eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Raszyn › Usługa sprzedaży biletów polegająca na sukcesywnej rezerwacji, sprzedaży i dostarczaniu do siedziby IBL biletów lotniczych i kolejowych wraz z ubezpieczeniem na czas trwania podróży, ZP39-129022

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2012-12-27

Raszyn: Usługa sprzedaży biletów polegająca na sukcesywnej rezerwacji, sprzedaży i dostarczaniu do siedziby IBL biletów lotniczych i kolejowych wraz z ubezpieczeniem na czas trwania podróży, ZP39-129022
Numer ogłoszenia: 528146 - 2012; data zamieszczenia: 27.12.2012
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Instytut Badawczy Leśnictwa , Sękocin Stary, ul. Braci Leśnej 3, 05-090 Raszyn, woj. mazowieckie, tel. 22 7150300, faks 22 7200397.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.ibles.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Podmiot prawa publicznego.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Usługa sprzedaży biletów polegająca na sukcesywnej rezerwacji, sprzedaży i dostarczaniu do siedziby IBL biletów lotniczych i kolejowych wraz z ubezpieczeniem na czas trwania podróży, ZP39-129022.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: W przypadku biletów lotniczych: 1) Rezerwacji połączeń lotniczych i sprzedaży biletów lotniczych komunikacji krajowej i międzynarodowej z uwzględnieniem bezkolizyjnej relacji połączeń wieloetapowych i najkrótszych połączeń na danej trasie oraz z uwzględnianiem najniższych z dostępnych taryf publikowanych i stawek negocjowanych oraz stawek promocyjnych, w klasach wymaganych przez Zamawiającego, a także w klasie przewoźników z grupy tzw. Tanich Linii Lotniczych. Wykonawca zobowiązany jest wybierać bilety na połączenia lotnicze kierując się wyłącznie zasadą najniższej ceny biletów na te połączenia dostępnych w danych terminach na danej trasie z zachowaniem uczciwości handlowej. 2) Sprzedaży biletów lotniczych, których cena będzie zawierała wszelkie opłaty wymagane prawem krajowym i międzynarodowym, w szczególności opłaty lotniskowe, paliwowe, rezerwacyjne, podatkowe oraz ubezpieczenie. 3) Proponowania optymalnego połączenia oraz połączeń alternatywnych uwzględniających jak najkrótszy czas podróży, biorąc pod uwagę również czas transferów między lotniskami, na jedno zapytanie Zamawiającego; 4) Stosowaniu minimalnych cen dostępnych w danym terminie z zachowaniem wymaganego standardu podróży - minimum klasa ekonomiczna; 5) Bezpłatnym dostarczaniu, na koszt i ryzyko Wykonawcy, biletów lotniczych wraz z ubezpieczeniem podróży (polisa ubezpieczeniowa obejmująca KL, NNW i ubezpieczenie bagażu). Zamawiający ustala, że zamawiane bilety lotnicze będą to bilety elektroniczne. Jeżeli na danej trasie nie jest dostępny bilet elektroniczny, wykonawca dostarczy bilet papierowy. 6) Bilet wystawiony przez Wykonawcę musi być wygenerowany i przesłany bezpośrednio z Globalnego Serwera Systemu Rezerwującego do Zamawiającego. 7) Niezwłocznego informowania Zamawiającego o braku możliwości realizacji rezerwacji lub sprzedaży biletów, jeśli taka sytuacja będzie miała miejsce, wraz z uzasadnieniem; 8) Zapewnienia Zamawiającemu możliwość dokonywania zmian w biletach w zakresie danych pasażera, terminu przelotu lub trasy biletu bez obciążania Zamawiającego dodatkowymi kosztami, z zastrzeżeniem sytuacji, gdy będzie konieczna rekalkulacja ceny biletu. W takim przypadku Zamawiający zobowiązuje się do pokrycia powstałej niedopłaty, zaś Wykonawca zobowiązuje się do zwrotu ewentualnej nadpłaty. 9) Regulowanie należności z tytułu zapewnienia biletów lotniczych oraz z tytułu wszelkich kosztów związanych z przewozem lotniczym, w tym z tytułu opłat lotniskowych ze środków własnych; 10) Pośrednictwie między Zamawiającym a przewoźnikiem w przypadku składania ewentualnych reklamacji w zakresie usług objętych zamówieniem; 11) Negocjowanie z danym przewoźnikiem korzystnych dla Zamawiającego warunków rezygnacji z zamówionych biletów; 12) W przypadku konieczności zwrotu biletu Wykonawca zwróci Zamawiającemu część kosztów poniesionych przez Zamawiającego zgodnie z warunkami zastosowanej taryfy. Zwrot tych kosztów powinien nastąpić w ciągu 14 dni kalendarzowych od daty zwrotu biletu, na podstawie faktury korygującej; 13) Sporządzania bez dodatkowych opłat, na życzenie Zamawiającego miesięcznych raportów z wystawionych przez Wykonawcę faktur za bilety lotnicze; 14)Wyznaczeniu pracowników i linii telefonicznych dla kontaktów z pracownikami Zamawiającego; W przypadku biletów kolejowych: 1) Rezerwacji połączeń kolejowych i sprzedaży biletów kolejowych komunikacji krajowej i międzynarodowej z uwzględnieniem bezkolizyjnej relacji połączeń wieloetapowych i najkrótszych połączeń na danej trasie oraz z uwzględnianiem najniższych z dostępnych taryf publikowanych i stawek negocjowanych oraz stawek promocyjnych, w klasach wymaganych przez Zamawiającego. Wykonawca zobowiązany jest wybierać bilety na połączenia kierując się wyłącznie zasadą najniższej ceny biletów na te połączenia dostępnych w danych terminach na danej trasie z zachowaniem uczciwości handlowej. 2) Sprzedaży biletów kolejowych, których cena będzie zawierała wszelkie opłaty wymagane prawem krajowym i międzynarodowym, w szczególności opłaty: rezerwacyjne, podatkowe oraz ubezpieczenie. 3) Proponowania optymalnego połączenia oraz połączeń alternatywnych uwzględniających jak najkrótszy czas podróży, biorąc pod uwagę również czas transferów między stacjami kolejowymi, na jedno zapytanie Zamawiającego; 4) Stosowaniu minimalnych cen dostępnych w danym terminie z zachowaniem wymaganego standardu podróży - minimum klasa ekonomiczna; 5) Bezpłatnym dostarczaniu, na koszt i ryzyko Wykonawcy, biletów kolejowych wraz z ubezpieczeniem podróży. Zamawiający ustala, że zamawiane bilety wykonawca dostarczy bilet papierowy. 6) Niezwłocznego informowania Zamawiającego o braku możliwości realizacji rezerwacji lub sprzedaży biletów, jeśli taka sytuacja będzie miała miejsce, wraz z uzasadnieniem; 7) Zapewnienia Zamawiającemu możliwość dokonywania zmian w biletach w zakresie danych pasażera, terminu przejazdu lub trasy biletu bez obciążania Zamawiającego dodatkowymi kosztami, z zastrzeżeniem sytuacji, gdy będzie konieczna rekalkulacja ceny biletu. W takim przypadku Zamawiający zobowiązuje się do pokrycia powstałej niedopłaty, zaś Wykonawca zobowiązuje się do zwrotu ewentualnej nadpłaty. 9) Pośrednictwie między Zamawiającym a przewoźnikiem w przypadku składania ewentualnych reklamacji w zakresie usług objętych zamówieniem; 10) Negocjowanie z danym przewoźnikiem korzystnych dla Zamawiającego warunków rezygnacji z zamówionych biletów; 11) W przypadku konieczności zwrotu biletu Wykonawca zwróci Zamawiającemu część kosztów poniesionych przez Zamawiającego zgodnie z warunkami zastosowanej taryfy. Zwrot tych kosztów powinien nastąpić w ciągu 14 dni kalendarzowych od daty zwrotu biletu, na podstawie faktury korygującej; 12) Sporządzania bez dodatkowych opłat, na życzenie Zamawiającego miesięcznych raportów z wystawionych przez Wykonawcę faktur za bilety kolejowe; 13) Wyznaczeniu pracowników i linii telefonicznych dla kontaktów z pracownikami Zamawiającego.

