eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Miasteczko Śląskie › Utrzymanie terenów zieleni miejskiej na terenie Gminy Miasteczko Śląskie w 2010 roku

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2010-03-10

Miasteczko Śląskie: Utrzymanie terenów zieleni miejskiej na terenie Gminy Miasteczko Śląskie w 2010 roku
Numer ogłoszenia: 52849 - 2010; data zamieszczenia: 10.03.2010
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Urząd Miejski w Miasteczku Śląskim , ul. Rynek 8, 42-610 Miasteczko Śląskie, woj. śląskie, tel. 032 393 80 01, faks 032 393 80 02.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.miasteczko-slaskie.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Utrzymanie terenów zieleni miejskiej na terenie Gminy Miasteczko Śląskie w 2010 roku.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia są usługi w zakresie utrzymania terenów zieleni miejskiej na terenie Gminy w ramach zadania pn.: Utrzymanie terenów zieleni miejskiej na terenie Gminy Miasteczko Śląskie w 2010 roku. 2. Zakres rzeczowy przedmiotu zamówienia: Prace objęte zamówieniem publicznym wykonywane będą wg ustaleń zawartych w istotnych warunkach zamówienia, zgodnie ze sztuką ogrodniczą i pielęgnacji terenów zieleni: a) zieleńce -trawniki - o łącznej pow. ~ 17.045 m2, b) kwietniki bylinowe - w ilości ~ 122 m2, c) kwietniki sezonowe ziemne - o łącznej pow. ~ 100 m2, d) gazony - w ilości ~ 29 szt. pow. 16 m2, e) żywopłoty ligustry - o łącznej długości ~ 370 mb, f) skupiska krzewów ozdobnych - o łącznej pow. ~ 529 m2, g) Park Rubina - o łącznej pow. ~ 15.000 m2, h) nieużytki zagospodarowane - o łącznej pow. ~ 44.700 m2, i) bieżące utrzymanie czystości skwerów, zieleńców i placów zabaw oraz kontrola stanu bezpieczeństwa na placach zabaw, j) wycinka drzew poza pasami drogowymi - wg potrzeb, k) cięcia pielęgnacyjne drzew - wg potrzeb ~ 25 szt., l) nowe nasadzenia - wg potrzeb, m) koszenie trawy i chwastów w pasach drogowych dróg gminnych ~ 57.000 m2, n) nowe założenia trawników dywanowych - o łącznej pow. ~ 2.860 m2. 3. Opis zakresu rzeczowego: Ad. a) Pielęgnację trawników w tym: koszenie trawy 4-krotne w sezonie standard: . wiosenne i jesienne wygrabianie liści i innych zanieczyszczeń z trawników, . pierwsze koszenie powinno być przeprowadzone, gdy trawa osiągnie wysokość ok. 10 cm, . następne koszenia powinny się odbywać w takich odstępach czasu, aby wysokość trawy przed koszeniem nie przekraczała 10 -12 cm (wysokość koszenia 2,5 - 4 cm), . koszenie winno odbywać się kosiarkami spalinowymi, . trawa po skoszeniu powinna być zagrabiona i wywieziona w dniu koszenia lub następnego dnia, . zasilanie nawozami. Ad. b,c,d) Pielęgnację kwietników sezonowych oraz róż w tym: obsada kwietników ziemnych i gazonów I i II zmianą roślin, odchwaszczanie i spulchnianie gleby, usuwanie przekwitłych kwiatów, zabezpieczenie róż na okres zimowy, nawożenie, wysadzenie roślin cebulowych - standard: . rośliny powinny być dojrzałe technicznie, tzn. nadające się do wysadzenia, jednolite w całej partii, . pokrój roślin, barwa kwiatów i liści powinny być charakterystyczne dla gatunku i odmiany, . bryła korzeniowa powinna być dobrze przerośnięta korzeniami, wilgotna i nieuszkodzona. Rośliny powinny być dostarczone w skrzynkach lub doniczkach. Rośliny w postaci rozsady powinny być wyjęte z ziemi na okres możliwie jak najkrótszy, najlepiej bezpośrednio przed sadzeniem. Do czasu sadzenia rośliny powinny być ocienione, osłonięte od wiatru i zabezpieczone przed wysychaniem. Wymagania dotyczące założenia i pielęgnacji kwietników sezonowych: . gleba przed założeniem kwietnika winna być starannie uprawiona. Jeżeli gleba rodzima jest jałowa i uboga lub zanieczyszczona należy ją wymienić na glebę urodzajną na głębokość 10 - 25 cm w zależności od rodzaju sadzonych kwiatów, . ilość roślin, rozstawa ich sadzenia będą określone przez zamawiającego z podaniem ewentualnej konieczności wymiany ziemi, . po posadzeniu roślin ziemia musi być wyrównana, rośliny podlane, . pielęgnacja polega na usuwaniu chwastów, podlewaniu, usuwaniu przekwitłych