eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Zamość › Remont drogi powiatowej Nr 3234L Ornatowice - Skibice km 1+810 - km 1+903 - (usuwanie szkód powodziowych)

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2009-03-06

Zamość: Remont drogi powiatowej Nr 3234L Ornatowice - Skibice km 1+810 - km 1+903 - (usuwanie szkód powodziowych)
Numer ogłoszenia: 53388 - 2009; data zamieszczenia: 06.03.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Zarząd Dróg Powiatowych , ul. Szczebrzeska 69, 22-400 Zamość, woj. lubelskie, tel. 084 6396332, faks 0846396332.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.zdp.zamosc.pl ; www.bip.zdp.zamosc.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Remont drogi powiatowej Nr 3234L Ornatowice - Skibice km 1+810 - km 1+903 - (usuwanie szkód powodziowych).

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Remont drogi powiatowej Nr 3234L Ornatowice - Skibice km 1+810 - km 1+903 93 mb (usuwanie szkód powodziowych) a).Roboty przygotowawcze: - roboty pomiarowe przy liniowych robotach ziemnych - trasa dróg w terenie równinnym - 0,093 km ; - usunięcie warstwy ziemi urodzajnej (humusu) o grubości do 15 cm - 316,50 m2 ; b). Roboty ziemne: - roboty ziemne wykonywane koparkami podsiębiernymi o pojemności łyżki 0,40 m3 w gr. kat. III-IV z transportem urobku na odległość do 2 km samochodami samowyładowczymi - 29,50 m3 ; - roboty ziemne w gruncie kat. III poprzeczne na przerzut z wbudowaniem w nasyp. Kategoria gruntu III (poszerzenie -podparcie- krawędzi nawierzchni) - 13,90 m3 ; - ręczne formowanie nasypów z gruntu kat. III-IV ułożonego wzdłuż nasypu - 15,60 m3 ; - zagęszczanie nasypów ubijakami ręcznymi, grubość zagęszczonej warstwy w stanie luźnym 20cm. Kategoria gruntu III-IV - 13,90 m3 ; c). Podbudowa: - profilowanie i zagęszczanie podłoża wykonywane ręcznie w gruncie kat. II-IV pod warstwy konstrukcyjne nawierzchni - 23,25 m2 ; - warstwa odsączająca rozścielana i zagęszczana ręcznie - 23,25 m2 ; - warstwa dolna podbudowy z kruszyw łamanych gr. 20 cm po zagęszczeniu - 23,25m2; - mechaniczne wyrównanie istniejącej nawierzchni mieszanką mineralno-asfaltową, transport mieszanki samochodami samowyładowczymi - 16,20 t ; - mechaniczne oczyszczenie nawierzchni drogowych ulepszonych z bitumu - 511,50 m2; - skropienie nawierzchni drogowych asfaltem w ilości 0,5 kg/m2 - 516,50 m2 ; - skropienie nawierzchni drogowych asfaltem w ilości 0,5 kg/m2 - 511,50 m2 ; d). Nawierzchnia: - nawierzchnie z mieszanek mineralno-asfaltowych, warstwa wiążąca, grubość warstwy po zagęszczeniu 5 cm. Transport mieszanki samochodem samowyładowczym 5-10t - 516,50 m2 ; - nawierzchnie z mieszanek mineralno-asfaltowych, warstwa ścieralna, grubość warstwy po zagęszczeniu 4 cm. Transport mieszanki samochodem samowyładowczym 5-10t - 511,50 m2 ; e). Roboty wykończeniowe: - plantowanie (obrobienie na czysto)powierzchni skarp i dna wykopów wykonywanych mechanicznie w gruntach kat. I-III - 279,00 m2 ; - obsianie skarp i poboczy ziemia urodzajna - 460,00 m2..

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.31.40 - Roboty drogowe 45.23.32.20 - Roboty w zakresie nawierzchni dróg .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 07.08.2009.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

Informacja na temat wadium: Wykonawca wniesie wadium w wys. 500,00 zł. (pięćset zł.)

