Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2008-03-14
Bytom: Dostawa środków dezynfekcyjnych i antyseptycznych.
Numer ogłoszenia: 52903 - 2008; data zamieszczenia: 14.03.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: SP ZOZ Wojewódzki Szpital Specjalistyczny nr 4, Al. Legionów 10, 41-902 Bytom, woj. śląskie, tel. 032 2810271 do 79 w. 655, fax 032 2810270.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.szpital4.bytom.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OPIS
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa środków dezynfekcyjnych i antyseptycznych..
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dostawa środków dezynfekcyjnych i antyseptycznych dla potrzeb SP ZOZ Wojewódzkiego Szpitala Specjalistycznego Nr 4 w Bytomiu, Al. Legionów 10. W celu potwierdzenia, że oferowane preparaty spełniają wymagania Zamawiającego Zamawiający wymaga, aby: a) Wykonawca przedłożył do oferty kserokopię dokumentu uprawniającego do używania i obrotu zaoferowanymi wyrobami medycznym zgodnie z ustawą z dnia 20 kwietnia 2004 r. o wyrobach medycznych Ustawa z dn. 20 kwietnia 2004 r. o wyrobach medycznych (Dz. U z 2004 r. Nr 93 poz. 896 z późn. zm.); dotyczy preparatów sklasyfikowanych jako wyroby medyczne, tj.:Certyfikat CE lub wpis/zgłoszenie do Rejestru Wyrobów Medycznych. b) Wykonawca przedłożył do oferty pozwolenie na obrót produktem biobójczym na terenie Polski zgodnie z przepisami Ustawy z dnia 13 września 2002 r. o produktach biobójczych; dotyczy preparatów sklasyfikowanych jako produkty biobójcze. c) Wykonawca przedłożył do oferty pozwolenie na obrót produktem leczniczym zgodnie z Ustawą z dnia 6 września 2001 r. Prawo Farmaceutyczne (Dz. U. z 2004 r. Nr 53 poz. 533 z późn. zm.); dotyczy preparatów sklasyfikowanych jako produkty lecznicze. d) Zaproponowane produkty spełniały Normy Europejskie dotyczące obszaru medycznego: - bakterie - PN-EN 13727 lub prEN 14561; - grzyby - PN-EN 13624 lub prEN 14562; - prątki i prątki gruźlicy - PN-EN 14348 lub prEN 14563; - wirusy - PN-EN 14476. e) Do oferty dołączyć dokument, wg., którego będzie można zweryfikować wszystkie parametry wymagane - wpisane do formularza cenowego.
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 24.43.16.00 - Środki antyseptyczne i dezynfekcyjne Kod CPV wg słownika 2008: 33.63.16.00 - Środki antyseptyczne i dezynfekcyjne Oryginalny kod CPV: 24.25.00.00 - Środki odkażające Kod CPV wg słownika 2008: 24.45.50.00 - Środki odkażające .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Tak, ilość części: 15.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: okres w miesiącach: 12.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
- Informacja na temat wadium: Nie dotyczy..
