwe są tylko na warunkach określony w zawartej miedzy Stronami umowie o wykonanie robót budowlanych.
W ogłoszeniu powinno być:
Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót budowlanych polegających na wymianie pokrycia dachu zawierającego azbest (w tym miedzy innymi demontaż azbestowego pokrycia dachowego i jego depozyt na składowisku odpadów niebezpiecznych) , wzmocnieniu uszkodzonych elementów konstrukcji dachu oraz naprawie uszkodzeń ścian zewnętrznych "starego" budynku szkoły podstawowej w Dębogórzu, gm. Kosakowo. Ponadto w tej części szkoły należy wykonać instalację sygnalizacji pożaru i instalację oświetlenia ewakuacyjnego.
Zamówienie zostało podzielone na 2 części:
o Część 1 - Wymiana pokrycia dachu zawierającego azbest (w tym miedzy innymi demontaż azbestowego pokrycia dachowego i jego depozyt na składowisku odpadów niebezpiecznych) , wzmocnieniu uszkodzonych elementów konstrukcji dachu oraz naprawie uszkodzeń ścian zewnętrznych "starego" budynku szkoły podstawowej w Dębogórzu, gm. Kosakowo
o Część 2 - Wykonanie instalacji sygnalizacji pożaru i instalacji oświetlenia ewakuacyjnego. "starego" budynku szkoły podstawowej w Dębogórzu, gm. Kosakowo
1) Część I:
Wymiana pokrycia dachu zawierającego azbest (w tym miedzy innymi demontaż azbestowego pokrycia dachowego i jego depozyt na składowisku odpadów niebezpiecznych) , wzmocnieniu uszkodzonych elementów konstrukcji dachu oraz naprawie uszkodzeń ścian zewnętrznych "starego" budynku szkoły podstawowej w Dębogórzu, gm. Kosakowo
1) Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót budowlanych polegających na wymianie pokrycia dachu zawierającego azbest (w tym miedzy innymi demontaż azbestowego pokrycia dachowego i jego depozyt na składowisku odpadów niebezpiecznych) , wzmocnieniu uszkodzonych elementów konstrukcji dachu oraz naprawie uszkodzeń ścian zewnętrznych "starego" budynku szkoły podstawowej w Dębogórzu, gm. Kosakowo.
2) Roboty należy wykonać zgodnie z Decyzją pozwolenia na budowę nr AB/RW - 6740/95/18/K z 10.04.2018r., na podstawie Projektu Architektoniczno-Budowlany "Przebudowy dachu oraz renowacji elewacji starej części Szkoły Podstawowej Dębogórze w gm. Kosakowo, dz.nr 141/3" wykonanego przez Biuro Architektoniczne ATRIO Sp. z o.o.
3) Roboty będą polegać w szczególności na:
a) Przebudowie pokrycia dachu (łącznie z demontażem istniejącego pokrycia dachowego zawierającego azbest i jego usunięcie - depozyt na składowisku odpadów niebezpiecznych )
b) Demontażu starych i montażu nowych łat
c) Uzupełnieniu brakujących i uszkodzonych elementów konstrukcji dachu. Podczas prowadzenia prac dekarskich, Wykonawca zobowiązany jest do skutecznego zabezpieczenia stropów budynku przed ich uszkodzeniem (np. wyłożenie płytą drewnopochodną o grubości minimum 22mm)
d) Wprowadzenie izolacji termicznej i p.wilgociowej
e) Uzupełnieniu ubytków oraz zabezpieczenie spękań w elewacjach budynku poprzez wprowadzenie prętów stalowych
4) Przed przystąpieniem do przetargu Wykonawca dokona dokładnego rozpoznania co do ryzyka trudności jakie mogą wpłynąć na wykonawstwo przyjętych robót.
5) Wszelkie zmiany przedmiotu i ilości robót możliwe są tylko na warunkach określony w zawartej miedzy Stronami umowie o wykonanie robót budowlanych.