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia ubiegać się mogą Wykonawcy spełniający następujące warunki: 1. Wykonawca składający ofertę nie może być wykluczony z postępowania na podstawie art. 24 ustawy Prawo zamówień publicznych. Wykonawca musi posiadać niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponować potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawić pisemne zobowiązanie innego podmiotu do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia na podstawie art.22 ust.1 pkt.2. (zał. Nr 6 i 7) 2. W postępowaniu mogą brać udziału Wykonawcy którzy spełniają poniższe warunki: a) Potencjał kadrowy Wykonawca musi mieć do dyspozycji osoby legitymujące się doświadczeniem i kwalifikacjami odpowiednimi do stanowisk jakie zostaną im powierzone. Wykonawca przedstawi w ofercie kandydatów na każde stanowisko wymienione w poniższej tabeli. 1.Kierownik robót 2.Majster robót b) Potencjał techniczny Wykonawca musi posiadać jednostki sprzętu i środki transportu : 1.Koparka podsiębierna 2.Walec statyczny samojezdny 10 t 3.Walec statyczny samojezdny ogumiony 4.Walec wibracyjny samojezdny 5.Ubijak spalinowy 6.Samochód samowyładowczy 5 t 7.Samochód samowyładowczy 10 t ÷ 15 t 8.Rozkładarka mas bitumicznych 9.Stacjonarna wytwórnia mas bitumicznych o mieszaniu cyklicznym, powinna zapewniać warunki ochrony środowiska i produkcję nie mniejszą niż 25 ton/h 1) 1 1) Jeżeli Wykonawca nie dysponuje wytwórnią mas bitumicznych, Zamawiający dopuszcza zakup mieszanki mineralno-asfaltowej. Wytwórnia mas bitumicznych, z której będzie dostarczana mieszanka (również zakupiona) powinna być zlokalizowana w odległości nie większej niż 45 km od miejsca wbudowania, przy czym dopuszcza się większą odległość od miejsca wbudowania pod warunkiem jednak, że czas liczony od chwili zakończenia załadunku samochodu na wytwórni do chwili rozpoczęcia wbudowywania mieszanki nie przekracza 2 (dwóch) godzin z jednoczesnym spełnieniem warunku zachowania temperatury wbudowania oraz cech jakościowych mieszanki. c) Doświadczenie zawodowe Wykonawca musi wykazać, że w okresie ostatnich 3 lat (liczonych wstecz od daty upływu terminu składania ofert w niniejszym postępowaniu) co najmniej 2 zadania o zakresie i złożoności robót porównywalnej z przedmiotem niniejszego zamówienia. d) Podwykonawcy Zamawiający dopuszcza wykonanie przedmiotu zamówienia przy udziale podwykonawców. Jeżeli Wykonawca zamierza podzlecić roboty, to Podwykonawca musi być wskazany w ofercie (zał. Nr 5) należy przedstawić jego doświadczenie. Na podstawie art.36 ust.4 ustawy Prawo zamówień publicznych Zamawiający żąda wskazania przez Wykonawcę w ofercie części zamówienia, której wykonanie powierzy podwykonawcom. Sprawdzenie kompletności dokumentów i informacji w nich zawartych..
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: O udzielenie zamówienia ubiegać się mogą Wykonawcy spełniający następujące warunki: 1. Wykonawca składający ofertę nie może być wykluczony z postępowania na podstawie art. 24 ustawy Prawo zamówień publicznych. Wykonawca musi posiadać niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponować potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawić pisemne zobowiązanie innego podmiotu do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia na podstawie art.22 ust.1 pkt.2. (zał. Nr 6 i 7) 2. W postępowaniu mogą brać udziału Wykonawcy którzy spełniają poniższe warunki: a) Potencjał kadrowy Wykonawca musi mieć do dyspozycji osoby legitymujące się doświadczeniem i kwalifikacjami odpowiednimi do stanowisk jakie zostaną im powierzone. Wykonawca przedstawi w ofercie kandydatów na każde stanowisko wymienione w poniższej tabeli. 