To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2013-12-30
Biała: Dostawa artykułów spożywczych dla Zespołu Szkolno - Przedszkolnego w Białej.
Numer ogłoszenia: 538562 - 2013; data zamieszczenia: 30.12.2013
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 506402 - 2013r.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Zespół Szkolno-Przedszkolny w Białej, ul. Tysiąclecia 16, 48-210 Biała, woj. opolskie, tel. 77 4387 047, faks 77 4387 047.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: jednostka budżetowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa artykułów spożywczych dla Zespołu Szkolno - Przedszkolnego w Białej..
II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy.
II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest Dostawa artykułów spożywczych dla Zespołu Szkolno - Przedszkolnego w Białej Oznaczenie przedmiotu zamówienia wg Wspólnego Słownika Zamówień (CPV): główny przedmiot: 15.00.00.00-8. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera Specyfikacja . Zamawiający nie przewiduje możliwości udzielania zamówień uzupełniających. Zamawiający nie dopuszcza złożenia oferty wariantowej. Zamawiający dopuszcza składanie ofert częściowych. Wykonawca może złożyć ofertę na jedną, kilka, lub wszystkie części zamówienia. Oferta częściowa musi obejmować wszystkie pozycje określone w danej części. Oferta częściowa musi obejmować minimum jedną z poniższych części: Część 1: Jaja (jaja świeże klasy L - 63-73g) - CPV 15.00.00.00-8, 03.00.00.00-1. Część 2: Mięso i wędliny (mięso drobiowe, mięso wieprzowe, mięso wołowe, wędliny) - CPV 15.00.00.00-8, 15.10.00.00-9. Część 3: Ryby (ryby, filety rybne, śledzie)-CPV15.20.00.00.-0 Część 4: Warzywa i owoce świeże (warzywa i owoce krajowe, owoce cytrusowe) - CPV 15.00.00.00-8, 15.30.00.00-1. Część 5: Warzywa i owoce mrożone - CPV 15.00.00.00-8, 15.30.00.00-1, 15.33.11.70-9 Część 6: Oleje i tłuszcze zwierzęce lub roślinne (olej rzepakowy, olej uniwersalny)-CPV15.40.00.00.-2 Część 7: Produkty mleczarskie (masło, sery, mleko, śmietana, jogurty, sery twarde i pleśniowe)-CPV15.50.00.00.-3 Część 8: Produkty przemiału ziarna (ryż, mąka, otręby, kasze)-CPV15.60.00.00.-4 Część 9: Pieczywo i wyroby cukiernicze: (bułki, chleby pszenne i razowe, bułka tarta, pączki, drożdżówki) - CPV 15.00.00.00-8, 15.81.00.00-9. Część 10: Wyroby garmażeryjne (naleśniki, pierogi, pyzy, kluski, kopytka, krokiety, leniwe) - CPV 15.00.00.00-8, 15.89.42.00-3. Część 11: Produkty ogólnospożywcze (przyprawy, makarony, soki, sosy, koncentraty, syropy, słodycze, owoce w puszkach itp., woda mineralna niegazowana) - CPV 15.00.00.00-8, 15.80.00.00-6, 15.90.00.00-7 Szczegółowy wykaz produktów dla poszczególnych części zamówienia stanowi załącznik nr 1 -formularz ofertowy wraz z załącznikami od nr 1.1 do 1.11 kosztorys ofertowy do SIWZ. Wykonawca zobowiązany będzie do dostarczenia przedmiotu umowy do siedziby Zamawiającego po uprzednim zamówieniu telefonicznym, pisemnym lub elektronicznym (z jednodniowym wyprzedzeniem, składanym do godziny 15:00) przez pracownika upoważnionego przez Zamawiającego oraz wniesienia przedmiotu zamówienia do pomieszczeń wskazanych przez Zamawiającego. Zamawiający zastrzega sobie możliwość zmiany ilości zamawianych towarów w przypadku zmniejszenia się ilości żywionych dzieci do 10 % wartości netto zamawianego towaru w poszczególnej części, ewentualnie zwiększenia ilości żywionych dzieci do 2% wartości netto zamawianego towaru w poszczególnej części. Z tego tytułu Wykonawcy nie przysługuje żadne roszczenie finansowe ani prawne. Zamawiający nie przewiduje waloryzacji cen w trakcie realizacji umowy. Należność za dostawy w danym miesiącu będzie