6) Wykonawca zobowiązany jest m.in. do:
a) zatrudnienia na swój koszt Kierownika Budowy w branży budowlanej z uprawnieniami do prowadzenia robót w obiektach zabytkowych
b) zakupu i zarejestrowania dziennika budowy (w tym pokrycie kosztów rejestracji dziennika budowy)
c) prowadzenia Dziennika Budowy
d) zatrudnienia Koordynatora bhp;
e) złożenia w imieniu Zamawiającego zawiadomienia o zamiarze rozpoczęcia robót budowlanych w PINB w Pucku,
f) złożenia oświadczenia Kierownika Budowy oraz kierownika robót w branży elektrycznej o podjęciu obowiązków wymaganego przez PINB w Pucku,
g) zapewnienia obecności Kierownika Budowy na cotygodniowych naradach koordynacyjnych na budowie łącznie ze złożeniem informacji o postępie robót,
h) sporządzenia harmonogramu wykonania robót
i) sporządzenie dokumentacji powykonawczej (rysunki sytuacyjne w skali zgodnej z dokumentacją projektową, w tym rzuty, przekroje itd.)
j) sporządzenie, w terminie 3-ch dni od wprowadzenia na teren budowy, inwentaryzacji fotograficznej terenu robót, w tym ujęcia spękań i uszkodzeń muru i przekazania jej na płycie CD Zamawiającemu;
k) przeniesienia na wyznaczone przez Dyrektora szkoły miejsce sprzętów i wyposażenia znajdujących się na poddaszu i ich ponowne przetransportowanie na miejsce początkowe;
l) sporządzenia na dzień odbioru dokumentacji powykonawczej. Całość w/w dokumentacji powykonawczej należy wykonać w wersji papierowej w 3 egzemplarzach i w wersji elektronicznej (w formacie PDF) - 1 płyta CD
m) po zakończeniu robót złożenie do PWINB w Pucku wniosku o pozwolenie na użytkowanie,
n) prowadzenie koordynacji robót z Wykonawcą systemu sygnalizacji pożaru.
2) Część II
Wykonanie instalacji sygnalizacji pożaru i instalacji oświetlenia ewakuacyjnego. "starego" budynku szkoły podstawowej w Dębogórzu, gm. Kosakowo
Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót budowlanych polegających na wykonaniu instalacji sygnalizacji pożaru i instalacji oświetlenia ewakuacyjnego. "starego" budynku szkoły podstawowej w Dębogórzu, gm. Kosakowo (ten sam budynek, w którym prowadzone będą z wymianą azbestowego pokrycia i naprawy konstrukcji dachu oraz naprawa uszkodzeń ścian zewnętrznych.
Roboty należy wykonać zgodnie z Projektem Wykonawczym Systemu Sygnalizacji Pożaru firmy AteCo, Projektant mgr inż. Doriań Śledź, z siedzibą w 83-000 Juszkowo, ul. Żeglarzy 12, opracowanie wrzesień 2017.
1) Roboty będą polegać w szczególności na wykonaniu :
a) instalacji systemu sygnalizacji pożaru
b) central systemu sygnalizacji pożaru
c) dostawie i montażu czujek dymowych, ręcznych ostrzegaczy pożaru i sygnalizatorów optyczno akustycznych
d) montaż oświetlenia ewakuacyjnego (awaryjnego)
2) Wykonawca systemu sygnalizacji pożaru zobowiązany jest m.in. do:
a) Termin rozpoczęcia robót należy uzgodnić z wykonawcą dachu. Termin ten należy określić i przedłożyć Zamawiającemu do akceptacji.