1.Kierownik robót 2.Majster robót b) Potencjał techniczny Wykonawca musi posiadać jednostki sprzętu i środki transportu: 1.Koparka podsiębierna 2.Walec statyczny samojezdny 10 t 3.Walec statyczny samojezdny ogumiony 4.Walec wibracyjny samojezdny 5.Ubijak spalinowy 6.Samochód samowyładowczy 5 t 7.Samochód samowyładowczy 10 t ÷ 15 t 8.Rozkładarka mas bitumicznych 9.Stacjonarna wytwórnia mas bitumicznych o mieszaniu cyklicznym, powinna zapewniać warunki ochrony środowiska i produkcję nie mniejszą niż 25 ton/h 1) 1) Jeżeli Wykonawca nie dysponuje wytwórnią mas bitumicznych, Zamawiający dopuszcza zakup mieszanki mineralno-asfaltowej. Wytwórnia mas bitumicznych, z której będzie dostarczana mieszanka (również zakupiona) powinna być zlokalizowana w odległości nie większej niż 45 km od miejsca wbudowania, przy czym dopuszcza się większą odległość od miejsca wbudowania pod warunkiem jednak, że czas liczony od chwili zakończenia załadunku samochodu na wytwórni do chwili rozpoczęcia wbudowywania mieszanki nie przekracza 2 (dwóch) godzin z jednoczesnym spełnieniem warunku zachowania temperatury wbudowania oraz cech jakościowych mieszanki. c) Doświadczenie zawodowe Wykonawca musi wykazać, że w okresie ostatnich 3 lat (liczonych wstecz od daty upływu terminu składania ofert w niniejszym postępowaniu) co najmniej 2 zadania o zakresie i złożoności robót porównywalnej z przedmiotem niniejszego zamówienia. d) Podwykonawcy Zamawiający dopuszcza wykonanie przedmiotu zamówienia przy udziale podwykonawców. Jeżeli Wykonawca zamierza podzlecić roboty, to Podwykonawca musi być wskazany w ofercie (zał. Nr 5) należy przedstawić jego doświadczenie. Na podstawie art.36 ust.4 ustawy Prawo zamówień publicznych Zamawiający żąda wskazania przez Wykonawcę w ofercie części zamówienia, której wykonanie powierzy podwykonawcom. 1. Wykonawca dołączy do oferty następujące dokumenty poświadczające oraz oświadczenia : a). Formularz oferty (na załączonym druku) b). Kosztorys ofertowy zawierający ceny jednostkowe netto i ceny ofertowe netto elementów rozliczeniowych (wypełniony ściśle wg załączonego wzoru w Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia) c). Wykaz stawek i narzutów na załączniku B do Kosztorysu Ofertowego. d). Aktualny odpis właściwego rejestru lub zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej (wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert) . e). Umowa spółki cywilnej , jeżeli działalność gospodarcza przedsiębiorców jest prowadzona w formie spółki cywilnej . f). Wykonawca złoży oświadczenie, że posiada niezbędny potencjał finansowy, kadrowy, techniczny oraz doświadczenie niezbędne do realizacji zamówienia oraz nie podlega wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 22 i art. 24 ust. 2 Ustawy Prawo zamówień publicznych - załącznik Nr 1 do niniejszej Instrukcji. g). Wykonawca złoży aktualne zaświadczenia z : - aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzających odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. Dokumenty, o których mowa wyżej Wykonawca przedstawi w formie oryginału lub kserokopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez osobę upoważnioną do składania oświadczenia w imieniu Wykonawcy . Jeżeli załączona kserokopia dokumentu będzie nieczytelna lub będzie budziła wątpliwości co do jej prawidłowości Zamawiający może zażądać przedłożenia przez Wykonawcę oryginału dokumentu lub notarialnie potwierdzonej kopii. Złożenie przez wykonawcę fałszywych lub stwierdzających nieprawdę dokumentów oraz oświadczeń, zgodnie z art. 24 ust. 4 ustawy Prawo zamówień publicznych spowoduje wykluczenie go z postępowania. h). Wykaz personelu przewidzianego do realizacji zamówienia na załączniku Nr 2 z udokumentowaniem ich doświadczenia i kwalifikacji zawodowych (kopie uprawnień pracowników odpowiedzialnych za realizację zamówienia). i). Wykaz sprzętu przewidzianego do realizacji zamówienia na załączniku Nr 3 poparty wskazanymi w formularzu dokumentami lub przedstawić pisemne zobowiązanie innego podmiotu do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia na podstawie art.22 ust.1 pkt.2. (zał. 6 i 7) j). Wzór umowy.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.zdp.zamosc.pl ; www.bip.zdp.zamosc.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Zarząd Dróg Powiatowych w Zamościu 22-400 Zamość ul. Szczebrzeska 69.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 31.03.2009 godzina 09:45, miejsce: Zarząd Dróg Powiatowych w Zamościu 22-400 Zamość ul. Szczebrzeska 69 pok. Nr 1.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.