eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Zielona Góra › Sukcesywna dostawa leków różnych i środków opatrunkowych na potrzeby Hospicjum im. Lady Ryder of Warsaw w Zielonej Górze.

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2010-02-26

Zielona Góra: Sukcesywna dostawa leków różnych i środków opatrunkowych na potrzeby Hospicjum im. Lady Ryder of Warsaw w Zielonej Górze.
Numer ogłoszenia: 53540 - 2010; data zamieszczenia: 26.02.2010
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 30260 - 2010r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: tak.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: PZOZ Hospicjum im. Lady Ryder of Warsaw, ul. Zyty 26, 65-046 Zielona Góra, woj. lubuskie, tel. 068 3254333, faks 068 3254333.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Sukcesywna dostawa leków różnych i środków opatrunkowych na potrzeby Hospicjum im. Lady Ryder of Warsaw w Zielonej Górze..

II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 1.Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa leków różnych i środków opatrunkowych na potrzeby Hospicjum im. Lady Ryder of Warsaw w Zielonej Górze poprzez realizację następujących części: 1.1. Część I - sukcesywna dostawa leków różnych na potrzeby Hospicjum im. Lady Ryder of Warsaw w Zielonej Górze; 1.2. Część II - sukcesywna dostawa środków opatrunkowych na potrzeby Hospicjum im. Lady Ryder of Warsaw w Zielonej Górze. 2. Przedmiot zamówienia dla części I obejmuje dostawę do siedziby Zamawiającego leków różnych, których zestawienie rodzajowo - ilościowe przedstawiono w Tabeli Elementów Rozliczeniowych stanowiącej załącznik Nr 6 A do niniejszej SIWZ, z zastrzeżeniem pkt 3.2.5. SIWZ. 2.1.Wykonawca zobowiązany jest dostarczać przedmiot zamówienia: a. sukcesywnie, zgodnie z zapotrzebowaniem Zamawiającego; b. w terminie nie dłuższym niż 24 godziny od złożenia telefonicznego lub faksowego zamówienia rodzajowo - ilościowego; c. w dni robocze od poniedziałku do piątku; d. w wyjątkowych sytuacjach na CITO; 2.2.Dostarczane przez Wykonawcę w ramach przedmiotu zamówienia leki muszą być wpisane do Rejestru Produktów Leczniczych Dopuszczonych do Obrotu na terytorium Rzeczypospolitej Polskiej zgodnie z ustawą z dnia 6 września 2001 r. Prawo farmaceutyczne (Dz. U. z 2008 r. Nr 45, poz. 271 - tekst jednolity z późn. zm.). 2.3.Termin ważności (przydatności do stosowania) dostarczanych przez Wykonawcę w ramach przedmiotu zamówienia leków musi wynieść co najmniej 6 miesięcy od daty dostawy; 2.4. W cenie oferty Wykonawca zobowiązany jest uwzględnić koszty dostawy przedmiotu zamówienia do siedziby Zamawiającego, w szczególności koszt transportu, opakowania, za i rozładunku, opłat celnych i podatków; 2.5. Tabela Elementów Rozliczeniowych stanowiąca załącznik Nr 6A do niniejszej SIWZ zawiera przewidywalną maksymalną wielkość dostawy, która jest wielkością szacunkową, w związku z czym Zamawiający zastrzega, iż nie każdy lek w niej wyszczególniony może zostać zakupiony w pełnym zakresie ilościowym; 2.6. Klasyfikacja przedmiotu zamówienia według Wspólnego Słownika Zamówień (CPV): 33.60.00.00-6 - produkty farmaceutyczne. 3. Przedmiot zamówienia dla części II obejmuje dostawę do siedziby Zamawiającego środków opatrunkowych, których zestawienie rodzajowo - ilościowe przedstawiono w Tabeli Elementów Rozliczeniowych stanowiącej załącznik Nr 6B do niniejszej SIWZ, z zastrzeżeniem pkt 3.3.4. SIWZ. 3.1. Wykonawca zobowiązany jest dostarczać przedmiot zamówienia: a. sukcesywnie, zgodnie z zapotrzebowaniem Zamawiającego; b. w terminie nie dłuższym niż 24 godziny od złożenia telefonicznego lub faksowego zamówienia rodzajowo - ilościowego; c. w dni robocze od poniedziałku do piątku. 3.2. Termin ważności (przydatności do stosowania) dostarczanych przez Wykonawcę w ramach przedmiotu zamówienia środków musi wynieść co najmniej 6 miesięcy od daty dostawy; 3.3. W cenie oferty Wykonawca zobowiązany jest uwzględnić koszty dostawy przedmiotu zamówienia do siedziby Zamawiającego, w szczególności koszt transportu, opakowania, za i rozładunku, opłat celnych i podatków; 3.4. Tabela Elementów Rozliczeniowych stanowiąca załącznik Nr 6B do niniejszej SIWZ zawiera przewidywalną maksymalną wielkość dostawy, która jest wielkością szacunkową, w związku z czym Zamawiający zastrzega, iż nie każdy środek w niej wyszczególniony może zostać zakupiony w pełnym zakresie ilościowym; 3.5. Klasyfikacja przedmiotu zamówienia według Wspólnego Słownika Zamówień (CPV): 33.14.10.00-0 - jednorazowe, niechemiczne artykuły medyczne i hematologiczne. 4. Miejsce realizacji zamówienia: Zielona Góra siedziba Zamawiającego..

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.60.00.00-6, 33.14.10.00-0.

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

Część NR: 1   

Nazwa: sukcesywna dostawa leków różnych na potrzeby Hospicjum im. Lady Ryder of Warsaw w Zielonej Górze

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 24.02.2010.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 2.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 1.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Apteka MELISA Henryk Krupiczowicz, ul. Kożuchowska24, 64-364 Zielona Góra, kraj/woj. lubuskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 186454,92 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 167364,01

  • Oferta z najniższą ceną: 167364,01 / Oferta z najwyższą ceną: 167364,01

  • Waluta: PLN.

Część NR: 2   

Nazwa: sukcesywna dostawa środków opatrunkowych na potrzeby Hospicjum im. Lady Ryder of Warsaw w Zielonej Górze

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 24.02.2010.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 4.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Paul Hartmann Polska sp. z o.o., ul. Partyzancka 133/151, 95-200 Pabianice, kraj/woj. łódzkie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 20780,88 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 11980,81

  • Oferta z najniższą ceną: 11980,81 / Oferta z najwyższą ceną: 20566,05

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.