eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Lublin › Dostawa zabawek, książek i wyposażenia do kącików dla dzieci w sali widzeń w ramach Programu Operacyjnego nr PL-17 pn. Wsparcie Służby Więziennej finansowanego ze środków Norweskiego Mechanizmu Finansowego 2009-2014 w ramach Projektu nr 112/2013 pn. Realizacja szkoleń podnoszących kompetencje społeczno - zawodowe więźniów oraz stworzenie warunków ułatwiających podtrzymywanie więzi rodzinnych w celu zwiększenia efektywności ich powrotu do społeczeństwa po zakończeniu odbywania kary OI/KI-220/3/NMF/13



Ogłoszenie z dnia 2013-12-24

Lublin: Dostawa zabawek, książek i wyposażenia do kącików dla dzieci w sali widzeń w ramach Programu Operacyjnego nr PL-17 pn. Wsparcie Służby Więziennej finansowanego ze środków Norweskiego Mechanizmu Finansowego 2009-2014 w ramach Projektu nr 112/2013 pn. Realizacja szkoleń podnoszących kompetencje społeczno - zawodowe więźniów oraz stworzenie warunków ułatwiających podtrzymywanie więzi rodzinnych w celu zwiększenia efektywności ich powrotu do społeczeństwa po zakończeniu odbywania kary OI/KI-220/3/NMF/13
Numer ogłoszenia: 535596 - 2013; data zamieszczenia: 24.12.2013
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 478244 - 2013r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Okręgowy Inspektorat Służby Więziennej, ul. Południowa 5, 20-482 Lublin, woj. lubelskie, tel. 081 7104572, faks 081 7440500.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Okręgowy Inspektorat Słuzby Więziennej w Lublinie.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa zabawek, książek i wyposażenia do kącików dla dzieci w sali widzeń w ramach Programu Operacyjnego nr PL-17 pn. Wsparcie Służby Więziennej finansowanego ze środków Norweskiego Mechanizmu Finansowego 2009-2014 w ramach Projektu nr 112/2013 pn. Realizacja szkoleń podnoszących kompetencje społeczno - zawodowe więźniów oraz stworzenie warunków ułatwiających podtrzymywanie więzi rodzinnych w celu zwiększenia efektywności ich powrotu do społeczeństwa po zakończeniu odbywania kary OI/KI-220/3/NMF/13.

