Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2016-05-12
Gorlice: Remont dróg rolniczych 5 zadań.
Numer ogłoszenia: 52781 - 2016; data zamieszczenia: 12.05.2016
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy:
V | zamówienia publicznego |
zawarcia umowy ramowej | |
ustanowienia dynamicznego systemu zakupów (DSZ) |
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Urząd Gminy Gorlice , ul. 11 Listopada 2, 38-300 Gorlice, woj. małopolskie, tel. 018 3535762, faks 018 3535461.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.gmina.gorlice.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Remont dróg rolniczych 5 zadań..
II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.
II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Remont dróg rolniczych 5 zadań : Zad 1. Remont drogi rolniczej k Dutki nr dz. 579 w Kwiatonowicach. z zakresem rzeczowym: - mechaniczne profilowanie i zagęszczanie podłoża grunt kat. V-VI m2 600,00 - wykonanie koryta na całej szerokości drogi na głębokość 30 cm z odwiezieniem urobku do 3 km m2 600,00 - wykonanie podbudowy z pospółki grubości warstwy po uwałowaniu 20 cm m2 600,00 - wykonanie podbudowy z tłucznia frakcji 31,5-63 mm z zaklinowaniem klińcem 5-31 mm o grubości warstwy po uwałowaniu 8 cm m2 600,00 - wykonanie przepustu pod drogą fi 60 z rury PVC K - 2 ze ściankami czołowymi szt. 3 dł. 6 m mb 18,00 - wykonanie rowu odwadniającego w gruncie kat III z obrobieniem skarp dł. 150 mb , szer. średniej 0.7 m i głębokości 0,6 m mb 150 - przemieszczanie spycharkami mas ziemnych na odległość 120m m3 160,00 Zad 2. Remont drogi rolniczej nr dz. 1792 w Dominikowicach . z zakresem rzeczowym: - mechaniczne profilowanie i zagęszczanie podłoża grunt kat. V-VI m2 472,50 - wykonanie koryta na poszerzeniach drogi na głębokość 20 cm z odwiezieniem urobku do 1 km m2 135,00 - wykonanie podbudowy z pospółki grubości warstwy po uwałowaniu 20 cm m2 135,00 - wykonanie podbudowy z tłucznia frakcji 31,5-63 mm z zaklinowaniem klińcem 5-31 mm o grubości warstwy po uwałowaniu 8 cm m2 472,50 - wykonanie nawierzchni bitumowanie półwgłębne emulsją asfaltową w ilości 18 dcm3 /m 2 z posypaniem grysem bazaltowym 16-25 ( 3 krotne ) m2 405,00 Zad 3. Remont drogi rolniczej nr dz. 417/1 w Kobylance . z zakresem rzeczowym: - mechaniczne profilowanie i zagęszczanie podłoża grunt kat. V-VI m2 437,50 - wykonanie koryta na całej szerokości drogi na głębokość 30 cm z odwiezieniem urobku do 1 km m2 437,500 - przemieszczanie spycharkami mas ziemnych na odległość 120m m3 131,25 - wykonanie podbudowy z pospółki grubości warstwy po uwałowaniu 20 cm m2 438,00 - wykonanie podbudowy z tłucznia frakcji 31,5-63 mm z zaklinowaniem klińcem 5-31 mm o grubości warstwy po uwałowaniu 8 cm m2 438,00 4. Remont drogi rolniczej Niklówka - granicznej z Kwiatonowicami w Zagórzanach dz. nr. 867/1. z zakresem rzeczowym: - mechaniczne profilowanie i zagęszczanie podłoża grunt kat. V-VI m2 460,00 - wykonanie podbudowy z pospółki grubości warstwy po uwałowaniu 10 cm m2 460,00 - wykonanie podbudowy z tłucznia frakcji 31,5-63 mm z zaklinowaniem klińcem 5-31 mm o grubości warstwy po uwałowaniu 8 cm m2 460,00 - nawierzchnia z masy bitumicznej grysowej gr.5 cm m2 345,00 - wykonanie utwardzenia poboczy mieszanką klińcową frakcji 0 -35mm gr.5 cm m2 115,00 5. Remont drogi rolniczej k. Wójcik w Szymbarku . z zakresem rzeczowym: - mechaniczne profilowanie i zagęszczanie podłoża grunt kat. V-VI m2 540,00 - wykonanie podbudowy z pospółki grubości warstwy po uwałowaniu 20 cm m2 540,00 - wykonanie podbudowy z tłucznia frakcji 31,5-63 mm z zaklinowaniem klińcem 5-31 mm o grubości warstwy po uwałowaniu 8 cm m2 450,00 - nawierzchnia z masy bitumicznej grysowej gr.5 cm m2 450,00 - wykonanie utwardzenia poboczy mieszanką klińcową frakcji 0 -35mm gr.5 cm m2 90,00.
