Ogłoszenie z dnia 2024-11-10
Powiązane ogłoszenia:
- 2024/BZP 00598315/01 - Modyfikacja z dnia 2024-11-15
- 2024/BZP 00602792/01 - Modyfikacja z dnia 2024-11-19
- 2024/BZP 00616611/01 - Modyfikacja z dnia 2024-11-26
- 2024/BZP 00632918/01 - Modyfikacja z dnia 2024-12-04
Ogłoszenie o zamówieniu
Dostawy
Dostawa w formie leasingu operacyjnego 2 fabrycznie nowych samochodów osobowych
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego
1.2.) Nazwa zamawiającego: ZAKŁAD ZAGOSPODAROWANIA ODPADÓW W POZNANIU SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 302144863
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Ratajczaka 19
1.5.2.) Miejscowość: Poznań
1.5.3.) Kod pocztowy: 61-814
1.5.4.) Województwo: wielkopolskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL415 - Miasto Poznań
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: przetargi@zzo.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.zzo.pl
1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - osoba prawna, o której mowa w art. 4 pkt 3 ustawy (podmiot prawa publicznego)
1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Środowisko
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Dostawa w formie leasingu operacyjnego 2 fabrycznie nowych samochodów osobowych
2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-068525ce-a7bc-4683-9a89-3aacaa212d49
2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00587978
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2024-11-10
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie
2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie
2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną
Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania
https://zzo-poznan.ezamawiajacy.pl3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie
3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak
3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://zzo-poznan.ezamawiajacy.pl
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: W przedmiotowym postępowaniu
Zamawiający dopuszcza możliwość przekazywania sobie przez strony postępowania oświadczeń, wniosków, zawiadomień oraz
informacji: Elektronicznie na adres e-mail: przetargi@zzo.pl lub za pośrednictwem Platformy znajdującej się pod adresem:
https://zzo-poznan.ezamawiajacy.pl.
Oświadczenia, wnioski, zawiadomienia lub informacje, które wpłyną do Zamawiającego, uważa się za dokumenty złożone w terminie,
jeśli ich czytelna treść dotrze do Zamawiającego przed upływem tego terminu. Za datę wpływu oświadczeń, wniosków, zawiadomień
oraz informacji przyjmuje się datę ich wpływu na Platformę.
Rejestracja konta na Platformie następuje automatycznie poprzez:
- podpisanie się pod wnioskiem podpisem elektronicznym (kwalifikowanym, osobistym lub profilem zaufanym) lub
- kontakt z numerem telefonu podanym w potwierdzeniu lub
- jeżeli użytkownik nie podpisze się na wniosku ani nie skontaktuje się telefonicznie. Konto zostanie aktywowane w ciągu
maksymalnie 6 godzin roboczych.
Wykonawca może zwrócić się do Zamawiającego z wnioskiem o wyjaśnienie treści SWZ. Wniosek należy przesłać za
pośrednictwem Platformy Zakupowej przez:
a) Akcję „Zadaj pytanie” (przed przystąpieniem do postępowania). W celu zadania pytania Zamawiającemu, Wykonawca klika lewym
przyciskiem myszy klawisz ZADAJ PYTANIE. Powoduje to otwarcie okna, w którym należy uzupełnić dane Wykonawcy tj. Nazwę i
adres mail, temat oraz treść/przedmiot pytania, po wypełnieniu wskazanych pól wraz z wymaganym kodem weryfikującym z obrazka
Wykonawca klika akcję POTWIERDŹ, wykonawca uzyskuje potwierdzenie wysłania pytania poprzez komunikat systemowy "Pytanie
wysłane".
b) Kafel „Wiadomości” (po przystąpieniu do postępowania) dostępny w postępowaniu. W celu wysłania wiadomości do
Zamawiającego klika na akcję „Utwórz nową wiadomość” wypełnia temat oraz treść/przedmiot pytania, a następnie klika akcję
„Wyślij”.
Zamawiający określa dopuszczalny format podpisu elektronicznego, jako:
a) dokumenty w formacie „pdf" zaleca się podpisywać formatem PAdES,
b) dopuszcza się podpisanie dokumentów w formacie innym niż „pdf", wtedy będzie wymagany oddzielny plik z podpisem. W
związku z tym Wykonawca będzie zobowiązany załączyć, prócz podpisanego dokumentu, oddzielny plik z podpisem.
