eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Kraków › Sprzątanie pomieszczeń biurowych Urzędu Marszałkowskiego Województwa Małopolskiego w 2013 roku

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2013-02-08

Kraków: Sprzątanie pomieszczeń biurowych Urzędu Marszałkowskiego Województwa Małopolskiego w 2013 roku
Numer ogłoszenia: 53106 - 2013; data zamieszczenia: 08.02.2013
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 9528 - 2013r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Województwo Małopolskie, ul. Basztowa 22, 31-156 Kraków, woj. małopolskie, tel. 012 4300394, 6303408,6303122, faks 012 6160144,6303126.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Sprzątanie pomieszczeń biurowych Urzędu Marszałkowskiego Województwa Małopolskiego w 2013 roku.

II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług polegających na: 1.1. Kompleksowym sprzątaniu pomieszczeń biurowych oraz pozostałych pomieszczeń znajdujących się w: a) budynku przy ul. Racławickiej 56 A w Krakowie na piętrach od parteru do V oraz całym budynku przy ul. Racławickiej 56 B w Krakowie o łącznej powierzchni około 6 928 m2, b) lokalu w budynku przy ul. Basztowej 22 w Krakowie na części piętra I o powierzchni około 759,65 m2, c) lokalu w budynku A przy ul. Wielickiej 72 w Krakowie, zlokalizowanego na III i IV piętrze, o łącznej powierzchni około - około 2 067,30 m2, d) budynku B przy ul. Wielickiej 72 w Krakowie, zlokalizowanych na parterze, I, II, III i IV piętrze, o łącznej powierzchni około 2 331,65 m2, e) lokalu w budynku przy ul. Zacisze 5 w Krakowie, zlokalizowanego w piwnicy, o łącznej powierzchni około 49,7 m2, f) lokalu w budynku przy ul. Zacisze 7 w Krakowie, zlokalizowanego na I piętrze, o łącznej powierzchni około 425,68 m2, g) lokalu w budynku przy ul. Wrocławskiej 53 w Krakowie, zlokalizowanego na I i III piętrze, o łącznej powierzchni około 610,70 m2, h) budynku przy ul. Radziwiłłowskiej 1 w Krakowie o łącznej powierzchni około 305,10 m2, i) lokalu w budynku przy ul. Lubelskiej 23 w Krakowie, zlokalizowanego na parterze o łącznej powierzchni około 208,15 m2, j) lokalu w budynku przy ul. Zygmuntowskiej 15-17 w Nowym Sączu zlokalizowanego na parterze o łącznej powierzchni 47 m2, k) lokalu w budynku przy ul. Jagiellońskiej 52 w Nowym Sączu zlokalizowanego na części II piętra o powierzchni około 229,40 m2, l) lokalu nr 16 w budynku przy ul. Jagiellońskiej 61 w Nowym Sączu o łącznej powierzchni około 20 m2, m) lokalu w budynku przy al. Solidarności 5-9 w Tarnowie zlokalizowanego na części I piętra o powierzchni około 407,50 m2, n) lokalu nr 38 w budynku przy ul. Nowy Świat 30 w Tarnowie o łącznej powierzchni około 15,10 m2, o) lokalu przy ul. Śniadeckiego 21 w Oświęcimiu o łącznej powierzchni około 76,31 m2, p) lokalu przy ul. Rynek 4 w Chrzanowie o łącznej powierzchni około 37,56 m2, 1.2. Myciu elewacji oraz obustronnym myciu okien w budynku B przy ul. Racławickiej 56 w Krakowie o łącznej powierzchni około 2 008 m2 oraz obustronnym myciu okien o powierzchni około 1 126 m2 w budynku A przy ul. Racławickiej 56 w Krakowie, 1.3. Obustronnym myciu okien w budynkach wymienionych w punkcie 1.1 lit. b), e) - p). 1.4. Jednostronnym myciu okien w budynkach wymienionych w punkcie 1.1 lit. c) i d).

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.91.92.00 - Usługi sprzątania biur 90.91.13.00 - Usługi czyszczenia okien .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: tak, projekt/program: EFRR: a) PT MRPO 2007-2013, b) PO PT 2007 - 2013, dotacja przekazana WM - Porozu. w sprawie funkcjo. na terenie WM Sys. Infor. o FE, realiz. we współpracy z Min. Roz. Reg. 2) EFS: a) PT POKL 2007-2013, b) POKL 2007-2013, Dział. 9.2. Moder. kształc. zawod. w Małopolsce 3) EFR na rzecz ROW i Budż. Państwa: a) PT PROW 2007-2013. Sch. I, b) PT PROW 2007-2013. Sch. III: KSOW, 4) EF Rybac. i Budż. Państwa: a) PT PO Zrówn. rozwój sektora rybołów. i nadbrzeż. obsz. ryba. 2007-2013..

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 29.01.2013.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 9.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • HEMAG H. Guziak sp. j., ul. Konecznego 8, 31-216 Kraków, kraj/woj. małopolskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 424940,49 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 405945,65

  • Oferta z najniższą ceną: 405945,65 / Oferta z najwyższą ceną: 615016,36

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.