eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Katowice › Dostawa usługi przedłużenia wsparcia serwisowego do posiadanych przez Zamawiającego urządzeń Juniper - znak sprawy DZP.381.12.2016.DW

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2016-03-10

Katowice: Dostawa usługi przedłużenia wsparcia serwisowego do posiadanych przez Zamawiającego urządzeń Juniper - znak sprawy DZP.381.12.2016.DW
Numer ogłoszenia: 53890 - 2016; data zamieszczenia: 10.03.2016
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 33950 - 2016r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: tak.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Uniwersytet Śląski w Katowicach Dział Zamówień Publicznych, ul. Bankowa 12, 40-007 Katowice, woj. śląskie, tel. 32 3592048, faks 32 3592048.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Uczelnia publiczna.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa usługi przedłużenia wsparcia serwisowego do posiadanych przez Zamawiającego urządzeń Juniper - znak sprawy DZP.381.12.2016.DW.

II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest zakup usługi przedłużenia wsparcia serwisowego producenta do posiadanych przez Zamawiającego urządzeń Juniper, zwany dalej usługą wsparcia serwisowego. Usługa wsparcia serwisowego świadczona będzie od daty zawarcia umowy do dnia 13.01.2017 r. zgodnie z warunkami licencyjnymi usługi wsparcia serwisowego u producenta i harmonogramem zawartym w opisie przedmiotu zamówienia - załącznik nr 2 do SIWZ. Przedmiot zamówienia obejmuje: a) naprawę urządzenia; b) aktualizację oprogramowania zgodnie z obowiązującym systemem licencyjnym producenta; c) dostęp do poprawek udostępnianych przez producenta; d) wsparcie telefoniczne i internetowe przez serwis producenta. 2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi załącznik nr 2 do SIWZ. 3. Termin realizacji zamówienia. Wymagany termin realizacji zamówienia: a) Zamawiający wymaga dostarczenia dokumentów potwierdzających wykupienie wsparcia dla urządzeń Juniper SRX 1400 Zamawiającego o numerach seryjnych: ACDJ7850 oraz ACAR7522 świadczonego przez producenta lub autoryzowanego dystrybutora producenta do 21 dni od daty zawarcia umowy. b) Usługa wsparcia serwisowego obejmuje okres od daty zawarcia umowy do dnia 13.01.2017 r. zgodnie z zasadami wymienionymi w opisie przedmiotu zamówienia - załącznik nr 2 do SIWZ. 4. Miejsce realizacji zamówienia (adres dostawy). Zamawiający wymaga dostarczenia potwierdzenia rejestracji wsparcia serwisowego do: Uniwersytet Śląski Dział Logistyki pok. 420 ul. Bankowa 12 40-007 Katowice 5. Zamawiający dopuszcza możliwość składania ofert równoważnych w przypadkach, w których wskazuje znaki towarowe, patent lub pochodzenie przedmiotu zamówienia, z zachowaniem przez Wykonawcę zasad i wymogów opisanych w SIWZ. Wpisanie znaków towarowych jest uzasadnione specyfiką przedmiotu zamówienia i Zamawiający nie może opisać przedmiotu zamówienia za pomocą innych dostatecznie dokładnych określeń. Użyte w specyfikacji określenia wskazujące znaki towarowe, patent lub pochodzenie przedmiotu zamówienia należy odczytywać z wyrazami lub równoważne. Wykonawca oferując przedmiot równoważny do opisanego w specyfikacji jest zobowiązany zachować równoważność w zakresie parametrów użytkowych, funkcjonalnych i jakościowych, które muszą być na poziomie nie niższym od parametrów wskazanych przez Zamawiającego..

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 48.16.00.00 - Pakiety oprogramowania bibliotecznego .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 09.03.2016.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Solidex S.A., ul. J. Lea 124, 30-133 Kraków, kraj/woj. małopolskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 71469,40 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 81162,78

  • Oferta z najniższą ceną: 81162,78 / Oferta z najwyższą ceną: 81162,78

  • Waluta: PLN .


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.