Zamawiający określa niezbędne wymagania sprzętowo - aplikacyjne umożliwiające pracę na Platformie Zakupowej tj.:
a) Stały dostęp do sieci Internet o gwarantowanej przepustowości nie mniejszej niż 512 kb/s;
b) Komputer klasy PC lub MAC spełniający wymagania zainstalowanego systemu operacyjnego oraz wymagania używanej
przeglądarki internetowej;
c) Zainstalowana dowolna przeglądarka internetowa w wersji wspieranej przez producenta obsługująca TLS 1.2;
d) Zainstalowany program Acrobat Reader lub inny obsługujący pliki w formacie .pdf.
Zamawiający określa dopuszczalne formaty przesyłanych danych tj. plików o wielkości do 2 GB w txt, rtf, pdf ,xps, odt, ods, odp, doc,
xls, ppt, docx, xlsx, pptx, csv, jpg, jpeg, tif, tiff, geotiff, png, svg, wav, mp3, avi, mpg, mpeg, mp4, m4a, mpeg4, ogg, ogv, zip, tar, gz,
gzip, 7z, html, xhtml, css, xml, xsd, gml, rng, xsl, xslt, TSL, XMLsig, XAdES, CAdES, ASIC, XMLenc.
3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:
polski
3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE)
2016/679
z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie
swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE
L 119 z 04.05.2016, str. 1), dalej „RODO”, informuję, że:
1) administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Zakład Zagospodarowania Odpadów w Poznaniu Sp. z o. o. z siedzibą przy
ul. Ratajczaka 19, 61-814 Poznań;
2) inspektorem ochrony danych osobowych Pan Krzysztof Winiarski (kontakt: krzysztof.winiarski@rodo.pl);
3) Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu związanym z postępowaniem o
udzielenie zamówienia publicznego nr ZZO.341.60.2023;
4) Odbiorcą Pani/Pana danych osobowych będą upoważnieni pracownicy Zamawiającego oraz spółka Otwarty Rynek Elektroniczny
S.A. siedzibą w Warszawie (02-672) przy ul. Domaniewskiej 49, wpisana do Rejestru Przedsiębiorców Krajowego Rejestru
Sądowego, prowadzonego przez Sąd Rejonowy dla m.st. Warszawy w Warszawie XIII Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru
Sądowego pod numerem KRS: 0000041441, REGON: 017282436, NIP: 526-25-35-153, jako właściciel Platformy Zakupowej, na
której Zamawiający prowadzi postępowania o udzielenie zamówienia publicznego, działającą pod adresem: https://zzo-
Ogłoszenie nr 2023/BZP 00432780/01 z dnia 2023-10-06
2023-10-06 Biuletyn Zamówień Publicznych Ogłoszenie o zamówieniu - Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy - Dostawy
poznan.ezamawiajacy.pl;
5) Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane przez okres niezbędny do realizacji celów określonych w pkt 4, a po tym czasie
przez okres oraz w zakresie wymaganym przez przepisy powszechnie obowiązującego prawa, a w szczególności w ustawie z dnia
14 lipca 1983 r. o narodowym zasobie archiwalnym i archiwach oraz w rozporządzeniu prezesa rady ministrów z dnia 18 stycznia
2011 r. w sprawie instrukcji kancelaryjnej, jednolitych rzeczowych wykazów akt oraz instrukcji w sprawie organizacji i zakresu
działania archiwów zakładowych;
6) obowiązek podania przez Panią/Pana danych osobowych jest wymogiem ustawowym określonym w przepisach ustawy PZP,
związanym z udziałem w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego; konsekwencje niepodania określonych danych
wynikają z ustawy PZP;
7) w odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie będą podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosowanie do art.
22 RODO;
8) posiada Pani/Pan:
− na podstawie art. 15 RODO prawo dostępu do danych osobowych Pani/Pana dotyczących;
− na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania Pani/Pana danych osobowych *;
− na podstawie art. 18 RODO prawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem
przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO **;
− prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, że przetwarzanie danych
osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy RODO;
9) nie przysługuje Pani/Panu:
− w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usunięcia danych osobowych;
− prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO;
− na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż podstawą prawną przetwarzania
Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO.
