eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Warszawa › Dostawa artykułów biurowych oraz papieru kserograficznego dla Straży Miejskiej m.st. Warszawy

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2017-03-28

Ogłoszenie nr 53171 - 2017 z dnia 2017-03-28 r.

Warszawa: Dostawa artykułów biurowych oraz papieru kserograficznego dla Straży Miejskiej m.st. Warszawy
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA -

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

nie

Nazwa projektu lub programu

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak
Numer ogłoszenia: 32788-2017


Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych: nie


SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

Postępowanie zostało przeprowadzone przez centralnego zamawiającego

nie

Postępowanie zostało przeprowadzone przez podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania

nie

Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie przez zamawiających

nie

Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej

nie

W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej - mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych::
Informacje dodatkowe:

I. 1) NAZWA I ADRES: Straż Miejska Miasta Stołecznego Warszawy, krajowy numer identyfikacyjny 1527142800000, ul. ul. Młynarska  43/45, 01-170  Warszawa, państwo Polska, woj. mazowieckie, tel. 22 8511612, faks 22 6656044, e-mail miroslawa.plominska@strazmiejska.waw.pl
Adres strony internetowej (URL): http://www.strazmiejska.waw.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Administracja samorządowa

I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):

Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego udzielania zamówienia, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (jeżeli zamówienie zostało udzielone przez każdego z zamawiających indywidualnie informacja w sekcji I jest podawana przez każdego z zamawiających, jeżeli zamówienie zostało udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających w sekcji I należy wskazać który z zamawiających zawarł umowę):

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

Dostawa artykułów biurowych oraz papieru kserograficznego dla Straży Miejskiej m.st. Warszawy

Numer referencyjny (jeżeli dotyczy):

SM-WZP-2131-3/17

II.2) Rodzaj zamówienia:

