eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Wrocław › Część I - usługa serwisowa oprogramowania ENOVA; Część II - obsługa informatyczna PR.

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2013-12-23

Wrocław: Część I - usługa serwisowa oprogramowania ENOVA; Część II - obsługa informatyczna PR.
Numer ogłoszenia: 534184 - 2013; data zamieszczenia: 23.12.2013
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Pogotowie Ratunkowe , ul. Ziębicka 34/38, 50-507 Wrocław, woj. dolnośląskie, tel. 71 7731563, faks 71 3676618.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.pogotowie-ratunkowe.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Część I - usługa serwisowa oprogramowania ENOVA; Część II - obsługa informatyczna PR..

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest: Część I - świadczenie usługi serwisowej oprogramowania Finansowo-Księgowego ENOVA przez autoryzowanego dystrybutora i serwisanta licencji ww. oprogramowania w zakresie modułów: a) w wersji pakiet platynowy: Kadry i Płace, Księgowość, Księga Inwentarzowa, Podgląd, b) w wersji pakiet złoty: Handel, Serwis, c) Dodatek enovaNet - kadry płace, d) Dedykowany dodatek czas pracy ms Excel, e) Dedykowany dodatek kolektory kodów kreskowych, f) Dedykowany dodatek współpraca z RCP. Szczegółowy opis części I zamówienia znajduje się w załączniku nr 6.1 do SIWZ. Część II - obsługa informatyczna w Pogotowiu Ratunkowym we Wrocławiu - w siedzibie przy ul. Ziębickiej 34-38 oraz w lokalizacjach rozproszonych, tj. w Podstacjach na terenie m. Wrocławia oraz w Oddziałach w powiatach: wrocławskim, milickim, oławskim, strzelińskim, średzkim, trzebnickim i wołowskim. Szczegółowy opis części II zamówienia znajduje się w załączniku nr 6.2 do SIWZ..

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 72.26.70.00-4, 72.00.00.00-5.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 2.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 12.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • dotyczy części I i II Zamawiający uzna, że warunek udziału w postępowaniu został spełniony na podstawie złożonego oświadczenia z art. 22 ust. 1 ustawy Pzp (załącznik nr 2 do SIWZ). Ocena spełnienia tego warunku zostanie dokonana wg formuły: spełnia - nie spełnia.

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • dotyczy części I i II Zamawiający uzna, że warunek udziału w postępowaniu został spełniony na podstawie złożonego oświadczenia z art. 22 ust. 1 ustawy Pzp (załącznik nr 2 do SIWZ). Ocena spełnienia tego warunku zostanie dokonana wg formuły: spełnia - nie spełnia.

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • dotyczy części I i II Zamawiający uzna, że warunek udziału w postępowaniu został spełniony na podstawie złożonego oświadczenia z art. 22 ust. 1 ustawy Pzp (załącznik nr 2 do SIWZ). Ocena spełnienia tego warunku zostanie dokonana wg formuły: spełnia - nie spełnia.

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • dotyczy części I Zamawiający uzna, że warunek udziału w postępowaniu został spełniony jeżeli wykonawca dysponuje: - co najmniej 1 osobą posiadającą co najmniej dwuletnie doświadczenie w serwisowaniu programu Enova, która będzie uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, - co najmniej 1 osobą posiadającą co najmniej dwuletnie doświadczenie w serwisowaniu programu Enova w zakresie kadrowo - płacowym, która będzie uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia. - programistą (co najmniej 1 osoba) posiadającą co najmniej dwuletnie doświadczenie w programowaniu C#, dedykowanych dodatków systemu Enova, która będzie uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia. Uwaga: Zamawiający nie dopuszcza łączenia funkcji programisty z osobami posiadającymi doświadczenie w serwisowaniu programu Enova. dotyczy części II Zamawiający uzna, że warunek udziału w postępowaniu został spełniony jeżeli wykonawca dysponuje co najmniej 2 osobami, posiadającymi: - wykształcenie wyższe dla co najmniej 1 osoby, - znajomość zagadnień dotyczących sieci komputerowych, - znajomość języków programowania C#, PHP oraz narzędzi do zarządzania treścią (np. JOOMLA), - co najmniej 3 letnie doświadczenie w obsłudze informatycznej oraz znajomość programów dyspozytorskich, - znajomość systemów do rejestrowania rozmów FONTEL, - znajomość zasad ochrony danych osobowych niezbędnych do pełnienia obowiązków ABI, - znajomość języka XML, - znajomość mechanizmów wymiany danych w formacie otwartym z Narodowym Funduszem Zdrowia. Ocena spełnienia tego warunku zostanie dokonana wg formuły: spełnia - nie spełnia.

