eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Modliborzyce › Odbudowa i modernizacja drogi gminnej Nr G00140605062 w miejscowości Stojeszyn Pierwszy od km 0+000,00 do km 0+514,07 i od km 0 +810,00 do km 2 + 260,00

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2009-03-06

Modliborzyce: Odbudowa i modernizacja drogi gminnej Nr G00140605062 w miejscowości Stojeszyn Pierwszy od km 0+000,00 do km 0+514,07 i od km 0 +810,00 do km 2 + 260,00
Numer ogłoszenia: 53554 - 2009; data zamieszczenia: 06.03.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Modliborzyce , ul. Piłsudskiego 63, 23-310 Modliborzyce, woj. lubelskie, tel. 015 8715079, faks 015 8717102.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.modliborzyce.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Odbudowa i modernizacja drogi gminnej Nr G00140605062 w miejscowości Stojeszyn Pierwszy od km 0+000,00 do km 0+514,07 i od km 0 +810,00 do km 2 + 260,00.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest wykonanie odbudowy na odcinku od km 0+00,00 do km 0 +514,07 i modernizacji od km 0 + 810,00 do km 2 + 260,00 drogi gminnej Nr G00140605062 w miejscowości Stojeszyn Pierwszy o nawierzchni utwardzonej i zmiennej szerokości Zakres robót obejmuje wykonanie - robót przygotowawczych, -robót rozbiórkowych, - robót ziemnych, - podbudowy, - nawierzchni, -przepustów, - zjazdów i skrzyżowań, - robót wykończeniowych, -oznakowania pionowego i urządzeń bezpieczeństwa ruchu drogowego. Roboty, o których mowa wyżej należy wykonać z materiałów Wykonawcy zgodnie z projektem budowlanym i wykonawczym, przedmiarem robót, które są załącznikami do SIWZ oraz specyfikacjami technicznymi dla poszczególnych asortymentów robót. Zaleca się wykonanie wizji lokalnej celem uzyskania pełnych informacji umożliwiających prawidłowe obliczenie ceny oferty..

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.31.42 - Roboty w zakresie naprawy dróg 45.23.32.20 - Roboty w zakresie nawierzchni dróg 45.23.32.22 - Roboty budowlane w zakresie układania chodników i asfaltowania .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 15.09.2009.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