Dostawy

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

Przedmiotem umowy jest sukcesywna dostawa materiałów biurowych oraz papieru kserograficznego. Asortyment oraz maksymalna ilość artykułów i materiałów biurowych określone są w formularzu wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu.Materiały biurowe oraz papier kserograficzny muszą być zgodne z opisem poszczególnych pozycji w wykazie przedmiotu zamówienia. W zakres przedmiotu zamówienia wchodzą: Cienkopisy kolorowe (czarny, niebieski, czerwony, zielony) - 300 szt., Deska z klipsem i okładką A4 z tworzywa - 200 szt., Długopis biurowy z wymiennym wkładem, typu Pilot, Pentel, gumowy uchwyt wyposażony w mechanizm chowania wkładu, kolor wkładu niebieski, czarny - 3000 szt., Długopis żelowy z wymiennym wkładem, typu Pilot, końcówka ze wzmacnianej stali, gumowy uchwyt, kolor wkładu czarny, niebieski, zielony, czerwony - 2000 szt., Dziurkacz wykonany z metalu, dziurkujący do 15 kartek, listwa formatowa i wskaźnik środka strony, rozstaw dziurek 80mm, przezroczysty pojemnik na ścinki - 40 szt., Dziurkacz wykonany z metalu, dziurkujący pow. 30 kartek, średnica dziurek 5,5 mm w odległości 80 mm, ogranicznik formatu A4,A5,A6, przezroczysty pojemnik na ścinki - 50 szt., Dziurkacz wykonany z metalu, dziurkuje pow. 60 kartek, średnica dziurek 5,5 mm w odległości 80 mm, ogranicznik formatu A4,A5,A6, przezroczysty pojemnik na ścinki - 60 szt., Etykiety uniwersalne samoprzylepne A4 - 63x38 - 21 etykiet na arkuszu, białe, 100 ark./opk. - 3 opk., Etykiety uniwersalne samoprzylepne A4 210x297mm, 1x1, białe, 100 ark./opk. - 3 opk., Flamastry 4 kolory w komplecie, odporne na wysychanie, końcówka z włókna o śr. 1,8 mm, łatwo zmywalny tusz - 100 kpl., Folie do laminowania(przejrzyste) format A3, grubość 125 mic. - 100 szt./opk. - 10 opk., Folie do laminowania(przejrzyste) format A4, grubość 125 mic. - 100 szt./opk. - 20 opk., Folie do laminowania(przejrzyste) format A5, grubość 125 mic. - 100 szt./opk. - 20 opk., Folie do laminowania(przejrzyste) format A6, grubość 125 mic. - 100 szt./opk. - 20 opk., Gumki ołówkowe prostokątne 30X15 mm - 100 szt., Karteczki samoprzylepne 51x38, żółte, - 100 kartek/bl. - 700 bl., Karteczki samoprzylepne 76x127, żółte, - 100 kartek/bl. - 500 bl., Karteczki samoprzylepne 76x76, żółte, - 100 kartek/bl. - 600 bl., Karton ozdobny na dyplomy A4 Arnika/170g - 25 ark. w opk. - 20 opk., Karton ozdobny na dyplomy A4 Złoto /170g - 25 ark. w opk.- 20 opk., Klej w płynie ok. 30ml/szt. - 60 szt., Klej w sztyfcie ok. 21g/szt. - 100 szt., Klips , wąsy do spinania dokumentów, dwuczęściowy, plastikowy klips przeznaczony do archiwizacji dokumentów - 100 szt./opk. - 5 opk., Klipy biurowe 19 - 12 szt./opk. - 100 opk., Klipy biurowe 41 - 12 szt./opk. - 70 opk., Klipy biurowe 51 - 12 szt./opk. - 40 opk., Koperty A6 samoklejące, kolor kość słoniowa, gramatura 100-120 g/m^2, wymiar 114x162 mm- 50 szt. /opk. - 50 opk., Koperty białe C5 HK otwierane z boku- 500 szt./opk. - 500 opk., Koperty brązowe samoklejące B4 HK RBD gr. 130 - 250 szt./opk. - 10 opk., Kostka papierowa klejona (biała) 8,5x8,5 - 500 ark./ 1 szt. - 150 szt., Koszulki krystaliczne A4, wykonane z folii PP gładkiej, min 40 mic., otwierane u góry, multiperforowane - pasujące do każdego segregatora, - 100 szt./opk. - 800 opk., Koszulki krystaliczne A5, wykonane z folii PP gładkiej, min 40 mic., otwierane u góry, multiperforowane - pasujące do każdego segregatora, - 100 szt./opk. - 10 opk., Koszulki poszerzane A4 z poszerzanym brzegiem do przechowywania katalogów, otwierane od góry, pasujące do każdego segregatora, wykonane z folii PP, mieszczące min 60 kartek papieru o gramaturze 80 g/m^2 - 10 szt./1 opk. - 20 opk., Linijka przezroczysta - 20 cm - 20 szt., Linijka przezroczysta - 30 cm. - 30 szt., Marker olejowy - kolor biały/czarny - 10 szt., Marker permanentny z cienką okrągłą lub