eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Szczecin › Dostawa materiałów biurowych na potrzeby Wojewódzkiego Urzędu Pracy w Szczecinie w roku 2012.

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2012-03-06

Szczecin: Dostawa materiałów biurowych na potrzeby Wojewódzkiego Urzędu Pracy w Szczecinie w roku 2012.
Numer ogłoszenia: 52821 - 2012; data zamieszczenia: 06.03.2012
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Wojewódzki Urząd Pracy w Szczecinie , ul. Mickiewicza 41, 70-383 Szczecin, woj. zachodniopomorskie, tel. 091 4256100, faks 091 4256103.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.wup.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa materiałów biurowych na potrzeby Wojewódzkiego Urzędu Pracy w Szczecinie w roku 2012..

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa materiałów biurowych na potrzeby Wojewódzkiego Urzędu Pracy w Szczecinie w roku 2012 w podziale na 7 części: I - m.in.: telefaks, koszulki na dokumenty, długopisy żelowe, ołowki, zakreślacze, bruliony, skoroszyty,temperówki, bliczki samoprzylepne, kieszenie na CD, zakładki indeksujące, zszywacze, dziurkacze, korektor, podkładki pod mysz, koperty, papier kserograficzny; II - m.in.: papier ksero A4, koszulki foliowe, segregatory,skoroszyty miekkie, pióra kulkowe, bruliony; III - m.in.: papaier ksero, papier ozdobny, markery permanentne, etykiety samoprzylepne, koszulki foliowe na płyty CD, zakreślacze, długopisy żelowe, cienkopisy, folia do faksu, podkłady na biurko, ściereczki nasączone uniwersalne, identyfikatory z taśmą, klipsy do papieru, przekłądki kartonowe, ołówki, zakładki indeksujące, korektory, szuflada metalowa, zszywacze, zszywki, klej, lista zasilająca, markery do białych tablic; IV - m.in.: tonery do urządzenia wielofunkcyjnego, bloczki samoprzylepne, koszulki na dokumenty, skoroszyty PCV i kartonowe, ołówki automatyczne, grafity o ołówków, zszywki, długopisy automatyczne, korektory, kartony i klipsy archiwizacyjne, klej, klipsy metalowe do papieru, linijki, podkłady na biurko, zakładki indeksujące, papier ksero A4, koperty; V - m.in.: papier ksero A4, karteczki samoprzylepne, koszulki foliowe, zakreślacze, segregatory, klipy metalowe do papieru, zszywacz, zszywki, pióra kulkowe, spinacze, korektor, klej, koperty; VI - papier biurowy; VII - tablica informacyjna trzyelementowa, ekran projekcyjny przenośny.

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.19.00.00-7, 30.19.20.00-1, 30.19.76.44-2, 30.12.51.00-2, 30.12.14.10-0, 38.65.34.00-1, 30.19.50.00-2.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 7.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w dniach: 14.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • W celu wykazania spełniania przez Wykonawcę ww. warunku, Zamawiający żąda następujących dokumentów: Oświadczenia o braku podstaw do wykluczenia Wykonawcy z postępowania, zgodnie z wzorem oświadczenia stanowiącym Formularz nr 8 do SIWZ

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • W celu wykazania spełniania przez Wykonawcę ww. warunku, Zamawiający żąda następujących dokumentów: Oświadczenia o braku podstaw do wykluczenia Wykonawcy z postępowania, zgodnie z wzorem oświadczenia stanowiącym Formularz nr 8 do SIWZ

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • W celu wykazania spełniania przez Wykonawcę ww. warunku, Zamawiający żąda następujących dokumentów: Oświadczenia o braku podstaw do wykluczenia Wykonawcy z postępowania, zgodnie z wzorem oświadczenia stanowiącym Formularz nr 8 do SIWZ

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • W celu wykazania spełniania przez Wykonawcę ww. warunku, Zamawiający żąda następujących dokumentów: Oświadczenia o braku podstaw do wykluczenia Wykonawcy z postępowania, zgodnie z wzorem oświadczenia stanowiącym Formularz nr 8 do SIWZ

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • W celu wykazania spełniania przez Wykonawcę ww. warunku, Zamawiający żąda następujących dokumentów: Oświadczenia o braku podstaw do wykluczenia Wykonawcy z postępowania, zgodnie z wzorem oświadczenia stanowiącym Formularz nr 8 do SIWZ

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
    • aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
  • III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

    Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

    III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

    • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

Pełnomocnictwa osób podpisujących ofertę do podejmowania zobowiązań w imieniu firmy składającej ofertę, o ile nie wynikają z przepisów prawa lub innych dokumentów. Tylko w sytuacjach określonych w Rozdziale I pkt 1.5 zdanie 2 lub w przypadku składania oferty wspólnej

