eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Nysa › Ochrona mienia i osób Muzeum w Nysie wraz z monitoringiem obiektu w latach 2014 - 2015

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2013-11-27

Nysa: Ochrona mienia i osób Muzeum w Nysie wraz z monitoringiem obiektu w latach 2014 - 2015
Numer ogłoszenia: 486238 - 2013; data zamieszczenia: 27.11.2013
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Muzeum w Nysie , ul. Biskupa Jarosława 11, 48-300 Nysa, woj. opolskie, tel. 077 4332083, faks 077 4332083.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://bip.muzeum.nysa.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Samorządowa Instytucja Kultury.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Ochrona mienia i osób Muzeum w Nysie wraz z monitoringiem obiektu w latach 2014 - 2015.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest usługa polegająca na całodobowej ochronie i dozorowaniu pomieszczeń, budynku oraz dziedzińca Muzeum w Nysie wraz z monitoringiem obiektu. 2. Powyższa usługa ma być realizowana na następujących zasadach: 2.1. ochrona i dozorowanie trwa nieprzerwanie przez całą dobę, 2.2. służba ochrony jest wykonywana przez licencjonowanych pracowników Wykonawcy, posiadających co najmniej 12- miesięczny staż pracy na stanowisku pracownika ochrony, 2.3. pracownicy ochrony pełnią służbę w jednolitym umundurowaniu, z logo firmy, wyposażeni w niezbędny sprzęt i środki łączności bezprzewodowej, 2.4. pracownicy ochrony stosują się do poleceń osób wskazanych przez Zamawiającego, 2.5. pracownicy ochrony zobowiązani są przestrzegać zasad bezpieczeństwa higieny pracy oraz przepisów przeciwpożarowych, 2.6. pracownicy ochrony podejmują działania interwencyjne w przypadku stwierdzenia zakłóceń porządku na terenie chronionego obiektu, 2.7. pracownicy ochrony zobligowani są do monitorowania przepływu osób przez chroniony obiekt, w tym obsługi systemu monitorowania i centralki telefonicznej, 2.8. pracownicy ochrony nie dopuszczają do wnoszenia na teren obiektu materiałów, urządzeń i narzędzi niebezpiecznych , materiałów przeznaczonych do sprzedaży lub rozpowszechniania, 2.9. w razie zaistnienia takiej potrzeby pracownicy ochrony obsługują główne wyłączniki prądu, wody i podejmują działania ppoż., 2.10. w przypadku stwierdzenia jakiegokolwiek zagrożenia obiektu chronionego, znajdującego się w nim mienia i przebywających osób, pracownik ochrony zobowiązany jest - poza podjęciem odpowiednich działań - do natychmiastowego powiadomienia grupy interwencyjnej oraz odpowiednich służb ( Policji , Straży Pożarnej itp.) i przedstawiciela Zamawiającego, 2.11. w przypadku zaistnienia kradzieży, rabunku, włamania , pożaru lub innych zdarzeń powodujących szkodę w ochranianym mieniu - pracownik ochrony powiadamia grupę interwencyjną, a także właściwe służby ( Policję, Straż Pożarną ) lub inne organy Zamawiającego, jednocześnie zabezpieczając miejsce zdarzenia ( ślady), 2.12. pracownicy ochrony zobowiązani są do przestrzegania godzin załączania i wyłączania lokalnego systemu alarmowego: - poniedziałek - piątek - godzina załączania - 16.00; godzina wyłączenia - 6.30; - sobota - niedziela - godzina załączania - 15.30; godzina wyłączenia - 9.00; - w okresie letnim ( 01 czerwca - 30 września) w każdą środę - godzina załączania - 18.30; godzina wyłączenia - 6.30; o zmianie godzin załączania i wyłączania lokalnego systemu alarmowego Zamawiający każdorazowo poinformuje pełniącego dyżur w danym dniu pracownika ochrony, a ten stację monitorowania. 2.13. w okresie zimowym, podczas występowania opadów śniegu bądź gołoledzi - usuwanie skutków zimy na dziedzińcu muzeum z częstotliwością zapewniającą bezpieczeństwo, polegające na ręcznym odgarnianiu śniegu powodującego utrudnienia w ruchu pracowników i zwiedzających i posypywaniu ścieżek piaskiem lub innymi środkami uszorstniającymi, 2.14. w przypadku uwag Zamawiającego w stosunku do pracowników ochrony, Wykonawca musi niezwłocznie wymienić ich na innych, akceptowanych przez kierownictwo Muzeum. 2.15. Wykonawca zapewni gotowość grupy interwencyjnej, która bezpośrednio po uzyskaniu sygnału o alarmie przekazanym z obiektu Muzeum w Nysie, ul Biskupa Jarosława 11 do stacji monitorowania, uda się do ww. obiektu i podejmie działania zmierzające do ujęcia sprawcy czynu zabronionego pod groźbą kary lub zabezpieczenia mienia Zamawiającego. Czas dojazdu grupy interwencyjnej do obiektu max do 20 min. 2.16. Wykonawca musi posiadać całodobową możliwość monitorowania instalacji alarmowej w ww. obiekcie przez stację monitorowania. 2.17. Wykonawca zobowiązany jest do wykonywania objazdów nocnych - dwa razy w ciągu nocy do obiektu. 3. Wykonawca zobowiązany jest do zachowania tajemnicy związanej z dozorowanym obiektem ( plany, zamki, szyfry, alarmy, itp.) 4. Zleceniodawca udostępni nieodpłatnie Zleceniobiorcy, w chronionym budynku, odpowiednie pomieszczenie dla pracowników ochrony, stanowiące portiernię..