ścięta końcówką, piszący po każdej powierzchni, szybkoschnący tusz, nie rozmazujący się, wodoodporny, nie blaknący pod wpływem działania promieni słonecznych, aluminiowa obudowa - kolor czarny, czerwony, zielony, niebieski - 100 szt., Marker permanentny z grubą okrągłą lub ściętą końcówką, piszący po każdej powierzchni, szybkoschnący tusz, nie rozmazujący się, wodoodporny, nie blaknący pod wpływem działania promieni słonecznych, aluminiowa obudowa- kolor czarny, czerwony, zielony, niebieski - 100 szt., Markery z gąbką do tablic suchościeralnych - 4 szt. w 1 kpl. - 5 kpl., Nawilżacz do palców - na bazie gliceryny - 30 szt., Nożyczki wykonane ze stali nierdzewnej, z uchwytem powlekanym plastikiem, dł. nożyczek ok. 21 cm - 100 szt., Ofertówki krystaliczne, sztywne A4, przezroczyste, wykonane ze sztywnej folii PCV o grubości min. 150 mic., otwierane u góry i prawej strony, z zaokrąglonymi narożnikami, 25 szt./opk. - 100 opk., Okładki do bindowania chromolux - błyszczący ( różne kolory), format A4, grubość 250d/m^2,, - 100 szt./opk. - 20 opk., Okładki przezroczyste do bindowania (przezroczyste), format A4, grubość 150 mic, - 100 szt./opk. - 20 opk., Ołówki - 12 szt./opk. - 20 opk., Ołówki automatyczne 0,5 mm. plastikowa obudowa z plastikowym klipsem - 100 szt., Papier A4 Fine Linen Ivory/220g/m^2, - 20 ark./ 1 opk. - 5 opk., Papier fotograficzny, A4/260g - 50 ark./1 ryza - 2 ryzy, Papier xero A3/250g białość min. 136 - 250 ark./ryza - 1 ryza, Papier xero A3/80g białość min. 136 - 500 ark./ryza - 200 ryz, Papier xero A4/200g - 250 ark./1 opk. - 150 opk., Papier xero A4/250g białość min. 136 - 250 ark./ryza - 20 ryz, Papier xero A4/80g białość min. 136 - 500 ark./ryza - 8000 ryz, Pinezki /kolorowe końcówki/ - 25 szt./opk. - 100 opk., Plastelina - 6 szt./opk. - 20 opk., Pojemnik na długopisy, okrągły wykonany z metalowej siateczki, kolor czarny lub srebrny wym.: (wys x śred.) 10 x 7,5 cm - 50 szt., Pojemnik PP składany o wymiarach w 245 X 85 X 315 mm, wykonany z odpornego na pęknięcia ekologicznego polipropylenu przeznaczony na katalogi, foldery, prospekty, itp. posiadający wycięcie na palec ułatwiające wkładanie i zdejmowanie pudełka z półki, ażurowy, ścięte boki ułatwiają wkładanie i wyjmowanie dokumentów - 20 szt., Półka na dokumenty A4 , wykonana z trwałego przezroczystego plastiku, możliwość łączenia szufladek w pionie oraz kaskadowo o wym. 255 x 103 x 357 mm - 60 szt., Półka na dokumenty A4 , wykonana z trwałego przezroczystego plastiku, możliwość łączenia szufladek w pionie oraz kaskadowo o wym. 254 x 60 x 346 mm - 100 szt., Przekładki kartonowe do segregatora, 1/3 A4 MIX, 100 szt./1 opk. - 30 opk., Przybornik na biurko akrylowy, duży - 50 szt., Pudła do archiwizacji o wymiarach zewnętrznych (dł. x szer. x wys.) 330 x 380 x 350 mm, tektura 5 warstw, podwójne dno, 2 otwory - 1200 szt., Rozszywacz - 100 szt., Samoprzylepne zakładki indeksujące typu post- it 25x43, - 50 szt./opk.- 300 opk., Segregator standard A4 z mechanizmem dźwigowym, wykonany z grubego kartonu pokrytego na zewnątrz folią, z wymienną etykietą na grzbiecie, na grzbiecie otwór na palec - grzbiet 50 mm - 500 szt., Segregator standard A4 z mechanizmem dźwigowym, wykonany z grubego kartonu pokrytego na zewnątrz folią, z wymienną etykietą na grzbiecie, na grzbiecie otwór na palec - grzbiet 75 mm - 1500 szt., Segregator standard A5 z mechanizmem dźwigowym, wykonany z grubego kartonu pokrytego na zewnątrz folią, z wymienną etykietą na grzbiecie, na grzbiecie otwór na palec - grzbiet 75 mm - 40 szt., Skoroszyt kartonowy z wąsami, format A4, kolor biały- 50 szt./opk. - 30 szt., Skoroszyt plastikowy- format A4- z wąsem- wykonany z folii PP, tylna okładka kolorowa, przednia przezroczysta wyposażony w papierowy, wysuwany pasek do opisu - 40 szt., Spinacze biurowe małe, 28 mm - 100 szt./opk. - 600 opk., Spinacze biurowe, duże, 50 mm - 100 szt./opk. - 