kwiatów. Ad. e) Cięcie i formowanie żywopłotów - ligustrów, (tawuł) ok. 2-3 krotne . żywopłoty ligustry lub tawuły - cięcie wykonuje się w określonej płaszczyźnie. Cięcie określonych płaszczyzn na zlecenie zamawiającego. Ad. f) Cięcie i formowanie krzewów i żywopłotów kwitnących, standard: . cięcia odmładzające krzewów - o wysokości do 1m (ognik, tawuła, berberys, pięciornik, śnieguliczka, jaśminowiec, porzeczka): wycięcie pędów starych, suchych, uszkodzonych, oraz skrócenie pozostałych pędów o 1/3 wysokości zachowując naturalny pokrój krzewów, zebranie i wywiezienie pędów. Ad. g) Prace utrzymaniowe w Parku Rubina koszenie traw, chwastów i jednorocznych samosiewów standard (1/2 powierzchni porośniętej chwastami, 1/2 powierzchni trawniki łąkowe): . jednokrotne w ciągu roku skoszenie z wywozem traw i chwastów, . wycinki drzew, . cięcia pielęgnacyjne drzew. Ad. h) Pielęgnacja nieużytków zagospodarowanych (obejmuje zagospodarowany teren w obrębie ul. Tetmajera - Niepodległości, teren założenia parku przy ul. Gałczyńskiego, teren w obrębie ul. Gałczyńskiego - Kruczkowskiego) - standard: . jednokrotne w ciągu roku skoszenie trawy, chwastów i jednorocznych samosiewów wysokość koszenia 8 - 10 cm, . wywóz trawy, chwastów i samosiewów, . koszenie trawników. Ad. i) Bieżące utrzymanie czystości w tym zbieranie śmieci i wszelkich odpadów: papierów, opakowań, szkła i innych nieczystości oraz suchych gałęzi i konarów z zieleńców i placów zabaw ul. Norwida, pl. zabaw osiedle, (krotność 5 x w tygodniu od poniedziałku do piątku) plac zabaw Brynica, (krotność 1 x w tygodniu w piątki) place zabaw ul. Harcerska i ul. Karpacka (krotność 2 x w tygodniu w poniedziałki i piątki). Zieleńce: parking ul. Dudy, Rynek (trawniki i krzewy), pomnik ul. Śląska, PKM pętla autobusowa, pl. Jagiełły, skalniak ul. Gałczyńskiego (krotność 2 x w tygodniu w poniedziałki i piątki), wraz z wywozem odpadów; łączna powierzchnia sprzątania w tygodniu ~ 35.505 m2. Po oddaniu do użytkowania placu zabaw w Bibieli o powierzchni ok 800 m2 plac zostanie objęty harmonogramem sprzątania z podaniem wielkości powierzchni i krotności. Kontrole elementów zabawowych na placach zabaw. Regularna kontrola przez oględziny ma na celu ujawnienie oczywistych zagrożeń mogących być wynikiem wandalizmu, zużycia lub warunków pogodowych takich jak przykładowo połamane części lub potłuczone butelki. Przedmiotem kontroli przez oględziny jest kontrola stanu i czystości nawierzchni, ostrych krawędzi, braków elementów konstrukcyjnych, nadmiernego zużycie, kompletność i zwartość konstrukcji elementów zabawowych. Częstotliwość dokonania przeglądów taka jak utrzymania czystości na placach zabaw. Po każdej kontroli Wykonawca zobowiązany jest do niezwłocznego usunięcia stwierdzonych nieprawidłowości np. skręconych lub zawiniętych zawiesi łańcuszkowych a w przypadku stwierdzenia nieprawidłowości uniemożliwiających korzystanie z urządzenia zabezpieczyć urządzenie przed dalszym korzystaniem, lub zdemontować uszkodzony element i zabezpieczyć pozostałość przed korzystaniem. Wykonawca zobowiązany jest do sporządzenia i przekazywania Zamawiającemu pisemnej dokumentacji na koniec każdego miesiąca z przeprowadzonych kontroli oraz do niezwłocznego zgłaszania Zamawiającemu wszelkich nieprawidłowości stwierdzonych podczas przeprowadzanych kontroli telefonicznie oraz poprzez wpis do dokumentacji kontroli. Wpis winien zawierać datę stwierdzenia nieprawidłowości, zakres usuniętej usterki, datę usunięcia usterki. Ad. j) Wycinka drzew - standard: Do wykonania robót związanych z usuwaniem drzew należy stosować: . piły mechaniczne, . pnie i gałęzie winny być przewożone transportem samochodowym, . wycinki drzew w pasach drogowych mogą być realizowane z użyciem podnośnika, . wycinki drzew z terenów gdzie niemożliwym jest użycie sprzętu typu podnośnik z uwagi na lokalizację drzewa lub brakiem możliwości dojazdu sprzętu będą traktowane jako dodatkowe utrudnienia. Konieczność wycinki drzewa w warunkach utrudnionych zostanie podana w zleceniu wycinki przez zamawiającego i będzie