eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Dzierżoniów › Termomodernizacja budynku Specjalnego Ośrodka Szkolno-Wychowawczego w Piławie Górnej, ul. Szkolna 6

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2015-04-16

Dzierżoniów: Termomodernizacja budynku Specjalnego Ośrodka Szkolno-Wychowawczego w Piławie Górnej, ul. Szkolna 6
Numer ogłoszenia: 53417 - 2015; data zamieszczenia: 16.04.2015
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Powiat Dzierżoniowski , Rynek 27, 58-200 Dzierżoniów, woj. dolnośląskie, tel. 74 8325220, 8316789, faks 73 8316601.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.pow.dzierzoniow.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Termomodernizacja budynku Specjalnego Ośrodka Szkolno-Wychowawczego w Piławie Górnej, ul. Szkolna 6.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest termomodernizacja budynku Specjalnego Ośrodka Szkolno-Wychowawczego w Piławie Górnej, ul. Szkolna 6. Zakres realizowanych robót: - prace dociepleniowe stropodachów oraz stropu poddasza (poz. 56-62 przedmiaru robót - branża budowlana) - wymiana drzwi zewnętrznych - 4 szt. (poz.47-49 przedmiaru - branża budowlana) - roboty demontażowe starych grzejników i rurociągów - montaż instalacji c.o. (montaż nowych grzejników, rurociągów, zaworów, izolacja przewodów, roboty budowlane związane z montażem instalacji c.o. itp.) - demontaż starych kotłów i instalacji kotłowni - roboty montażowe kotłowni (montaż kotłów na biomasę, montaż pomp obiegowych c.o. i pomp c.w.u. , montaż rurociągów c.o. i c.w.u., systemów kontrolnych i regulacyjnych kotłowni, izolacje rurociągów itp.) - roboty instalacyjne elektryczne w kotłowni (instalacje gniazd 230 V i 400 V, instalacje sterownicze kotłowni i c.w.u.) - prace budowlane związane z remontem kotłowni (wykonanie nowych tynków, pomalowanie, wykonanie nowej posadzki z płytek kamiennych, licowanie ścian płytkami na klej, wymiana drzwi kotłowni, wymiana urządzeń sanitarnych itp.) - prace budowlane związane z remontem pomieszczenia składu opału - roboty demontażowe instalacji oświetleniowej - montaż instalacji oświetleniowej pomieszczeń (roboty demontażowe starych opraw, montaż i podłączenie nowych opraw oświetleniowych oraz osprzętu elektrycznego) Wszystkie prace w zakresie przedmiotu zamówienia powinny być wykonane zgodnie z opisem w SIWZ, szczegółowym opisem w dokumentacji projektowej, stanowiącej załącznik nr 1 do SIWZ, a także na zasadach i warunkach opisanych we wzorze umowy, stanowiącym Załącznik nr 9 do SIWZ. UWAGA! W zakres przedmiotu zamówienia nie wchodzą, pomimo opisu w dokumentacji projektowej, następujące roboty: - wymiana stolarki okiennej, rozbiórka dobudówki, renowacja drzwi wejściowych drewnianych, uszczelnienie w obrębie attyk (branża budowlana) - wykonanie oświetlenia awaryjnego, wymiana tablic rozdzielczych, wymiana wewnętrznych linii zasilających (branża elektryczna). Dokumentację projektową stanowią: - projekt budowlany (branża budowlana, instalacji elektrycznych, instalacji c.o., instalacyjna kotłowni) - projekt wykonawczy (branża budowlana, instalacji elektrycznych, instalacji c.o., instalacyjna kotłowni) - specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót (branża budowlana, instalacji elektrycznych, instalacji c.o., instalacyjna kotłowni) - przedmiar robót (branża budowlana, instalacji elektrycznych, instalacji c.o., instalacyjna kotłowni) UWAGA! a) Załączony przedmiar robót stanowi jedynie dokumentację pomocniczą przy sporządzaniu oferty. Nie jest dokumentem, stanowiącym podstawę do wyceny przedmiotu zamówienia. b) Zamawiający posiada pozwolenie na budowę (Decyzja Nr 349/2013 znak BA.6740.3.17.1.2013 z dnia 31 maja 2013 r.) oraz Pozwolenie Dolnośląskiego Wojewódzkiego Konserwatora Zabytków (Decyzja nr 164/2013 znak W/N.5142.65.2013.AK z dnia 22 lutego 2013) c) Zamówienie dofinansowane jest z NFOŚiGW w ramach Mechanizmu Finansowego EOG.

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.00.00.00 - Roboty budowlane 45.30.00.00 - Roboty instalacyjne w budynkach 45.33.00.00 - Roboty instalacyjne wodno-kanalizacyjne i sanitarne 45.31.12.00 - Roboty w zakresie instalacji elektrycznych 45.32.10.00 - Izolacja cieplna 45.26.26.90 - Remont starych budynków .