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.
4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.2.) Numer referencyjny: ZZO.341.60.2024
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak
4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Tak
4.1.9.) Liczba części: 2
4.1.10.) Ofertę można składać na wszystkie części
4.1.11.) Zamawiający ogranicza liczbę części zamówienia, którą można udzielić jednemu wykonawcy: Nie
4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie
4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:
Część 1
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1) Część I – Dostawa w formie leasingu operacyjnego fabrycznie nowego samochodu osobowego
a) Podstawowe wymagania dotyczące przedmiotu dostawy: przedmiot dostawy nie może być prototypem, musi pochodzić z seryjnej produkcji oraz spełniać obowiązujące w Polsce normy i przepisy prawa, musi być fabrycznie nowy, rok produkcji nie starszy niż 2024, wolny od wad konstrukcyjnych, materiałowych, wykonawczych i prawnych.
b) Podstawowe wymagania dotyczące warunków leasingu:
i. Czas trwania leasingu – 36 następujących po sobie miesięcy począwszy od daty przekazania samochodu potwierdzonej protokołem zdawczo – odbiorczym.
ii. Liczba równych rat leasingowych: 35.
iii. Leasing rozliczany w polskich złotych.
iv. Raty leasingowe zostaną ustalone ze stałym oprocentowaniem i będą płatne co miesiąc, w terminie określonym w harmonogramie opłat leasingowych.
v. Wartość opłaty wstępnej 10% ceny netto pojazdu plus podatek VAT.
vi. Wartość wykupu/opłaty końcowej 50% ceny netto pojazdu plus podatek VAT.
vii. Zamawiający przewiduje ograniczenie zakresu zamówienia poprzez odstąpienie od wykupu pojazdu. Wybór opcji zakończenia leasingu należy do decyzji Zamawiającego. Zamawiający może bez jakichkolwiek zobowiązań wybrać opcję wykupu, czyli spłatę wartości końcowej i zatrzymanie pojazdu do własnej dyspozycji lub skorzystać z możliwości zwrotu samochodu. Wykonawcy nie przysługują wobec Zamawiającego żadne roszczenia w przypadku, gdyby wynagrodzenie Wykonawcy zostało obniżone o wartość wykupu/opłaty końcowej, w związku z skorzystaniem z możliwości zwrotu samochodu.
viii. Zamawiający wymaga uregulowania w Ogólnych Warunkach Leasingu możliwości częściowej wcześniejszej spłaty leasingu przez Zamawiającego, poprzez zwiększenie wysokości wskazanej przez Zamawiającego raty leasingu, w części kapitałowej, zgodnie z obowiązującymi przepisami podatkowymi (nie częściej niż 1 raz do roku).
ix. Wykonawca zobowiązany jest do wliczenia w cenie oferty wszelkich kosztów leasingu.
x. Raty leasingowe uiszczane będą w terminach comiesięcznych od miesiąca następującego po odbiorze pojazdu. Zmawiający zobowiązany będzie do uiszczania rat leasingowych na podstawie harmonogramu finansowego będącego integralną częścią umowy leasingowej.
xi. Zamawiający w okresie trwania umowy zobowiązuje się ponosić koszty ubezpieczenia pojazdu we własnym zakresie i nie ma obowiązku ubezpieczenia pojazdu za pośrednictwem Wykonawcy.
c) Przedmiot dostawy musi być objęty gwarancją producenta na pojazd min. 3 lata lub 75 000 km
(w zależności od tego co nastąpi wcześniej);
d) Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia został zawarty w załączniku nr 1a do SWZ – Opis przedmiotu zamówienia (OPZ).
