eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Opole › Przetarg nieograniczony na dostawę materiałów biurowych oraz materiałów eksploatacyjnych na potrzeby Projektu pod nazwąNeurony na rzecz ucznia i szkoły - przygotowanie nauczyciela do funkcjonowania w szkole XXI wieku

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2015-04-15

Opole: Przetarg nieograniczony na dostawę materiałów biurowych oraz materiałów eksploatacyjnych na potrzeby Projektu pod nazwą: Neurony na rzecz ucznia i szkoły - przygotowanie nauczyciela do funkcjonowania w szkole XXI wieku
Numer ogłoszenia: 52989 - 2015; data zamieszczenia: 15.04.2015
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 35877 - 2015r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Regionalne Centrum Rozwoju Edukacji, Ul. Głogowska 27, 45-315 Opole, woj. opolskie, tel. 774 579 895, faks 774 552 979.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Przetarg nieograniczony na dostawę materiałów biurowych oraz materiałów eksploatacyjnych na potrzeby Projektu pod nazwą: Neurony na rzecz ucznia i szkoły - przygotowanie nauczyciela do funkcjonowania w szkole XXI wieku.

II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dostawa materiałów biurowych oraz materiałów eksploatacyjnych w ramach projektu pn. Neurony na rzecz ucznia i szkoły - przygotowanie nauczyciela do funkcjonowania w szkole XXI wieku., szczegółowo określonych w załączniku nr 2a, 2b do SIWZ Formularz rzeczowo - cenowy, z podziałem na dwie części: 1) Część nr 1 : materiały biurowe, 2) Część nr 2 :materiały eksploatacyjne. Wymagania dotyczące przedmiotu zamówienia: 1) Część nr 1 : materiały biurowe: Wszystkie materiały biurowe stanowiące przedmiot zamówienia muszą być fabrycznie nowe, pełnowartościowe, niewadliwe, wolne od wad fizycznych i prawnych, tj. nieobciążone prawami osób trzecich i pochodzić z bieżącej produkcji oraz muszą być dostarczone w oryginalnych opakowaniach. Szczegółowy opis Materiałów biurowych zawiera wykaz rzeczowo - cenowy, stanowiący załącznik nr 2a do SIWZ. 2) Część nr 2 : materialy eksploatacyjne: a) Wszystkie materiały eksploatacyjne stanowiące przedmiot zamówienia muszą być fabrycznie nowe, nie noszące śladów uszkodzeń (nieużywane), oryginały bądź materiały równoważne (pod warunkiem zapewnienia funkcjonalności, jakości wydruku (kopii), wydajności, szybkości schnięcia (utrwalenia), nie zmazywania się druku (kopii) - odpowiadające wymogom producenta urządzenia), b) Oferowane Materiały eksploatacyjne muszą być dopuszczone do użytku zgodnie z obowiązującymi przepisami oraz wolne od wad fizycznych i prawnych, tj. nieobciążone prawami osób trzecich i pochodzić z bieżącej produkcji oraz muszą być dostarczone w oryginalnych opakowaniach odpowiednio zabezpieczonych przez producenta, c) Oferowane materiały eksploatacyjne nie mogą powodować utraty gwarancji urządzeń, do których są przeznaczone, d) Wymagany termin obowiązywania gwarancji na dostarczone materiały eksploatacyjne wynosi minimum 12 miesięcy licząc od daty dostawy. Szczegółowy opis Materiałów eksploatacyjnych zawiera wykaz rzeczowo - cenowy, stanowiący załącznik nr 2b do SIWZ. Miejsce dostawy: na koszt Wykonawcy do Regionalnego Centrum Rozwoju Edukacji w Opolu ul. Głogowska 27, 45-315 Opole.

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.19.00.00 - Różny sprzęt i artykuły biurowe 30.12.51.10 - Toner do drukarek laserowych/faksów 30.19.20.00 - Wyroby biurowe 30.19.95.00 - Segregatory, pudełka na listy, pudełka do przechowywania i podobne wyroby 30.19.21.25 - Pisaki 30.19.25.00 - Okładki przezroczyste 30.19.76.44 - Papier kserograficzny 30.19.70.00 - Drobny sprzęt biurowy 22.85.10.00 - Skoroszyty 22.81.60.00 - Bloki papierowe 22.60.00.00 - Tusz 24.91.00.00 - Kleje 30.23.40.00 - Nośniki do przechowywania 44.42.42.00 - Taśma przylepna 22.90.00.00 - Różne druki .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: tak, projekt/program: Dostawa materiałów biurowych oraz eksploatacyjnych realizowana na potrzeby Projektu systemowego POKL.09.04.00-16-002/13 pod nazwą: Neurony na rzecz ucznia i szkoły - przygotowanie nauczyciela do funkcjonowania w szkole XXI wieku realizowanego w ramach działania 9.4 Wysoko wykwalifikowane kadry systemu oświaty, współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego, zgodnie z decyzją o dofinansowanie - uchwały ZWO nr 4146/2013 z dnia 1.10.2013r.

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

Część NR: 1   

Nazwa: Materiały biurowe

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 13.04.2015.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 5.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 1.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • POLPRIMES Sp. z.o.o., ul. Światowida 5, 45-325 Opole, ul. Światowida 5, 45-325 Opole, kraj/woj. opolskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 9103,75 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 7032,58

  • Oferta z najniższą ceną: 4596,20 / Oferta z najwyższą ceną: 10206,10

  • Waluta: PLN.

Część NR: 2   

Nazwa: Materiały eksploatacyjne

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 13.04.2015.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 11.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • BLACKLINE S.C. Izabela Zaliwska-Kupis, Paweł Pinkowski, ul. Niemcewicza 26, 71-520 Szczecin, kraj/woj. zachodniopomorskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 10113,80 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 2144,82

  • Oferta z najniższą ceną: 2144,82 / Oferta z najwyższą ceną: 12146,82

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.