eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Opole › Przetarg nieograniczony na dostawę materiałów biurowych oraz materiałów eksploatacyjnych na potrzeby Projektu pod nazwąNeurony na rzecz ucznia i szkoły - przygotowanie nauczyciela do funkcjonowania w szkole XXI wieku

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2015-03-13

Opole: Przetarg nieograniczony na dostawę materiałów biurowych oraz materiałów eksploatacyjnych na potrzeby Projektu pod nazwą: Neurony na rzecz ucznia i szkoły - przygotowanie nauczyciela do funkcjonowania w szkole XXI wieku
Numer ogłoszenia: 35877 - 2015; data zamieszczenia: 13.03.2015
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Regionalne Centrum Rozwoju Edukacji , Ul. Głogowska 27, 45-315 Opole, woj. opolskie, tel. 774 579 895, faks 774 552 979.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.rcre.opolskie.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Przetarg nieograniczony na dostawę materiałów biurowych oraz materiałów eksploatacyjnych na potrzeby Projektu pod nazwą: Neurony na rzecz ucznia i szkoły - przygotowanie nauczyciela do funkcjonowania w szkole XXI wieku.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dostawa materiałów biurowych oraz materiałów eksploatacyjnych w ramach projektu pn. Neurony na rzecz ucznia i szkoły - przygotowanie nauczyciela do funkcjonowania w szkole XXI wieku., szczegółowo określonych w załączniku nr 2a, 2b do SIWZ Formularz rzeczowo - cenowy, z podziałem na dwie części: 1) Część nr 1 : materiały biurowe, 2) Część nr 2 :materiały eksploatacyjne. Wymagania dotyczące przedmiotu zamówienia: 1) Część nr 1 : materiały biurowe: Wszystkie materiały biurowe stanowiące przedmiot zamówienia muszą być fabrycznie nowe, pełnowartościowe, niewadliwe, wolne od wad fizycznych i prawnych, tj. nieobciążone prawami osób trzecich i pochodzić z bieżącej produkcji oraz muszą być dostarczone w oryginalnych opakowaniach. Szczegółowy opis Materiałów biurowych zawiera wykaz rzeczowo - cenowy, stanowiący załącznik nr 2a do SIWZ. 2) Część nr 2 : materialy eksploatacyjne: a) Wszystkie materiały eksploatacyjne stanowiące przedmiot zamówienia muszą być fabrycznie nowe, nie noszące śladów uszkodzeń (nieużywane), oryginały bądź materiały równoważne (pod warunkiem zapewnienia funkcjonalności, jakości wydruku (kopii), wydajności, szybkości schnięcia (utrwalenia), nie zmazywania się druku (kopii) - odpowiadające wymogom producenta urządzenia), b) Oferowane Materiały eksploatacyjne muszą być dopuszczone do użytku zgodnie z obowiązującymi przepisami oraz wolne od wad fizycznych i prawnych, tj. nieobciążone prawami osób trzecich i pochodzić z bieżącej produkcji oraz muszą być dostarczone w oryginalnych opakowaniach odpowiednio zabezpieczonych przez producenta, c) Oferowane materiały eksploatacyjne nie mogą powodować utraty gwarancji urządzeń, do których są przeznaczone, d) Wymagany termin obowiązywania gwarancji na dostarczone materiały eksploatacyjne wynosi minimum 12 miesięcy licząc od daty dostawy. Szczegółowy opis Materiałów eksploatacyjnych zawiera wykaz rzeczowo - cenowy, stanowiący załącznik nr 2b do SIWZ. Miejsce dostawy: na koszt Wykonawcy do Regionalnego Centrum Rozwoju Edukacji w Opolu ul. Głogowska 27, 45-315 Opole.

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.19.00.00 - Różny sprzęt i artykuły biurowe 30.12.51.10 - Toner do drukarek laserowych/faksów 30.19.20.00 - Wyroby biurowe 30.19.95.00 - Segregatory, pudełka na listy, pudełka do przechowywania i podobne wyroby 30.19.21.25 - Pisaki 30.19.25.00 - Okładki przezroczyste 30.19.76.44 - Papier kserograficzny 30.19.70.00 - Drobny sprzęt biurowy 22.85.10.00 - Skoroszyty 22.81.60.00 - Bloki papierowe 22.60.00.00 - Tusz 24.91.00.00 - Kleje 30.23.40.00 - Nośniki do przechowywania 44.42.42.00 - Taśma przylepna 22.90.00.00 - Różne druki .

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 2.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w dniach: 14.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.2) ZALICZKI

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

Dokumenty składające się na ofertę: a) wypełniony formularz ofertowy według załącznika nr 1 do SIWZ, b) kalkulacja cenowa, sporządzona w oparciu o formularz rzeczowo-cenowy stanowiący załącznik nr 2a dla części 1, załącznik nr 2b dla części 2 do SIWZ. c) dokumenty i oświadczenia, o których mowa w punkcie 10 niniejszej SIWZ, ewentualnie: d) pełnomocnictwo (w sytuacji, gdy ofertę podpisuje osoba, której prawo do reprezentowania firmy nie wynika z dokumentu rejestrowego) w formie oryginału lub kopii potwierdzonej za zgodność z oryginałem przez notariusza.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

  • 1 - Cena - 95
  • 2 - Termin wykonania zamówienia - 5

IV.3) ZMIANA UMOWY

przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

zawarte we wzorze umowy stanowiącym załacznik nr 6 do SIWZ

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://bip.rcre.opolskie.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Regionalne Centrum Rozwoju Edukacji ul. Głogowska 27, 45-315 Opole, pokój 1.24 parter.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 24.03.2015 godzina 12:00, miejsce: Regionalne Centrum Rozwoju Edukacji ul. Głogowska 27, 45-315 Opole, pokój 1.24 parter.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Dostawa materiałów biurowych oraz materiałów eksploatacyjnych realizowana jest na potrzeby Projektu systemowego nr POKL.09.04.00-16-002/13 pod nazwą: Neurony na rzecz ucznia i szkoły - przygotowanie nauczyciela do funkcjonowania w szkole XXI wieku. realizowanego w ramach działania 9.4 Wysoko wykwalifikowane kadry systemu oświaty, współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego, zgodnie z decyzją o dofinansowanie - uchwały ZWO nr 4146/2013 z dnia 1.10.2013 roku.

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: tak

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.