4.2.6.) Główny kod CPV: 34110000-1 - Samochody osobowe
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Tak
4.2.9) Rodzaj i maksymalna wartość opcji oraz okoliczności skorzystania z opcji:
Zamawiający przewiduje ograniczenie zakresu zamówienia poprzez odstąpienie od wykupu pojazdu. Wybór opcji zakończenia leasingu należy do decyzji Zamawiającego. Zamawiający może bez jakichkolwiek zobowiązań wybrać opcję wykupu, czyli spłatę wartości końcowej i zatrzymanie pojazdu do własnej dyspozycji lub skorzystać z możliwości zwrotu samochodu. Wykonawcy nie przysługują wobec Zamawiającego żadne roszczenia w przypadku, gdyby wynagrodzenie Wykonawcy zostało obniżone o wartość wykupu/opłaty końcowej, w związku z skorzystaniem z możliwości zwrotu samochodu.4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 180 dni
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.1.) Sposób oceny ofert: Cena brutto ( C ) 90% 90 punktów
Termin dostawy ( T ) 10% 10 punktów
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 90
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: serwis posprzedażny, pomoc techniczna, warunki dostawy takich jak termin, sposób lub czas dostawy, oraz okresu realizacji.
4.3.5.) Nazwa kryterium: Termin dostawy
4.3.6.) Waga: 10
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Część 2
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
2) Część II – Dostawa w formie leasingu operacyjnego fabrycznie nowego samochodu osobowego
a) Podstawowe wymagania dotyczące przedmiotu dostawy: przedmiot dostawy nie może być prototypem, musi pochodzić z seryjnej produkcji oraz spełniać obowiązujące w Polsce normy i przepisy prawa, musi być fabrycznie nowy, rok produkcji nie starszy niż 2024, wolny od wad konstrukcyjnych, materiałowych, wykonawczych i prawnych.
b) Podstawowe wymagania dotyczące warunków leasingu:
i. Czas trwania leasingu – 36 następujących po sobie miesięcy począwszy od daty przekazania samochodu potwierdzonej protokołem zdawczo – odbiorczym.
ii. Liczba równych rat leasingowych: 35.
iii. Leasing rozliczany w polskich złotych.
iv. Raty leasingowe zostaną ustalone ze stałym oprocentowaniem i będą płatne co miesiąc, w terminie określonym w harmonogramie opłat leasingowych.
v. Wartość opłaty wstępnej 10% ceny netto pojazdu plus podatek VAT.
vi. Wartość wykupu/opłaty końcowej 50% ceny netto pojazdu plus podatek VAT.
vii. Zamawiający przewiduje ograniczenie zakresu zamówienia poprzez odstąpienie od wykupu pojazdu. Wybór opcji zakończenia leasingu należy do decyzji Zamawiającego. Zamawiający może bez jakichkolwiek zobowiązań wybrać opcję wykupu, czyli spłatę wartości końcowej i zatrzymanie pojazdu do własnej dyspozycji lub skorzystać z możliwości zwrotu samochodu. Wykonawcy nie przysługują wobec Zamawiającego żadne roszczenia w przypadku, gdyby wynagrodzenie Wykonawcy zostało obniżone o wartość wykupu/opłaty końcowej, w związku z skorzystaniem z możliwości zwrotu samochodu.
viii. Zamawiający wymaga uregulowania w Ogólnych Warunkach Leasingu możliwości częściowej wcześniejszej spłaty leasingu przez Zamawiającego, poprzez zwiększenie wysokości wskazanej przez Zamawiającego raty leasingu, w części kapitałowej, zgodnie z obowiązującymi przepisami podatkowymi (nie częściej niż 1 raz do roku).
ix. Wykonawca zobowiązany jest do wliczenia w cenie oferty wszelkich kosztów leasingu.
x. Raty leasingowe uiszczane będą w terminach comiesięcznych od miesiąca następującego po odbiorze pojazdu. Zmawiający zobowiązany będzie do uiszczania rat leasingowych na podstawie harmonogramu finansowego będącego integralną częścią umowy leasingowej.
xi. Zamawiający w okresie trwania umowy zobowiązuje się ponosić koszty ubezpieczenia pojazdu we własnym zakresie i nie ma obowiązku ubezpieczenia pojazdu za pośrednictwem Wykonawcy.
c) Przedmiot dostawy musi być objęty gwarancją producenta na pojazd min. 3 lata lub 75 000 km
(w zależności od tego co nastąpi wcześniej);
d) Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia został zawarty w załączniku nr 1b do SWZ – Opis przedmiotu zamówienia (OPZ).
