eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Warszawa › Dostawa licencji w ramach modelu subskrypcyjnego Open Value Subscription for Education Solutions lub równoważnego na potrzeby Centrum Nauki Kopernik; Nr sprawyPO_ZP_42_2013_CNK_MG

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2013-12-18

Warszawa: Dostawa licencji w ramach modelu subskrypcyjnego Open Value Subscription for Education Solutions lub równoważnego na potrzeby Centrum Nauki Kopernik; Nr sprawy: PO_ZP_42_2013_CNK_MG
Numer ogłoszenia: 526954 - 2013; data zamieszczenia: 18.12.2013
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Centrum Nauki Kopernik , ul. Wybrzeże Kościuszkowskie 20, 00-390 Warszawa, woj. mazowieckie, tel. 22 596 41 11, faks 22 596 41 13.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.kopernik.org.pl/o-centrum/zamowienia-publiczne/; http://bip.kopernik.org.pl/

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Instytucja Kultury wpisana do Rej. Instytucji Kultury prowadzonego przez m.st. Warszawa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa licencji w ramach modelu subskrypcyjnego Open Value Subscription for Education Solutions lub równoważnego na potrzeby Centrum Nauki Kopernik; Nr sprawy: PO_ZP_42_2013_CNK_MG.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem Zamówienia jest dostawa - udzielenie licencji w ramach Umowy w modelu subskrypcyjnym Open Value Subscription for Education Solutions lub równoważnym do 1519 (słownie: jeden tysiąc pięćset dziewiętnaście) egzemplarzy Oprogramowania, na okres 36 (słownie: trzydzieści sześć) miesięcy, według poniższego wyszczególnienia i zgodnie ze specyfikacją i wymaganiami określonymi w Specyfikacji Technicznej - Załącznik nr 1 do SIWZ, przy czym licencje do Oprogramowania muszą obejmować co najmniej następujące pola eksploatacji: - wprowadzanie Oprogramowania do pamięci komputerów, - używanie Oprogramowania zgodnie z przeznaczeniem, w tym używanie w sieci wewnętrznej Zamawiającego - dla potrzeb prowadzonej przez Zamawiającego działalności, - dostosowanie Oprogramowania, bez naruszania kodów źródłowych, do platformy sprzętowej i konfiguracji sprzętowej używanej przez Zamawiającego, - sporządzanie kopii zapasowych Oprogramowania. LP_Nazwa_Numer produktu_Ilość egzemplarzy 1) WinSvrExtConn ALNG LicSAPk OLV E 1Y Acdmc AP lub równoważny;R39-01107 lub równoważny; 1 szt. 2) WinSvrDataCtr ALNG LicSAPk OLV E 1Y Acdmc AP 2Proc lub równoważny; P71-06905 lub równoważny; 7 szt. 3) SysCtrDatactr ALNG LicSAPk OLV E 1Y Acdmc AP 2Proc lub równoważny; T6L-00033 lub równoważny; 7 szt. 4) SQLSvrStdCore ALNG LicSAPk OLV 2Lic E 1Y Acdmc AP CoreLic lub równoważny; 7NQ-00050 lub równoważny; 2 szt. 5) FrFrntUAGSvr ALNG LicSAPk OLV E 1Y Acdmc AP lub równoważny; 35D-00096 lub równoważny; 1 szt. 6) SCEndpointPrtcn ALNG SubsVL OLV E 1Mth Acdmc Ent PerDvc lub równoważny; M3J-00158 lub równoważny, 250 szt. 7) FrFrntUAGCAL ALNG LicSAPk OLV E 1Y Acdmc Ent DvcCAL lub równoważny; 37D-00249 lub równoważny; 250 szt. 8) WinSvrCAL ALNG LicSAPk OLV E 1Y Acdmc Ent DvcCAL lub równoważny; R18-03497 lub równoważny; 250 szt. 9) SharePointSvr ALNG LicSAPk OLV E 1Y Acdmc AP lub równoważny; 76P-01359 lub równoważny; 1 szt. 10) SysCtrCltMgmtSte ALNG LicSAPk OLV E 1Y Acdmc Ent PerOSE or perUsr lub równoważny; MFF-00585 lub równoważny; 250 szt. 11) SysCtrCnfgMgrCltML ALNG LicSAPk OLV E 1Y Acdmc Ent PerOSE lub równoważny; J5A-01178 lub równoważny; 250 szt. 12) WinProw/MDOP ALNG UpgrdSAPk OLV E 1Y Acdmc Ent - ERP Price lub równoważny; K4U-00083 lub równoważny; 250 szt. Wykonawca zobowiązany będzie do wykonania przedmiotu Zamówienia w terminie 14 (słownie: czternaście) dni od daty zawarcia Umowy. Płatność za przedmiot Zamówienia nastąpi w trzech równych ratach. Pierwsza z rat wynagrodzenia wypłacona zostanie po protokolarnym odbiorze przedmiotu Zamówienia oraz po przedłożeniu przez Wykonawcę prawidłowo wystawionej faktury VAT, natomiast faktury VAT dotyczące drugiej i trzeciej raty wynagrodzenia zostaną wystawione odpowiednio w terminie 12 (słownie: dwanaście) miesięcy od podpisania protokołu odbioru oraz 24 (słownie: dwadzieścia cztery) miesięcy od podpisania protokołu odbioru przedmiotu Zamówienia. Jeżeli w opisie przedmiotu Zamówienia wystąpi lub zostanie wskazany znak towarowy, patent lub pochodzenie, to należy przyjąć, iż Zamawiający wskazując je, dopuszcza składanie Ofert równoważnych o parametrach techniczno-eksploatacyjnych oraz użytkowych nie gorszych niż te opisane przez podanie znaków towarowych, patentów lub pochodzenia. W przypadku zastosowania rozwiązań równoważnych Wykonawca jest obowiązany wykazać, że oferowane przez niego Oprogramowanie spełnia wymagania określone przez Zamawiającego, zgodnie z art. 30 ust. 5 Ustawy. W wykonaniu obowiązku określonego w zdaniu poprzedzającym, Wykonawca zobowiązany jest do złożonej Oferty dołączyć opis tych rozwiązań wraz z pełnym podaniem parametrów technicznych i funkcjonalności oferowanego Oprogramowania..