400 opk., Taśma klejąca przezroczysta szer. ok. 20 mm, dł. ok. 10 m - 400 szt., Taśma pakowa brązowa polipropylenowa, szerokość 48 mm, dł. ok. 50 m - 200 szt., Teczka do podpisu dokumentów A4, kartonowa twarda, czarna -20 przegródek - 30 szt., Teczka na gumkę, A4 skrzydłowa, wykonana z twardej tektury (grubość tektury ok. 2mm) z okleiną polipropylenową, zamykana na gumkę - 100 szt., Teczka wiązana papierowa - 50 szt./opk. - 400 szt., Temperówka metalowa pojedyn. - 50 szt., Tusz do pieczątek typu Noris czarny, niebieski, czerwony - 25 ml - 150 szt., Wąsy do skoroszytów - 25 szt. / opk. - 500 opk., Wkład (metalowy) typu Zenith do długopisu biurowego automatycznego - 50 szt., Wkład do długopisu biurowego - 1000 szt. zaoferowanego przez dostawcę tj. do długopisu biurowego z wymiennym wkładem, typu Pilot, Pentel, gumowy uchwyt wyposażony w mechanizm chowania wkładu, kolor wkładu niebieski, czarny, Wkład do długopisu żelowego - 1500 szt. zaoferowanego przez dostawcę tj. do długopisu żelowego z wymiennym wkładem, typu Pilot, końcówka ze wzmacnianej stali, gumowy uchwyt, kolor wkładu czarny, niebieski, zielony, czerwony, Wkłady do ołówków automatycznych - twardość "B" 12 szt./ 1 op. - 100 opk., Zakreślacze, różne kolory silnie fluorescencyjne super trwałe, nie zasychające przez dłuższy czas- nawet bez skuwki, skośnie ukształtowana końcówka do kreślenia różnych grubości linii - 200 szt., Zestaw 5 półek, A4, wykonany z metalowej siateczki, na dokumenty i korespondencję, na tylnej ściance dwa otwory do mocowania na ścianie, wymiary 315x440x120 mm - 15 szt., Zeszyt A4 w kratkę - 96 kartkowy, twarda oprawa - 70 szt., Zeszyt A5 w kratkę - 100 kartkowy, twarda oprawa - 50 szt., Zszywacz, obudowa metalowa o dużej wytrzymałości, zszywa od 25 do 100 kartek zszywkami od 23/6 do 23/13 - 15 szt., Zszywacz, plastikowa obudowa, metalowe elementy, mechanizmy, ładowany od góry - 24/6, zszywa do 20 kartek - 100 szt., Zszywki 23/8 - 1000 szt. opk. - 50 opk., Zszywki 24/6 - 1000 szt./opk. - 1000 opk.

II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie podzielone jest na części:

Nie


II.5) Główny Kod CPV: 30190000-7
Dodatkowe kody CPV: 30197644-2

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

Licytacja elektroniczna

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów

III.3) Informacje dodatkowe:

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

Postępowanie/część zostało unieważnione nie
Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania:
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 28/03/2017
IV.2 Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT212362.55
WalutaPLN


IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert2
w tym
Liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 2
Liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej:
Liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej:
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną:


IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
PARTNER XXI Sp. z o.o. ,  przetargi@partner21.pl,  ul. Korczoka 14,  41-806,  Zabrze,  kraj/woj. śląskie
Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą: tak
Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej: nie
Skrót literowy nazwy państwa: PL
Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej: nie
Skrót literowy nazwy państwa:

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 157705.94
Oferta z najniższą ceną/kosztem 157705,94
> Oferta z najwyższą ceną/kosztem 160705.94
Waluta: PLN


IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom
Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:
IV.8) Informacje dodatkowe:


IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ

IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie   na podstawie art.  ustawy Pzp.

IV.9.2) Uzasadnienia wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.