rozliczana z doliczeniem dodatku za utrudnienia. Wycinki drzew obejmują również: - zebranie i ułożenie gałęzi i konarów w stosy, (ewentualne zrębkowanie) oraz wywóz na miejsce składowania; - rozdysponowanie pozyskanego drewna z wycinki w/g wskazań zamawiającego; - uporządkowanie terenu i wywóz pozostałych odpadów na miejsce składowania; - uregulowanie stanu formalno - prawnego w zakresie ewentualnego zajęcia pasa drogowego oraz ewentualnej konieczności wyłączenia prądu dla prac prowadzonych w zasięgu linii energetycznych wraz z poniesieniem ich kosztów. Ad. k) Cięcia pielęgnacyjne drzew w tym: a) cięcia sanitarne - polegające na usunięciu gałęzi i konarów suchych, chorych, uszkodzonych mechaniczne; b) cięcia prześwietlające - polegające na usunięciu gałęzi i konarów rosnących w zbyt dużym zagęszczeniu, krzyżujących się itp.; c) cięcia korygujące - polegające na ukształtowaniu prawidłowej korony drzewa, (z obniżeniem wysokości drzewa), charakterystycznej dla danego gatunku oraz poprawieniu statyki drzewa; d) cięcia techniczne - cięcia wykonywane w celu zachowania skrajni pionowej i poziomej, polepszenia widoczności znaków drogowych, zachowania właściwej odległości od linii napowietrznych, ścian budynków; e) formowanie koron drzew (obejmuje drzewa - formy pienne o koronach do 5m średnicy, gatunki - głównie: akacje, jesiony, głogi, jarząby) w tym: skrócenie (1-2) letnich przyrostów, prześwietlanie korony i usunięcie posuszu oraz gałęzi i konarów uszkodzonych mechanicznie, zebranie i wywóz pędów i gałęzi wraz z załadunkiem na miejsce składowania. Cięcia pielęgnacyjne drzew obejmują również: - zasmarowanie rozległych ran dostępnymi na rynku środkami o kolorze zbliżonym do koloru kory; - wycięcie podrostu jeżeli występuje w rzucie korony drzewa oraz odrostów korzeniowych (dotyczy ok. 50% całkowitej ilości drzew); - zebranie i ułożenie gałęzi i konarów w stosy, (ewentualne zrębkowanie) oraz wywóz na miejsce składowania; - uporządkowanie terenu i wywóz pozostałych odpadów na miejsce składowania; - uregulowanie stanu formalno - prawnego w zakresie ewentualnego zajęcia pasa drogowego oraz ewentualnej konieczności wyłączenia prądu dla prac prowadzonych w zasięgu linii energetycznych wraz z poniesieniem ich kosztów. Ad. l) Nowe nasadzenia - standard: . lokalizacja dołków pod nasadzenia będą określone przez zamawiającego, . korzenie roślin zasypać sypką ziemią a następnie prawidłowo ubić, uformować misę i podlać, . powierzchnia pomiędzy krzewami podlegać będzie korowaniu. Grubość warstwy kory 3 cm. Ewentualna konieczność korowania nasadzeń będzie określana przez zamawiającego, . drzewa form piennych należy przywiązać do palika tuż pod koroną a w szczególnych przypadkach wiązanie należy powtórzyć w środkowej części pnia. Wiązanie nie może zawierać materiałów syntetycznych, . wysokość palika wbitego w grunt powinna być równa wysokości pnia posadzonego drzewa. Ad. m) Koszenie trawy i chwastów w pasach drogowych dróg gminnych: dwukrotne w ciągu roku: . zagrabienie i wywóz trawy i chwastów, . koszenie odbywać się będzie podkaszarkami spalinowymi. Ad. n) założenia trawników dywanowych: - przygotowanie podłoża poprzez odchwaszczanie, przegrabienie i wyrównanie powierzchni (ręczne lub mechaniczne), - nawożenie mineralne (azofoska dawka 5 kg/100 m2), - równomierne wysianie nasion traw (3 kg/100 m2), wałowanie. Dla przygotowania terenów o dużych nierównościach przed założeniem trawników wymagane będzie nawiezienie ziemi rodnej. Ewentualna konieczność nawiezienia ziemi będzie określona w zleceniu założenia trawnika. Zagospodarowanie odpadów powstających w trakcie realizacji zamówienia odbywać się będzie na zasadach określonych w przepisach ustawy z dnia 27 kwietnia 2001 roku o odpadach (tekst jednolity Dz.U. z 2007 r. Nr 39, poz. 251 z późn. zm.) oraz Uchwały Nr XIII/89/07 Rady Miejskiej w Miasteczku Śląskim z dnia 18 października 2007 r. w sprawie Regulaminu utrzymania porządku i czystości na terenie Gminy Miasteczko Śląskie wraz ze zmianą wprowadzoną Uchwałą Nr XXX/251/09 Rady Miejskiej z dnia 13 marca 2009 r.

