eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Zielona Góra › Sukcesywna dostawa leków różnych i środków opatrunkowych na potrzeby Hospicjum im. Lady Ryder of Warsaw w Zielonej Górze.

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2010-02-03

Zielona Góra: Sukcesywna dostawa leków różnych i środków opatrunkowych na potrzeby Hospicjum im. Lady Ryder of Warsaw w Zielonej Górze.
Numer ogłoszenia: 30260 - 2010; data zamieszczenia: 03.02.2010
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: PZOZ Hospicjum im. Lady Ryder of Warsaw , ul. Zyty 26, 65-046 Zielona Góra, woj. lubuskie, tel. 068 3254333, faks 068 3254333.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: hospicjum.bipzielonagora.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Sukcesywna dostawa leków różnych i środków opatrunkowych na potrzeby Hospicjum im. Lady Ryder of Warsaw w Zielonej Górze..

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa leków różnych i środków opatrunkowych na potrzeby Hospicjum im. Lady Ryder of Warsaw w Zielonej Górze poprzez realizację następujących części: 1.1. Część I - sukcesywna dostawa leków różnych na potrzeby Hospicjum im. Lady Ryder of Warsaw w Zielonej Górze; 1.2. Część II - sukcesywna dostawa środków opatrunkowych na potrzeby Hospicjum im. Lady Ryder of Warsaw w Zielonej Górze. 2. Przedmiot zamówienia dla części I obejmuje dostawę do siedziby Zamawiającego leków różnych, których zestawienie rodzajowo - ilościowe przedstawiono w Tabeli Elementów Rozliczeniowych stanowiącej załącznik Nr 6 A do niniejszej SIWZ, z zastrzeżeniem pkt 3.2.5. SIWZ. 2.1. Wykonawca zobowiązany jest dostarczać przedmiot zamówienia: a. sukcesywnie, zgodnie z zapotrzebowaniem Zamawiającego; b. w terminie nie dłuższym niż 24 godziny od złożenia telefonicznego lub faksowego zamówienia rodzajowo- ilościowego; c. w dni robocze od poniedziałku do piątku; d. w wyjątkowych sytuacjach na CITO; 2.2. Dostarczane przez Wykonawcę w ramach przedmiotu zamówienia leki muszą być wpisane do Rejestru Produktów Leczniczych Dopuszczonych do Obrotu na terytorium Rzeczypospolitej Polskiej zgodnie z ustawą z dnia 6 września 2001 r. Prawo farmaceutyczne (Dz. U. z 2008 r. Nr 45 poz. 271 - tekst jednolity z późn. zm.). 2.3. Termin ważności (przydatności do stosowania) dostarczanych przez Wykonawcę w ramach przedmiotu zamówienia leków musi wynieść co najmniej 6 miesięcy od daty dostawy; 2.4. W cenie oferty Wykonawca zobowiązany jest uwzględnić koszty dostawy przedmiotu zamówienia do siedziby Zamawiającego, w szczególności koszt transportu, opakowania, za i rozładunku, opłat celnych i podatków; 2.5.Tabela Elementów Rozliczeniowych stanowiąca załącznik Nr 6A do niniejszej SIWZ zawiera przewidywalną maksymalną wielkość dostawy, która jest wielkością szacunkową, w związku z czym Zamawiający zastrzega, iż nie każdy lek w niej wyszczególniony może zostać zakupiony w pełnym zakresie ilościowym; 2.6.Klasyfikacja przedmiotu zamówienia według Wspólnego Słownika Zamówień (CPV): 33.60.00.00-6 - produkty farmaceutyczne. 3. Przedmiot zamówienia dla części II obejmuje dostawę do siedziby Zamawiającego środków opatrunkowych, których zestawienie rodzajowo - ilościowe przedstawiono w Tabeli Elementów Rozliczeniowych stanowiącej załącznik Nr 6B do niniejszej SIWZ, z zastrzeżeniem pkt 3.3.4. SIWZ. 3.1.Wykonawca zobowiązany jest dostarczać przedmiot zamówienia: a. sukcesywnie, zgodnie z zapotrzebowaniem Zamawiającego; b. w terminie nie dłuższym niż 24 godziny od złożenia telefonicznego lub faksowego zamówienia rodzajowo - ilościowego; c. w dni robocze od poniedziałku do piątku. 3.2.Termin ważności (przydatności do stosowania) dostarczanych przez Wykonawcę w ramach przedmiotu zamówienia środków musi wynieść co najmniej 6 miesięcy od daty dostawy; 3.3.W cenie oferty Wykonawca zobowiązany jest uwzględnić koszty dostawy przedmiotu zamówienia do siedziby Zamawiającego, w szczególności koszt transportu, opakowania, za i rozładunku, opłat celnych i podatków; 3.4.Tabela Elementów Rozliczeniowych stanowiąca załącznik Nr 6B do niniejszej SIWZ zawiera przewidywalną maksymalną wielkość dostawy, która jest wielkością szacunkową, w związku z czym Zamawiający zastrzega, iż nie każdy środek w niej wyszczególniony może zostać zakupiony w pełnym zakresie ilościowym; 3.5.Klasyfikacja przedmiotu zamówienia według Wspólnego Słownika Zamówień (CPV): 33.14.10.00-0 - jednorazowe, niechemiczne artykuły medyczne i hematologiczne. 4. Miejsce realizacji zamówienia: Zielona Góra siedziba Zamawiającego..

