Ogłoszenie nr 540126637-N-2019 z dnia 24-06-2019 r.
Stare Juchy:
OGŁOSZENIE O ZMIANIE OGŁOSZENIA
OGŁOSZENIE DOTYCZY:
Ogłoszenia o zamówieniu
INFORMACJE O ZMIENIANYM OGŁOSZENIU
Numer: 500145935-N-2018
Data: 26/06/2018
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
Gmina Stare Juchy, Krajowy numer identyfikacyjny 53952600000000,
ul. Plac 500-lecia
4,
19-330
Stare Juchy, woj.
warmińsko-mazurskie, państwo
Polska, tel.
876 199 053, e-mail
ug@stare-juchy.pl, faks
876 199 053.
Adres strony internetowej (url):
SEKCJA II: ZMIANY W OGŁOSZENIU
II.1) Tekst, który należy zmienić:
Miejsce, w którym znajduje się zmieniany tekst:
Numer sekcji:
II
Punkt:
8
W ogłoszeniu jest:
II.8) Okres, w którym realizowane będzie zamówienie lub okres, na który została zawarta umowa ramowa lub okres, na który został ustanowiony dynamiczny system zakupów:
miesiącach: lub dniach:
lub
data rozpoczęcia: lub zakończenia: 2019-09-30
W ogłoszeniu powinno być:
II.8) Okres, w którym realizowane będzie zamówienie lub okres, na który została zawarta umowa ramowa lub okres, na który został ustanowiony dynamiczny system zakupów:
miesiącach: lub dniach:
lub
data rozpoczęcia: lub zakończenia: 2019-08-30
Miejsce, w którym znajduje się zmieniany tekst:
Numer sekcji:
II
Punkt:
1
W ogłoszeniu jest:
Remont z adaptacją pomieszczeń socjalno - sanitarnych na salę ćwiczeń oraz pomieszczeń Klubu Seniora przy ul. Mazurskiej i ul. Kętrzyńskiej w Starych Juchach
W ogłoszeniu powinno być:
Remont pomieszczeń do wypożyczalni sprzętu rehabilitacyjno - pielęgnacyjnego oraz pomieszczeń Klubu Seniora przy ul. Mazurskiej i ul. Kętrzyńskiej w Starych Juchach
Miejsce, w którym znajduje się zmieniany tekst:
Numer sekcji:
II
Punkt:
4
W ogłoszeniu jest:
1. Przedmiotem zamówienia jest remont z adaptacją pomieszczeń socjalno - sanitarnych na salę ćwiczeń oraz pomieszczeń Klubu Seniora przy ul. Mazurskiej i ul. Kętrzyńskiej w Starych Juchach. 2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia, w tym zakres robót, technologia wykonawstwa zawarty jest w przedmiarze robót stanowiącym załącznik do SIWZ. 3. Pełen zakres robót budowlanych, które wykonawca zobowiązany będzie wykonać z godnie z załączonym do SIWZ przedmiarze robót. 4. Wykonawca, którego oferta została najwyżej oceniona, zobowiązany będzie do sporządzenia na podstawie przedmiaru robót kosztorysu ofertowego i przedłożenia go Zamawiającemu. 5. Roboty budowlane składające się na przedmiot zamówienia należy wykonywać z należytą starannością, zgodnie ze sztuką budowlaną, zgodnie z dokumentacją techniczną, przedmiarem robót, obowiązującymi Polskimi Normami i przepisami prawa, zasadami współczesnej wiedzy technicznej i uzgodnieniami dokonanymi w trakcie realizacji robót. 6. Materiały stosowane przez Wykonawcę podczas realizacji przedmiotu zamówienia powinny być fabrycznie nowe i odpowiadać, co do jakości wymogom wyrobów dopuszczonych do obrotu, stosowania w budownictwie zgodnie z art. 10 ustawy z dnia 7 lipca 1994r. Prawo budowlane. 7. Podane w opisie przedmiotu zamówienia ewentualne nazwy własne nie mają na celu naruszenie art. 7 oraz art. 29 ustawy Prawo zamówień publicznych, a mają jedynie za zadanie sprecyzowanie oczekiwań jakościowych i technologicznych zamawiającego. 8. Wszystkie wskazania należy rozumieć, jako określenie minimalnych wymagań parametrów technicznych lub standardów jakościowych. Oznacza to, że zgodnie a art. 29 ust. 3 ustawy Prawo zamówień publicznych zamawiający dopuszcza stosowanie materiałów i urządzeń równoważnych. 9. Zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne pod warunkiem spełnienia tego samego poziomu technologicznego, wydajnościowego i funkcjonalnego, przy czym równoważność oferowanych materiałów i urządzeń w stosunku do wskazanych w dokumentach przetargowych zobowiązany jest wykazać wykonawca. Wykonawca zobowiązany jest uzyskać potwierdzenie równoważności od zamawiającego. 10. Wykonawca musi uwzględnić dodatkowo w ofercie koszty związane z: 1) Urządzeniem zaplecza budowy wraz z doprowadzeniem niezbędnych mediów dla potrzeb budowy. 2) Pełnieniem obsługi geodezyjnej w trakcie realizacji poszczególnych robót.