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: nie

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.wup.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Wojewódzki Urząd Pracy W Szczecinie ul. A. Mickiewicza 41, 70-383 Szczecin, pok. 039.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 16.03.2012 godzina 10:00, miejsce: Wojewódzki Urząd Pracy W Szczecinie ul. A. Mickiewicza 41, 70-383 Szczecin, w Kancelarii - pok. 036.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Dostawa realizowana w ramach projektu Piramida kompetencji, projektu Zachodniopomorskie talenty - regionalny system stypendialny - III edycja, projektu Inwestycja w wiedzę motorem rozwoju innowacyjności w regionie - II edycja, projektu Z korzyścią dla regionu. Rozwój ekonomii spoecznej. II Edycja, Pomoc Techniczna PO KL współfinansowanych przez Unię Europejską i Budżet Państwa w ramach PO KL 2007-2012 Europejskiego Funduszu Społecznego.

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Część I - Budżet projektu Piramida kompetencji.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa materiałów biurowych na potrzeby Wojewódzkiego Urzędu Pracy w Szczecinie w roku 2012 w podziale na 7 części: I - m.in.: telefaks, koszulki na dokumenty, długopisy żelowe, ołowki, zakreślacze, bruliony, skoroszyty,temperówki, bliczki samoprzylepne, kieszenie na CD, zakładki indeksujące, zszywacze, dziurkacze, korektor, podkładki pod mysz, koperty, papier kserograficzny.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.19.00.00-7, 30.19.20.00-1, 30.19.76.44-2, 30.12.14.10-0.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 14.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Część II - Budżet projektu Zachodniopomorskie talenty - regionalny system stypendialny - III edycja.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa materiałów biurowych na potrzeby Wojewódzkiego Urzędu Pracy w Szczecinie w roku 2012 w podziale na 7 części: II - m.in.: papier ksero A4, koszulki foliowe, segregatory,skoroszyty miekkie, pióra kulkowe, bruliony.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.19.00.00-7, 30.19.20.00-1, 30.19.76.44-2.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 14.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Część III - Budżet projektu Inwestycja w wiedzę motorem rozwoju innowacyjności w regionie - II edycja.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa materiałów biurowych na potrzeby Wojewódzkiego Urzędu Pracy w Szczecinie w roku 2012 w podziale na 7 części: III - m.in.: papaier ksero, papier ozdobny, markery permanentne, etykiety samoprzylepne, koszulki foliowe na płyty CD, zakreślacze, długopisy żelowe, cienkopisy, folia do faksu, podkłady na biurko, ściereczki nasączone uniwersalne, identyfikatory z taśmą, klipsy do papieru, przekłądki kartonowe, ołówki, zakładki indeksujące, korektory, szuflada metalowa, zszywacze, zszywki, klej, lista zasilająca, markery do białych tablic.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.19.00.00-7, 30.19.20.00-1, 30.19.76.44-2.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 14.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Część IV - Budżet Funduszu Gwarantowanych Świadczeń Pracowniczych.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa materiałów biurowych na potrzeby Wojewódzkiego Urzędu Pracy w Szczecinie w roku 2012 w podziale na 7 części: IV - m.in.: tonery do urządzenia wielofunkcyjnego, bloczki samoprzylepne, koszulki na dokumenty, skoroszyty PCV i kartonowe, ołówki automatyczne, grafity o ołówków, zszywki, długopisy automatyczne, korektory, kartony i klipsy archiwizacyjne, klej, klipsy metalowe do papieru, linijki, podkłady na biurko, zakładki indeksujące, papier ksero A4, koperty.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.19.00.00-7, 30.19.20.00-1, 30.19.76.44-2, 30.12.51.00-2.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 14.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: Część V - Budżet projektu Z korzyścią dla regionu. Rozwój ekonomii społecznej. II Edycja.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa materiałów biurowych na potrzeby Wojewódzkiego Urzędu Pracy w Szczecinie w roku 2012 w podziale na 7 części: V - m.in.: papier ksero A4, karteczki samoprzylepne, koszulki foliowe, zakreślacze, segregatory, klipy metalowe do papieru, zszywacz, zszywki, pióra kulkowe, spinacze, korektor, klej, koperty.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.19.00.00-7, 30.19.20.00-1, 30.19.76.44-2.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 14.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 6 NAZWA: Część VI - Budżet Pomocy Technicznej PO KL.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa materiałów biurowych na potrzeby Wojewódzkiego Urzędu Pracy w Szczecinie w roku 2012 w podziale na 7 części: VI - papier biurowy.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.19.00.00-7, 30.19.76.44-2.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 14.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 7 NAZWA: Część VII - Fundusz Pracy.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa materiałów biurowych na potrzeby Wojewódzkiego Urzędu Pracy w Szczecinie w roku 2012 w podziale na 7 części: VII - tablica informacyjna trzyelementowa, ekran projekcyjny przenośny.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.19.50.00-2, 38.65.34.00-1.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 14.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.