b) zatrudnienia na swój koszt kierownika robót w branży elektrycznej,
c) prowadzenia dziennika robót
d) sporządzenia harmonogramu wykonania robót
e) zapewnienia obecności Kierownika Robót na cotygodniowych naradach koordynacyjnych na budowie łącznie ze złożeniem informacji o postępie robót
f) sporządzenie, w terminie 3-ch dni od wprowadzenia na teren budowy, inwentaryzacji fotograficznej terenu robót i przekazania jej na płycie CD Zamawiającemu;
g) przeniesienia na wyznaczone przez Dyrektora szkoły miejsce sprzętów i wyposażenia znajdujących się na poddaszu i ich ponowne przetransportowanie na miejsce początkowe;
h) sporządzenia na dzień odbioru dokumentacji powykonawczej, (rysunki sytuacyjne w skali w skali zgodnej z dokumentacją projektową, w tym rzuty, przekroje itd.). Całość w/w dokumentacji powykonawczej należy wykonać w wersji papierowej w 3 egzemplarzach i w wersji elektronicznej (w formacie PDF) - 1 płyta CD,
Miejsce, w którym znajduje się zmieniany tekst:
Numer sekcji:
II
Punkt:
8
W ogłoszeniu jest:
II.8) Okres, w którym realizowane będzie zamówienie lub okres, na który została zawarta umowa ramowa lub okres, na który został ustanowiony dynamiczny system zakupów:
miesiącach: lub dniach: 30
lub
data rozpoczęcia: lub zakończenia:
W ogłoszeniu powinno być:
II.8) Okres, w którym realizowane będzie zamówienie lub okres, na który została zawarta umowa ramowa lub okres, na który został ustanowiony dynamiczny system zakupów:
miesiącach: lub dniach:
lub
data rozpoczęcia: lub zakończenia:
1. Ustala się następujące terminy realizacji przedmiotu zamówienia:
Dla część 1
a) wykonanie robót budowlanych wraz ze złożeniem wniosku do PINB o wydanie pozwolenia na użytkowanie / zawiadomienia o zakończeniu budowy do 22.11.2019r.
b) uzyskanie pozwolenia na użytkowanie do 12.12.2019r.
Dla części 2
Wykonanie prac do dnia 29.11.2019r.
Miejsce, w którym znajduje się zmieniany tekst:
Numer sekcji:
III
Punkt:
1.3
W ogłoszeniu jest:
III.1.3) Zdolność techniczna lub zawodowa
Określenie warunków: 1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki udziału w postępowaniu dotyczące: A. zdolności technicznej i zawodowej, tj.: 1) w zakresie wiedzy i doświadczenia - Wykonawca winien wykazać, że: w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonał co najmniej dwie roboty budowlane polegające na budowie bądź przebudowie budynku użyteczności publicznej o wartości nie mniejszej niż 200.000,00 zł brutto (słownie: dwieści tysięcy złotych) ** 2) w zakresie dysponowania osobami do wykonania zamówienia - Wykonawca winien wykazać, że dysponuje lub będzie dysponował osobami, które skieruje do realizacji zamówienia posiadającymi kwalifikacje zawodowe, uprawnienia, doświadczenie i wykształcenie niezbędne do wykonania zamówienia publicznego tj.: a) 1 osoba, która będzie pełniła funkcję Kierownika Budowy, posiadająca: - wykształcenie wyższe techniczne budowlane, uprawnienia budowlane w specjalności konstrukcyjnej bez ograniczeń w rozumieniu Ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane oraz Rozporządzenia Ministra Infrastruktury i Rozwoju z dnia 11 września 2014 r., z doświadczeniem kierowania robót objętych ochroną konserwatorską o łącznej wartości tych robót nie mniej niż 100.000,00zł.** ** w przypadku złożenia przez wykonawców dokumentów zawierających dane wyrażone w innych walutach niż PLN, Zamawiający jako kurs przeliczeniowy waluty, w której oszacowano daną wartość, przyjmie średni kurs Narodowego Banku Polskiego (NBP) obowiązujący w dniu publikacji ogłoszenia o zamówieniu w Biuletynie Zamówień Publicznych. Uwaga: 1) Wskazane wyżej osoby powinny posiadać uprawnienia budowlane zgodnie z ustawą z dnia 07 lipca 1994 r. Prawo budowlane (t. j. Dz. U. z 2017 r., poz. 1322 ze zm.) oraz rozporządzeniem Ministra Infrastruktury i Rozwoju z dnia 11 września 2014 r. w sprawie samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie (Dz. U. z 2014 r., poz. 1278) lub odpowiadające im ważne uprawnienia budowlane, które zostały wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów. 2) Zgodnie z art. 12a ustawy Prawo budowlane samodzielne funkcje techniczne w budownictwie, określone w art. 12 ust. 1 ustawy mogą również wykonywać osoby, których odpowiednie kwalifikacje zawodowe zostały uznane na zasadach określonych w przepisach odrębnych. Regulację odrębną stanowią przepisy ustawy z dnia 22 grudnia 2015 r. o zasadach uznawania kwalifikacji zawodowych nabytych w państwach członkowskich Unii Europejskiej (Dz. U. z 2016 r., poz. 65).
