eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Nysa › Ochrona mienia i osób Muzeum w Nysie wraz z monitoringiem obiektu w latach 2014 - 2015

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2013-12-17

Nysa: Ochrona mienia i osób Muzeum w Nysie wraz z monitoringiem obiektu w latach 2014 - 2015
Numer ogłoszenia: 523778 - 2013; data zamieszczenia: 17.12.2013
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 486238 - 2013r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Muzeum w Nysie, ul. Biskupa Jarosława 11, 48-300 Nysa, woj. opolskie, tel. 077 4332083, faks 077 4332083.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Samorządowa Instytucj Kultury.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Ochrona mienia i osób Muzeum w Nysie wraz z monitoringiem obiektu w latach 2014 - 2015.

II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest usługa polegająca na całodobowej ochronie i dozorowaniu pomieszczeń, budynku oraz dziedzińca Muzeum w Nysie wraz z monitoringiem obiektu. 2. Powyższa usługa ma być realizowana na następujących zasadach: 2.1. ochrona i dozorowanie trwa nieprzerwanie przez całą dobę, 2.2. służba ochrony jest wykonywana przez licencjonowanych pracowników Wykonawcy, posiadających co najmniej 12- miesięczny staż pracy na stanowisku pracownika ochrony, 2.3. pracownicy ochrony pełnią służbę w jednolitym umundurowaniu, z logo firmy, wyposażeni w niezbędny sprzęt i środki łączności bezprzewodowej, 2.4. pracownicy ochrony stosują się do poleceń osób wskazanych przez Zamawiającego, 2.5. pracownicy ochrony zobowiązani są przestrzegać zasad bezpieczeństwa higieny pracy oraz przepisów przeciwpożarowych, 2.6. pracownicy ochrony podejmują działania interwencyjne w przypadku stwierdzenia zakłóceń porządku na terenie chronionego obiektu, 2.7. pracownicy ochrony zobligowani są do monitorowania przepływu osób przez chroniony obiekt, w tym obsługi systemu monitorowania i centralki telefonicznej, 2.8. pracownicy ochrony nie dopuszczają do wnoszenia na teren obiektu materiałów, urządzeń i narzędzi niebezpiecznych , materiałów przeznaczonych do sprzedaży lub rozpowszechniania, 2.9. w razie zaistnienia takiej potrzeby pracownicy ochrony obsługują główne wyłączniki prądu, wody i podejmują działania ppoż., 2.10. w przypadku stwierdzenia jakiegokolwiek zagrożenia obiektu chronionego, znajdującego się w nim mienia i przebywających osób, pracownik ochrony zobowiązany jest - poza podjęciem odpowiednich działań - do natychmiastowego powiadomienia grupy interwencyjnej oraz odpowiednich służb ( Policji , Straży Pożarnej itp.) i przedstawiciela Zamawiającego, 2.11. w przypadku zaistnienia kradzieży, rabunku, włamania , pożaru lub innych zdarzeń powodujących szkodę w ochranianym mieniu - pracownik ochrony powiadamia grupę interwencyjną, a także właściwe służby ( Policję, Straż Pożarną ) lub inne organy Zamawiającego, jednocześnie zabezpieczając miejsce zdarzenia ( ślady), 2.12. pracownicy ochrony zobowiązani są do przestrzegania godzin załączania i wyłączania lokalnego systemu alarmowego: - poniedziałek - piątek - godzina załączania - 16.00; godzina wyłączenia - 6.30; - sobota - niedziela - godzina załączania - 15.30; godzina wyłączenia - 9.00; - w okresie letnim ( 01 czerwca - 30 września) w każdą środę - godzina załączania - 18.30; godzina wyłączenia - 6.30; o zmianie godzin załączania i wyłączania lokalnego systemu alarmowego Zamawiający każdorazowo poinformuje pełniącego dyżur w danym dniu pracownika ochrony, a ten stację monitorowania. 2.13. w okresie zimowym, podczas występowania opadów śniegu bądź gołoledzi - usuwanie skutków zimy na dziedzińcu muzeum z częstotliwością zapewniającą bezpieczeństwo, polegające na ręcznym odgarnianiu śniegu powodującego utrudnienia w ruchu pracowników i zwiedzających i posypywaniu ścieżek piaskiem lub innymi środkami uszorstniającymi, 2.14. w przypadku uwag Zamawiającego w stosunku do pracowników ochrony, Wykonawca musi niezwłocznie wymienić ich na innych, akceptowanych przez kierownictwo Muzeum. 2.15. Wykonawca zapewni gotowość grupy interwencyjnej, która bezpośrednio po uzyskaniu sygnału o alarmie przekazanym z obiektu Muzeum w Nysie, ul Biskupa Jarosława 11 do stacji monitorowania, uda się do ww. obiektu i podejmie działania zmierzające do ujęcia sprawcy czynu zabronionego pod groźbą kary lub zabezpieczenia mienia Zamawiającego. Czas dojazdu grupy interwencyjnej do obiektu max do 20 min. 2.16. Wykonawca musi posiadać całodobową możliwość monitorowania instalacji alarmowej w ww. obiekcie przez stację monitorowania. 2.17. Wykonawca zobowiązany jest do wykonywania objazdów nocnych - dwa razy w ciągu nocy do obiektu. 3. Wykonawca zobowiązany jest do zachowania tajemnicy związanej z dozorowanym obiektem ( plany, zamki, szyfry, alarmy, itp.) 4. Zleceniodawca udostępni nieodpłatnie Zleceniobiorcy, w chronionym budynku, odpowiednie pomieszczenie dla pracowników ochrony, stanowiące portiernię.

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 79.71.00.00 - Usługi ochroniarskie 79.71.10.00 - Usługi nadzoru przy użyciu alarmu 79.71.40.00 - Usługi w zakresie nadzoru 79.71.50.00 - Usługi patrolowe .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 17.12.2013.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 7.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 2.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Biuro Usług Detektywistyczno - Ochronnych LEX sp. z o.o., ul Poznańska 95, 62-800 Kalisz, kraj/woj. wielkopolskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 175609,76 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 156456,00

  • Oferta z najniższą ceną: 156456,00 / Oferta z najwyższą ceną: 215259,84

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.