płatna przelewem na konto Wykonawcy w terminie do 14 dni po otrzymaniu prawidłowo wystawionej faktury od Wykonawcy. Rozliczenie finansowe Wykonawcy z Zamawiającym odbywać się będzie na podstawie ilości i rodzaju faktycznie dostarczonych do Zamawiającego produktów spożywczych i ich cen jednostkowych podanych przez Wykonawcę w kosztorysie ofertowym na poszczególne części. Wykonawca dostarczać będzie zamówioną partię towaru do Zamawiającego własnym środkiem transportu i na własne ryzyko oraz nie będzie obciążał kosztami transportu Zamawiającego. Wykonawca zobowiązany jest do wniesienia towarów do magazynów żywnościowych znajdujących się w obiektach. Oferowane produkty winny spełniać wymogi sanitarno- epidemiologiczne i zasady systemu HACCP w zakładach żywienia zbiorowego między innymi : - odpowiednie normy jakościowe i atesty, -dostarczane produkty będą świeże, pełnowartościowe, należytej jakości oraz będą dostarczane nie później, niż w połowie okresu przydatności do spożycia przewidzianego dla danego produktu, z zastrzeżeniem: pieczywo i wyroby cukiernicze oraz wyroby garmażeryjne - wyprodukowane będą w dobie dostawy; ryby i mrożonki będą posiadać termin przydatności do spożycia nie krótszy niż 30 dni od dostawy; jaja konsumpcyjne nie będą starsze niż 7 dni od daty pakowania; warzywa i owoce świeże cechować się będą regularnym kształtem właściwym dla danej odmiany, będą wolne od szkodników, zanieczyszczeń ziemią, uszkodzeń, oznak wyrastania korzenia w pęd nasienny, brakiem oznak więdnięcia, wyschnięcia czy gnicia; mięso i wędliny będą produktami świeżymi, z terminem przydatności do spożycia nie krótszym niż 5 dni od dostawy. Wykonawca ponosi odpowiedzialność za wady jakościowe dostaw (ukryte, nie ukryte) oraz uszkodzenia powstałe w transporcie produktów oraz zobowiązany jest do niezwłocznej wymiany wadliwego towaru we własnym zakresie i na własny koszt. W przypadku zakwestionowania przez Zamawiającego danego towaru Wykonawca zobowiązuje się do jego wymiany na pełnowartościowe w terminie nie dłuższym niż 24 godziny od zgłoszenia reklamacji. Zakwestionowany towar zostanie zwrócony Wykonawcy i odebrany transportem na koszt Wykonawcy. Zamawiający nie odpowiada za straty poniesione przez Wykonawcę z tytułu zwrotu kwestionowanej partii towaru Wykonawca dostarcza produkty do siedziby zamawiającego w następujących przedziałach godzinowych i do następujących podległych placówek: a. jaja (07:00-09:00) do stołówki PSP Biała i stołówki PP Biała b. mięso i wędliny (07:00-09:00) do stołówki PSP Biała i stołówki PP Biała c. ryby (07:00-09:00) do stołówki PSP Biała i stołówki PP Biała d. warzywa i owoce świeże (07:00-09:00) do stołówki PSP Biała i stołówki PP Biała e. warzywa i owoce mrożone ( 07:00-09:00) do stołówki PSP Biała i stołówki PP Biała f. oleje i tłuszcze zwierzęce lub roślinne ( 07:00-09:00) do stołówki PSP Biała i stołówki PP Biała g. produkty mleczarskie ( 07:00-09:00) do stołówki PSP Biała i stołówki PP Biała h. produkty przemiału ziarna ( 07:00-09:00) do stołówki PSP Biała i stołówki PP Biała i. pieczywo i wyroby cukiernicze (06:30-07:30) do stołówki Publicznej Szkoły Podstawowej w Białej ul. Tysiąclecia 16 i do stołówka Publicznego Przedszkola w Białej ul. Tysiąclecia 16, natomiast do Oddziału Zamiejscowego w Gostomi nr 46a oraz do Oddziału Zamiejscowego w Prężynie nr 28 a, po wcześniejszych ustaleniach telefonicznych, j. wyroby garmażeryjne (07:00-09:00) do stołówki PSP Biała i stołówki PP Biała k. produkty ogólnospożywcze (07:00-09:00) do stołówki PSP Biała i stołówki PP Biała Zamawiający, wskazując w opisie poszczególnych produktów nazwy handlowe lub nazwy producentów, zgodnie z art. 29 ust. 3 oraz art. 30 ust. 4, dopuszcza zaoferowanie produktów równoważnych, z zachowaniem podanych w opisie wymagań minimalnych dla produktu. W przypadku zaoferowania produktu równoważnego zamawiający wymaga, aby opakowanie produktu zawierało informacje umożliwiające identyfikację spełnienia wskazanych wymagań minimalnych (parametrów) dla danego produktu (gramatura, zawartość procentowa poszczególnych składników, wydajność z opakowania, wartość odżywcza itp.)...