W ogłoszeniu powinno być:
III.1.3) Zdolność techniczna lub zawodowa
Określenie warunków: 1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki udziału w postępowaniu dotyczące: A. zdolności technicznej i zawodowej, tj.: 1) w zakresie wiedzy i doświadczenia - dla części 1
1) w zakresie wiedzy i doświadczenia - Wykonawca winien wykazać, że:
w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonał co najmniej jedna robota budowlane polegające na budowie bądź przebudowie budynku użyteczności publicznej o wartości nie mniejszej niż 200.000,00 zł brutto (słownie: dwieści tysięcy złotych) ** obejmująca swym zakresem roboty dekarsko-ciesielskie, o wartości (tych robót) nie mniejszej niż 90 000 zł brutto**
2) w zakresie dysponowania osobami do wykonania zamówienia - Wykonawca winien wykazać, że dysponuje lub będzie dysponował osobami, które skieruje do realizacji zamówienia posiadającymi kwalifikacje zawodowe, uprawnienia, doświadczenie i wykształcenie niezbędne do wykonania zamówienia publicznego tj.:
a) 1 osoba, która będzie pełniła funkcję Kierownika Budowy, posiadająca:
- wykształcenie wyższe techniczne budowlane, uprawnienia budowlane w specjalności konstrukcyjnej bez ograniczeń w rozumieniu Ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane oraz Rozporządzenia Ministra Infrastruktury i Rozwoju z dnia 11 września 2014 r., z doświadczeniem kierowania robót objętych ochroną konserwatorską o łącznej wartości tych robót nie mniej niż 100.000,00zł.**
Dla części 2
1) w zakresie wiedzy i doświadczenia - Wykonawca winien wykazać, że:
w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonał co najmniej dwie roboty budowlane polegające na budowie bądź przebudowie obejmujące roboty na elektrycznych instalacjach wewnętrznych o wartości (tych robót) nie mniejszej niż 20.000,00 zł brutto każda **
** w przypadku złożenia przez wykonawców dokumentów zawierających dane wyrażone w innych walutach niż PLN, Zamawiający jako kurs przeliczeniowy waluty, w której oszacowano daną wartość, przyjmie średni kurs Narodowego Banku Polskiego (NBP) obowiązujący w dniu publikacji ogłoszenia o zamówieniu w Biuletynie Zamówień Publicznych.
Uwaga:
1) Wskazane wyżej osoby powinny posiadać uprawnienia budowlane zgodnie z ustawą z dnia 07 lipca 1994 r. Prawo budowlane (t. j. Dz. U. z 2017 r., poz. 1322 ze zm.) oraz rozporządzeniem Ministra Infrastruktury i Rozwoju z dnia 11 września 2014 r. w sprawie samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie (Dz. U. z 2014 r., poz. 1278) lub odpowiadające im ważne uprawnienia budowlane, które zostały wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów.
2) Zgodnie z art. 12a ustawy Prawo budowlane samodzielne funkcje techniczne w budownictwie, określone w art. 12 ust. 1 ustawy mogą również wykonywać osoby, których odpowiednie kwalifikacje zawodowe zostały uznane na zasadach określonych w przepisach odrębnych. Regulację odrębną stanowią przepisy ustawy z dnia 22 grudnia 2015 r. o zasadach uznawania kwalifikacji zawodowych nabytych w państwach członkowskich Unii Europejskiej (Dz. U. z 2016 r., poz. 65).
Miejsce, w którym znajduje się zmieniany tekst:
Numer sekcji:
IV.
Punkt:
6.2
W ogłoszeniu jest:
IV.6.2) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu:
Data: 2019-09-04, godzina: 10:00,
W ogłoszeniu powinno być:
IV.6.2) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu:
Data: 2019-09-12, godzina: 10:00,
INNE PRZETARGI KOSAKOWO
więcej: przetargi KOSAKOWO »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
więcej: »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.