eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Oświęcim › udzielenie i obsługa kredytu długoterminowego złotowego na finansowanie planowanego deficytu budżetu Powiatu Oświęcimskiego, a w szczególności wydatków inwestycyjnych

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2006-10-12

POZYCJA 53001

OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi Oświęcim: udzielenie i obsługa kredytu długoterminowego złotowego na finansowanie planowanego deficytu budżetu Powiatu Oświęcimskiego, a w szczególności wydatków inwestycyjnych Publikacja obowiązkowa.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) Nazwa, adresy i osoby upoważnione do kontaktów: Powiat Oświęcimski - Starostwo Powiatowe w Oświęcimiu, do kontaktów: Dudziak Renata, ul. Wyspiańskiego 10, 32-600 Oświęcim, woj. małopolskie, tel. (033) 8434476, fax (033) 8422249, e-mail: promocja@powiat.oswiecim.pl. Adresy internetowe Ogólny adres internetowy zamawiającego (URL): www.powiat.oswiecim.pl Adres profilu nabywcy (URL): Adres internetowy, pod którym dostępne są informacje dot. dynamicznego systemu zakupów (URL): Więcej informacji można uzyskać pod adresem: Powiat Oświęcimski - Starostwo Powiatowe w Oświęcimiu, Dudziak Renata i Wanat Katarzyna-w temacie kredytu; Wądrzyk Urszula-procedura przetargowa, 32 - 600 Oświęcim, ul. Wyspiańskiego 10, 32-600 Oświęcim, woj. małopolskie, tel. (033)844-96-36, 844-96-39, 844-97-13, fax (033) 844-96-33, e-mail: fin@powiat.oswiecim.pl, www.powiat.oswiecim.pl. Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: jak podano wyżej dla osoby upoważnionej do kontaktów. Wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub oferty należy przesyłać na adres: jak podano wyżej dla osoby upoważnionej do kontaktów. 2) Rodzaj zamawiającego i główny przedmiot lub przedmioty działalności: Administracja samorządowa; Ogólne usługi publiczne. Zamawiający dokonuje zamówienia w imieniu innych zamawiających: Nie.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Opis 1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: udzielenie i obsługa kredytu długoterminowego złotowego na finansowanie planowanego deficytu budżetu Powiatu Oświęcimskiego, a w szczególności wydatków inwestycyjnych. 1.2) Rodzaj zamówienia oraz miejsce wykonania robót budowlanych, realizacji dostaw lub świadczenia usług: usługi, kategoria usług: nr 66. Główne miejsce świadczenia usług: Powiat Oświęcimski - Starostwo Powiatowe w Oświęcimiu. 1.3) Ogłoszenie dotyczy: Zamówienia publicznego. 1.4) Informacje na temat umowy ramowej: Czas trwania umowy ramowej: Wartość umowy ramowej: Częstotliwość oraz wartość zamówień, które zostaną udzielone: 1.5) Określenie przedmiotu zamówienia: udzielenie i obsługa kredytu długoterminowego złotowego na finansowanie planowanego deficytu budżetu Powiatu Oświęcimskiego, a w szczególności wydatków inwestycyjnych 1.6) Informacja o oświadczeniach i dokumentach potwierdzających spełnianie przez oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane wymagań określonych przez zamawiającego: 1.Formularz ofertowy wg załącznika Nr 1 do SIWZ, 2.Oświadczenie wg załącznika Nr 2 do SIWZ, 3.Aktualny odpis właściwego rejestru, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert lub aktualny statut w przypadku banku państwowego wraz ze wskazaniem osób uprawnionych do reprezentowania Wykonawcy, 4.Aktualne zaświadczenie właściwego Urzędu Skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych potwierdzające, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne lub zaświadczenie, że uzyskał zgodę na zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu, wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem dnia składania oferty, 5.Aktualną, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust 1 pkt 4-8 i pkt 9 PZP, 6.Dowód wpłacenia lub wniesienia wadium. 1.7) Wspólny słownik zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 66.13.00.00 - Usługi udzielania kredytu3 Kod CPV wg słownika 2008: 66.11.30.00 - (3) Usługi udzielania kredytu 1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie. 1.9) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie. 2) Wielkość lub zakres zamówienia Całkowita wielkość lub zakres: 1.Udzielenie i obsługa kredytu długoterminowego złotowego na finansowanie planowanego deficytu budżetu Powiatu Oświęcimskiego, a w szczególności wydatków inwestycyjnych w wysokości 6.100.000,00 PLN 2. Okres kredytowania 5 lat. 3. Przeznaczenie finansowanie planowanego deficytu budżetu Powiatu Oświęcimskiego,a w szczególności wydatków inwestycyjnych zatwierdzonych Uchwałą Rady Powiatu nr XXVI/269/2005 z dnia 28 grudnia 2005r. w sprawie budżetu Powiatu Oświęcimskiego na rok 2006 wraz z uchwałami zmieniającymi. 4. Okres kredytowania: 5 lat. 5. Prowizja przygotowawcza od kredytu zostanie określona w formie łącznej jako wartość wyrażona w % - przy czym będzie ona płatna proporcjonalnie do wysokości uruchamianej transzy. 6. Karencja w spłacie kapitału i odsetek: 1 rok. 7. Spłata kapitału i odsetek po upływie karencji: w okresach kwartalnych. 8.Oprocentowanie wg zmiennej stopy procentowej, która ulega zmianie zgodnie z niżej wymienionymi zasadami: stopa procentowa składa się ze zmiennej stawki WIBOR dla 1 miesięcznych złotowych depozytów międzybankowych liczonych jako średnia ze wszystkich notowań miesiąca poprzedzającego okres obrachunkowy oraz ze stałej marży banku podanej w formularzu ofertowym. Przy czym za okres obrachunkowy przyjmuje się kwartał kalendarzowy. 9. Odsetki naliczane będą od kwoty faktycznego zadłużenia. 10. Dla obliczenia odsetek od kredytu należy przyjąć rok kalendarzowy równy 365 dni. 11. Zabezpieczenie kredytu: weksel własny in blanco wraz z deklaracją wekslową. 12. Dopuszcza się możliwość wcześniejszej spłaty części lub całości kredytu po uprzednim 3 dniowym powiadomieniu banku - bez konieczności ponoszenia dodatkowych opłat. 13. Kredyt pobierany będzie do końca 2006r. 14. Kredyt wypłacany będzie w maksymalnie 4 transzach, przy czym terminy wypłaty zostaną określone w umowie kredytowej. 15. Zamawiający zastrzega prawo zmiany terminów wypłat kolejnych transz, przy czym o zmianie terminu wykonawca zostanie powiadomiony z minimum 3 dniowym wyprzedzeniem za pomocą faksu, potwierdzonym następnie pisemnie. 16. Za wypłatę każdej z transz nie będzie pobierana dodatkowa opłata poza prowizją przygotowawczą , wymienioną w punkcie 5. 17. Zamawiający zastrzega sobie prawo nieskorzystania z kredytu w pełnej wysokości - bez konieczności poniesienia z tego tytułu dodatkowych opłat, przy czym o powyższej zmianie wykonawca zostanie powiadomiony z minimum 3 dniowym wyprzedzeniem za pomocą faksu, potwierdzonym następnie pisemnie. 18. Możliwość dokonania rozliczenia ze środków kredytowych wydatków poniesionych od początku roku 2006r. 3) Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: Wymagany; okres w miesiącach: 60