II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 15.00.00.00-8, 03.00.00.00-1.
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony
III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
Część NR: 1
Nazwa: JAJA
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 23.12.2013.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 3.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- APC AGRA Sp. z o.o., ul. Budowlanych 4a, 45-005 Opole, kraj/woj. opolskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 5584,90 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 2929,00
Oferta z najniższą ceną: 2929,00 / Oferta z najwyższą ceną: 4545,00
Waluta: PLN.
Część NR: 2
Nazwa: MIĘSO I WĘDLINY
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 23.12.2013.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 2.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- Przedsiębiorstwo Produkcyjno-Handlowe Stanisław Wysocki, ul. Niepodległości 42, 58-303 Wałbrzych, kraj/woj. opolskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 52860,73 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 46815,60
Oferta z najniższą ceną: 46815,60 / Oferta z najwyższą ceną: 51964,95
Waluta: PLN.
Część NR: 3
Nazwa: RYBY
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 23.12.2013.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 2.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- PHUP MISIEK Krzysztof Misiołek, ul. Wiejska 24b, 48-200 Prudnik, kraj/woj. opolskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 14511,36 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 10619,50
Oferta z najniższą ceną: 10619,50 / Oferta z najwyższą ceną: 14167,70
Waluta: PLN.
Część NR: 4
Nazwa: WARZYWA I OWOCE ŚWIEŻE
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 23.12.2013.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- Sklep Spożywczo-Przemysłowy Jan Wojciechowski, ul. Armii Ludowej 1/U4,, 48-210 Biała, kraj/woj. opolskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 24796,90 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 27915,44
Oferta z najniższą ceną: 27915,44 / Oferta z najwyższą ceną: 27915,44
Waluta: PLN.
Część NR: 5
Nazwa: WARZYWA I OWOCE MROŻONE
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 23.12.2013.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 3.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- PHUP MISIEK Krzysztof Misiołek, Ul. Wiejska 24b, 48-200 Prudnik, kraj/woj. opolskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 3782,45 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 3014,46
Oferta z najniższą ceną: 3014,46 / Oferta z najwyższą ceną: 3592,40
Waluta: PLN.
Część NR: 6
Nazwa: OLEJE I TŁUSZCZE ZWIERZĘCE LUB ROŚLINNE
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 23.12.2013.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 3.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- Sklep Spożywczo-Przemysłowy Jan Wojciechowski, ul. Armii Ludowej 1/U4,, 48-210 Biała, kraj/woj. opolskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 3181,57 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 2633,12
Oferta z najniższą ceną: 2633,12 / Oferta z najwyższą ceną: 3446,48
Waluta: PLN.