II.1.5)
przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających
- Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających
II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.31.23-7.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 5.
II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 30.08.2016.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: Z uwagi na wartość zamówienia zamawiający nie przewiduje wniesienia wadium przetargowego
III.2) ZALICZKI
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
działalność prowadzona na potrzeby wykonania przedmiotu zamówienia nie wymaga posiadania specjalnych uprawnień.
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Wymagane jest wykazanie przez wykonawcę realizacji co najmniej 2 robót budowlanych okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie. uszczegółowienie - opis wymaganego doświadczenia dla wykonawców za spełnienie powyższego warunku Zamawiający uzna wykonanie z należytą starannością w okresie pięciu ostatnich lat przed upływem terminu składania ofert (a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie), co najmniej dwóch zamówień, odpowiadające robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia - tj. polegające na budowie, odbudowie/przebudowie, remoncie drogi o dowolnej nawierzchni o powierzchni minimum 500 m2 i wartości min. 30.000,00 zł brutto każde zamówienie, z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania, a także załączeniem dowodów tj. poświadczenia lub innych dokumentów - jeżeli z przyczyn o obiektywnym charakterze Wykonawca nie jest w stanie uzyskać poświadczenia, określających, czy roboty te zostały wykonane w sposób należyty oraz wskazujących czy zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone.
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Ocena spełnienia warunku nastąpi na podstawie złożonego oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu określonych w art. 22 ust. 1 pzp - na zasadzie spełnia / nie spełnia
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Wymagane jest wykazanie przez wykonawcę dysponowania minimum 1 osobą na stanowisku Kierownika Budowy , posiadającą wykształcenie techniczne i uprawnienia do kierowania robotami budowlanymi w branży drogowej w rozumieniu ustawy z dnia 7 lipca 1994r Prawo budowlane , aktualny wpis do właściwej Izby Samorządu Zawodowego oraz minimum 3 letnie doświadczenie na danym stanowisku ; (w przypadku wspólnego ubiegania się o udzielenie niniejszego zamówienia przez dwóch lub więcej Wykonawców ocena w/w warunku dotyczyć będzie wszystkich wykonawców łącznie). - Ocena na zasadzie spełnia / nie spełnia
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Za spełnienie warunku dotyczącego sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia Zamawiający uzna posiadanie ubezpieczenia od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej związanej z przedmiotem zamówienia na kwotę min. 500.000,00 złotych. Sprawdzenie ww. warunku udziału w postępowaniu odbywać się będzie na podstawie przedłożonych przez Wykonawcę dokumentów i oświadczeń wg zasady spełnia / nie spełnia
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:
- wykaz robót budowlanych wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz z załączeniem dowodów dotyczących najważniejszych robót, określających, czy roboty te zostały wykonane w sposób należyty oraz wskazujących, czy zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone;
- wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;
- oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień;
Wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełnienia warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust. 1 pkt 4 ustawy, na zasoby innych podmiotów przedkłada następujące dokumenty dotyczące podmiotów, zasobami których będzie dysponował wykonawca:
- opłaconą polisę, a w przypadku jej braku, inny dokument potwierdzający, że inny podmiot jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia;
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
- aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
- aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
- wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na zasoby innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
- nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
- nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej
- lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
1. wypełniony i podpisany formularz ofertowy zał. nr 1 2. wypełniony i podpisany kosztorys ofertowy , 3. zaakceptowany projekt umowy . 4. pozostałe dokumenty wymagane SIWZ 5.W zakresie potwierdzenia nie podlegania wykluczeniu na podstawie art. 24b ust. 3 ustawy, należy przedłożyć: 1)Listę podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej, w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów /Dz.U.2007.50.331 z późn. zm./ 2)Informację, że Wykonawca nie należy do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów /Dz.U.2007.50.331 z późn. zm./ - zawartą w pkt. 6 załącznika Nr 1 i 1 a do SIWZ formularza ofertowego - odpowiednio skreślić. Uwaga: Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczpospolitej Polskiej, składa dokumenty zgodnie z § 4 Rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 19 lutego 2013 r. w sprawie dokumentów jakich może żądać zamawiający od wykonawcy, oraz form w jakich te dokumenty mogą być składane (Dz. U. 2013.231)
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1 - Cena - 95
- 2 - okres gwarancji - 5
IV.2.2)
przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna, adres strony, na której będzie prowadzona: |
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.gmina.gorlice.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Gminy Gorlice ul. 11-go Listopada 2 , 38-300 Gorlice..
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 27.05.2016 godzina 09:00, miejsce: Urząd Gminy Gorlice ul. 11-go Listopada 2 , 38-300 Gorlice pokój nr 14 - sekretariat.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Remont drogi rolniczej k Dutki nr dz. 579 w Kwiatonowicach..
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zad 1. Remont drogi rolniczej k Dutki nr dz. 579 w Kwiatonowicach. z zakresem rzeczowym: - mechaniczne profilowanie i zagęszczanie podłoża grunt kat. V-VI m2 600,00 - wykonanie koryta na całej szerokości drogi na głębokość 30 cm z odwiezieniem urobku do 3 km m2 600,00 - wykonanie podbudowy z pospółki grubości warstwy po uwałowaniu 20 cm m2 600,00 - wykonanie podbudowy z tłucznia frakcji 31,5-63 mm z zaklinowaniem klińcem 5-31 mm o grubości warstwy po uwałowaniu 8 cm m2 600,00 - wykonanie przepustu pod drogą fi 60 z rury PVC K - 2 ze ściankami czołowymi szt. 3 dł. 6 m mb 18,00 - wykonanie rowu odwadniającego w gruncie kat III z obrobieniem skarp dł. 150 mb , szer. średniej 0.7 m i głębokości 0,6 m mb 150 - przemieszczanie spycharkami mas ziemnych na odległość 120m m3 160,00.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.31.23-7.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.08.2016.
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Remont drogi rolniczej nr dz. 1792 w Dominikowicach.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zad 2. Remont drogi rolniczej nr dz. 1792 w Dominikowicach . z zakresem rzeczowym: - mechaniczne profilowanie i zagęszczanie podłoża grunt kat. V-VI m2 472,50 - wykonanie koryta na poszerzeniach drogi na głębokość 20 cm z odwiezieniem urobku do 1 km m2 135,00 - wykonanie podbudowy z pospółki grubości warstwy po uwałowaniu 20 cm m2 135,00 - wykonanie podbudowy z tłucznia frakcji 31,5-63 mm z zaklinowaniem klińcem 5-31 mm o grubości warstwy po uwałowaniu 8 cm m2 472,50 - wykonanie nawierzchni bitumowanie półwgłębne emulsją asfaltową w ilości 18 dcm3 /m 2 z posypaniem grysem bazaltowym 16-25 ( 3 krotne ) m2 405,00.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.31.23-7.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.08.2016.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1. Cena - 95
- 2. okres gwarancji - 5
CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Remont drogi rolniczej nr dz. 417/1 w Kobylance..