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.60.00.00-6, 33.14.10.00-0.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 2.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.12.2010.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Zamawiający nie przewiduje wniesienia wadium

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • 1. posiadają zezwolenie na podjęcie działalności gospodarczej zgodnie z art. 74 i 99 ustawy z dnia 6 września 2001 r. Prawo farmaceutyczne (Dz. U. z 2008 r. Nr 45, poz. 271 - tekst jednolity z późn. zm.) wydane przez Głównego Inspektora Farmaceutycznego lub odpowiedniego miejscowo wojewódzkiego inspektora farmaceutycznego - dotyczy tylko części I; 2. posiadają zezwolenie na prowadzenie obrotu hurtowego środkami odurzającymi i substancjami psychotropowymi zgodnie z art. 74 ust. 5 ustawy z dnia 6 września 2001 r. Prawo farmaceutyczne (Dz. U. z 2008 r. Nr 45, poz. 271 - tekst jednolity z późn. zm.) - dotyczy Wykonawców prowadzących hurtowy obrót produktami leczniczymi -dotyczy tylko części I. Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu i ocena braku podstaw do wykluczenia zostaną dokonane zgodnie z formułą spełnia - nie spełnia , w oparciu o informacje zawarte w dokumentach i oświadczeniach wyszczególnionych w pkt 6.1.3) - 6.1.8) SIWZ.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

    • koncesję, zezwolenie lub licencję
  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
    • aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
    • wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na potencjał innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.
  • III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

    Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

    III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

    • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
  • III.4.3.2) zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego miejsca zamieszkania albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert - albo oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio miejsca zamieszkania osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, jeżeli w miejscu zamieszkania osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się takiego zaświadczenia

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

oświadczenie, że Wykonawca wykona zamówienie własnymi siłami lub określi część zamówienia, której wykonanie powierzy Podwykonawcom wg załącznika Nr 2 do SIWZ

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

1. dla części I -Strony dopuszczają możliwość zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści złożonej oferty w zakresie: 1) zmiany cen wyłącznie w przypadku: a) zmian przepisów dotyczących stawki podatku VAT, przy czym zmianie ulegnie wyłącznie cena brutto, a wartość netto pozostanie bez zmian; b) zmian cen urzędowych leków, wprowadzonych rozporządzeniem odpowiedniego Ministra, przy czym zmiany te mogą dotyczyć podwyższenia i obniżenia cen; c) skreślenia z wykazu leków objętych cenami urzędowymi na podstawie uprzedniego pisemnego zawiadomienia wraz z uzasadnieniem; 2) dostawy odpowiednika leków w ramach tej samej nazwy międzynarodowej, posiadającego to samo spektrum działania oraz spełniającego wymagania § 2 ust. 1 pkt 3, o tej samej lub niższej cenie jak określono w ofercie Wykonawcy stanowiącej załącznik nr 2 do niniejszej umowy - w przypadku szczególnych okoliczności, tj. wycofania z obrotu lub zaprzestania produkcji leków objętych przedmiotem zamówienia. 2. dla części II -Strony dopuszczają możliwość zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści złożonej oferty w zakresie: 1) zmiany cen jednostkowych wyłącznie w przypadku: a) zmian przepisów dotyczących stawki podatku VAT, przy czym zmianie ulegnie wyłącznie cena brutto, a wartość netto pozostanie bez zmian; b) zmian cen urzędowych środków, wprowadzonych rozporządzeniem odpowiedniego Ministra, przy czym zmiany te mogą dotyczyć podwyższenia i obniżenia cen; c) skreślenia z wykazu środków objętych cenami urzędowymi na podstawie uprzedniego pisemnego zawiadomienia wraz z uzasadnieniem; 2) dostawy zamiennika środków o tej samej lub niższej cenie jak określono w ofercie Wykonawcy stanowiącej załącznik nr 2 do niniejszej umowy - w przypadku szczególnych okoliczności, tj. wycofania z obrotu lub zaprzestania produkcji środków objętych przedmiotem zamówienia.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: hospicjum.bipzielonagora.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Hospicjum im. Lady Ryder of Warsaw w Zielonej Górze, ul. Zyty 26, 65-046 Zielona Góra , pokój nr 5..

