To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2012-12-28
Warszawa: Świadczenie usług serwisu i wsparcia systemu informatycznego SAP-2
Numer ogłoszenia: 531276 - 2012; data zamieszczenia: 28.12.2012
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 510204 - 2012r.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: tak.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Polski Komitet Normalizacyjny - WIF, ul. Świętokrzyska 14, 00-050 Warszawa, woj. mazowieckie, tel. 22 556 75 18, faks 22 556 78 61.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Organizowanie i prowadzenie normalizacji krajowej.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Świadczenie usług serwisu i wsparcia systemu informatycznego SAP-2.
II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.
II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 1. Wymagania ogólne: 1.1. Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług związanych z serwisem i wsparciem SAP-2, wykorzystującym oprogramowanie podstawowe mySAP w wersji 6.0., w następujących obszarach: 1.1.1. Analiza i eliminowanie problemów, błędów i usterek w SAP-2 zaistniałych w środowisku Zamawiającego. 1.1.2. Dostosowywanie w SAP-2 zmian oprogramowania mySAP opracowywanych przez producenta, mających na celu bieżące dostosowywanie oprogramowania mySAP do zmian regulacji prawnych, a także aktualizację i rozbudowę funkcjonalności. 1.1.3. Wprowadzanie udoskonaleń i modyfikacji SAP-2 związanych np. ze zmianami organizacyjnymi Zamawiającego, wdrażaniem lub integracją z innymi systemami informatycznymi, usprawnianiem procesów w SAP-2, ułatwieniem pracy użytkownikom (system przyjazny użytkownikowi). 1.2. Czas niezbędny do wykonania czynności w ramach usług, o których mowa w pkt. 1.1.3. będzie każdorazowo uzgadniany przez Strony. 1.3. W okresie 12 miesięcy od podpisania umowy o udzielenie zamówienia publicznego, Zamawiający zastrzega sobie możliwość nabycia od Wykonawcy Usługi SAP Enterprise Support, na okres 12 miesięcy, dla licencji systemu SAP posiadanych przez Zamawiającego. O skorzystaniu z takiej opcji Zamawiający poinformuje Wykonawcę w formie pisemnej. Wykonawca zobowiązuje się potwierdzić w formie pisemnej przyjęcie zamówienia w terminie nie dłuższym niż 7 dni kalendarzowych oraz zrealizować je za wynagrodzeniem określonym w Formularzu cenowym, na zasadach określonych w Załączniku nr 3 do SIWZ. 2. Wymagania szczegółowe: 2.1. Usługi, o których mowa w pkt 1.1.1. i 1.1.2 Wykonawca będzie realizował w czasie 20 godzin miesięcznie, tj. 240 w trakcie trwania umowy. 2.2. Usługi, o których mowa w pkt 1.1.3 Wykonawca będzie realizował w czasie 25 godzin miesięcznie tj. 300 w trakcie trwania umowy. 2.3. Zamawiający zastrzega sobie prawo do wykorzystywania godzin, o których mowa w pkt. 2.1. i 2.2. w wyższym wymiarze tj. odpowiednio powyżej 20 oraz 25 godzin miesięcznie, po uprzednim uzyskaniu zgody Wykonawcy. Godziny, których Zamawiający nie wykorzystał w danym miesiącu kalendarzowym, mogą być przez niego wykorzystywane w kolejnych miesiącach. 2.4. Usługi będą świadczone w siedzibie Zamawiającego lub za pomocą mediów elektronicznych w dni robocze w godzinach od 8.30 do 16.30. 2.5. Wsparcie dla błędów krytycznych (uniemożliwiających użytkownikom korzystanie z SAP-2) będzie polegało na naprawie błędu, przez serwis Wykonawcy lub jego autoryzowanego przedstawiciela, w terminie 48 h od momentu zgłoszenia, z wyjątkiem dni ustawowo wolnych od pracy. 2.6. Wsparcie dla błędów niekrytycznych (polegających na ograniczeniu możliwości korzystania z niektórych funkcji SAP-2) w działaniu SAP-2 będzie polegało na naprawie tego błędu, przez serwis Wykonawcy lub jego autoryzowanego przedstawiciela, w terminie 15 dni od zgłoszenia. 2.7. Zamawiający zastrzega sobie prawo do zwiększenia/zmniejszenia liczby godzin przewidzianych w pkt. 1.1.1. i 1.1.2. na rzecz zwiększenia/zmniejszenia liczby godzin, o których mowa w pkt. 1.1.3. Zmiana, o której mowa w zdaniu pierwszym, nastąpi z uwzględnieniem wartości wynagrodzenia za daną godzinę świadczenia usługi wynikającą z wyceny Wykonawcy zamieszczonej na Formularzu cenowym, stanowiącym załącznik nr 1 do wzoru oferty.
II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 72.25.00.00 - Usługi w zakresie konserwacji i wsparcia systemów 72.59.00.00 - Profesjonalne usługi komputerowe .
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony
III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 27.12.2012.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 4.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
TELCO DIGITAL CONSULTING SP. Z O.O. W LIKWIDACJI
jakie przetargi wygrała firma
TELCO DIGITAL CONSULTING SP. Z O.O. W LIKWIDACJI
- SID Sp. z o.o., Al. Jerozolimskie 65/79, 00-697 Warszawa, kraj/woj. mazowieckie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 487500,00 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 360562,20
Oferta z najniższą ceną: 360562,20 / Oferta z najwyższą ceną: 391447,50
Waluta: PLN.
INNE PRZETARGI Z WARSZAWY
- Wykonanie doposażenia lokalu przy ul. Dzielnej 7 w Warszawie na rzecz Specjalistycznej Poradni Profilaktyczno-Terapeutycznej dla dzieci i młodzieży ze środowisk zagrożonych alkoholizmem "OPTA"
- Realizacje w terenie zleceń dotyczących oznakowania pionowego, poziomego, urządzeń bezpieczeństwa ruchu oraz zmian w geometrii pasa drogowego dla ulic m.st Warszawy będących w utrzymaniu (...)
- "Remont drogi wojewódzkiej nr 719 od km 15+235 do km 18+755 (z wyłączeniem nawierzchni jezdni południowej w km 15+370 do 15+737) " - nr postępowania 071/24
- Dostawa i wymiana centrali klimatyzacyjnej N6-W6 w Teatrze Narodowym w Warszawie
- Udzielanie świadczeń zdrowotnych w zakresie psychologii w Poliklinice w Radomiu, Przychodni Zdrowia Psychicznego
- Stałe sprzątanie pomieszczeń biurowych i powierzchni ogólnodostępnej w IERIGŻ-PIB
więcej: przetargi w Warszawie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- 2024 Świadczenie usługi serwisu systemów informatycznych AMMS i InfoMedica dla WSRM w Łodzi
- Świadczenie usług utrzymania Systemu do Elektronicznego Obiegu Dokumentów Bosflow wraz z jego rozbudową
- Usługa serwisu serwerowni kontenerowej (kontenery i całe wyposażenie techniczne) oraz wydłużenia gwarancji producenta urządzeń znajdujących się w serwerowni IFPS
- Świadczenie usług dostarczenia i administracji usługą chmurową
- usługa informatyczna dla biur poselskich.
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.