Treść lub zakres tego przetargu uległy zmianie. Zobacz opublikowaną do tego przetargu poprawkę.
Ogłoszenie z dnia 2012-12-28
Słupca: wykonywanie usługi kompleksowego sprzątania
oraz utrzymywania czystości pomieszczeń w następujących budynkach Starostwa Powiatowego w Słupcy:
1) budynek Starostwa Powiatowego w Słupcy przy ul. Poznańskiej nr 16,
2) budynek Starostwa Powiatowego w Słupcy przy ul. Poznańskiej nr 16, A, B, C,
3) budynek Starostwa Powiatowego w Słupcy przy ul. Poznańskiej nr 18,
4) budynek Starostwa Powiatowego w Słupcy przy ul. Poznańskiej nr 20
Numer ogłoszenia: 531346 - 2012; data zamieszczenia: 28.12.2012
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: nie.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Starostwo Powiatowe w Słupcy, ul. Poznańska 20, 62-400 Słupca, woj. wielkopolskie, tel. (063) 275 86 00, faks 0-63 275 86 69.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: wykonywanie usługi kompleksowego sprzątania oraz utrzymywania czystości pomieszczeń w następujących budynkach Starostwa Powiatowego w Słupcy: 1) budynek Starostwa Powiatowego w Słupcy przy ul. Poznańskiej nr 16, 2) budynek Starostwa Powiatowego w Słupcy przy ul. Poznańskiej nr 16, A, B, C, 3) budynek Starostwa Powiatowego w Słupcy przy ul. Poznańskiej nr 18, 4) budynek Starostwa Powiatowego w Słupcy przy ul. Poznańskiej nr 20.
II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.
II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 1. Zakres czynności, które zobowiązuje się wykonywać Wykonawca: 1) codziennie (oprócz dni ustawowo wolnych od pracy): a) opróżnianie koszy na śmieci wraz z wynoszeniem odpadów do kontenerów znajdujących się na zewnątrz budynku oraz wymianą worków na śmieci, b) mycie i dezynfekcja urządzeń sanitarnych oraz armatury sanitarnej, podłóg, glazury, luster w pomieszczeniach WC, c) mycie i konserwacja biurek, d) mycie podłóg (w tym schodów), e) odkurzanie dywanów, f) czyszczenie na korytarzach parapetów, tablic informacyjnych, poręczy, g) ścieranie kurzu zwłaszcza z mebli, parapetów, urządzeń i sprzętu biurowego, h) zgłaszanie przedstawicielowi Zamawiającego wszelkich awarii i usterek, i) sprawdzanie wyłączenia urządzeń grzejnych, maszyn, świateł, zamknięcia okien i dziwi, j) informowanie przedstawiciela Zamawiającego o osobach obcych przebywających na terenie starostwa, 2) raz w tygodniu: czyszczenie sprzętu komputerowego zwłaszcza klawiatur, 3) raz w miesiącu: mycie grzejników, 4) dwa razy w miesiącu: mycie drzwi i ościeżnic, 5) dwa razy w roku mycie okien, 6) w zależności od potrzeb: a) uzupełnienie mydła, papieru toaletowego, kostek WC we wszystkich toaletach, b) usuwanie plam i zabrudzeń z wykładzin podłogowych, c) usuwanie zabrudzeń na drzwiach, d) odkurzanie kaloryferów, e) sprzątanie pomieszczeń magazynowych i archiwum..
II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.91.00.00 - Usługi sprzątania .
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Zapytanie o cenę
III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 28.12.2012.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 3.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- Sprzątanko - firma sprzątająca Grażyna Tamborska, Oś. Niepodległości 13A/12 62-400 Słupca, 62-400 Słupca, kraj/woj. wielkopolskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 162601,63 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 216000,00
Oferta z najniższą ceną: 216000,00 / Oferta z najwyższą ceną: 345384,00
Waluta: PLN.
ZAŁĄCZNIK I
Uzasadnienie udzielenia zamówienia w trybie negocjacji bez ogłoszenia, zamówienia z wolnej ręki albo zapytania o cenę
1. Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie zapytanie o cenę na podstawie art. 70 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. - Prawo zamówień publicznych.
2. Uzasadnienia wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
usługi sprzątania są usługami powszechnie dostępnymi o ustalonych standardach, wartośc zamówienia jest mniejsza od kwot określonych w przepisach wydanych na podstawie art. 11 ust 8 ustawy Prawo zamowien publicznych
INNE PRZETARGI Z SŁUPCY
więcej: przetargi w Słupcy »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Świadczenie usługi sprzątania w wybranych pomieszczeń Uzdrowiska Goczałkowice - Zdrój Sp. z o.o.
- Usługa kompleksowego sprzątania pomieszczeń w siedzibie Urzędu Lotnictwa Cywilnego
- Usługa sprzątania i utrzymania czystości w budynkach oraz na terenach przyległych do budynków Sądu Rejonowego w Gorzowie Wlkp.
- Świadczenie usługi sprzątania obiektów Dzielnicowego Ośrodka Sportu i Rekreacji Dzielnicy Praga-Północ m. st. Warszawy, z podziałem na trzy zadania
- 420/2024 Świadczenie usług w zakresie sprzątania i utrzymania zieleni na placach zabaw, siłowniach plenerowych, znajdujących się w zarządzaniu ZGN w Dzielnicy Wawer m.st. Warszawy.
- Utrzymanie czystości i porządku na nieruchomościach zarządzanych przez Miejski Zarząd Budynków w Kielcach oraz w budynku biurowym Miejskiego Zarządu Budynków w okresie od 01.07.2024r. do 31.12.2024r.
więcej: Usługi sprzątania »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.