To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2014-02-13
Warszawa: Dostawa licencji w ramach modelu subskrypcyjnego Open Value Subscription for Education Solutions lub równoważnego na potrzeby Centrum Nauki Kopernik; Nr sprawy: PO_ZP_42_2013_CNK_MG
Numer ogłoszenia: 51800 - 2014; data zamieszczenia: 13.02.2014
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 526954 - 2013r.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Centrum Nauki Kopernik, ul. Wybrzeże Kościuszkowskie 20, 00-390 Warszawa, woj. mazowieckie, tel. 22 596 41 11, faks 22 596 41 13.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Instytucja Kultury wpisana do Rej. Instytucji Kultury prowadzonego przez m.st. Warszawa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa licencji w ramach modelu subskrypcyjnego Open Value Subscription for Education Solutions lub równoważnego na potrzeby Centrum Nauki Kopernik; Nr sprawy: PO_ZP_42_2013_CNK_MG.
II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy.
II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem Zamówienia jest dostawa - udzielenie licencji w ramach Umowy w modelu subskrypcyjnym Open Value Subscription for Education Solutions lub równoważnym do 1519 (słownie: jeden tysiąc pięćset dziewiętnaście) egzemplarzy Oprogramowania, na okres 36 (słownie: trzydzieści sześć) miesięcy, według poniższego wyszczególnienia i zgodnie ze specyfikacją i wymaganiami określonymi w Specyfikacji Technicznej - Załącznik nr 1 do SIWZ, przy czym licencje do Oprogramowania muszą obejmować co najmniej następujące pola eksploatacji: - wprowadzanie Oprogramowania do pamięci komputerów, - używanie Oprogramowania zgodnie z przeznaczeniem, w tym używanie w sieci wewnętrznej Zamawiającego - dla potrzeb prowadzonej przez Zamawiającego działalności, - dostosowanie Oprogramowania, bez naruszania kodów źródłowych, do platformy sprzętowej i konfiguracji sprzętowej używanej przez Zamawiającego, - sporządzanie kopii zapasowych Oprogramowania. LP_Nazwa_Numer produktu_Ilość egzemplarzy 1) WinSvrExtConn ALNG LicSAPk OLV E 1Y Acdmc AP lub równoważny;R39-01107 lub równoważny; 1 szt. 2) WinSvrDataCtr ALNG LicSAPk OLV E 1Y Acdmc AP 2Proc lub równoważny; P71-06905 lub równoważny; 7 szt. 3) SysCtrDatactr ALNG LicSAPk OLV E 1Y Acdmc AP 2Proc lub równoważny; T6L-00033 lub równoważny; 7 szt. 4) SQLSvrStdCore ALNG LicSAPk OLV 2Lic E 1Y Acdmc AP CoreLic lub równoważny; 7NQ-00050 lub równoważny; 2 szt. 5) FrFrntUAGSvr ALNG LicSAPk OLV E 1Y Acdmc AP lub równoważny; 35D-00096 lub równoważny; 1 szt. 6) SCEndpointPrtcn ALNG SubsVL OLV E 1Mth Acdmc Ent PerDvc lub równoważny; M3J-00158 lub równoważny, 250 szt. 7) FrFrntUAGCAL ALNG LicSAPk OLV E 1Y Acdmc Ent DvcCAL lub równoważny; 37D-00249 lub równoważny; 250 szt. 8) WinSvrCAL ALNG LicSAPk OLV E 1Y Acdmc Ent DvcCAL lub równoważny; R18-03497 lub równoważny; 250 szt. 9) SharePointSvr ALNG LicSAPk OLV E 1Y Acdmc AP lub równoważny; 76P-01359 lub równoważny; 1 szt. 10) SysCtrCltMgmtSte ALNG LicSAPk OLV E 1Y Acdmc Ent PerOSE or perUsr lub równoważny; MFF-00585 lub równoważny; 250 szt. 11) SysCtrCnfgMgrCltML ALNG LicSAPk OLV E 1Y Acdmc Ent PerOSE lub równoważny; J5A-01178 lub równoważny; 250 szt. 12) WinProw/MDOP ALNG UpgrdSAPk OLV E 1Y Acdmc Ent - ERP Price lub równoważny; K4U-00083 lub równoważny; 250 szt. Wykonawca zobowiązany będzie do wykonania przedmiotu Zamówienia w terminie 14 (słownie: czternaście) dni od daty zawarcia Umowy. Płatność za przedmiot Zamówienia nastąpi w trzech równych ratach. Pierwsza z rat wynagrodzenia wypłacona zostanie po protokolarnym odbiorze przedmiotu