eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Szczecin › Dostawa materiałów biurowych na potrzeby Wojewódzkiego Urzędu Pracy w Szczecinie w roku 2012

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2012-04-24

Szczecin: Dostawa materiałów biurowych na potrzeby Wojewódzkiego Urzędu Pracy w Szczecinie w roku 2012
Numer ogłoszenia: 130526 - 2012; data zamieszczenia: 24.04.2012
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 52821 - 2012r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Wojewódzki Urząd Pracy w Szczecinie, ul. Mickiewicza 41, 70-383 Szczecin, woj. zachodniopomorskie, tel. 091 4256100, faks 091 4256103.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa materiałów biurowych na potrzeby Wojewódzkiego Urzędu Pracy w Szczecinie w roku 2012.

II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Dostawa materiałów biurowych na potrzeby Wojewódzkiego Urzędu Pracy w Szczecinie w roku 2012 w podziale na 7 części: I - m.in.: telefaks, koszulki na dokumenty, długopisy żelowe, ołowki, zakreślacze, bruliony, skoroszyty, temperówki, bliczki samoprzylepne, kieszenie na CD, zakładki indeksujące, zszywacze, dziurkacze, korektor, podkładki pod mysz, koperty, papier kserograficzny; II - m.in.: papier ksero A4, koszulki foliowe, segregatory, skoroszyty miekkie, pióra kulkowe, bruliony; III - m.in.: papaier ksero, papier ozdobny, markery permanentne, etykiety samoprzylepne, koszulki foliowe na płyty CD, zakreślacze, długopisy żelowe, cienkopisy, folia do faksu, podkłady na biurko, ściereczki nasączone uniwersalne, identyfikatory z taśmą, klipsy do papieru, przekłądki kartonowe, ołówki, zakładki indeksujące, korektory, szuflada metalowa, zszywacze, zszywki, klej, lista zasilająca, markery do białych tablic; IV - m.in.: tonery do urządzenia wielofunkcyjnego, bloczki samoprzylepne, koszulki na dokumenty, skoroszyty PCV i kartonowe, ołówki automatyczne, grafity o ołówków, zszywki, długopisy automatyczne, korektory, kartony i klipsy archiwizacyjne, klej, klipsy metalowe do papieru, linijki, podkłady na biurko, zakładki indeksujące, papier ksero A4, koperty; V - m.in.: papier ksero A4, karteczki samoprzylepne, koszulki foliowe, zakreślacze, segregatory, klipy metalowe do papieru, zszywacz, zszywki, pióra kulkowe, spinacze, korektor, klej, koperty; VI - papier biurowy; VII - tablica informacyjna trzyelementowa, ekran projekcyjny przenośny..

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.19.00.00 - Różny sprzęt i artykuły biurowe 30.19.20.00 - Wyroby biurowe 30.19.76.44 - Papier kserograficzny 30.12.51.00 - Wkłady barwiące 30.12.14.10 - Telefaksy 38.65.34.00 - Ekrany projekcyjne 30.19.50.00 - Tablice .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: tak, projekt/program: Dostawa realizowana w ramach projektu Piramida kompetencji, projektu Zachodniopomorskie talenty - regionalny system stypendialny - III edycja, projektu Inwestycja w wiedzę motorem rozwoju innowacyjności w regionie - II edycja, projektu Z korzyścią dla regionu. Rozwój ekonomii spoecznej. II Edycja, Pomoc Techniczna PO KL współfinansowanych przez Unię Europejską i Budżet Państwa w ramach PO KL 2007-2012 Europejskiego Funduszu Społecznego..

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

Część NR: 2   

Nazwa: Część II - Budżet projektu Zachodniopomorskie talenty - regionalny system stypendialny - III edycja.

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 11.04.2012.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 5.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Prywatne Przedsiębiorstwo Handlowo Usługowe Toris-Papier Arkadiusz Tokarewicz, Przemysłowa 8B, 75-216 Koszalin, kraj/woj. zachodniopomorskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 1626,02 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 1113,16

  • Oferta z najniższą ceną: 1113,16 / Oferta z najwyższą ceną: 1435,09

  • Waluta: PLN.

Część NR: 3   

Nazwa: Część III - Budżet projektu Inwestycja w wiedzę motorem rozwoju innowacyjności w regionie - II edycja

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 11.04.2012.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 2.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Prywatne Przedsiębiorstwo Handlowo-Usługowe TORIS-PAPIER Arkadiusz Tokarewicz, Przemysłowa 8B, 75-216 Koszalin, kraj/woj. zachodniopomorskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 2861,79 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 3410,10

  • Oferta z najniższą ceną: 3410,10 / Oferta z najwyższą ceną: 3884,59

  • Waluta: PLN.

Część NR: 4   

Nazwa: Część IV - Budżet Funduszu Gwarantowanych Świadczeń Pracowniczych

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 06.04.2012.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 5.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 4.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • RAKPOL Przedsiębiorstwo Handlowo Usługowe Władysław Wojciech Rak Spółka Jawna, Sikorskiego 31, 70-313 Szczecin, kraj/woj. zachodniopomorskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 6882,95 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 6755,46

  • Oferta z najniższą ceną: 6107,4 / Oferta z najwyższą ceną: 7598,19

  • Waluta: PLN.

Część NR: 5   

Nazwa: Część V - Budżet projektu Z korzyścią dla regionu. Rozwój ekonomii społecznej. II Edycja

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 11.04.2012.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 3.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Prywatne Przedsiębiorstwo Handlowo-Usługowe TORIS-PAPIER Arkadiusz Tokarewicz, Przemysłowa 8B, 75-216 Koszalin, kraj/woj. zachodniopomorskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 1626,02 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 948,00

  • Oferta z najniższą ceną: 948,00 / Oferta z najwyższą ceną: 1060,4

  • Waluta: PLN.

Część NR: 6   

Nazwa: Część VI - Budżet Pomocy Technicznej PO KL

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 11.04.2012.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 5.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 2.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Prywatne Przedsiębiorstwo Handlowo-Usługowe TORIS-PAPIER Arkadiusz Tokarewicz, Przemysłowej 8B, 75-218 Koszalin, kraj/woj. zachodniopomorskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 3252,03 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 2911,20

  • Oferta z najniższą ceną: 619,92 / Oferta z najwyższą ceną: 3173,4

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.