eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Zabrze › Sukcesywna dostawa odczynników, materiałów jednorazowych i zużywalnych dla Centrum Materiałów Polimerowych i Węglowych PAN w Zabrzu

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2020-04-08



Ogłoszenie nr 530231-N-2020 z dnia 2020-04-08 r.

Centrum Materiałów Polimerowych i Węglowych Polskiej Akademii Nauk: Sukcesywna dostawa odczynników, materiałów jednorazowych i zużywalnych dla Centrum Materiałów Polimerowych i Węglowych PAN w Zabrzu
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - Dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: Zamieszczanie obowiązkowe

Ogłoszenie dotyczy: Zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

Tak


Nazwa projektu lub programu
"Technologia otrzymywania stentów naczyniowych nowej generacji metodą mikrowtrysku" akronim MICROINJSTENT oraz "Opracowanie wysokooczyszczonej formy fosfolipidów do zastosowania w produkcji liposomowych, kierowanych nośników leków, wyrobów medycznych i suplementów"

O zamówienie mogą ubiegać się wyłącznie zakłady pracy chronionej oraz wykonawcy, których działalność, lub działalność ich wyodrębnionych organizacyjnie jednostek, które będą realizowały zamówienie, obejmuje społeczną i zawodową integrację osób będących członkami grup społecznie marginalizowanych

Nie


Należy podać minimalny procentowy wskaźnik zatrudnienia osób należących do jednej lub więcej kategorii, o których mowa w art. 22 ust. 2 ustawy Pzp, nie mniejszy niż 30%, osób zatrudnionych przez zakłady pracy chronionej lub wykonawców albo ich jednostki (w %)

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

Postępowanie przeprowadza centralny zamawiający

Nie

Postępowanie przeprowadza podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania

Nie

Informacje na temat podmiotu któremu zamawiający powierzył/powierzyli prowadzenie postępowania:
Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie przez zamawiających

Nie


Jeżeli tak, należy wymienić zamawiających, którzy wspólnie przeprowadzają postępowanie oraz podać adresy ich siedzib, krajowe numery identyfikacyjne oraz osoby do kontaktów wraz z danymi do kontaktów:

Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej

Nie

W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej - mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych:
Informacje dodatkowe:

I. 1) NAZWA I ADRES: Centrum Materiałów Polimerowych i Węglowych Polskiej Akademii Nauk, krajowy numer identyfikacyjny 56466500000000, ul. ul. M. Curie-Skłodowskiej  34 , 41-819  Zabrze, woj. śląskie, państwo Polska, tel. 0-32 271 60 77, e-mail sekretariat@cmpw-pan.edu.pl, faks 0-32 271 29 69.
Adres strony internetowej (URL): www.cmpw-pan.edu.pl
Adres profilu nabywcy:
Adres strony internetowej pod którym można uzyskać dostęp do narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Podmiot prawa publicznego

I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):

Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (który z zamawiających jest odpowiedzialny za przeprowadzenie postępowania, czy i w jakim zakresie za przeprowadzenie postępowania odpowiadają pozostali zamawiający, czy zamówienie będzie udzielane przez każdego z zamawiających indywidualnie, czy zamówienie zostanie udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających):

I.4) KOMUNIKACJA:
Nieograniczony, pełny i bezpośredni dostęp do dokumentów z postępowania można uzyskać pod adresem (URL)

Tak
https://bip.cmpw-pan.edu.pl/


Adres strony internetowej, na której zamieszczona będzie specyfikacja istotnych warunków zamówienia

Tak
https://bip.cmpw-pan.edu.pl/


Dostęp do dokumentów z postępowania jest ograniczony - więcej informacji można uzyskać pod adresem

Nie


Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu należy przesyłać:
Elektronicznie

Nie
adres


Dopuszczone jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
Nie
Inny sposób:

Wymagane jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
Tak
Inny sposób:
pisemnie
Adres:
Centrum Materiałów Polimerów i Węglowych Polskiej Akademii Nauk, 41-819 Zabrze, ul. Marii Curie-Skłodowskiej 34


Komunikacja elektroniczna wymaga korzystania z narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne

Nie
Nieograniczony, pełny, bezpośredni i bezpłatny dostęp do tych narzędzi można uzyskać pod adresem: (URL)

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA


II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Sukcesywna dostawa odczynników, materiałów jednorazowych i zużywalnych dla Centrum Materiałów Polimerowych i Węglowych PAN w Zabrzu
Numer referencyjny: PN/UZP/03/2020
Przed wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia przeprowadzono dialog techniczny

Nie


II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy
II.3) Informacja o możliwości składania ofert częściowych
Zamówienie podzielone jest na części:

Tak
Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu można składać w odniesieniu do:
wszystkich części

Zamawiający zastrzega sobie prawo do udzielenia łącznie następujących części lub grup części:
nie dotyczy
Maksymalna liczba części zamówienia, na które może zostać udzielone zamówienie jednemu wykonawcy:
nie dotyczy