Zamówienia oraz po przedłożeniu przez Wykonawcę prawidłowo wystawionej faktury VAT, natomiast faktury VAT dotyczące drugiej i trzeciej raty wynagrodzenia zostaną wystawione odpowiednio w terminie 12 (słownie: dwanaście) miesięcy od podpisania protokołu odbioru oraz 24 (słownie: dwadzieścia cztery) miesięcy od podpisania protokołu odbioru przedmiotu Zamówienia. Jeżeli w opisie przedmiotu Zamówienia wystąpi lub zostanie wskazany znak towarowy, patent lub pochodzenie, to należy przyjąć, iż Zamawiający wskazując je, dopuszcza składanie Ofert równoważnych o parametrach techniczno-eksploatacyjnych oraz użytkowych nie gorszych niż te opisane przez podanie znaków towarowych, patentów lub pochodzenia. W przypadku zastosowania rozwiązań równoważnych Wykonawca jest obowiązany wykazać, że oferowane przez niego Oprogramowanie spełnia wymagania określone przez Zamawiającego, zgodnie z art. 30 ust. 5 Ustawy. W wykonaniu obowiązku określonego w zdaniu poprzedzającym, Wykonawca zobowiązany jest do złożonej Oferty dołączyć opis tych rozwiązań wraz z pełnym podaniem parametrów technicznych i funkcjonalności oferowanego Oprogramowania.
II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 48.00.00.00 - Pakiety oprogramowania i systemy informatyczne 48.60.00.00 - Pakiety oprogramowania dla baz danych i operacyjne 48.70.00.00 - Pakiety oprogramowania użytkowego .
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony
III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 31.01.2014.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 2.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 1.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
RYNEK 13 PIASECKI SPÓŁKA JAWNA
jakie przetargi wygrała firma
RYNEK 13 PIASECKI SPÓŁKA JAWNA
- Rynek 13 Dorota Krzysiek, Jacek Piasecki Sp. J., Plac Gen. J. Bema 2 lok. 9, 50-265 Wrocław, kraj/woj. dolnośląskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 286000,00 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 255392,28
Oferta z najniższą ceną: 255392,28 / Oferta z najwyższą ceną: 255392,28
Waluta: PLN.
INNE PRZETARGI Z WARSZAWY
- Wykonanie IV etapu remontu instalacji elektrycznej w budynku Szkoły Podstawowej nr 211 przy ul. Nowy Świat 21A w Warszawie (numer postępowania UD-IX-ZP-22-2024)
- Wykonanie druku Farmakopei Polskiej wydanie XIII 2023 w postaci 500 egzemplarzy trzytomowych książek, wraz z dostawą całego nakładu książek
- Dostawy pieczywa
- Wykonanie i dostawa odznak, legitymacji i pudełek do odznak "Honorowy Dawca krwi- Zasłużony dla Zdrowia Narodu" Części 1÷3; ZZP.ZP.411.88.2024
- Dostawa materiałów promocyjnych - zamówienie w podziale na 2 zadania.
- Dostawa części zamiennych potrzebnych do eksponatów w ramach inicjatywy SOWA
więcej: przetargi w Warszawie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Modernizacja podjazdu dla karetek oraz przebudowa pomieszczeń na potrzeby szatni dla pracowników SOR w Powiatowym Szpitalu Specjalistycznym w Stalowej Woli w formule zaprojektuj i wybuduj
- "Budowa punktów kamerowych - realizacja 3 zadań z budżetu obywatelskiego"
- Subskrypcja wsparcia technicznego producenta do dwóch urządzeń Barracuda F400 posiadanych przez Urząd do Spraw Cudzoziemców
- Świadczenie usług utrzymania Systemu do Elektronicznego Obiegu Dokumentów Bosflow wraz z jego rozbudową
- "Remont kapitalny i adaptacja zabytkowego budynku byłej szkoły przy ul. Bielskiej 17 w Skoczowie na potrzeby pomocy społecznej, polityki senioralnej" w podziale na 3 części:
- Zakup i dostawa sprzętu komputerowego i oprogramowania
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.