II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dostawa zabawek, książek i wyposażenia do kącików dla dzieci w sali widzeń w ramach Programu Operacyjnego nr PL-17 pn. Wsparcie Służby Więziennej finansowanego ze środków Norweskiego Mechanizmu Finansowego 2009-2014 w ramach Projektu nr 112/2013 pn. Realizacja szkoleń podnoszących kompetencje społeczno - zawodowe więźniów oraz stworzenie warunków ułatwiających podtrzymywanie więzi rodzinnych w celu zwiększenia efektywności ich powrotu do społeczeństwa po zakończeniu odbywania kary. 2. Szczegółowe zestawienie przedmiotu zamówienia: Lp.Nazwa artykułu Ilość Szczegółowy wymagania CZĘŚĆ I 1Stolik dziecięcy16 szt.Wymiary 60-70 cm x 60-70 cm (blat); wysokość 45-60 cm. Stoliki drewniane. Wymagane dołączenie do oferty certyfikatów zgodności z Polską normą PN-EN 1729-1,2:2007 w formie kserokopii potwierdzonej za zgodność z oryginałem. 2Krzesełka dziecięce 64 szt. Krzesełka dziecięce dopasowane do wielkości stolików wymienionych w pkt. 1. Wymiary siedziska: 25-35 cm x 25 -35 cm; wysokość: 55-75 cm. Krzesełka drewniane. Wymagane dołączenie do oferty certyfikatów zgodności z Polską normą PN-EN 1729-1,2:2007 w formie kserokopii potwierdzonej za zgodność z oryginałem. CZĘŚĆ II 1Dywaniki10 szt.(różne wymiary) Dywaniki z kolorowej wykładziny dywanowej obszytez każdego boku. Wzory: motywy bajkowe, zwierzęce, edukacyjne (np. ulice, tory wyścigowe). Wymiary: 3 szt. 2,5m x 2,5 m, 1 szt. 4m x 3m, 2 szt. 2m x 2m, 2 szt. 2,5m x 2m, 1 szt. 4m x 4m, 1 szt. 1,8m x 1,8m CZĘŚĆ III 1Tablice do pisania kredą 8 szt. Tablice dla dzieci do pisania kredą: stojące (rozkładany stojak), o wymiarach 60-80 cm x 40-60 cm (wymiary tablicy). 2Książki dla dzieci 240 szt.(8 zestawów po 30 książeczek każdy zestaw)Zawartość zestawu: Każdy zestaw powinien zawierać po 10 szt. książek dla dzieci w przedziałach wiekowych: 0-2 lata, 3-5 lat, 6-9 lat (jeden zestaw liczy 30 sztuk książek).Wymagania: książeczki w twardej oprawie, format maksymalnie A-4, w ramach każdego zestawu zróżnicowana tematyka książeczek. 3Puzzle 40 szt.(8 zestawów po 5 szt. zestaw) Zestawy po 5 szt. puzzli każdy. Różna dziecięca tematyka w ramach jednego zestawu. Puzzle 9 elementowe - 2 szt. w każdym zestawie; puzzle szesnastoelementowe - 3 szt. w każdym zestawie. 4Kredki świecowe 80 zestawów Jednakowe zestawy. Minimum 10 kolorów w jednym zestawie. 5Bloki rysunkowe 160 szt. Format A4 6Flamastry 32 zestawy Zestaw 12 kolorów 7Klocki 32 zestawy Zestawy klocków drewnianych, różne kształty w wiaderku (nie mniej niż 40 szt. klocków w wiaderku) 8Kolorowanki 240 szt.(8 zestawów) Każdy zestaw powinien zawierać po 10 szt. różnych kolorowanek dla dzieci w przedziałach wiekowych: 0-2 lata, 3-5 lat, 6-9 lat (jeden zestaw liczy 30 sztuk kolorowanek). Format kolorowanek: A-4, ewentualnie A-5. 9Kreda kolorowa 16 opakowań Opakowanie 100 szt. 10Gąbki (do ścierania tablicy) 32 szt. Brak szczególnych wymagań 11Lalki 40 szt.(8 zestawów po 5 szt.) Każdy zestaw zawiera 5 szt. lalek (różne wzory w ramach 1-go zestawu). Lalka: w ubranku, kończyny ruchome, wymiary lalek - 30-40 cm. 12Samochody 40 szt.(8 zestawów po 5 szt.) Każdy zestaw po 5 szt. samochodów. Różne modele samochodów w ramach jednego zestawu. Wymiary wszystkich samochodów - co najmniej 20 cm. Samochody wykonane z trwałego tworzywa sztucznego. 3. Zaleca się, aby cały dostarczany asortyment wyprodukowany został zgodnie z aktualnie obowiązującymi normami i posiadał oznakowanie symbolem CE. 4. Przedmiot zamówienia należy dostarczyć do magazynu Zamawiającego mieszczącego się przy Okręgowym Inspektoracie Służby Więziennej w Lublinie ul. Południowa 5, 20-482 Lublin..

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 37.00.00.00 - Instrumenty muzyczne, artykuły sportowe, gry, zabawki, wyroby rzemieślnicze, materiały i akcesoria artystyczne .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: tak, projekt/program: ramach Programu Operacyjnego nr PL-17 pn. Wsparcie Służby Więziennej finansowanego ze środków Norweskiego Mechanizmu Finansowego 2009-2014 w ramach Projektu nr 112/2013 pn. Realizacja szkoleń podnoszących kompetencje społeczno - zawodowe więźniów oraz stworzenie warunków ułatwiających podtrzymywanie więzi rodzinnych w celu zwiększenia efektywności ich powrotu do społeczeństwa po zakończeniu odbywania kary..

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

Część NR: 1   

Nazwa: część I stoliki i krzesełka

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 06.12.2013.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 7.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 1.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Moje Bambino sp.z.o.o -ska ul.Graniczna 46,93-428 Łódź, ul.Graniczna 46, 93-428 Łódź, kraj/woj. łódzkie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 9984,00 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 8765,76

  • Oferta z najniższą ceną: 8765,76 / Oferta z najwyższą ceną: 12359,04

  • Waluta: PLN.

Część NR: 2   

Nazwa: cząść II - dywaniki

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 02.12.2013.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 7.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • CHEC-SPORT Anna Chęć 41-700 Ruda Śląska ul. Smołki 4, ul.Smołki 4, 41-700 Ruda Śląska, kraj/woj. śląskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 4079,40 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 1570,00

  • Oferta z najniższą ceną: 1570,00 / Oferta z najwyższą ceną: 8039,46

  • Waluta: PLN.

Część NR: 3   

Nazwa: część III - pozostałe

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 02.12.2013.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 6.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • LATER - usługi wielobranżowe Teresa Lasota ,20-704 Lublin ul. Wojciechowska 5 a, ul.Wojciechowska 5 a, 20-704 Lublin, kraj/woj. lubelskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 11421,14 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 8528,40

  • Oferta z najniższą ceną: 8528,40 / Oferta z najwyższą ceną: 24826,32

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.