II.4) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane: 1. Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa odczynników, materiałów jednorazowych i zużywalnych z podziałem na zadania: Zadanie nr 1: Końcówki do pipet automatycznych Zadanie nr 2: Chromatografia cieczowa HPLC Zadanie nr 3: Filtry strzykawkowe Zadanie nr 4: Chromatografia gazowa Zadanie nr 5: Kuwety do pomiaru potencjału zeta Zadanie nr 6: Strzykawki 2-20 mL Zadanie nr 7: Strzykawki 1 ml oraz igły Zadanie nr 8: Statywy i pudełka na fiolki Zadanie nr 9: Stojak na pipety Zadanie nr 10: Szkło laboratoryjne Zadanie nr 11: Rękawiczki lateksowe Zadanie nr 12: Chusteczki bezpyłowe Zadanie nr 13: Filtry do komory laminarnej Zadanie nr 14: Rękawy do sterylizacji Zadanie nr 15: Pojemniki do sterylizacji Zadanie nr 16: Proszek platynowy Zadanie nr 17: Worki z folii aluminiowej Zadanie nr 18: Odczynniki specjalistyczne 1 Zadanie nr 19: Odczynniki specjalistyczne 2 Zadanie nr 20: Rozpuszczalniki Zadanie nr 21: Monomery Zadanie nr 22: Kolumna HPLC Zadanie nr 23: Materiały i sprzęt do preparatyki krio-TEM-1 Zadanie nr 24: Materiały i sprzęt do preparatyki krio-TEM-2 Zadanie nr 25: Sondy i podłoża do AFM Zadanie nr 26: Filtry do dejonizatora Zadanie nr 27: Zestaw do sączenia Zadanie nr 28: Materiały do preparatyki i zużywalne-1 Zadanie nr 29: Materiały do preparatyki i zużywalne-2 Zadanie nr 30: Materiały i sprzęt do preparatyki krio-TEM-3

II.5) Główny kod CPV: 19520000-7
Dodatkowe kody CPV:
Kod CPV
38432200-4
34312500-2
38432210-7
38437000-7
38437100-8
38437110-1
33141310-6
33141320-9
44619100-3
38437120-4
33793000-5
03116300-0
18424300-0
33751000-9
38500000-0
24000000-4
24950000-8
42514310-8
38000000-5
38519000-6


II.6) Całkowita wartość zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:


(w przypadku umów ramowych lub dynamicznego systemu zakupów - szacunkowa całkowita maksymalna wartość w całym okresie obowiązywania umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów)


II.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 i 7 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp: Nie
Określenie przedmiotu, wielkości lub zakresu oraz warunków na jakich zostaną udzielone zamówienia, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp:
II.8) Okres, w którym realizowane będzie zamówienie lub okres, na który została zawarta umowa ramowa lub okres, na który został ustanowiony dynamiczny system zakupów:
miesiącach:    lub dniach:
lub
data rozpoczęcia:   lub zakończenia:
Okres w miesiącachOkres w dniachData rozpoczęciaData zakończenia
12

II.9) Informacje dodatkowe: Umowa zawarta będzie na okres 12 miesięcy, z sukcesywną realizacją poszczególnych części.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU

III.1.1) Kompetencje lub uprawnienia do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów
Określenie warunków:
Informacje dodatkowe
III.1.2) Sytuacja finansowa lub ekonomiczna
Określenie warunków:
Informacje dodatkowe
III.1.3) Zdolność techniczna lub zawodowa
Określenie warunków:
Zamawiający wymaga od wykonawców wskazania w ofercie lub we wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu imion i nazwisk osób wykonujących czynności przy realizacji zamówienia wraz z informacją o kwalifikacjach zawodowych lub doświadczeniu tych osób:
Informacje dodatkowe:

III.2) PODSTAWY WYKLUCZENIA

III.2.1) Podstawy wykluczenia określone w art. 24 ust. 1 ustawy Pzp
III.2.2) Zamawiający przewiduje wykluczenie wykonawcy na podstawie art. 24 ust. 5 ustawy Pzp Nie Zamawiający przewiduje następujące fakultatywne podstawy wykluczenia:







III.3) WYKAZ OŚWIADCZEŃ SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W CELU WSTĘPNEGO POTWIERDZENIA, ŻE NIE PODLEGA ON WYKLUCZENIU ORAZ SPEŁNIA WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ SPEŁNIA KRYTERIA SELEKCJI

Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz spełnianiu warunków udziału w postępowaniu
Tak
Oświadczenie o spełnianiu kryteriów selekcji
Nie

III.4) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW , SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 3 USTAWY PZP:

III.5) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 1 USTAWY PZP

III.5.1) W ZAKRESIE SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU:

III.5.2) W ZAKRESIE KRYTERIÓW SELEKCJI:

III.6) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 2 USTAWY PZP

III.7) INNE DOKUMENTY NIE WYMIENIONE W pkt III.3) - III.6)

a) Wypełniony formularz asortymentowo - cenowy - według Załącznika nr 1 do SIWZ, b) Dokument lub dokumenty, z których będzie wynikać uprawnienie Wykonawcy do podpisywania oferty np.: pełnomocnictwo do podpisywania oferty (jeżeli dotyczy). c) Wykonawca, w terminie 3 dni od zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy Pzp, przekazuje Zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy Pzp, zgodnie z Załącznikiem nr 4 do niniejszej SIWZ. Wraz ze złożeniem oświadczenia, Wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia. W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez Wykonawców, dokument składa każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) OPIS
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: Przetarg nieograniczony
IV.1.2) Zamawiający żąda wniesienia wadium:

Nie
Informacja na temat wadium


IV.1.3) Przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:

Nie
Należy podać informacje na temat udzielania zaliczek:


IV.1.4) Wymaga się złożenia ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:

Nie
Dopuszcza się złożenie ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Informacje dodatkowe:


IV.1.5.) Wymaga się złożenia oferty wariantowej:

Nie
Dopuszcza się złożenie oferty wariantowej
Nie
Złożenie oferty wariantowej dopuszcza się tylko z jednoczesnym złożeniem oferty zasadniczej:
Nie


IV.1.6) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu
(przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne)

Liczba wykonawców  
Przewidywana minimalna liczba wykonawców
Maksymalna liczba wykonawców  
Kryteria selekcji wykonawców:


IV.1.7) Informacje na temat umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów:

Umowa ramowa będzie zawarta:

Czy przewiduje się ograniczenie liczby uczestników umowy ramowej:

Przewidziana maksymalna liczba uczestników umowy ramowej:

Informacje dodatkowe:

Zamówienie obejmuje ustanowienie dynamicznego systemu zakupów:
Nie
Adres strony internetowej, na której będą zamieszczone dodatkowe informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów:

Informacje dodatkowe:

W ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów dopuszcza się złożenie ofert w formie katalogów elektronicznych:

Przewiduje się pobranie ze złożonych katalogów elektronicznych informacji potrzebnych do sporządzenia ofert w ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów:


IV.1.8) Aukcja elektroniczna
Przewidziane jest przeprowadzenie aukcji elektronicznej (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem) Nie
Należy podać adres strony internetowej, na której aukcja będzie prowadzona:

Należy wskazać elementy, których wartości będą przedmiotem aukcji elektronicznej:
Przewiduje się ograniczenia co do przedstawionych wartości, wynikające z opisu przedmiotu zamówienia:

Należy podać, które informacje zostaną udostępnione wykonawcom w trakcie aukcji elektronicznej oraz jaki będzie termin ich udostępnienia:
Informacje dotyczące przebiegu aukcji elektronicznej:
Jaki jest przewidziany sposób postępowania w toku aukcji elektronicznej i jakie będą warunki, na jakich wykonawcy będą mogli licytować (minimalne wysokości postąpień):
Informacje dotyczące wykorzystywanego sprzętu elektronicznego, rozwiązań i specyfikacji technicznych w zakresie połączeń:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w aukcji elektronicznej:
Informacje o liczbie etapów aukcji elektronicznej i czasie ich trwania:


Czas trwania:

Czy wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
Warunki zamknięcia aukcji elektronicznej:


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert:
IV.2.2) Kryteria
KryteriaZnaczenie
CENA100,00

IV.2.3) Zastosowanie procedury, o której mowa w art. 24aa ust. 1 ustawy Pzp (przetarg nieograniczony)
Tak
IV.3) Negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne
IV.3.1) Informacje na temat negocjacji z ogłoszeniem
Minimalne wymagania, które muszą spełniać wszystkie oferty:

Przewidziane jest zastrzeżenie prawa do udzielenia zamówienia na podstawie ofert wstępnych bez przeprowadzenia negocjacji
Przewidziany jest podział negocjacji na etapy w celu ograniczenia liczby ofert:
Należy podać informacje na temat etapów negocjacji (w tym liczbę etapów):

Informacje dodatkowe


IV.3.2) Informacje na temat dialogu konkurencyjnego
Opis potrzeb i wymagań zamawiającego lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu:

Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody:

Wstępny harmonogram postępowania:

Podział dialogu na etapy w celu ograniczenia liczby rozwiązań:
Należy podać informacje na temat etapów dialogu:


Informacje dodatkowe:

IV.3.3) Informacje na temat partnerstwa innowacyjnego
Elementy opisu przedmiotu zamówienia definiujące minimalne wymagania, którym muszą odpowiadać wszystkie oferty:

Podział negocjacji na etapy w celu ograniczeniu liczby ofert podlegających negocjacjom poprzez zastosowanie kryteriów oceny ofert wskazanych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia:

Informacje dodatkowe:

IV.4) Licytacja elektroniczna
Adres strony internetowej, na której będzie prowadzona licytacja elektroniczna:

Adres strony internetowej, na której jest dostępny opis przedmiotu zamówienia w licytacji elektronicznej:

Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w licytacji elektronicznej, w tym wymagania techniczne urządzeń informatycznych:

Sposób postępowania w toku licytacji elektronicznej, w tym określenie minimalnych wysokości postąpień:

Informacje o liczbie etapów licytacji elektronicznej i czasie ich trwania:

Czas trwania:

Wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:

Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w licytacji elektronicznej:
Data: godzina:
Termin otwarcia licytacji elektronicznej:

Termin i warunki zamknięcia licytacji elektronicznej:


Istotne dla stron postanowienia, które zostaną wprowadzone do treści zawieranej umowy w sprawie zamówienia publicznego, albo ogólne warunki umowy, albo wzór umowy:


Wymagania dotyczące zabezpieczenia należytego wykonania umowy:


Informacje dodatkowe:

IV.5) ZMIANA UMOWY
Przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: Tak
Należy wskazać zakres, charakter zmian oraz warunki wprowadzenia zmian:
Dopuszcza się możliwość dokonania zmiany umowy w następujących okolicznościach: ? nastąpiła zmiana danych podmiotów zawierających umowę (np. dane rejestrowe), ? uległa zmianie nazwa handlowa produktu, numer katalogowy, sposób konfekcjonowania lub ilość sztuk w opakowaniu o ile zmiany te zostały dokonane przez producenta i potwierdzone stosownym dokumentem, ? uległa zmianie stawka podatku VAT, ? wycofano produkt z rynku, w tym przypadku produkt zostanie zastąpiony produktem równoważnym przy zastosowaniu ceny nie wyższej niż w umowie, ? zaprzestano produkcji, w tym przypadku produkt zostanie zastąpiony produktem równoważnym przy zastosowaniu ceny nie wyższej niż w umowie, ? konieczności zmiany miejsca dostawy, ? zmiany wielkości opakowania wprowadzonej przez producenta z zachowaniem zasady proporcjonalności w stosunku do ceny objętej umową. ? Konieczności wydłużenia terminu dostawy wskazanego w załączniku nr 1 do niniejszej umowy z przyczyn wynikających z epidemii COVID-19.
IV.6) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.6.1) Sposób udostępniania informacji o charakterze poufnym (jeżeli dotyczy):

Środki służące ochronie informacji o charakterze poufnym

IV.6.2) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu:
Data: 2020-04-21, godzina: 09:30,
Skrócenie terminu składania wniosków, ze względu na pilną potrzebę udzielenia zamówienia (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem):
Nie
Wskazać powody:

Język lub języki, w jakich mogą być sporządzane oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu
> Polski
IV.6.3) Termin związania ofertą: do: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
IV.6.4) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków, które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: Nie
IV.6.5) Informacje dodatkowe:

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH



Część nr: 1Nazwa: Końcówki do pipet automatycznych
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Końcówki do pipet automatycznych 2500 szt.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 38437110-1,

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach: 12
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
KryteriumZnaczenie
cena100,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:


Część nr: 2Nazwa: Chromatografia cieczowa HPLC
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Uszczelki do tłoka w chromatografie cieczowym o odwróconym układzie faz wykonane z poli(tetrafluoroetylenu) (teflonu) wypełnione grafitem 4 szt. Spieki do pompy chromatografu cieczowego o odwróconym układzie faz wykonane z poli(tetrafluoroetylenu) (teflonu) 10 szt.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 34312500-2, 38432200-4

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach: 12
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
KryteriumZnaczenie
cena100,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:


Część nr: 3Nazwa: Filtry strzykawkowe
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Filtry strzykawkowe o połączeniach luer-lock i luer-slip zgrzewane ultradźwiękowo, bez pierścienia zewnętrznego, posiadające membranę wykonaną z PES (poliaryloetersulfon) o średnicy 15 mm i powierzchni filtracji 177 mm^2. Filtry o pojemności min. 0,330 mL, objętości martwej nie większej niż 0,25 mL i maksymalnym ciśnieniu pracy 7 bar. Filtry o wielkości porów 0,2 mm. Filtry spełniające wymagania normy ISO-EN 13485 1000 szt. Filtry strzykawkowe o wlocie luer-lock i wylocie luer-slip zgrzewane ultradźwiękowo bez pierścienia zewnętrznego, posiadające membranę wykonaną z PTFE (politetrafluoroetylen) o średnicy 15 mm i powierzchni filtracji 177 mm^2. Filtry o pojemności min. 0,330 mL, objętości martwej nie większej niż 0,25 mL i maksymalnym ciśnieniu pracy 7 bar. Filtry o wielkości porów 0,2 mm. Filtry spełniające wymagania normy ISO-EN 13485 450 szt.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 19520000-7,

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach: 12
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
KryteriumZnaczenie
cena100,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:


Część nr: 4Nazwa: Chromatografia gazowa
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Kolumna kapilarna do chromatografu gazowego o długości 30 m i średnicy wewnętrznej 0,32 mm, wypełnieniu DB5 (5% difenyl / 95% dimetylopolisiloksan) i grubości filmu 0,25 mm. Format 7 cali 1 szt.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 38432210-7,

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach: 12
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
KryteriumZnaczenie
cena100,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:


Część nr: 5Nazwa: Kuwety do pomiaru potencjału zeta
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Kuwety wykonane z poliwęglanu służące do pomiaru potencjału zeta z U-kształtną celką kapilarną o min. pojemności 0,75 mL. Każda kuweta powinna być zaopatrzona w dwie zatyczki, 150 kuwet i 300 zatyczek
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 38000000-5, 38437000-7

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach: 12
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
KryteriumZnaczenie
cena 100,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:


Część nr: 6Nazwa: Strzykawki 2-20 ml
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:strzykawka przezroczysta dwuczęściowa o wylocie typu luer, jednorazowego użytku. Wyposażona w kolorowy tłok ułatwiający odczytywanie objętości ze skali, posiadający zabezpieczenie przed przypadkowym wypadnięciem. Strzykawka o nominalnej objętości 2 mL i rozszerzonej skali do 3 mL. Strzykawki zapakowane pojedynczo, sterylne, 1000 szt. strzykawka przezroczysta dwuczęściowa o wylocie typu luer, jednorazowego użytku. Wyposażona w kolorowy tłok ułatwiający odczytywanie objętości ze skali, posiadający zabezpieczenie przed przypadkowym wypadnięciem. Strzykawka o nominalnej objętości 5 mL i rozszerzonej skali do 6 mL. Strzykawki zapakowane pojedynczo, sterylne, 1000 szt. strzykawka przezroczysta dwuczęściowa o wylocie typu luer, jednorazowego użytku. Wyposażona w kolorowy tłok ułatwiający odczytywanie objętości ze skali, posiadający zabezpieczenie przed przypadkowym wypadnięciem. Strzykawka o nominalnej objętości 10 mL i rozszerzonej skali do 12 mL. Strzykawki zapakowane pojedynczo, sterylne, 1000 szt. strzykawka przezroczysta dwuczęściowa o wylocie typu luer, jednorazowego użytku. Wyposażona w kolorowy tłok ułatwiający odczytywanie objętości ze skali, posiadający zabezpieczenie przed przypadkowym wypadnięciem. Strzykawka o nominalnej objętości 20 mL i rozszerzonej skali do 24 mL. Strzykawki zapakowane pojedynczo, sterylne, 1000 szt.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 33141310-6,

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach: 12
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
KryteriumZnaczenie
cena 100,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:


Część nr: 7Nazwa: Strzykawki 1 ml oraz igły
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Strzykawka przezroczysta dwuczęściowa o wylocie typu luer, jednorazowego użytku. Wyposażona w kolorowy tłok ułatwiający odczytywanie objętości ze skali, posiadający zabezpieczenie przed przypadkowym wypadnięciem oraz kolec zmniejszający objętość martwą strzykawki. Strzykawka o nominalnej objętości od 0,01 mL do 1 mL. Strzykawki zapakowane pojedynczo, sterylne, 1000 szt. Igły o długości 60 mm i średnicy 0,6 mm (23G) wykonane z silikonowanej stali chromoniklowej o typie szlifu BL/LB oraz konektorze typu luer wykonanym z polipropylenu. Igły zapakowane pojedynczo, sterylnie w blistry paierowo-foliowe, 1000 szt. Igły o długości 120 mm i średnicy 0,8 mm (21G) wykonane z silikonowanej stali chromoniklowej o typie szlifu BL/LB oraz konektorze typu luer wykonanym z polipropylenu. Igły zapakowane pojedynczo, sterylnie w blistry paierowo-foliowe, 1000 szt.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 33141310-6, 33141320-9

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach: 12
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
KryteriumZnaczenie
cena100,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:


Część nr: 8Nazwa: Statywy i pudełka na fiolki
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Statyw uniwersalny na probówki wykonany z polipropylenu o wymiarach otworów 13 mm x 13 mm posiadający miejsca na 90 probówek. Autoklawowalny i trwały w temperaturach od -10 °C do +120 °C., 2 szt. Pudełko do przechowywania fiolek, posiadające przezroczystą pokrywę. Autoklawowalne o odporności na temperaturę w zakresie od -80 °C do +100 °C. Pudełko posiadające 49 otworów o średnicy 15 mm, 2 szt. Pudełko do przechowywania fiolek, posiadające przezroczystą pokrywę. Autoklawowalne o odporności na temperaturę w zakresie od -80 °C do +100 °C. Pudełko posiadające 25 otworów o wymiarach 25 mm x 25 mm, 2 szt. Pudełko do przechowywania fiolek, posiadające przezroczystą pokrywę. Autoklawowalne o odporności na temperaturę w zakresie od -80 °C do +100 °C. Pudełko posiadające 16 otworów o wymiarach 30 mm x 30 mm. Wysokość pudełka powinna wynosić min. 60 mm i max 80 mm, 2 szt.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 44619100-3,

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach: 12
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
KryteriumZnaczenie
cena100,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:


Część nr: 9Nazwa: Stojak na pipety
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Statyw karuzelowy na 6 pipet automatycznych 1 szt.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 38437120-4,

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach: 12
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
KryteriumZnaczenie
cena100,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:


Część nr: 10Nazwa: Szkło laboratoryjne
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Aparat do ekstrakcji ciagłej Soxhleta o objętośći 250 mL pełny zestaw o szlifach 29/32 i 45/40 1 szt. Aparat do ekstrakcji ciagłej Soxhleta o objętośći 100 mL pełny zestaw o szlifach 29/32 i 45/40 10 szt. Kolba okrągłodenna ze szkła borokrzemowego o objętości 50 mL ze szlifem 29/32 10 szt. Kolba okrągłodenna ze szkła borokrzemowego o objętości 100 mL ze szlifem 29/32 10 szt. Kolba okrągłodenna ze szkła borokrzemowego o objętości 250 mL ze szlifem 29/32 10 szt. Kolba okrągłodenna ze szkła borokrzemowego o objętości 500 mL ze szlifem 29/32 10 szt. Kolba stozkowa Erlenmeyera ze szkła borokrzemowego o objetości 100 ml ze szlifem 29/32 10 szt. Kolba stozkowa Erlenmeyera ze szkła borokrzemowego o objetości 250 ml ze szlifem 29/32 10 szt. Kolba stozkowa Erlenmeyera ze szkłą borokrzemowego o objetości 500 ml ze szlifem 29/32 10 szt. Kolba stozkowa Erlenmeyera ze szkła borokrzemowego o objetości 250 mL z zakrętką 10 szt. Kolba stozkowa Erlenmeyera ze szkłą borokrzemowego o objetości 100 ml z zakrętką 10 szt. Butelka laboratoryjna z gwintem ISO o pojemkosći 50 ml 20 szt. Butelka laboratoryjna z gwintem ISO o pojemkosći 100 ml 20 szt. Butelka laboratoryjna z gwintem ISO o pojemkosći 250 ml 20 szt. Butelka laboratoryjna z gwintem ISO o pojemkosći 2000 ml 4 szt. Kolba miarowa klasy A z korkiem z tworzywa sztucznego o pojemności 5 ml 50 szt. Kolba miarowa klasy A z korkiem z tworzywa sztucznego o pojemności 100 ml 10 szt. Biureta z zaworem iglicowym typu śrubowego PTFE, typ Schellbach, klasa A o pojemości 10 ml 2 szt. Biureta z zaworem iglicowym typu śrubowego PTFE, typ Schellbach, klasa A o pojemości 25 ml 2 szt. Biureta z zaworem iglicowym typu śrubowego PTFE, typ Schellbach, klasa A o pojemości 50 ml 2 szt. Fiolki zakręcane o pojemnośći 4 ml, 15 x 45 mm 1000 szt. Lejek o średnicy od 50 do 70 mm, standardowy otwór szlifowany 14/23 10 szt. Wkraplacz z wyrównaniem ciśnienia, cylindryczny, z kranem z PTFE o pojemnosći 100 ml 2 szt. Kolba okrągłodenna ze szkła borokrzemowego o objętości 25 mL ze szlifem 14/23 10 szt. Kolba okrągłodenna ze szkła borokrzemowego o objętości 50 mL ze szlifem 14/23 10 szt. Fiolki zakręcane o pojemnośći 22 ml, 30 x 55 mm 484 szt. Nakrętka z feptą do fiolek o pojemnosci 4mL z gwintem 13-425, PTFE/SILIKON 1000 szt. Kolba okrągłodenna ze szkła borokrzemowego o objętości 100 mL ze szlifem 14/23 10 szt.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 33793000-5,

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach: 12
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
KryteriumZnaczenie
cena100,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:


Część nr: 11Nazwa: Rękawiczki lateksowe
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Rękawice lateksowe niepudrowane S niejałowe (100 szt.) 1000 szt. Rękawice lateksowe niepudrowane M niejałowe (100 szt.) 1000 szt. Rękawice lateksowe niepudrowane L niejałowe (100 szt.) 1000 szt.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 03116300-0, 18424300-0

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach: 12
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
KryteriumZnaczenie
cena100,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:


Część nr: 12Nazwa: Chusteczki bezpyłowe
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Specjalistyczne chusteczki bezpyłowe, wykonane z czystej celulozy o wymiarach 11/21 cm nadające się do czyszczenia specjalistycznych urządzeń optycznych i laboratoryjnych 8400 szt.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 33751000-9,

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach: 12
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
KryteriumZnaczenie
cena100,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:


Część nr: 13Nazwa: Filtry do komory laminarnej
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Filtr HEPA H14 o wymiarach 915 x 610 x 69mm wykonany z materiału plisowanego z separatorami z folii aluminiowej w ramie z blachy ocynkowanej z uszczelką poliuretanową 1 szt.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 42514310-8,

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach: 12
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
KryteriumZnaczenie
cena100,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:


Część nr: 14Nazwa: Rękawy do sterylizacji
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Rękawy do sterylizacji 50mm*200m 2 op. Rękawy do sterylizacji 100mm*200m 2 op. Rękawy do sterylizacji 150mm*200m 2 op. Rękawy do sterylizacji 200mm*200m 2 op. Rękawy do sterylizacji 250mm*200m 2 op. Rękawy do sterylizacji 300mm*200m 2 op. Rękawy do sterylizacji 350mm*200m 2 op. Rękawy do sterylizacji 400mm*200m 4 op.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 19520000-7,

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach: 12
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
KryteriumZnaczenie
cena 100,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:


Część nr: 15Nazwa: Pojemniki do sterylizacji
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Pojemnik próżniowy wys 40 mm, 315x135mm, z perforowaną pokrywą wykonany z tworzywa sztucznego nadający się transportu, sterylizacji i przechowywania drobnego sprzętu posiadające perforowaną pokrywę 40 szt. Pojemnik próżniowy wys 40 mm, 315x135 mm z perforowaną pokrywą i perforowaną wanną, wykonany z tworzywa sztucznego nadający się do transportu, sterylizacji i przechowywania drobnego sprzętu 40 szt. Pojemnik próżniowy wys 100 mm, 315x135mm z perforowaną pokrywą wykonany z tworzywa sztucznego nadający się transportu, sterylizacji i przechowywania drobnego sprzętu posiadające perforowaną pokrywę 100 szt. Pojemnik próżniowy wys 100 mm,315x135mm z perforowaną pokrywą i perforowaną wanną, wykonany z tworzywa sztucznego nadający się do transportu, sterylizacji i przechowywania drobnego sprzętu 100 szt. Filtr papierowy z indykatorem do pojemników próżniowych 315x135mm 100 szt.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 19520000-7,

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach: 12
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
KryteriumZnaczenie
cena100,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:


Część nr: 16Nazwa: Proszek platynowy
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Proszek platynowy 5g
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 24000000-4,