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak.

  • Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających
  • Bilety lotnicze zagraniczne Bilety lotnicze krajowe Bilety kolejowe

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 63.51.20.00 - Usługi sprzedaży biletów podróżnych i pakietów wycieczkowych .

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.12.2014.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • 1. W celu potwierdzenia spełniania przez Wykonawcę warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć: - oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, zawarte w Załączniku FO do niniejszej SIWZ, W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy Pzp, należy przedłożyć: - oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia (w ZałącznikFO), - aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 2.Polisa ubezpieczeniowa, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, iż Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej na kwotę nie mniejszą niż 100 000,00 zł (słownie: pięćdziesiąt tysięcy złotych) w zakresie prowadzonej działalności objętej przedmiotem Zamówienia. W przypadku składania Oferty przez Wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia warunek powinien spełnić co najmniej jeden z Wykonawców samodzielnie. Ocena spełnienia warunków podmiotowych udziału w postępowaniu będzie dokonywana w oparciu o przedłożone przez wykonawców dokumenty i oświadczenia, o których mowa w pkt. 1.6 niniejszej SIWZ, na zasadzie SPEŁNIA / NIE SPEŁNIA. Spełnienie wymaganych od Wykonawców warunków udziału w postępowaniu oceniane będzie na podstawie kompletności oraz poprawności dokumentów dołączonych do oferty. Niespełnienie chociażby jednego warunku spowoduje wykluczenie Wykonawcy, a jego oferta nie zostanie rozpatrzona.

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Wykonawca winien przedstawić Wykaz dostaw (formularz Wykonawcy), z którego wynikać będzie, że w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania Ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonywał co najmniej 2 (dwie) usługi polegające na dostarczeniu biletów lotniczych o wartości nie mniejszej niż 100 000,00 zł (słownie: sto tysięcy złotych) brutto każda. W przypadku składania Oferty przez Wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia warunek powinien spełnić co najmniej jeden z Wykonawców samodzielnie. W przypadku gdy Wykonawca polega na wiedzy i doświadczeniu innych podmiotów, to co najmniej jeden z nich powinien samodzielnie spełnić warunek.

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Wykonawca dysponuje potencjałem technicznym do wykonania zamówienia

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Wykonawca dysponuje osobami zdolnymi do wykonania zamówienia

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Wykonawca winien znajdować się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zadania

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

    • wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie
    • opłaconą polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia
  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
    • aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: nie

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.ibles.pl okienko ZAMÓWIENIA PUBLICZNE
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: www.ibles.pl okienko ZAMÓWIENIA PUBLICZNE.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 10.01.2013 godzina 09:00, miejsce: Siedziba zamawiającego: Sękocin Stary, ul. Braci leśnej 3, budynek B, piętro I, pokój 119.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.