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 48.00.00.00 - Pakiety oprogramowania i systemy informatyczne 48.60.00.00 - Pakiety oprogramowania dla baz danych i operacyjne 48.70.00.00 - Pakiety oprogramowania użytkowego .

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 36.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia przez Wykonawców wadium jako zabezpieczenia złożonej Oferty.

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Warunek ten zostanie spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że wykonał, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonuje, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania Ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej 1 (słownie: jedno) główne zamówienie polegające na dostawie licencji oprogramowania w modelu subskrypcji Open Value Subscription lub oprogramowania równoważnego w równoważnym modelu subskrypcji, przy czym wartość zamówienia jest nie mniejsza niż 200 000,00 zł brutto (słownie: dwieście tysięcy złotych brutto) oraz wykaże, iż zamówienie zostało wykonane należycie.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

  • wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych dostaw lub usług, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie;

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

  • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.3) ZMIANA UMOWY

przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

Zgodnie z art. 144 Ustawy, Zamawiający przewiduje możliwość dokonania istotnych zmian postanowień Umowy w stosunku do treści Oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy w przypadku: 1) gdy konieczność wprowadzenia zmian będzie następstwem zmiany stawki VAT, przy czym zmianie ulegnie kwota VAT i kwota brutto; 2) zmian powszechnie obowiązujących przepisów prawa w zakresie mającym wpływ na realizację przedmiotu Zamówienia. Zmiana Umowy dokonana z naruszeniem zasad wyrażonych powyżej jest nieważna. Wszelkie zmiany i uzupełnienia postanowień Umowy wymagają dla swej ważności formy pisemnej pod rygorem nieważności.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://www.kopernik.org.pl/o-centrum/zamowienia-publiczne/; http://bip.kopernik.org.pl/
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Centrum Nauki Kopernik, ul. Wybrzeże Kościuszkowskie 20, 00-390 Warszawa.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 27.12.2013 godzina 12:45, miejsce: Centrum Nauki Kopernik, Sekretariat, ul. Wybrzeże Kościuszkowskie 20, 00-390 Warszawa.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.