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 77.31.00.00 - Usługi sadzenia roślin oraz utrzymania terenów zielonych 77.21.14.00 - Usługi wycinania drzew 77.21.16.00 - Sadzenie drzew 77.31.20.00 - Usługi usuwania chwastów 77.31.21.00 - Usługi odchwaszczania 77.31.30.00 - Usługi utrzymania parków 77.31.41.00 - Usługi w zakresie trawników 77.34.10.00 - Okrzesywanie drzew 77.34.20.00 - Przycinanie żywopłotów 77.32.00.00 - Usługi utrzymania terenów sportowych .

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.12.2010.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga od Wykonawców wnoszenia wadium

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający wymaga, by Wykonawca posiadał aktualne zezwolenie Burmistrza Miasta Miasteczko Śląskie na prowadzenie działalności w zakresie odbierania odpadów komunalnych zgodnie z ustawą z dnia 13 września 1996 r. o utrzymaniu czystości i porządku w gminach (tekst jednolity Dz.U. z 2005 r. Nr 236, poz. 2008 z późn. zm.). Ocena spełnienia warunków wymaganych od Wykonawców zostanie dokonana według formuły: spełnia - nie spełnia.

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Wykonawca musi wykazać się doświadczeniem zawodowym polegającym na tym, że w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonał co najmniej dwie usługi odpowiadające rodzajem i wartością przedmiotowi zamówienia. Przez usługę odpowiadającą rodzajem i wartością Zamawiający rozumie usługę polegającą na utrzymaniu terenów zieleni miejskiej. Wartość wykonanej usługi lub suma wykonanych usług nie może być mniejsza niż 80.000,00 zł brutto każda. Wykaz wykonanych usług (wzór - załącznik nr 2 do formularza oferty). Ocena spełnienia warunków wymaganych od Wykonawców zostanie dokonana według formuły: spełnia - nie spełnia.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

    • koncesję, zezwolenie lub licencję
    • wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie
  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
    • aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
    • aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na potencjał innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.
  • III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

    Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

    III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

    • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
  • III.4.3.2) zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego miejsca zamieszkania albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert - albo oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio miejsca zamieszkania osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, jeżeli w miejscu zamieszkania osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się takiego zaświadczenia

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

1. Oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu (wzór - załącznik nr 1 do formularza oferty). 2. Kosztorys ofertowy uproszczony.

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

1. Zamawiający przewiduje możliwość zmiany umowy w zakresie ceny ofertowej. - w przypadku ustawowej zmiany stawki podatku VAT w trakcie realizacji przedmiotu zamówienia o wielkość tej stawki, - w przypadku rezygnacji z części zamówienia wynikającej z zaistnienia okoliczności powodującej, że wykonanie jej nie leży w interesie publicznym. 2. Zamawiający przewiduje zmiany osób wyznaczonych przez Zamawiającego i Wykonawcę do nadzorowania i kontaktów roboczych w trakcie realizacji. Osoby wyznaczone i wpisane do umowy jako osoby nadzorujące lub współpracujące w zakresie realizacji przedmiotu zamówienia mogą być zmienione zarówno przez Zamawiającego i Wykonawcę. Jeśli osoby te winny spełniać określone wymagania, to strony potwierdzą to w sposób przewidziany w niniejszej SIWZ. Jeżeli osoby te nie muszą spełniać określonych wymagań, to ich zmiana może nastąpić po uprzednim pisemnym zawiadomieniu strony przeciwnej umowy. 3. Zamawiający przewiduje możliwość dokonania innych zmian w zawartej umowie: - gdy zaistnieje inna, niemożliwa do przewidzenia w momencie zawarcia umowy okoliczność prawna, ekonomiczna lub techniczna, za którą żadna ze stron nie ponosi odpowiedzialności, skutkująca brakiem możliwości należytego wykonania umowy, zgodnie ze SIWZ. W powyższym przypadkach dalsze wykonanie zamówienia ustali Zamawiający po negocjacjach z Wykonawcą.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://www.bip.miasteczko-slaskie.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Miejski w Miasteczku Śląskim, 42-610 Miasteczko Śląskie, ul. Rynek 8, pokój nr 26.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 19.03.2010 godzina 10:00, miejsce: Urząd Miejski w Miasteczku Śląskim, 42-610 Miasteczko Śląskie, ul. Rynek 8, pokój nr 1.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.