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zad 3. Remont drogi rolniczej nr dz. 417/1 w Kobylance . z zakresem rzeczowym: - mechaniczne profilowanie i zagęszczanie podłoża grunt kat. V-VI m2 437,50 - wykonanie koryta na całej szerokości drogi na głębokość 30 cm z odwiezieniem urobku do 1 km m2 437,500 - przemieszczanie spycharkami mas ziemnych na odległość 120m m3 131,25 - wykonanie podbudowy z pospółki grubości warstwy po uwałowaniu 20 cm m2 438,00 - wykonanie podbudowy z tłucznia frakcji 31,5-63 mm z zaklinowaniem klińcem 5-31 mm o grubości warstwy po uwałowaniu 8 cm m2 438,00.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.31.23-7.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.08.2016.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1. Cena - 95
- 2. okres gwarancji - 5
CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Remont drogi rolniczej Niklówka - granicznej z Kwiatonowicami w Zagórzanach..
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 4. Remont drogi rolniczej Niklówka - granicznej z Kwiatonowicami w Zagórzanach dz. nr. 867/1. z zakresem rzeczowym: - mechaniczne profilowanie i zagęszczanie podłoża grunt kat. V-VI m2 460,00 - wykonanie podbudowy z pospółki grubości warstwy po uwałowaniu 10 cm m2 460,00 - wykonanie podbudowy z tłucznia frakcji 31,5-63 mm z zaklinowaniem klińcem 5-31 mm o grubości warstwy po uwałowaniu 8 cm m2 460,00 - nawierzchnia z masy bitumicznej grysowej gr.5 cm m2 345,00 - wykonanie utwardzenia poboczy mieszanką klińcową frakcji 0 -35mm gr.5 cm m2 115,00.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.31.23-7.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.08.2016.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1. Cena - 95
- 2. okres gwarancji - 5
CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: Remont drogi rolniczej k. Wójcik w Szymbarku ..
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 5. Remont drogi rolniczej k. Wójcik w Szymbarku . z zakresem rzeczowym: - mechaniczne profilowanie i zagęszczanie podłoża grunt kat. V-VI m2 540,00 - wykonanie podbudowy z pospółki grubości warstwy po uwałowaniu 20 cm m2 540,00 - wykonanie podbudowy z tłucznia frakcji 31,5-63 mm z zaklinowaniem klińcem 5-31 mm o grubości warstwy po uwałowaniu 8 cm m2 450,00 - nawierzchnia z masy bitumicznej grysowej gr.5 cm m2 450,00 - wykonanie utwardzenia poboczy mieszanką klińcową frakcji 0 -35mm gr.5 cm m2 90,00.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.31.23-7.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.08.2016.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1. Cena - 95
- 2. okres gwarancji - 5
INNE PRZETARGI Z GORLIC
- ŚWIADCZENIE USŁUG TRANSPORTU OSÓB NIEPEŁNOSPRAWNYCH DLA MIASTA GORLICE
- ROBOTY BUDOWLANE POLEGAJĄCE NA MODERNIZACJI NAWIERZCHNI ODCINKA ULICY ZIELONEJ W GORLICACH
- Remont drogi gminnej 270523K w km od 0+000,00 do km 0+428,00 w miejscowości Bystra, Gmina Gorlice
więcej: przetargi w Gorlicach »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Modernizacja i remont dróg w Nadleśnictwie Włocławek
- Przebudowa dróg na terenie Gminy Daszyna - droga gminna nr 104007E; 104006E na odcinku - Ogrodzona - Mazew
- Przebudowa drogi leśnej nr 35/III, 35/II w leśnictwie Konieczna i Radocyna
- Budowa Nadnoteckiego Parku Rowerowego w Nakle nad Notecią
- Remont dróg wiejskich w ramach funduszu sołeckiego w roku 2024
- Remont nawierzchni drogi asfaltowej na terenie administrowanym przez Zamawiającego.
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.