W ogłoszeniu powinno być:
1. Przedmiotem zamówienia jest remont pomieszczeń do wypożyczalni sprzętu rehabilitacyjno - pielęgnacyjnego oraz pomieszczeń Klubu Seniora przy ul. Mazurskiej i ul. Kętrzyńskiej w Starych Juchach. 2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia, w tym zakres robót, technologia wykonawstwa zawarty jest w przedmiarze robót stanowiącym załącznik do SIWZ. 3. Pełen zakres robót budowlanych, które wykonawca zobowiązany będzie wykonać z godnie z załączonym do SIWZ przedmiarze robót. 4. Wykonawca, którego oferta została najwyżej oceniona, zobowiązany będzie do sporządzenia na podstawie przedmiaru robót kosztorysu ofertowego i przedłożenia go Zamawiającemu. 5. Roboty budowlane składające się na przedmiot zamówienia należy wykonywać z należytą starannością, zgodnie ze sztuką budowlaną, zgodnie z dokumentacją techniczną, przedmiarem robót, obowiązującymi Polskimi Normami i przepisami prawa, zasadami współczesnej wiedzy technicznej i uzgodnieniami dokonanymi w trakcie realizacji robót. 6. Materiały stosowane przez Wykonawcę podczas realizacji przedmiotu zamówienia powinny być fabrycznie nowe i odpowiadać, co do jakości wymogom wyrobów dopuszczonych do obrotu, stosowania w budownictwie zgodnie z art. 10 ustawy z dnia 7 lipca 1994r. Prawo budowlane. 7. Podane w opisie przedmiotu zamówienia ewentualne nazwy własne nie mają na celu naruszenie art. 7 oraz art. 29 ustawy Prawo zamówień publicznych, a mają jedynie za zadanie sprecyzowanie oczekiwań jakościowych i technologicznych zamawiającego. 8. Wszystkie wskazania należy rozumieć, jako określenie minimalnych wymagań parametrów technicznych lub standardów jakościowych. Oznacza to, że zgodnie a art. 29 ust. 3 ustawy Prawo zamówień publicznych zamawiający dopuszcza stosowanie materiałów i urządzeń równoważnych. 9. Zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne pod warunkiem spełnienia tego samego poziomu technologicznego, wydajnościowego i funkcjonalnego, przy czym równoważność oferowanych materiałów i urządzeń w stosunku do wskazanych w dokumentach przetargowych zobowiązany jest wykazać wykonawca. Wykonawca zobowiązany jest uzyskać potwierdzenie równoważności od zamawiającego. 10. Wykonawca musi uwzględnić dodatkowo w ofercie koszty związane z: 1) Urządzeniem zaplecza budowy wraz z doprowadzeniem niezbędnych mediów dla potrzeb budowy. 2) Pełnieniem obsługi geodezyjnej w trakcie realizacji poszczególnych robót.
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
więcej: »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.