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • dotyczy części I i II Zamawiający uzna, że warunek udziału w postępowaniu został spełniony na podstawie złożonego oświadczenia z art. 22 ust. 1 ustawy Pzp (załącznik nr 2 do SIWZ). Ocena spełnienia tego warunku zostanie dokonana wg formuły: spełnia - nie spełnia.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

  • wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

  • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

1) wypełniony formularz oferty - załącznik nr 1.1 i/lub 1.2 do SIWZ, 2) oświadczenia Wykonawcy o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu oraz braku podstaw do wykluczenia - załącznik nr 2 do SIWZ 3) dokumenty i oświadczenia potwierdzające spełnienie warunków udziału w postępowaniu wymagane przez Zamawiającego wskazane w pkt. IX SIWZ, 4) lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 2 pkt 5 ustawy Pzp albo informację o tym, że Wykonawca nie należy do grupy kapitałowej, 5) wykaz osób uczestniczących w zamówieniu - załącznik nr 5 do SIWZ 6) stosowne Pełnomocnictwo(a) - w przypadku, gdy upoważnienie do podpisania oferty nie wynika bezpośrednio ze złożonego w ofercie odpisu z właściwego rejestru, 7) w przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, dokument ustanawiający Pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie niniejszego zamówienia publicznego,

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.3) ZMIANA UMOWY

przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

1. Niedopuszczalna jest zmiana umowy, w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy chyba, że konieczność takich zmian wynika z okoliczności, które nie mogły być przewidziane w czasie prowadzenia postępowania, w szczególności: 1) Zmiana ceny spowodowana zmianą stawki podatku VAT w związku ze zmianą obowiązujących przepisów, 2) Zmiana osób wykonujących przedmiotowe zamówienie, z przyczyn niezależnych od wykonawcy. 2. Warunki dokonania zmiany: 1) W przypadku wystąpienia przesłanki w pkt. 1), cena może ulec zmianie odpowiednio o nową stawkę podatku VAT. 2) W przypadku wystąpienia przesłanki w pkt. 2), zmiana może być wprowadzona pod warunkiem, że osoby te będą posiadały nie gorsze doświadczenie i kwalifikacje wymagane w SIWZ.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://www.pogotowie-ratunkowe.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Pogotowie Ratunkowe we Wrocławiu ul. Ziębicka 34-38, 50-507 Wrocław.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 31.12.2013 godzina 10:00, miejsce: Pogotowie Ratunkowe we Wrocławiu ul. Ziębicka 34-38, 50-507 Wrocław, pok. 314 III p.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: usługa serwisowa oprogramowania ENOVA.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Świadczenie usługi serwisowej oprogramowania Finansowo-Księgowego ENOVA przez autoryzowanego dystrybutora i serwisanta licencji ww. oprogramowania w zakresie modułów: a) w wersji pakiet platynowy: Kadry i Płace, Księgowość, Księga Inwentarzowa, Podgląd, b) w wersji pakiet złoty: Handel, Serwis, c) Dodatek enovaNet - kadry płace, d) Dedykowany dodatek czas pracy ms Excel, e) Dedykowany dodatek kolektory kodów kreskowych, f) Dedykowany dodatek współpraca z RCP. Szczegółowy opis części I zamówienia znajduje się w załączniku nr 6.1 do SIWZ..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 72.26.70.00-4, 72.00.00.00-5.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: obsługa informatyczna PR.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Obsługa informatyczna w Pogotowiu Ratunkowym we Wrocławiu - w siedzibie przy ul. Ziębickiej 34-38 oraz w lokalizacjach rozproszonych, tj. w Podstacjach na terenie m. Wrocławia oraz w Oddziałach w powiatach: wrocławskim, milickim, oławskim, strzelińskim, średzkim, trzebnickim i wołowskim. Szczegółowy opis części II zamówienia znajduje się w załączniku nr 6.2 do SIWZ.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 72.26.70.00-4, 72.00.00.00-5.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.