eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Słupca › wykonywanie usługi kompleksowego sprzątania oraz utrzymywania czystości pomieszczeń w następujących budynkach Starostwa Powiatowego w Słupcy1) budynek Starostwa Powiatowego w Słupcy przy ul. Poznańskiej nr 16, 2) budynek Starostwa Powiatowego w Słupcy przy ul. Poznańskiej nr 16, A, B, C, 3) budynek Starostwa Powiatowego w Słupcy przy ul. Poznańskiej nr 18, 4) budynek Starostwa Powiatowego w Słupcy przy ul. Poznańskiej nr 20

Treść lub zakres tego przetargu uległy zmianie. Zobacz opublikowaną do tego przetargu poprawkę.



Ogłoszenie z dnia 2012-12-28

Słupca: wykonywanie usługi kompleksowego sprzątania oraz utrzymywania czystości pomieszczeń w następujących budynkach Starostwa Powiatowego w Słupcy: 1) budynek Starostwa Powiatowego w Słupcy przy ul. Poznańskiej nr 16, 2) budynek Starostwa Powiatowego w Słupcy przy ul. Poznańskiej nr 16, A, B, C, 3) budynek Starostwa Powiatowego w Słupcy przy ul. Poznańskiej nr 18, 4) budynek Starostwa Powiatowego w Słupcy przy ul. Poznańskiej nr 20
Numer ogłoszenia: 531346 - 2012; data zamieszczenia: 28.12.2012
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: nie.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Starostwo Powiatowe w Słupcy, ul. Poznańska 20, 62-400 Słupca, woj. wielkopolskie, tel. (063) 275 86 00, faks 0-63 275 86 69.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: wykonywanie usługi kompleksowego sprzątania oraz utrzymywania czystości pomieszczeń w następujących budynkach Starostwa Powiatowego w Słupcy: 1) budynek Starostwa Powiatowego w Słupcy przy ul. Poznańskiej nr 16, 2) budynek Starostwa Powiatowego w Słupcy przy ul. Poznańskiej nr 16, A, B, C, 3) budynek Starostwa Powiatowego w Słupcy przy ul. Poznańskiej nr 18, 4) budynek Starostwa Powiatowego w Słupcy przy ul. Poznańskiej nr 20.

II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 1. Zakres czynności, które zobowiązuje się wykonywać Wykonawca: 1) codziennie (oprócz dni ustawowo wolnych od pracy): a) opróżnianie koszy na śmieci wraz z wynoszeniem odpadów do kontenerów znajdujących się na zewnątrz budynku oraz wymianą worków na śmieci, b) mycie i dezynfekcja urządzeń sanitarnych oraz armatury sanitarnej, podłóg, glazury, luster w pomieszczeniach WC, c) mycie i konserwacja biurek, d) mycie podłóg (w tym schodów), e) odkurzanie dywanów, f) czyszczenie na korytarzach parapetów, tablic informacyjnych, poręczy, g) ścieranie kurzu zwłaszcza z mebli, parapetów, urządzeń i sprzętu biurowego, h) zgłaszanie przedstawicielowi Zamawiającego wszelkich awarii i usterek, i) sprawdzanie wyłączenia urządzeń grzejnych, maszyn, świateł, zamknięcia okien i dziwi, j) informowanie przedstawiciela Zamawiającego o osobach obcych przebywających na terenie starostwa, 2) raz w tygodniu: czyszczenie sprzętu komputerowego zwłaszcza klawiatur, 3) raz w miesiącu: mycie grzejników, 4) dwa razy w miesiącu: mycie drzwi i ościeżnic, 5) dwa razy w roku mycie okien, 6) w zależności od potrzeb: a) uzupełnienie mydła, papieru toaletowego, kostek WC we wszystkich toaletach, b) usuwanie plam i zabrudzeń z wykładzin podłogowych, c) usuwanie zabrudzeń na drzwiach, d) odkurzanie kaloryferów, e) sprzątanie pomieszczeń magazynowych i archiwum..

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.91.00.00 - Usługi sprzątania .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Zapytanie o cenę

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 28.12.2012.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 3.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Sprzątanko - firma sprzątająca Grażyna Tamborska, Oś. Niepodległości 13A/12 62-400 Słupca, 62-400 Słupca, kraj/woj. wielkopolskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 162601,63 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 216000,00

  • Oferta z najniższą ceną: 216000,00 / Oferta z najwyższą ceną: 345384,00

  • Waluta: PLN.

ZAŁĄCZNIK I

Uzasadnienie udzielenia zamówienia w trybie negocjacji bez ogłoszenia, zamówienia z wolnej ręki albo zapytania o cenę

  • 1. Podstawa prawna

    Postępowanie prowadzone jest w trybie zapytanie o cenę na podstawie art. 70 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. - Prawo zamówień publicznych.

  • 2. Uzasadnienia wyboru trybu

    Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

    usługi sprzątania są usługami powszechnie dostępnymi o ustalonych standardach, wartośc zamówienia jest mniejsza od kwot określonych w przepisach wydanych na podstawie art. 11 ust 8 ustawy Prawo zamowien publicznych

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.