Informacja na temat wadium: Nie dotyczy

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 5.1.Warunkiem udziału w postępowaniu jest spełnianie postanowień określonych w art. 22 ust. 1 Prawa zamówień publicznych, a w szczególności następujących wymagań: 5.1.1.dysponowanie min. 1 osobą, która będzie wykonywać zamówienie, posiadającą odpowiednie uprawnienia budowlane w specjalności drogowej co najmniej w ograniczonym zakresie (podstawa prawna - art. 14 ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane t.j. Dz. U. z 2006r. Nr 156, poz. 1118) wraz z ważnym zaświadczeniem o przynależności do Okręgowej Izby Inżynierów Budownictwa i obowiązkowym ubezpieczeniem z zakresu odpowiedzialności cywilnej osoby pełniącej samodzielną funkcję techniczną w budownictwie, 5.1.2.wykonanie w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej dwóch robót odpowiadających swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania, a także dokumentów potwierdzających, że robota ta została wykonana należycie (referencje). 5.2.Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu będzie przeprowadzona w oparciu o przedłożone przez Wykonawców dokumenty i oświadczenia. 5.2.1.Oferty Wykonawców, którzy przedłożą dokumenty i oświadczenia potwierdzające spełnianie wymaganych warunków zostaną dopuszczone do badania i oceny. 5.2.2.Oceny spełniania warunków przez poszczególnych Wykonawców ,dokona komisja przetargowa poprzez analizę dokumentów złożonych przez nich ,systemem spełnia-nie spełnia. 5.2.3.Wykonawcy, którzy nie przedłożą dokumentów i oświadczeń potwierdzających spełnianie wymaganych warunków zostaną wykluczeni z postępowania..
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 6.1.Oświadczenia: 6.1.1. Oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu określonych w art. 22 ust. 1 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (wg załącznika nr 2) potwierdzające, że Wykonawca: 6.1.1.1. posiada uprawnienia do wykonywania działalności w zakresie objętym przedmiotem zamówienia tj.osoby kierujące robotami budowlanymi muszą posiadać uprawnienia budowlane w specjalności drogowej co najmniej w ograniczonym zakresie, a ponadto przynależą do Okręgowej Izby Inżynierów Budownictwa oraz posiadają obowiązkowe ubezpieczenie w zakresie odpowiedzialności cywilnej osoby pełniącej samodzielną funkcję w budownictwie, 6.1.1.2. posiada niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz: a)dysponuje potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, lub b) przedstawi pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia, 6.1.1.3. znajduje się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, 6.1.1.4. nie podlega wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 ustawy Prawo zamówień publicznych. 6.2.W celu potwierdzenia, że wykonawca posiada uprawnienie do wykonywania określonej działalności lub czynności oraz nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. - Prawo zamówień publicznych, należy złożyć następujące dokumenty: 6.2.1.Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 6.2.2.Zaświadczenie z Urzędu Skarbowego ,ZUS-u lub KRUS-u potwierdzające, że nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne lub, że uzyskał zgodę na zwolnienie ,odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności, wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu wyznaczonego do składania ofert. 6.3.W celu potwierdzenia opisanych przez zamawiającego warunków posiadania przez wykonawcę niezbędnej wiedzy i doświadczenia oraz dysponowania potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, należy złożyć następujące dokumenty:, 6.3.1. odpowiednie uprawnienia budowlane w specjalności drogowej co najmniej w ograniczonym zakresie wraz z ważnym zaświadczeniem o przynależności do Okręgowej Izby Inżynierów Budownictwa i obowiązkowym ubezpieczeniem w zakresie odpowiedzialności cywilnej osoby pełniącej samodzielną funkcję w budownictwie, 6.3.2.wykaz wykonanych w okresie ostatnich 5 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielnie zamówienia , jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie przynajmniej dwóch robót odpowiadających swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania, a także dokumentów potwierdzających, że robota ta została wykonana należycie -referencje(według załącznika nr 3). 6.4.W przypadku robót budowlanych wykonywanych uprzednio w ramach konsorcjum i spółek cywilnych wykaz robót budowlanych określony w pkt 6.3.2 winien potwierdzać doświadczenie wykonawcy(ów) składającego(ych) ofertę tzn.: w przypadku zamówienia wykonywanego wspólnie z innym bądź innymi wykonawcami, wykaz powinien wskazywać jedynie zakres i wartość prac wykonanych przez wykonawcę (ów) składającego(ych) ofertę w tym postępowaniu. 6.5.W przypadku wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia: 6.5.1.Dokumenty wymagane w pkt 6.2.1,6.2.2. winien złożyć każdy Wykonawca. 6.5.2.Oświadczenie / oświadczenie i zobowiązanie określone w pkt 6.1.1. oraz dokumenty wymagane w pkt 6.3.1-6.3.2. winny być złożone wspólnie przez Wykonawców. 6.6.Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa w pkt 6.2.1,6.2.2. składa dokument, wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 6.7.Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w pkt 6.6, zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania. Zapisy dotyczące terminów wystawienia stosuje się odpowiednio. 6.8.Wszystkie powyższe dokumenty winny być składane w formie oryginału lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę - poświadczenie winno zawierać zapis odręczny lub w formie pieczęci za zgodność z oryginałem. W przypadku składania elektronicznych kopii dokumentów powinny być one opatrzone przez Wykonawcę bezpiecznym podpisem elektronicznym weryfikowanym za pomocą ważnego kwalifikowanego certyfikatu. 6.9.Dokumenty sporządzone w języku obcym winny być składane wraz z tłumaczeniem na język polski, poświadczonym, przez Wykonawcę..

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.modliborzyce.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Gminy Modliborzyce, ul. Piłsudskiego 63,23-310 Modliborzyce pokój nr 14, lub za zaliczeniem pocztowym. Cena 20,00zł plus koszty przesyłki..

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 30.03.2009 godzina 11:00, miejsce: Urząd Gminy Modliborzyce, ul. Piłsudskiego 63,23-310 Modliborzyce pokój nr 8.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.3.13) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Projekt dofinansowany w ramach środków na usuwanie skutków klęsk żywiołowych..

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.