4.2.6.) Główny kod CPV: 34110000-1 - Samochody osobowe
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Tak
4.2.9) Rodzaj i maksymalna wartość opcji oraz okoliczności skorzystania z opcji:
Zamawiający przewiduje ograniczenie zakresu zamówienia poprzez odstąpienie od wykupu pojazdu. Wybór opcji zakończenia leasingu należy do decyzji Zamawiającego. Zamawiający może bez jakichkolwiek zobowiązań wybrać opcję wykupu, czyli spłatę wartości końcowej i zatrzymanie pojazdu do własnej dyspozycji lub skorzystać z możliwości zwrotu samochodu. Wykonawcy nie przysługują wobec Zamawiającego żadne roszczenia w przypadku, gdyby wynagrodzenie Wykonawcy zostało obniżone o wartość wykupu/opłaty końcowej, w związku z skorzystaniem z możliwości zwrotu samochodu.4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 180 dni
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.1.) Sposób oceny ofert: Cena brutto ( C ) 90% 90 punktów
Termin dostawy ( T ) 10% 10 punktów
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 90
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: serwis posprzedażny, pomoc techniczna, warunki dostawy takich jak termin, sposób lub czas dostawy, oraz okresu realizacji.
4.3.5.) Nazwa kryterium: Termin dostawy
4.3.6.) Waga: 10
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW
5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Nie
5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak
5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.
1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 112 ustawy PZP, dotyczące:1) zdolności do występowania w obrocie gospodarczym:
Zamawiający nie stawia szczególnych wymagań w zakresie opisu spełnienia tego warunku udziału w postępowaniu.
2) kompetencji lub uprawnień do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów:
Zamawiający nie stawia szczególnych wymagań w zakresie opisu spełnienia tego warunku udziału w postępowaniu.
3) sytuacji ekonomicznej lub finansowej:
Zamawiający nie stawia szczególnych wymagań w zakresie opisu spełnienia tego warunku udziału w postępowaniu.
4) zdolności technicznej lub zawodowej;
Dotyczy wszystkich części zamówienia:
Wykonawca musi wykazać, że w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonał należycie, a w przypadku świadczeń okresowych lub o charakterze ciągłym również wykonuje należycie, co najmniej 1 dostawę samochodu osobowego o wartości co najmniej 100 000,00 zł brutto.
W przypadku Wykonawców wspólnie składających ofertę, spełnienie ww. warunku w całości wykazuje co najmniej jeden z Wykonawców.
Zamawiający dopuszcza, w przypadku składania ofert na wszystkie części zamówienia, aby Wykonawca legitymował się tym samym doświadczeniem wszystkich części.
5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak
5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: w celu potwierdzenia
braku podstaw do wykluczenia Wykonawcy z udziału w postępowaniu:
a) oświadczenia Wykonawcy o aktualności informacji zawartych w oświadczeniu, o którym mowa w art. 125 ust. 1 ustawy PZP, w
zakresie podstaw wykluczenia z postępowania wskazanych przez Zamawiającego, o których mowa w art. 108 ust. 3-6 ustawy PZP
oraz art. 7 ust.1 ustawy z dnia 13 kwietnia 2022 r. o szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na
Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego (załącznik nr 6 do SWZ).
5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: w celu potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu:
a) wykazu dostaw wykonanych, w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia
działalności jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których
dostawy zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów określających czy te dostawy zostały wykonane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego dostawy były wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze Wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów
– oświadczenie wykonawcy (załącznik nr 5 do SWZ)
5.8.) Wykaz przedmiotowych środków dowodowych:
Zamawiający wymaga złożenia wraz z ofertą następujących przedmiotowych środków dowodowych:a) dokumenty materiały informacyjne dot. oferowanego pojazdu (katalogi, ulotki, prospekty) w celu potwierdzenia zgodności
oferowanej dostawy z wymaganiami, cechami lub kryteriami określonymi w opisie przedmiotu zamówienia;
b) specyfikacji technicznej oferowanego pojazdu (wypełnionej przez Wykonawcę zgodnie ze wzorem stanowiącym zał. nr 7a
do SWZ (część I) i/lub zał. nr 7b (część II) do SWZ).