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) Warunki dotyczące zamówienia Informacja na temat wadium: 1. Warunkiem udziału w postępowaniu jest wniesienie wadium w wysokości 30 500,00 zł (słownie: trzydzieści tysięcy pięćset złotych), w terminie do dnia 30 października 2006r. do godz. 1000 w kasie Starostwa Powiatowego w Oświęcimiu lub na konto: Bank Spółdzielczy w Oświęcimiu, Oświęcim ul. Kościelna 1 nr 32 8123 0000 0012 0001 2000 0100. 2. Wadium może być wnoszone w pieniądzu, poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, gwarancjach bankowych, gwarancjach ubezpieczeniowych, poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. Nr 109, poz. 1158, z późn. zm.). 2) Warunki udziału Informacje dotyczące sytuacji wykonawcy oraz informacje i formalności niezbędne do oceny, czy spełnia on wymagania ekonomiczne, finansowe i techniczne Opis warunków udziału w postępowaniu: W postępowaniu o udzielenie zamówienia mogą wziąć udział Wykonawcy, którzy: 1. Spełniają warunki określone w art. 22, ust. 1 PZP. 2. Nie podlegają wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 PZP. 3. Wykonają zamówienie w wymaganym terminie tj. w okresie do końca 2011r. Opis sposobu dokonywania oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu: Ocena spełniania warunków, o których mowa w części III SIWZ zostanie dokonana na podstawie przedstawionych przez Wykonawcę dokumentów i oświadczeń wg formuły \spełnia / nie spełnia\. Zamawiający przyjmie, na podstawie złożonego oświadczenia i dokumentów potwierdzających, że Wykonawca spełnia warunki udziału w postępowaniu, a mianowicie: a)oświadczenie zgodne z treścią załącznika nr 2 do SIWZ, b)art. 22 ust. 1 - ocena spełnienia warunków będzie dokonana na podstawie dokumentów, o których mowa w części VIII B pkt 3, 4, 5, c)art. 24 - ocena spełnienia warunków będzie dokonana na podstawie dokumentów, o których mowa w części VIII B pkt 1- 6, d)warunki określone w części III pkt 3 wykonawca potwierdzi odpowiednio w formularzu ofertowym stanowiącym załącznik nr 1 do SIWZ. Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Formularz ofertowy wg załącznika Nr 1. 2. Oświadczenie wg załącznika Nr 2. 3. Aktualny odpis właściwego rejestru, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert lub aktualny statut w przypadku banku państwowego wraz ze wskazaniem osób uprawnionych do reprezentowania Wykonawcy. 4. Aktualne zaświadczenie właściwego Urzędu Skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych potwierdzające, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne lub zaświadczenie, że uzyskał zgodę na zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu, wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem dnia składania oferty. 5. Aktualną, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust 1 pkt 4-8 i pkt 9 PZP. 6. Dowód wpłacenia lub wniesienia wadium