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 30.10.2015.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: 50000 zł (pięćdziesiąt tysięcy zł)

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie stawia szczególnych wymagań w tym zakresie

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Wykonawca spełni warunek w sytuacji, kiedy wykaże, że w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy to w tym okresie, zrealizował co najmniej dwie roboty budowlane o wartości brutto min. 2 000 000 zł każda (słownie: dwa miliony złotych), polegające na wykonaniu prac instalacyjnych w budynku w zakresie instalacji sanitarnych i wodno-kanalizacyjnych. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli przynajmniej jeden z Wykonawców wykaże się posiadaniem wiedzy i doświadczenia w w/w zakresie, a w przypadku powoływania się przez Wykonawcę na zasoby innego podmiotu w rozumieniu art.26 ust. 2b ustawy Pzp, zamawiający uzna warunek za spełniony, jeśli podmiot ten wykaże, że wykonał co najmniej dwie roboty budowlane o wartości minimum 2 000 000 złotych brutto każda w wyżej wymienionym zakresie

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Wykonawca spełni warunek w sytuacji, kiedy wykaże, że dysponuje następującymi osobami przewidzianymi do realizacji zamówienia: - kierownikiem budowy (robót) posiadającym uprawnienia budowlane bez ograniczeń do kierowania robotami o specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, gazowych, wodociągowych i kanalizacyjnych i min. 5 letnie doświadczenie na stanowisku kierownika budowy (robót) - 1 osoba - kierownikiem robót posiadającym uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi o specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych - 1 osoba - kierownikiem robót posiadającym uprawnienia budowlane bez ograniczeń do kierowania robotami budowlanymi o specjalności konstrukcyjno-budowlanej -1 osoba

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Wykonawca spełni warunek w sytuacji, kiedy wykaże, że posiada środki finansowe na rachunku bankowym bądź w spółdzielczej kasie oszczędnościowo-kredytowej lub zdolność kredytową w wysokości co najmniej 2 000 000 zł ( słownie: dwa miliony złotych)

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

  • wykaz robót budowlanych wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz z załączeniem dowodów dotyczących najważniejszych robót, określających, czy roboty te zostały wykonane w sposób należyty oraz wskazujących, czy zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone;
  • określenie robót budowlanych, których dotyczy obowiązek wskazania przez wykonawcę w wykazie lub złożenia poświadczeń, w tym informacja o robotach budowlanych niewykonanych lub wykonanych nienależycie
    Wykaz robót budowlanych wykonanych w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz z załączeniem dowodów dotyczących najważniejszych robót, określających czy roboty te zostały wykonane w sposób należyty oraz wskazujących, czy zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone (załącznik nr 5 do SIWZ część A + dowody należytego wykonania robót). a) Roboty budowlane, które Wykonawca powinien wskazać w wykazie (zał. nr 5 do SIWZ część A) wraz ze złożonymi dowodami dotyczą dwóch najważniejszych robót budowlanych w okresie ostatnich 5 lat od upływu terminu składania ofert o wartości brutto min. 2 000 000 zł każda, polegających na wykonaniu prac instalacyjnych w budynku w zakresie instalacji sanitarnych i wodno-kanalizacyjnych. Wykonawca nie musi przedstawiać wszystkich robót budowlanych wykonanych w okresie ostatnich 5 lat od upływu terminu składania ofert, aby wykazać swoją wiedzę i doświadczenie. Dowodami, o których mowa powyżej są: - poświadczenie - inne dokumenty, jeżeli z uzasadnionych przyczyn o obiektywnym charakterze Wykonawca nie jest w stanie uzyskać poświadczenia. W przypadku, gdy Zamawiający jest podmiotem, na rzecz którego roboty wskazane w wykazie zostały wcześniej wykonane, Wykonawca nie ma obowiązku przedkładania ww. dowodów. b) Informacja o wszystkich niewykonanych lub wykonanych nienależycie robotach budowlanych, o wartości brutto min. 2 000 000 zł każda, polegających na wykonaniu prac instalacyjnych w budynku w zakresie instalacji sanitarnych i wodno-kanalizacyjnych (załącznik nr 5 do SIWZ część B);
  • wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;
  • oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień;
  • informację banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej potwierdzającą wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową wykonawcy, wystawioną nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert albo składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia;

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

  • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

W przypadku podmiotów wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia lub w przypadku polegania przez Wykonawcę na zasobach innego pomiotu na zasadach określonych w art. 26 ust. 2b ustawy Pzp, Zamawiający żąda przedłożenia oświadczenia o solidarnej odpowiedzialności za wykonanie zamówienia - załącznik nr 8 do SIWZ

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

  • 1 - Cena - 95
  • 2 - Okres gwarancji - 5

IV.3) ZMIANA UMOWY

przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

1) Zamawiający na podstawie art. 144 ustawy Pzp dopuści zmianę umowy dotyczącą umówionego terminu wykonania zamówienia w następujących przypadkach: a) z powodu istotnych braków lub błędów w dokumentacji projektowej, również tych polegających na niezgodności dokumentacji z przepisami prawa, b) z powodu uzasadnionych zmian w zakresie sposobu wykonania przedmiotu zamówienia proponowanych przez Zamawiającego lub Wykonawcę, jeżeli te zmiany są korzystne dla Zamawiającego, c) z powodu wystąpienia zamówień dodatkowych, niemożliwych do przewidzenia przed zawarciem umowy przez Wykonawcę, a których wykonanie może spowodować opóźnienia w wykonaniu zadania podstawowego d) z powodu okoliczności siły wyższej, np. wystąpienia zdarzenia losowego wywołanego przez czynniki zewnętrzne, którego nie można było przewidzieć, w szczególności zagrażającego bezpośrednio życiu lub zdrowiu ludzi lub grożącego powstaniem szkody w znacznych rozmiarach, e) z powodu działań osób trzecich uniemożliwiających wykonanie prac, które to działania nie są konsekwencją winy którejkolwiek ze stron.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: bip.pow.dzierzoniow.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Starostwo Powiatowe, Rynek 27, 58-200 Dzierżoniów, pok. 308.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 08.05.2015 godzina 08:30, miejsce: Starostwo Powiatowe w Dzierżoniowie, Rynek 27, 58-200 Dzierżoniów, Biuro Obsługi Klienta, pok. Nr 1.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.