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 15.02.2010 godzina 11:00, miejsce: Hospicjum im. Lady Ryder of Warsaw w Zielonej Górze, ul. Zyty 26, 65-046 Zielona Góra , pokój nr 5.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: nie dotyczy.

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: sukcesywna dostawa leków różnych na potrzeby Hospicjum im. Lady Ryder of Warsaw w Zielonej Górze.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1.sukcesywna dostawa leków różnych na potrzeby Hospicjum im. Lady Ryder of Warsaw w Zielonej Górze. 2. Przedmiot zamówienia dla części I obejmuje dostawę do siedziby Zamawiającego leków różnych, których zestawienie rodzajowo - ilościowe przedstawiono w Tabeli Elementów Rozliczeniowych stanowiącej załącznik Nr 6 A do niniejszej SIWZ, z zastrzeżeniem pkt 3.2.5. SIWZ. 2.1. Wykonawca zobowiązany jest dostarczać przedmiot zamówienia: a. sukcesywnie, zgodnie z zapotrzebowaniem Zamawiającego; b. w terminie nie dłuższym niż 24 godziny od złożenia telefonicznego lub faksowego zamówienia rodzajowo- ilościowego; c. w dni robocze od poniedziałku do piątku; d. w wyjątkowych sytuacjach na CITO; 2.2. Dostarczane przez Wykonawcę w ramach przedmiotu zamówienia leki muszą być wpisane do Rejestru Produktów Leczniczych Dopuszczonych do Obrotu na terytorium Rzeczypospolitej Polskiej zgodnie z ustawą z dnia 6 września 2001 r. Prawo farmaceutyczne (Dz. U. z 2008 r. Nr 45 poz. 271 - tekst jednolity z późn. zm.). 2.3. Termin ważności (przydatności do stosowania) dostarczanych przez Wykonawcę w ramach przedmiotu zamówienia leków musi wynieść co najmniej 6 miesięcy od daty dostawy; 2.4. W cenie oferty Wykonawca zobowiązany jest uwzględnić koszty dostawy przedmiotu zamówienia do siedziby Zamawiającego, w szczególności koszt transportu, opakowania, za i rozładunku, opłat celnych i podatków; 2.5.Tabela Elementów Rozliczeniowych stanowiąca załącznik Nr 6A do niniejszej SIWZ zawiera przewidywalną maksymalną wielkość dostawy, która jest wielkością szacunkową, w związku z czym Zamawiający zastrzega, iż nie każdy lek w niej wyszczególniony może zostać zakupiony w pełnym zakresie ilościowym..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.60.00.00-6.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2010.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: sukcesywna dostawa środków opatrunkowych na potrzeby Hospicjum im. Lady Ryder of Warsaw w Zielonej Górze.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Przedmiot zamówienia dla części II obejmuje dostawę do siedziby Zamawiającego środków opatrunkowych, których zestawienie rodzajowo - ilościowe przedstawiono w Tabeli Elementów Rozliczeniowych stanowiącej załącznik Nr 6B do niniejszej SIWZ, z zastrzeżeniem pkt 3.3.4. SIWZ. 1.1.Wykonawca zobowiązany jest dostarczać przedmiot zamówienia: a. sukcesywnie, zgodnie z zapotrzebowaniem Zamawiającego; b. w terminie nie dłuższym niż 24 godziny od złożenia telefonicznego lub faksowego zamówienia rodzajowo - ilościowego; c. w dni robocze od poniedziałku do piątku. 1.2.Termin ważności (przydatności do stosowania) dostarczanych przez Wykonawcę w ramach przedmiotu zamówienia środków musi wynieść co najmniej 6 miesięcy od daty dostawy; 1.3.W cenie oferty Wykonawca zobowiązany jest uwzględnić koszty dostawy przedmiotu zamówienia do siedziby Zamawiającego, w szczególności koszt transportu, opakowania, za i rozładunku, opłat celnych i podatków; 1.4.Tabela Elementów Rozliczeniowych stanowiąca załącznik Nr 6B do niniejszej SIWZ zawiera przewidywalną maksymalną wielkość dostawy, która jest wielkością szacunkową, w związku z czym Zamawiający zastrzega, iż nie każdy środek w niej wyszczególniony może zostać zakupiony w pełnym zakresie ilościowym..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.10.00-0.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2010.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.