5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: Tak
5.10.) Przedmiotowe środki dowodowe podlegające uzupełnieniu po złożeniu oferty:
a) dokumenty materiały informacyjne dot. oferowanego pojazdu (katalogi, ulotki, prospekty) w celu potwierdzenia zgodnościoferowanej dostawy z wymaganiami, cechami lub kryteriami określonymi w opisie przedmiotu zamówienia;
b) specyfikacja techniczna oferowanego pojazdu (wypełniona przez Wykonawcę zgodnie ze wzorem stanowiącym zał. nr 7a
do SWZ (część I) i/lub zał. nr 7b (część II) do SWZ).
SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA
6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie
6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie
6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie
6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie
6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:
Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia. W takim przypadku Wykonawcy ustanawiająpełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu albo do reprezentowania i zawarcia umowy w sprawie zamówienia
publicznego.
2. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, oświadczenia, o których mowa w
rozdziale 9 pkt 1 SWZ, składa każdy z Wykonawców. Oświadczenia te potwierdzają brak podstaw wykluczenia oraz
spełnienie warunków udziału w zakresie, w jakim każdy z wykonawców wykazuje spełnienie warunków udziału w
postępowaniu.
3. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia dołączają do ofert oświadczenie, z którego wynika, które
części dostawy wykonają poszczególni wykonawcy.
4. Dokumenty potwierdzające brak podstaw wykluczenia z postępowania składa każdy z Wykonawców wspólnie
ubiegających się o zamówienie.
5. Wszelka korespondencja będzie prowadzona wyłącznie z Pełnomocnikiem
6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie
SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY
7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie
7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak
7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:
Zmiany umowy zostały przewidziane i opisane w pkt 22.5 SWZ7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie
SEKCJA VIII – PROCEDURA
8.1.) Termin składania ofert: 2024-11-18 10:00
8.2.) Miejsce składania ofert: https://zzo-poznan.ezamawiajacy.pl
8.3.) Termin otwarcia ofert: 2024-11-18 10:30
8.4.) Termin związania ofertą: do 2024-12-17
SEKCJA IX – POZOSTAŁE INFORMACJE
W postępowaniu mogą brać udział Wykonawcy, którzy nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówieniaw okolicznościach, o których mowa w art. 7 ust. 1 ustawy z dnia 13 kwietnia 2022 r. o szczególnych rozwiązaniach w
zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę oraz służących obronie bezpieczeństwa narodowego
INNE PRZETARGI Z POZNANIA
- Świadczenie usług hotelarsko - restauracyjnych dla celów spotkania w dniach 29 - 30 stycznia 2025 r. w miejscowości Jasło
- "Roczna obsługa serwisowa wraz z niezbędnymi naprawami systemu poczty pneumatyczne"
- Zakup sprzętu medycznego w tym jednorazowego- POWTÓRKA
- Wykonanie, dostawa i montaż następujących układów tworzących jedno stanowisko: ciśnieniowe stanowisko doświadczalne, chłodnica spalin oraz zestaw podgrzewaczy gazu dla Politechniki Poznańskiej
- Bezgotówkowy zakup paliw płynnych do pojazdów i sprzętu silnikowego eksploatowanego w Komendzie Miejskiej Państwowej Straży Pożarnej w Poznaniu na rok 2025
- ZP/052/24 Przebudowa pomieszczeń na drugim piętrze budynku A wraz z budową nowej klimatyzacji oraz przebudowa instalacji wentylacyjnej dla części budynku A - ETAP I
więcej: przetargi w Poznaniu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa ambulansu dla Zespołu Opieki Zdrowotnej w Strzyżowie
- Zakup pojazdu do przewozu osób niepełnosprawnych
- Dostawa samochodu 8-osobowego na potrzeby Urzędu Gminy Oława
- Dostawa samochodu służbowego dla Starostwa Powiatowego w Strzyżowie
- ZP.168.2024 Dostawa pojazdów dostawczych
- Zakup samochodu typu mikrobus do przewozu uczniów, specjalnie przystosowanego do przewozu osób na wózkach inwalidzkich w ramach "Programu wyrównywania różnić między regionami III" w obszarze D-II raz
więcej: Samochody osobowe »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.