III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy spełniający następujące warunki: 1) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności (art. 22 ust 1 pkt 1 pzp) tj. posiadają uprawnienia do prowadzenia działalności w zakresie objętym przedmiotem zamówienia. 2) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia (art. 22 ust 1 pkt 2 pzp). 3) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia (art. 22 ust 1 pkt 3 pzp) tj. posiadają dostęp do wolnych środków finansowych lub zdolność kredytową w wysokości co najmniej 20 % wartości złożonej oferty. 4) nie podlegają wykluczeniu na podstawie art. 22 ust 1 pkt 4 pzp. 5) Wykonawca mający siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium RP: Składa dokument lub dokumenty, wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że: a) nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości, b) nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat lub składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu. c) nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie. Dokumenty o których mowa w pkt 5 ppkt a i c powinny być wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. Dokument o którym mowa w pkt 5 ppkt b powinien być wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów o których mowa, można je zastąpić dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym, organem samorządu zawodowego lub gospodarczego kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania. Ocena spełniania w/w warunków dokonana zostanie zgodnie z formułą spełnia - nie spełnia, w oparciu o informacje zawarte w dokumentach i oświadczeniach wyszczególnionych w pkt III SIWZ. Z treści załączonych dokumentów winno wynikać jednoznacznie, iż w/w warunki wykonawca spełnił. Zamawiający wezwie Wykonawców, którzy w określonym terminie nie złożą oświadczeń i dokumentów potwierdzających spełnianie warunków udziału w postępowaniu, lub którzy złożą dokumenty zawierające błędy, do ich uzupełnienia w wyznaczonym terminie, chyba, że mimo ich uzupełnienia oferta wykonawcy podlega odrzuceniu lub konieczne byłoby unieważnienie postępowania. Nie spełnienie chociażby jednego z w/w warunków skutkować będzie wykluczeniem Wykonawcy z postępowania.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: oświadczenie Wykonawcy - Zał. nr 2 do SIWZ oraz następujące dokumenty: a) zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionej nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. b) Zezwolenie na prowadzenie działalności gospodarczej w zakresie określonym w Ustawie z dnia 6 września 2001 r. Prawo Farmaceutyczne (Dz. U. z 2004 r. Nr 53 poz. 533 z późn. zm.); dotyczy produktów leczniczych. c) aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika Urzędu Skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzających odpowiednio, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. d) Wykonawcy mający siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium RP składają dokumenty wymienione w pkt III.2) ogłoszenia.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://dzp.szpital4.bytom.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: SP ZOZ Wojewódzki Szpital Specjalistyczny Nr 4; Al. Legionów 10; 41-902 Bytom. Dział Zamówień Publicznych..
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 27.03.2008 godzina 09:00, miejsce: Kancelaria Główna SP ZOZ Wojewódzkiego Szpitala Specjalistycznego Nr 4; Al. Legionów 10; 41-902 Bytom..
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: PREPARATY DO DEZYNFEKCJI NARZĘDZI.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Pakiet Nr 1 składa się 1 pozycji szczegółowo opisanej w załączniku Nr 1 do SIWZ..
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 24.43.16.00-0, 24.25.00.00-1.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
- 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: PREPARATY DO DEZYNFEKCJI NARZĘDZI.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Pakiet Nr 2 składa się z 1 pozycji szczegółowo opisanej w załączniku Nr 1 do SIWZ..
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 24.43.16.00-0, 24.25.00.00-1.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
- 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: PREPARATY DO DEZYNFEKCJI NARZĘDZI.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Pakiet Nr 3 składa się z 2 pozycji szczegółowo opisanych w załączniku Nr 1 do SIWZ..
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 24.43.16.00-0, 24.25.00.00-1.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
- 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: PREPARATY DO DEZYNFEKCJI NARZĘDZI.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Pakiet Nr 4 składa się z 1 pozycji szczegółowo opisanej w załączniku Nr 1 do SIWZ..
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 24.43.16.00-0, 24.25.00.00-1.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
- 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: PREPARATY DO DEZYNFEKCJI NARZĘDZI.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Pakiet Nr 5 składa się z 1 pozycji szczegółowo opisanej w załączniku Nr 1 do SIWZ..
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 24.43.16.00-0, 24.25.00.00-1.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
- 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 6 NAZWA: PREPARATY DO DEZYNFEKCJI NARZĘDZI.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Pakiet Nr 6 składa się z 1 pozycji szczegółowo opisanej w załączniku Nr 1 do SIWZ..
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 24.43.16.00-0, 24.25.00.00-1.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
- 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 7 NAZWA: PREPARATY DO DEZYNFEKCJI NARZĘDZI.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Pakiet Nr 7 składa się z 1 pozycji szczegółowo opisanej w załączniku Nr 1 do SIWZ..
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 24.43.16.00-0, 24.25.00.00-1.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
- 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 8 NAZWA: PREPARATY DO DEZYNFEKCJI NARZĘDZI.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Pakiet Nr 8 składa się z 3 pozycji szczegółowo opisanych w załączniku Nr 1 do SIWZ..
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 24.43.16.00-0, 24.25.00.00-1.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
- 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 9 NAZWA: PREPARATY DO DEZYNFEKCJI POWIERZCHNI I PRZEDMIOTÓW.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Pakiet Nr 9 składa się z 2 pozycji szczegółowo opisanych w załączniku Nr 1 do SIWZ..
