eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Wrocław › usługa udzielenia długoterminowego kredytu bankowego w wysokości 8 800 tys. PLN



Ogłoszenie z dnia 2005-10-07

POZYCJA 52844

OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi Wrocław: usługa udzielenia długoterminowego kredytu bankowego w wysokości 8 800 tys. PLN Czy niniejsze zamówienie jest objęte zakresem Porozumienia w sprawie zamówień rządowych (GPA): Tak.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) Oficjalna nazwa i adres zamawiającego: Szpital Specjalistyczny im. A. Falkiewicza, do kontaktów: Tomasz Początek, ul. Warszawska 2, 52-114 Wrocław, tel. +48 071 342 86 31 do 39, fax +48 071 346 51 72, e-mail: szpital-brochow@isp.pl, www.falkiewicza.internetdsl.pl. 2) Adres, pod którym można uzyskać dalsze informacje: Szpital Specjalistyczny im. A. Falkiewicza, Tomasz Początek, ul. Warszawska 2, parter bud. Oddziału Chorób Wewnętrznych, lok 38, 52-114 Wrocław, tel. +48 071 342 86 31 do 39 wew. 268, fax +48 071 346 51 72. 3) Adres, pod którym można uzyskać dokumentację: taki jak w pkt. I.1). 4) Adres, na którym należy przesłać oferty/wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu: Szpital Specjalistyczny im. A. Falkiewicza, Tomasz Początek, ul. Warszawska 2, parter bud., Sekretariat Szpitala, lok. 2, 52-114 Wrocław, tel. +48 071 342 86 31, fax +48 071 346 51 72. 5) Rodzaj zamawiającego: szczebel centralny.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Opis 1.1) Rodzaj zamówienia na roboty budowlane: 1.2) Rodzaj zamówienia na dostawy: 1.3) Rodzaj zamówienia na usługi: 06. 1.4) Czy jest to umowa ramowa: Nie. 1.5) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: usługa udzielenia długoterminowego kredytu bankowego w wysokości 8 800 tys. PLN. 1.6) Opis/przedmiot zamówienia: Usługa udzielenia długoterminowego kredytu bankowego w wysokości 8 800 tys. PLN celem spłaty zobowiązań cywilnoprawnych w związku z restrukturyzacją finansową Waluta: polski złoty Termin usdostępnienia środków: 7 dni od dnia podpisania umowy Okres spłaty: 120 miesięcy Spłata kapitału z dwuletnią karencją w ratach miesięcznych, płatnych do 30 dnia każdego miesiąca. Spłata należnych odsetek w ratach miesięcznych, płatnych do 30 dnia każdego miesiąca. 1.7) Miejsce wykonywania robót budowlanych, usług lub miejsce dostaw: siedziba zamawiającego. Kod NUTS: 1.8) Nomenklatura 1.8.1) Wspólny słownik zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 66.13.00.00 - Usługi udzielania kredytu3 Kod CPV wg słownika 2008: 66.11.30.00 - (3) Usługi udzielania kredytu 1.8.2) Inna odpowiednia nomenklatura (CPA/NACE/CPC): 1.9) Podział zamówienia na części: Nie. 1.10) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie. 2) Wielkość lub zakres zamówienia 2.1) Całkowita wartość lub zakres zamówienia: 1 część. 2.2) Opcje. Opis i termin, w którym mogą być wykonane: 3) Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: okres w miesiącach: 120;

