eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Gdańsk › Sprzątanie i utrzymanie czystości w budynkach Wojewódzkiego Inspektoratu Ochrony Środowiska w Gdańsku

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2014-03-13

Gdańsk: Sprzątanie i utrzymanie czystości w budynkach Wojewódzkiego Inspektoratu Ochrony Środowiska w Gdańsku
Numer ogłoszenia: 53731 - 2014; data zamieszczenia: 13.03.2014
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 21033 - 2014r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Wojewódzki Inspektorat Ochrony Środowiska, ul. Trakt św. Wojciecha 293, 80-001 Gdańsk, woj. pomorskie, tel. 058 3094911 do 13, faks 058 3094634.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja rządowa terenowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Sprzątanie i utrzymanie czystości w budynkach Wojewódzkiego Inspektoratu Ochrony Środowiska w Gdańsku.

II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest wykonywanie usługi kompleksowego sprzątania i utrzymania czystości w pomieszczeniach biurowych, laboratoryjnych, sanitarnych oraz sprzątanie i utrzymanie czystości korytarzy, holi, klatek schodowych i innych pomieszczeń wewnętrznych Wojewódzkiego Inspektoratu Ochrony Środowiska. 2. Przedmiot zamówienia obejmuje również mycie szkła laboratoryjnego (mycie ręczne przy użyciu ogólnie dostępnych detergentów, przygotowanego przez pracownika laboratorium preparatu (chromianki) oraz przy użyciu zmywarki laboratoryjnej). Mycie ręczne obejmować będzie kolby, zlewki, butelki, cylindry, probówki oraz inne szkło używane do analiz laboratoryjnych i poboru prób w terenie. Szczegółowy zakres zadań i obowiązków Wykonawcy dotyczący przedmiotu zamówienia, zawierają załączniki nr 1-4 do siwz. 4. Usługa sprzątania, utrzymania czystości i mycia szkła laboratoryjnego realizowana będzie w budynku WIOŚ w Gdańsku z siedzibą Trakt Św. Wojciecha 293 (pow. użytkowa - 1573 m2) oraz Delegatury WIOŚ z siedzibą w Słupsku przy ul. Kniaziewicza 30 (pow. użytkowa 827 m2). Budynki te przeznaczone są na funkcjonowanie administracji publicznej. 5. Sprzątanie odbywać się będzie w następującym układzie: - czynności polegające na sprzątaniu (zamiataniu, zmywaniu na mokro) posadzek w ciągach i przejściach komunikacyjnych, pomieszczeniach laboratoryjnych - wykonywane będą w dni robocze (poniedziałek, środa, piątek), z wyłączeniem dni ustawowo wolnych od pracy w godzinach 15:00-19:00, - czynności polegające na myciu szkła laboratoryjnego, myciu i dezynfekcji toalet, bieżącym serwisie toalet, opróżnianiu koszy na śmieci - wykonywane będą w dni robocze, codziennie, w godzinach 12:00-16:00. 6. Usługa kompleksowego sprzątania i utrzymania czystości, w pomieszczeniach administracyjno-biurowych, laboratoryjnych i sanitarnych Wojewódzkiego Inspektoratu Ochrony Środowiska wykonywana będzie przez co najmniej 2 pracowników Wykonawcy tj., co najmniej dwóch pracowników wykonujących usługę utrzymania czystości w obiektach WIOŚ w Gdańsku oraz co najmniej dwóch pracowników wykonujących usługę utrzymania czystości w obiektach WIOŚ w Gdańsku Delegatura w Słupsku. 7. Wykonawca zobowiązany jest w czasie wykonywania usług zapewnić na terenie objętym umową należyty ład i porządek, przestrzeganie przepisów BHP i p. poż. oraz ponosi odpowiedzialność za szkody powstałe w związku z realizacją usług oraz wskutek innych działań osób zatrudnionych przez Wykonawcę. 8. W ramach świadczonej usługi Wykonawca zobowiązany jest do dostarczenia we własnym zakresie: środków zapachowych (odświeżacze powietrza w aerozolu, kostki zapachowe do sedesów i pisuarów), plastikowych worków na śmieci do urządzeń niszczących dokumenty, worków odpowiednich do wielkości koszy na śmieci oraz pozostałe środki i sprzęt do mycia i dezynfekcji toalet. Natomiast środki higieniczne stosowane w sanitariatach takie jak: papier toaletowy, mydło, mydło w płynie i pianie, ręczniki papierowe, zapewnia Zamawiający. 9. Środki czystości do mycia, pielęgnacji i utrzymania w czystości pozostałych powierzchni wynikających z zakresu przedmiotu zamówienia, zapewni Wykonawca. 10.Wykonawca w celu realizowania przedmiotu zamówienia zobowiązany będzie posiadać następujący sprzęt: a) odpowiedni przemysłowy odkurzacz - po jednym urządzeniu na każdy obiekt, b) wózek ze sprzętem do sprzątania zaopatrzony w szczotki, ścierki, wiadro, mop, szufelkę, itp. - po dwa wózki na każdy obiekt, c) maszyna szorująco - zmywająca posadzkę typu tarket, terakotę itp. - po jednym urządzeniu na obiekt, d) urządzenie do froterowania, polerowania powierzchni typu tarket, terakota itp. - po jednym urządzeniu na obiekt. 11. Wykonawca będzie zobowiązany do uwzględniania na bieżąco uwag Zamawiającego, co do jakości stosowanych środków i sprzętu. 12. Wykonawca zapewni Zamawiającemu możliwości wymiany pracownika na żądanie Zamawiającego - w uzasadnionych przypadkach.

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.91.00.00 - Usługi sprzątania 90.91.13.00 - Usługi czyszczenia okien 90.91.12.00 - Usługi sprzątania budynków 90.91.90.00 - Usługi sprzątania biur i szkół oraz czyszczenia urządzeń biurowych 90.91.92.00 - Usługi sprzątania biur .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

Część NR: 1   

Nazwa: Sprzątanie i utrzymanie czystości w obiekcie WIOŚ w Gdańsku, Trakt Św. Wojciecha 293

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 05.03.2014.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 12.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 2.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Clar System S.A., ul. Janickiego 20b, 60-542 Poznań, kraj/woj. wielkopolskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 25667,86 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 33756,12

  • Oferta z najniższą ceną: 33458,76 / Oferta z najwyższą ceną: 76752,00

  • Waluta: PLN.

Część NR: 2   

Nazwa: Sprzątanie i utrzymanie czystości w obiekcie delegatury WIOŚ z siedzibą w Słupsku, ul. Kniaziewicza 30

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 04.03.2014.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 6.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Clar System S.A., ul. Janickiego 20b, 60-542 Poznań, kraj/woj. wielkopolskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 20086,40 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 23173,20

  • Oferta z najniższą ceną: 23173,20 / Oferta z najwyższą ceną: 39852,00

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.