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 24.43.16.00-0, 24.25.00.00-1.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
- 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 10 NAZWA: PREPARATY DO DEZYNFEKCJI POWIERZCHNI I PRZEDMIOTÓW.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Pakiet Nr 1 składa się z 1 pozycji szczegółowo opisanej w załączniku Nr 1 do SIWZ..
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 24.43.16.00-0, 24.25.00.00-1.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
- 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 11 NAZWA: PREPARATY DO DEZYNFEKCJI POWIERZCHNI I PRZEDMIOTÓW.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Pakiet Nr 11 składa się z 1 pozycji szczegółowo opisanej w załączniku Nr 1 do SIWZ..
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 24.43.16.00-0, 24.25.00.00-1.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
- 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 12 NAZWA: PREPARATY DO DEZYNFEKCJI SKÓRY I ŚLUZÓWEK.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Pakiet Nr 12 składa się z 1 pozycji szczegółowo opisanej w załączniku Nr 1 do SIWZ..
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 24.43.16.00-0, 24.25.00.00-1.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
- 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 13 NAZWA: PREPARATY DO DEZYNFEKCJI SKÓRY I ŚLUZÓWEK.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Pakiet Nr 13 składa się z 3 pozycji szczegółowo opisanych w załączniku Nr 1 do SIWZ..
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 24.43.16.00-0, 24.25.00.00-1.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
- 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 14 NAZWA: PREPARATY DO DEZYNFEKCJI SKÓRY I ŚLUZÓWEK.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Pakiet Nr 14 składa się z 2 pozycji szczegółowo opisanych w załączniku Nr 1 do SIWZ..
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 24.43.16.00-0, 24.25.00.00-1.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
- 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 15 NAZWA: PREPARATY DO DEZYNFEKCJI SKÓRY I ŚLUZÓWEK.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Pakiet Nr 15 składa się z 4 pozycji szczegółowo opisanych w załączniku Nr 1 do SIWZ..
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 24.43.16.00-0, 24.25.00.00-1.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
- 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
INNE PRZETARGI Z BYTOMIA
- "Likwidacja zbiorników wody pitnej przy szybie J. Karol wraz z budynkiem pompowni (Czarny Las) dla Spółki Restrukturyzacji Kopalń S.A. Oddział KWK "Pokój I - Pokój II" Ruch "Pokój I".
- Poprawa infrastruktury obiektu stadionu LKS Tempo Stolarzowice - edycja 2.
- Przystosowanie układu zasilania, sterowania i nadzoru urządzeń elektrycznych nowo budowanej pompowni na poziomie 790m w Spółce Restrukturyzacji Kopalń S.A. Oddział KWK Pokój I - Pokój II Ruch Pokój II
- Wykonywanie specjalistycznych badań byłych pracowników zlikw. kopalń, którzy narażeni byli na działanie pyłów zwłókniających i czynników rakotwórczych" dla SRK S.A. Oddział KWKCL: Cz. I i Cz. II
- Dostawa armatury: Część I, Część II, Część III, Część IV dla Spółki Restrukturyzacji
- Pełnienie funkcji inspektora nadzoru inwestorskiego dla zadania "Przebudowa i termomodernizacja budynków mieszkalnych zlokalizowanych przy ul. Musialika 1 i 3 w Bytomiu
więcej: przetargi w Bytomiu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Sukcesywne oraz bieżące dostawy do Zakładu Karnego Nr 1 w Łodzi wyrobów medycznych i środków biobójczych - 11 części
- Sukcesywne dostawy preparatów do mycia i dezynfekcji
- Dostawa akcesoriów oraz preparatów do dezynfekcji do Działu Centralnej Sterylizatorni i Dezynfektorni
- Dostawa środków do dezynfekcji i utrzymania higieny szpitalnej z podziałem na pakiety
- Dostawa materiałów dezynfekcyjnych i artykułów do sterylizacji dla Samodzielnego Publicznego Zakładu Opieki Zdrowotnej w Augustowie
- Dostawy sprzętu medycznego do zabiegów endoskopowych oraz środków dezynfekcyjnych
więcej: Środki odkażające »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.