Część NR: 7
Nazwa: PRODUKTY MLECZARSKIE
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 23.12.2013.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- Sklep Spożywczo-Przemysłowy Jan Wojciechowski, ul. Armii Ludowej 1/U4,, 48-210 Biała, kraj/woj. opolskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 20461,17 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 21842,91
Oferta z najniższą ceną: 21842,91 / Oferta z najwyższą ceną: 21842,91
Waluta: PLN.
Część NR: 8
Nazwa: PRODUKTY PRZEMIAŁU ZIARNA
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 23.12.2013.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 4.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- APC AGRA Sp. z o.o., ul. Budowlanych 4a, 45-005 Opole, kraj/woj. opolskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 3273,06 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 2987,70
Oferta z najniższą ceną: 2987,70 / Oferta z najwyższą ceną: 3627,10
Waluta: PLN.
Część NR: 9
Nazwa: PIECZYWO I WYROBY CUKIERNICZE
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 23.12.2013.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 2.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
GMINNA SPÓŁDZIELNIA 'SAMOPOMOC CHŁOPSKA' W LIKWIDACJI
jakie przetargi wygrała firma
GMINNA SPÓŁDZIELNIA 'SAMOPOMOC CHŁOPSKA' W LIKWIDACJI
- Gminna Spółdzielnia Samopomoc Chłopska, ul. Prudnicka 16,, 48-210 Biała, kraj/woj. opolskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 10089,32 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 10085,70
Oferta z najniższą ceną: 10085,70 / Oferta z najwyższą ceną: 13287,55
Waluta: PLN.
Część NR: 10
Nazwa: WYROBY GARMAŻERYJNE
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 23.12.2013.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 3.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- PHUP MISIEK Krzysztof Misiołek, ul. Wiejska 24b, 48-200 Prudnik, kraj/woj. opolskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 1668,71 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 1568,00
Oferta z najniższą ceną: 1568,00 / Oferta z najwyższą ceną: 2212,00
Waluta: PLN.
Część NR: 11
Nazwa: PRODUKTY OGÓLNOSPOŻYWCZE
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 23.12.2013.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 3.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
PRZEDSIĘBIORSTWO USŁUG ROLNICZO-GOSPODARCZYCH "AGRA" SP. Z O.O.
jakie przetargi wygrała firma
PRZEDSIĘBIORSTWO USŁUG ROLNICZO-GOSPODARCZYCH "AGRA" SP. Z O.O.
- Przedsiębiorstwo Usług Rolniczo -Gospodarczych AGRA Sp. z o.o., ul. Obr. Stalingradu 66, 45-565 Opole, kraj/woj. opolskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 29239,53 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 28791,38
Oferta z najniższą ceną: 28791,38 / Oferta z najwyższą ceną: 37517,08
Waluta: PLN.
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Zakup i sukcesywna dostawa żywności na potrzeby Zespołu Szkolno-Przedszkolnego z Oddziałami Integracyjnymi w Libiążu w okresie od lipca do grudnia 2024 roku
- Dostawy artykułów żywnościowych dla Zespołu Ośrodków Wsparcia w Lublinie w okresie 01.06.2024 r. - 31.12.2024 r.
- Sukcesywne dostawy artykułów żywnościowych do Szkoły Podstawowej nr 37 w Chorzowie, ul. Ratuszowa 20 - I/2024
- Dostawa artykułów żywnościowych dla Domu Pomocy Społecznej "Senior" w Rudzie Śląskiej w drugim półroczu 2024r.
- "Sukcesywne dostawy artykułów spożywczych, sypkich, strączkowych, sojowych do Zakładu Karnego w Siedlcach"
- Sukcesywne dostawy artykułów żywnościowych do Szkoły Podstawowej nr 5 z Oddziałami Sportowymi w Chorzowie, ul. Ryszki 55 - I/2024
więcej: Produkty rolnictwa, hodowli, rybołówstwa, leśnictwa i podobne »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.