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach: 12
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
KryteriumZnaczenie
cena100,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:


Część nr: 17Nazwa: Worki z folii aluminiowej
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Worki z 3-warstwowej folii aluminiowej zespolonej ze szwem zamykającym, termozgrzewalne, 38x58 komplet 10 szt.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 19520000-7,

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach: 12
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
KryteriumZnaczenie
cena100,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:


Część nr: 18Nazwa: Odczynniki specjalistyczne 1
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:1,4-Butanediol >99% 1l 1,6-Hexanediol>99% 50g 1,4-Diaminobutane>99% 100g Trifluoroacetic acid>99% 500ml Trichloroacetyl isocyanate>=97% 5ml Poly(vinyl alcohol) 500 g Poly(vinyl alcohol) 501 g
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 24000000-4,

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach: 12
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
KryteriumZnaczenie
cena100,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:


Część nr: 19Nazwa: Odczynniki specjalistyczne 2
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:chlorek jodu 1 M in dichloromethane 100ml Iopamidol 1g Chlorek amonu >=99.5% 1kg tiosiarczan (VI) sodu, bezwodny, Reagent Grade 500 g 500g siarczan (VI) magnezu, dried >=98% 500g chlorek tionylu 1 L
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 24000000-4,

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach: 12
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
KryteriumZnaczenie
cena100,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:


Część nr: 20Nazwa: Rozpuszczalniki
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:octan etylu czda-basic 99,8% 1 dm3 n-heksan czda 2,5 dm3 metanol czda basic 99.8% 30 dm3 chloroform czda basic-98,5% 20 dm3 chloroform techn. 50 kg etanol 96%, czda 500 cm3 dichlorometan czda 1 dm3
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 24000000-4,

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach: 12
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
KryteriumZnaczenie
cena 100,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:


Część nr: 21Nazwa: Monomery
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:spermine 5 g 2 op. spermidine 5 g 2 op. Scandium(III) triflate 5 g 2 op.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 24000000-4,

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach: 12
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
KryteriumZnaczenie
cena100,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:


Część nr: 22Nazwa: Kolumna HPLC
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Kolumna chromatograficzna (analityczna) do HPLC z wypełnieniem C18 o rozmiarze porów 100 A, rozmiarze ziaren 5 mm i powierzchni właściwej 350 m2/g. Faza C18 związana chemicznie z cząsteczkami krzemionki, zawartość węgla co najmniej 21%. Kolumna powinna pracować w zakresie pH od 2-7.5, w temperaturach do 60 °C oraz do maksymalnego ciśnienia 300 bar. Wymiary kolumny to 250mm x 4 mm 3szt/op szt. 1 Kolumna chromatograficzna (analityczna) do HPLC z wypełnieniem C18 o rozmiarze porów 120 A, rozmiarze ziaren 5 mm i powierzchni właściwej 350 m2/g. Faza C18 związana chemicznie z cząsteczkami krzemionki, zabezpieczone grupy silanowe (endcapping), zawartość węgla co najmniej 17%. Kolumna powinna pracować w zakresie pH od 1.5-10.5, w temperaturach do 60 °C oraz do maksymalnego ciśnienia 330 bar. Wymiary kolumny to 150mm x 4.6 mm 1szt/op szt. 1
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 38432200-4, 38500000-0

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach: 12
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
KryteriumZnaczenie
cena100,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:


Część nr: 23Nazwa: Materiały i sprzęt do preparatyki krio-TEM-1
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Bibułki o średnicy 55 mm z otworem w środku o średnicy 20 mm, Grade 595 100 sztuka 10 op Siatki miedziane używane w transmisyjnej mikroskopii elektronowej z błoną Lacey Carbon, mesh 200. 100 sztuka 2 op Barwnik Cytrynian ołowiu - 3% cytrynian ołowiu, roztwór do zwiększenia kontrastu, bezpowietrzna butelka. 30 mililitr 2 op Barwnik do TEM - bez dodatku uranylu, przeznaczony do ultracienkich przekrojów oraz negatywnego barwienia, wodny roztwór barwiący, bezpowietrzna butelka. 30 mililitr 2 op.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 24000000-4,

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach: 12
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
KryteriumZnaczenie
cena100,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:


Część nr: 24Nazwa: Materiały i sprzęt do preparatyki krio-TEM-2
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Siatki miedziane używane w transmisyjnej mikroskopii elektronowej pokryte perforowanym filmem węglowym typu Holey Carbon. Film ma posiadać precyzyjne, dokładnie określone umiejscowione otwory. Film ma posiadać okrągłe otwory o średnicy 2um i separacji 2 um, mesh 200, 100 sztuk/opakowanie 600 szt. 100 sztuka Specjalny płyn do chłodziarek zapobiegający rozwojowi glonów. Nie powodujący efektu spieniania. 500 ml 100 mililitr Końcówki kapilarne z tłoczkami do pipety automatycznej o zmiennej pojemności 1-10 ml, przeznaczone do pracy z problematycznymi cieczami: lepkimi, gęstymi, lotnymi, potencjalnie niebezpiecznym, końcówki bez filtra, wykonane są z czystego polipropylenu, w pudełku. 3840 ml 960 sztuka
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 38000000-5,

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach: 12
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
KryteriumZnaczenie
cena 100,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:


Część nr: 25Nazwa: Sondy i podłoża do AFM
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Sondy krzemowe AFM do pracy w trybie scanasyst spełniające następujące parametry: - długość belki 115 +- 15 mm - stała sprężystości z zakresu 0.2 do 0.8 N/m - częstotliwość rezonansowa 70 +- 25 kHz - wysokość ostrza 2.5-8.0 mm - promień zaokrąglenia ostrza 2 nm, nie większy niż 12 nm - 10 sztuk/opakowanie" 120 szt. Mikowe podłoża wykorzystywane w mikroskopii AFM, dysk mika klasa V-1, o średnicy 9,5 mm i grubości 0,15 mm 250
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 38519000-6,

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach: 12
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
KryteriumZnaczenie
cena100,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:


Część nr: 26Nazwa: Filtry do dejonizatora
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Wkład jonowymienny H7, o poj. 2000ml 1 sztuka 2 op Wkład jonowymienny H6, 5000ml 1 sztuka 2 op Wkład jonowymienny H3 o poj. 500m 1 sztuka 2 op Filtr wstępny 1 mikro H1 1 sztuka 2 op Filtr węglowy liniowy (GAC) H2 1 sztuka 2 op Filtr osadowy 5 mikronów ( sznurkowy ) 1 sztuka 2 op
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 24950000-8,

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach: 12
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
KryteriumZnaczenie
cena100,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:


Część nr: 27Nazwa: Zestaw do sączenia
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Zestaw do filtracji próżniowej na szlif dla filtrów 47mm ze spiekiem, zestaw składa się z: lejek szklany 300ml, klamra aluminiowa, nasadka ze spiekiem dla filtrów 47mm, połącznie na szlif do zestawu filtracyjnego,kolba 1000ml ze szlifem zewnętrznym 40/35" 1 szt.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 38000000-5, 38000000-5, 19520000-7

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach: 12
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
KryteriumZnaczenie
cena100,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:


Część nr: 28Nazwa: Materiały do preparatyki i zużywalne-1
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:moździerz agatowy z tłuczkiem, 060 fi wew 63 h 35 mm, moździeż i tłuczek wykonane są z wysokiej jakości polerowanego, naturalnego agatu o bardzo wysokiej twardości 1 szt. pipeta Pasteura szklana, długość całkowita 150mm 500 szt. smoczek do pipet z naturalnej gumy, przezroczysty 20 szt. łyżeczka dwustronna chemiczna, stal polerowana 18-8, długość całkowita 150mm 10 szt. szpatułka podwójna, stal polerowana 18-8, długość całkowita 125mm. Brzegi jeden zaokrąglony drugi prosty, zgięty pod kątem 45o 5 szt. pęseta końcówki półokrągłe, stal 18-8, długośc całkowita 105mm, końcówka posiada ząbki wzmacniające uchwyt 5 szt. pęseta prosta wykonana z polipropylenu, posiada ostre końcówki, długość całkowita 120 mm, posiada strukturowaną powierzchnię uchwytu oraz rowkowane bransze zapewniające dobrą chwytność 10 bagietka - pręciki szklane, wykonane ze szkła borokrzemowego, fi 4-5, długość całkowita 200mm 20 szt. szkiełka mikroskopowe - podstawowe, gotowe do użycia, matowione jednostronnie, 76x25x1 500 szt. szkiełka mikroskopowe - podstawowe, gotowe do użycia, z jedną łezką, 76x25x1 100 szt. cylinder miarowy klasy B ze stopką wykonaną z polipropylenu oraz znacznikiem, 0050 ml 2 szt. probówka FALCON 50ml gr - A sterylne, stożk z nakrętką, skalowana pole do opisu, szczelne zamknięcie - system płaskiego gwintu, sterylizowana promieniami, wolna od gumy naturlenej, metali ciężkich 200 bibuła jakościowa średnia, 450 x 560 500 szt. szalka Petriego 070 x 15 10 szt. rękawiczki nitrylowe, bezpudrowe, XS 1000 szt.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 19520000-7, 38000000-5

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach: 12
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
KryteriumZnaczenie
cena100,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:


Część nr: 29Nazwa: Materiały do preparatyki i zużywalne-2
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:moździerz agatowy z tłuczkiem, fi wew 105mm, moździeż i tłuczek wykonane są z wysokiej jakości polerowanego, naturalnego agatu 1 szt. Tryskawka LDPE, szeroka szyja GL40, czerwona nakrętka i nadruk ACETON, 250 ml 5 szt. Tryskawka LDPE, szeroka szyja GL40, niebieska nakrętka i nadruk DISTILLED WATER, 250 ml 5 szt. Tryskawka LDPE, szeroka szyja GL50, niebieska nakrętka i nadruk DISTILLED WATER, 500 ml 5 szt. fiolki płaskodenne szklane, z nakrętką z PE, pojemność 05ml 800 szt.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 38437000-7, 33793000-5

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach: 12
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
KryteriumZnaczenie
cena100,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:


Część nr: 30Nazwa: Materiały i sprzęt do preparatyki krio-TEM-3
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Metalowy pierścień mocujący próbkę w holderze cryo-TEM. 10 szt.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 38000000-5, 38437000-7

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach: 12
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
KryteriumZnaczenie
cena100,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:






Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.