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 79.71.00.00 - Usługi ochroniarskie 79.71.10.00 - Usługi nadzoru przy użyciu alarmu 79.71.40.00 - Usługi w zakresie nadzoru 79.71.50.00 - Usługi patrolowe .

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.12.2015.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Wykonawca spełnia warunek, jeżeli posiada koncesję MSWiA na wykonanie usług w zakresie ochrony osób i mienia zgodnie z ustawą z dnia 22 sierpnia 1997r. (Dz. U. z 2005r. Nr 145, poz. 1221 z późniejszymi zmianami). Zamawiający oceni warunek według formuły spełnia/nie spełnia w oparciu o informacje zawarte w oświadczeniach i dokumentach dołączonych do oferty.

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Wykonawca spełnia warunek, jeżeli w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, realizował minimum 2 usługi odpowiadające swoim rodzajem i wartością usługom stanowiącym przedmiot zamówienia(w tym jedna na obiektach zabytkowych) w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia, z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dowodów potwierdzających, że usługi zostały wykonane prawidłowo. Zamawiający oceni warunek według formuły spełnia/nie spełnia w oparciu o informacje zawarte w załączniku nr 4 do SIWZ.

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie opisuje sposobu dokonywania oceny spełnienia przedmiotowego warunku w sposób szczególny. Zamawiający oceni ww. warunek na podstawie dołączonego do oferty oświadczenia.

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Wykonawca spełnia warunek, jeżeli co najmniej jedna osoba będąca wspólnikiem spółki cywilnej, jawnej lub komandytowej, członkiem zarządu, prokurentem lub pełnomocnikiem ustanowionym przez przedsiębiorcę do kierowania działalnością określoną w koncesji, posiada licencję pracownika ochrony fizycznej drugiego stopnia. Zamawiający oceni warunek według formuły spełnia/nie spełnia w oparciu o informacje zawarte w oświadczeniach i dokumentach dołączonych do oferty.

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Wykonawca spełnia warunek, jeżeli posiada aktualną polisę lub inny dokument ubezpieczenia potwierdzający, ze jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej na kwotę nie mniejszą niż 500.000,00 zł. Zamawiający oceni warunek według formuły spełnia/nie spełnia w oparciu o informacje zawarte w oświadczeniach i dokumentach dołączonych do oferty

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

  • potwierdzenie posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania, w szczególności koncesje, zezwolenia lub licencje;
  • wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych dostaw lub usług, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie;
  • opłaconą polisę, a w przypadku jej braku, inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia.

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

  • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.3) ZMIANA UMOWY

przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

Zamawiający przewiduje możliwość zmian postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie, której dokonano wyboru wykonawcy. Zgodnie z art. 144 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych, możliwości zmiany postanowień zawartej umowy w sytuacji obiektywnej konieczności wprowadzenia zmiany, w niżej przedstawionym zakresie, z zastrzeżeniem art. 140 ust. 1 i 3 ustawy Prawo zamówień publicznych. Zamawiający przewiduje zmianę miesięcznego wynagrodzenia o wzrost, lub obniżenie obowiązującej stawki podatku VAT dla świadczonej usługi będącej przedmiotem zamówienia. Zmiana wynagrodzenia nastąpi od dnia obowiązywania nowej stawki VAT.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://bip.muzeum.nysa.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Muzeum w Nysie, ul. Biskupa Jarosława 11, 48 - 300 Nysa.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 05.12.2013 godzina 10:00, miejsce: Muzeum w Nysie, ul. Biskupa Jarosława 11, 48 - 300 Nysa (sekretariat, I piętro).

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.