eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Tarnów › Dostawa wyposażenia meblowego w kamienicy Rynek 3 w Tarnowie, w ramach zadania inwestycyjnegoRewaloryzacja i modernizacja siedziby Muzeum Okręgowego w Tarnowie

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2012-12-27

Tarnów: Dostawa wyposażenia meblowego w kamienicy Rynek 3 w Tarnowie, w ramach zadania inwestycyjnego: Rewaloryzacja i modernizacja siedziby Muzeum Okręgowego w Tarnowie
Numer ogłoszenia: 528598 - 2012; data zamieszczenia: 27.12.2012
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 465896 - 2012r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Muzeum Okręgowe w Tarnowie, Rynek 20-21, 33-100 Tarnów, woj. małopolskie, tel. 014 6212149, faks 014 6261585.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Instytucja kultury samorządu wojewódzkiego.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa wyposażenia meblowego w kamienicy Rynek 3 w Tarnowie, w ramach zadania inwestycyjnego: Rewaloryzacja i modernizacja siedziby Muzeum Okręgowego w Tarnowie.

II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dostawa wyposażenia meblowego w kamienicy Rynek 3 w Tarnowie, realizowana w ramach projektu Rewaloryzacja i modernizacja siedziby Muzeum Okręgowego w Tarnowie, współfinansowanego przez Unię Europejską ze środków Małopolskiego Regionalnego Programu Operacyjnego 2007 - 2013 wg. następującego zestawienia: - czterech zestawów szafek depozytowych oraz pięciu wieszaków do szatni na parterze budynku - jednego stołu konferencyjnego i dwunastu krzeseł oraz biurka komputerowego do pomieszczenia gabinetu Dyrektora oraz dwóch fotelików i jednego stolika do sekretariatu - jednej szafy metalowej na akta (dokumenty poufne) do pomieszczenia administracji pięciu witryn wiszących przeszklonych w holu budynku - dwóch szaf na dokumenty wielkoformatowe do pomieszczeń na III piętrze budynku - czterdziestu sztuk krzeseł składanych w ilości (trzydzieści sztuk do Sali ekspozycyjnej na parterze, cztery sztuki do pomieszczenia magazynowego na II piętrze i po trzy sztuki do pomieszczeń socjalnych na I i II piętrze) - dwóch stolików do pomieszczeń sanitarnych oraz jednego stolika do pomieszczenia magazynowego na II piętrze - szesnastu sztuk krzeseł do biurek komputerowych - szesnastu sztuk biurek komputerowych - dziewięciu zestawów wyposażenia łazienkowego, w skład każdego wchodzi: lustro prostokątne wiszące o wymiarach około 50 x 70 cm; szczotka do WC, kosz na śmieci, uchwyt na papier toaletowy, elektryczna suszarka do rąk, wieszaki ścienne na cztery haczyki - dziewięć wieszaków ubraniowych stojących - dwie lodówki (chłodziarki) do pomieszczeń socjalnych Wyszczególnienie ilości oraz opis techniczny mebli znajdują się w Szczegółowej specyfikacji technicznej mebli do wyposażenia kamienicy Rynek 3, stanowiącej załącznik nr 1 do SIWZ.

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.13.00.00 - Meble biurowe 39.15.00.00 - Różne meble i wyposażenie .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: tak, projekt/program: Projekt dofinansowany ze środków Unii Europejskiej przez Małopolski Regionalny Program Operacyjny na lata 2007-2013.

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 07.12.2012.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 3.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 1.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • CENTRUM SEDNO Sp.z o.o., ul.Niepodległości 44-48, 75-252 Koszalin, kraj/woj. zachodniopomorskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 83150,00 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 73677,00

  • Oferta z najniższą ceną: 54409,05 / Oferta z najwyższą ceną: 73677,00

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.