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) Tryb udzielenia zamówienia 1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony. 1.2) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu: 2) Kryteria oceny ofert 2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena. 2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie. 3) Informacje administracyjne 3.1) Określenie sposobu uzyskania specyfikacji istotnych warunków zamówienia Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.powiat.oswiecim.pl. Opłata: 15 Waluta PLN. Warunki i sposób płatności: Należność za SIWZ uiścić należy w kasie Starostwa Powiatowego w Oświęcimiu ul Wyspiańskiego 10 lub na konto w BS Oświęcim nr 58 8123 0000 0012 0001 2000 0020 lub za pobraniem pocztowym. 3.2) Opis potrzeb i wymagań umożliwiający przygotowanie się wykonawców do udziału w dialogu konkurencyjnym lub informacja o sposobie otrzymania tego opisu: 3.3) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 30.10.2006 godzina 10:00. 3.4) Języki, w których można sporządzać wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub oferty: polski. 3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert). 3.6) Data, godzina i miejsce otwarcia ofert: 30.10.2006, godzina 10:30, Powiat Oświęcimski - Starostwo Powiatowe w Oświęcimiu ul. Wyspiańskiego 10; II piętro, sala konferencyjna.

SEKCJA VI: INFORMACJE UZUPEŁNIAJĄCE

VI.1) Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie. 2) Informacje dodatkowe: 3) Data wysłania niniejszego ogłoszenia: 05.10.2006.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.