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) Warunki dotyczące zamówienia 1.1) Wymagane wadia i gwarancje: 17 600,00 PLN (wymagane dopiero na etapie składania ofert). 1.2) Główne war. finans. i płatności i/lub odwoł. do odp. przepisów: 1.3) Forma prawna, jaką musi przyjąć grupa dostawców, wykonawców lub usługodawców, której udzielono zamówienia: 2) Warunki uczestnictwa 2.1) Informacje dotyczące sytuacji wykonawcy, dostawcy lub usługodawcy oraz informacje i formalności niezbędne do oceny, czy spełnia on minimalne wymogi ekonomiczne, finansowe i techniczne: O zamówienie mogą ubiegać się wykonawcy, którzy: a) spełniają warunki, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych oraz nie podlegają wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy, b) posiadają ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej, c) udzielili w ciągu ostatnich trzech łat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, minimum jednego kredytu o wartości minimum 8 800 min PLN oraz udokumentują, że usługa ta została wykonana należycie, d) wykażą się współczynnikiem wypłacalności za 2004 r. na poziomie min, 8% (w przypadku konsorcjum banków - dotyczy każdego członka konsorcjum). Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu: - niezbędna wiedza i doświadczenie wykonawcy - waga 50% - sytuacja finansowa wykonawcy - 50% Ocena niezbędnej wiedzy i doświadczenia dokonana zostanie na podstawie wykonanych usług o zakresie odpowiadającym przedmiotowi zamówienia. Wykonawca, który wykaże się największą liczbą wykonanych z należytą starannością usług o wartości minimum 8 800 min. PLN otrzyma 50 pkt. Pozostali wykonawcy otrzymają proporcjonalnie mniejszą ilość punków. Sytuacja finansowa wykonawcy oceniana będzie na podstawie wykazanego współczynnika wypłacalności za 2004 r, Wykonawca, którego współczynnik będzie najwyższy otrzyma 50 pkt. Pozostali wykonawcy otrzymają proporcjonalnie mniejszą Ilość punktów. Wykonawcy przedkładający kopie dokumentów, muszą je poświadczyć za zgodność z oryginałem. Poświadczenia mogą dokonać osoby podpisujące wniosek lub osoby posiadające pisemne pełnomocnictwo, które należy dołączyć do wniosku. W przypadku podmiotów występujących wspólnie każdy z tych podmiotów musi dołączyć do wniosku dokumenty, o których mowa w pkt III.2.1.1) lit. c)-h). Do wniosku złożonego przez te podmioty winna być dołączona podstawa prawna współpracy, tj. umowa konsorcjum. 2.1.1) Stan prawny - wymagane dokumenty: a) oświadczenie z art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych, b) oświadczenie z art. 24 ust. 1 i 2 ustawy Prawo zamówień publicznych, c) aktualny odpis z rejestru firmy albo zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków; jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium RP składa dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzający, że nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości, d) koncesja lub zezwolenie na prowadzenie działalności gospodarczej w zakresie świadczonych usług objętych przedmiotem zamówienia, e) aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego albo równoważne zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego kraju pochodzenia osoby w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt, 4-8 ustawy, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków, f) aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt. 9 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków; jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium RP składa dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzający, że nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie, g) aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego, a jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium RP - dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające, że nie zalega z opłacaniem podatków lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu, wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków, h) aktualne zaświadczenie z ZUS-u lub KRUS-u, a jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium RP - dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające, że nie zalega z uiszczaniem opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu, wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków. 2.1.2) Zdolność ekonomiczna i finansowa - wymagane dokumenty: a) sprawozdanie finansowe, a jeżeli podlega ono badaniu przez biegłego rewidenta zgodnie z przepisami o rachunkowości również z opinią o badanym sprawozdaniu albo w przypadku wykonawców nie zobowiązanych do sporządzania sprawozdania finansowego, innych dokumentów określających obroty, zysk oraz zobowiązania i należności - za okres nie dłuższy niż ostatnie 3 lata obrotowe, a jeżeli okres prowadzenia działalności Jest krótszy - za ten okres, b) oświadczenie o wysokości współczynnika wypłacalności za 2004 r, (w przypadku konsorcjum banków - każdy bank składa oświadczenie), c) polisa lub inny dokument ubezpieczenia potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej. 2.1.3) Zdolność techniczna - wymagane dokumenty: a) wykaz wykonanych w okresie ostatnich trzech lat usług, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców wraz z załączeniem dokumentów potwierdzających, że usługi te zostały wykonane należycie. 3) Specyficzne warunki dotyczące zamówień na usługi 3.1) Czy świadczenie usługi zastrzeżone jest dla określonego zawodu: Nie. 3.2) Czy osoby prawne będą zobow. do wskazania nazwisk oraz kwalifikacji zawod. pracowników odpowiedz. za wyk. zamówienia: Nie.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) Rodzaj procedury: przetarg ograniczony. 1.1) Czy wybrano już kandydatów: Nie. 1.2) Uzasadnienie wyboru procedury przyspieszonej: Zachodzi pilna potrzeba udzielenia zamówienia. 1.3) Wcześniejsze publikacje dotyczące tego samego zamówienia 1.3.1) Wstępne ogłoszenie informacyjne dotyczące tego samego zamówienia: 1.3.2) Inne wcześniejsze publikacje: 1.4) Przewid. liczba dostawców, którzy zostaną zapr. do skład. ofert: minimum: 5; maximum: 20. 2) Kryteria oceny ofert: najniższa cena. 3) Informacje administracyjne 3.1) Numer referencyjny nadany sprawie przez zamawiającego: ZP/PN-21/2005. 3.2) Warunki uzyskania dokumentów zamówienia oraz dokumentów dodatkowych: cena - 0 PLN. Warunki i sposób płatności: 3.3) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu: 14.10.2005 godzina 13:00. 3.4) Wysłanie zaproszenia do składania ofert do wybranych kandydatów (w procedurze ograniczonej i negocjacyjnej): przybliżona data: 19.10.2005. 3.5) Język lub języki, w których można sporządzać oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu: polski. 3.6) Termin związania ofertą: 3.7) Warunki dotyczące otwarcia ofert 3.7.1) Osoby upoważnione do obecności podczas otwarcia ofert: 3.7.2) Data, godzina i miejsce:

SEKCJA VI: INNE INFORMACJE

VI.1) Czy publikacja ogłoszenia jest nieobowiązkowa: Nie. 2) O ile dotyczy, wskazać, czy zamówienie ma charakter powtarzający się okresowo oraz podać przybliżone terminy publikacji kolejnych ogłoszeń: 3) Czy zam. dot. projektu/programu finans. ze środków UE: Nie. 4) Informacje dodatkowe: 5) Data wysłania ogłoszenia: 29.09.2005.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.